Reken maar dat de UCI een legertje juristen heeft ingeschakeld om alle regeltjes nog eens goed door te lezen of ze niet ergens een mogelijkheid tot uitsluiting over 't hoofd hebben gezien.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Nouja, wat ik eerder al zei; wat als ze ineens de regels veranderen naar '3x een waarschuwing bij welke instelling dan ook is uitsluitsel', (2x bij Deense bond, 2x bij UCI) is zie ze dat heus doen om hem er uit te krijgen hoor.... En dan 'hebben' ze ineens wel ietsZulk soort corruptie...
En daar gaan ze voorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef icebliss het volgende:
Ze zullen er nog een hoop moeten schorsen willen ze een Fransman in het geel krijgen![]()
Inderdaad, Discovery hebben ze ook altijd een leuke relatie mee gehad jaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Frutsel het volgende:
Als ie er uit moet, doen we het hele TDF uit protest op slot![]()
Nee das een 'jonge renner'....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.
Rabobank heeft meer geldquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reken maar dat de UCI een legertje juristen heeft ingeschakeld om alle regeltjes nog eens goed door te lezen of ze niet ergens een mogelijkheid tot uitsluiting over 't hoofd hebben gezien.
die heeft vergadering vanavond hoorde ikquote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van dat andere doelwit.... Armstrong.
Dat zijn weer andere machthebbers.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das een 'jonge renner'....
Zei die debiel van de UCI dat niet, dat ie liever een jongere renner heeft dan Rasmussen
en waarom worden de bussen van CSC, Astana, Rabo, Discovery wel gecontroleerd en die van de Franse ploegen niet?![]()
Ik denk dat die zich er buiten houdt, die heeft er genoeg van gehad. Gelukkig heeft rabo wel bijval uit de hoek van Bruyneel, die is genoeg gewend wat dat betreft.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van dat andere doelwit.... Armstrong.
Omdat Franse ploegen slecht zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das een 'jonge renner'....
Zei die debiel van de UCI dat niet, dat ie liever een jongere renner heeft dan Rasmussen
en waarom worden de bussen van CSC, Astana, Rabo, Discovery wel gecontroleerd en die van de Franse ploegen niet?![]()
En dan maar lekker de Tour winnen en dan z'n lul laten zien op het podiumquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het idee dat je niet welkom bent... moet al genoeg kwaad doen lijkt me..
Daar geloven ze ook nog steeds dat Virenque dope vrij is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef ScudRaket het volgende:
De Fransen geloven serieus dat ze niet meedoen om de prijzen omdat de competitie allemaal dopeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |