Ik denk inderdaad dat Mart Smeets gelijk heeft, wat ik eerder hier al zei; ze gaan gewoon door blijven zoeken om hem eruit te krijgen. Gewoon om bepaalde ploegleiders of kranten, tevreden te stellen en Rasmussen als voorbeeld te nemen voor wat er gebeurt als je hun regeltjes niet volgt...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Als hij de tour uit gezet wordt mogen ze meteen stoppen met het uitzenden van de tour. Op alle zenders dan wel.
Naja, beter beraad dan allemaal losse dingen lopen roepen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
De UCI gaat zich vanavond beraden over de positie van Rasmussen![]()
Denk dat mijn laatste wieleruur dan ook wel geslagen heeft, stap ik nog liever zelf op de fiets als weer wielerwedstrijden zijn. Echt totaal gestoord die UCI, paniekvoetbal van de hoogste orde.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef Grumpey het volgende:
als de UCI zijn zin krijgt ga ik pas weer wielrennen kijken als de UCI weg is.
Kansloze kutkneuzenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Van dat Team Dopile? Die ploeggenoot van Sinkewitz?quote:
Dat zit wel goed als hij mag blijven rijden maar met een startverbod zal hij denk ik zwaar de vernieling in gaan. Er is niks gevonden, er is geen derde keer een regel overtreden, eigenlijk hebben ze niks dus. UCI zal hooguit kunnen zwichten voor druk uit welke hoek dan ook. Hiermee vermoorden ze de sport.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoop dat Rasmussen een brede rug heeft
ik hoop het..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef xienix84 het volgende:
Morgen geeft hij zelf ook een persconferentie, kijken wat hij dan zegt. Van mij mag hij best eens sterk terugslaan, of t handig is weet ik niet.
Het uci gaat zwichten voor de druk. Kan me niet voorstellen dat Rasmussen nog van start gaat. Desnoods passen ze de regels aan of verzinnen een kutsmoes. Maar hij is de lul.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zit wel goed als hij mag blijven rijden maar met een startverbod zal hij denk ik zwaar de vernieling in gaan. Er is niks gevonden, er is geen derde keer een regel overtreden, eigenlijk hebben ze niks dus. UCI zal hooguit kunnen zwichten voor druk uit welke hoek dan ook. Hiermee vermoorden ze de sport.
Nouja, wat ik eerder al zei; wat als ze ineens de regels veranderen naar '3x een waarschuwing bij welke instelling dan ook is uitsluitsel', (2x bij Deense bond, 2x bij UCI) is zie ze dat heus doen om hem er uit te krijgen hoor.... En dan 'hebben' ze ineens wel ietsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zit wel goed als hij mag blijven rijden maar met een startverbod zal hij denk ik zwaar de vernieling in gaan. Er is niks gevonden, er is geen derde keer een regel overtreden, eigenlijk hebben ze niks dus. UCI zal hooguit kunnen zwichten voor druk uit welke hoek dan ook. Hiermee vermoorden ze de sport.
Alle ploegen behalve die racistische fransen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoop het..
Hele RaboPloeg gewoon eruit stappen desnoods...als signaal...
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Cootz het volgende:
En het meest trieste nog is dat de UCI zo met zich laat spelen door de Franse pers. Als dit allemaal verkeerd afloopt dan is het de Franse pers geweest die deze mooiste tour in jaren heeft verneukt.
Dan verneuken ze ook het instituut TDF voorgoed, laat dan de Franse ploegen voortaan zelf maar bepalen wie de winnaar wordt. Leuke kneuzenkermis zal dat worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Cootz het volgende:
En het meest trieste nog is dat de UCI zo met zich laat spelen door de Franse pers. Als dit allemaal verkeerd afloopt dan is het de Franse pers geweest die deze mooiste tour in jaren heeft verneukt.
2nd thatquote:Op maandag 23 juli 2007 20:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk dat mijn laatste wieleruur dan ook wel geslagen heeft, stap ik nog liever zelf op de fiets als weer wielerwedstrijden zijn. Echt totaal gestoord die UCI, paniekvoetbal van de hoogste orde.
Heb begrepen dat dit zijn laatste tour zou zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
Als de situatie zo blijft als ie nu is. Zou Rasmussen dan volgend jaar mee mogen doen?
Reken maar dat de UCI een legertje juristen heeft ingeschakeld om alle regeltjes nog eens goed door te lezen of ze niet ergens een mogelijkheid tot uitsluiting over 't hoofd hebben gezien.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Nouja, wat ik eerder al zei; wat als ze ineens de regels veranderen naar '3x een waarschuwing bij welke instelling dan ook is uitsluitsel', (2x bij Deense bond, 2x bij UCI) is zie ze dat heus doen om hem er uit te krijgen hoor.... En dan 'hebben' ze ineens wel ietsZulk soort corruptie...
En daar gaan ze voorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef icebliss het volgende:
Ze zullen er nog een hoop moeten schorsen willen ze een Fransman in het geel krijgen![]()
Inderdaad, Discovery hebben ze ook altijd een leuke relatie mee gehad jaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Frutsel het volgende:
Als ie er uit moet, doen we het hele TDF uit protest op slot![]()
Nee das een 'jonge renner'....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.
Rabobank heeft meer geldquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reken maar dat de UCI een legertje juristen heeft ingeschakeld om alle regeltjes nog eens goed door te lezen of ze niet ergens een mogelijkheid tot uitsluiting over 't hoofd hebben gezien.
die heeft vergadering vanavond hoorde ikquote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van dat andere doelwit.... Armstrong.
Dat zijn weer andere machthebbers.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das een 'jonge renner'....
Zei die debiel van de UCI dat niet, dat ie liever een jongere renner heeft dan Rasmussen
en waarom worden de bussen van CSC, Astana, Rabo, Discovery wel gecontroleerd en die van de Franse ploegen niet?![]()
Ik denk dat die zich er buiten houdt, die heeft er genoeg van gehad. Gelukkig heeft rabo wel bijval uit de hoek van Bruyneel, die is genoeg gewend wat dat betreft.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van dat andere doelwit.... Armstrong.
Omdat Franse ploegen slecht zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das een 'jonge renner'....
Zei die debiel van de UCI dat niet, dat ie liever een jongere renner heeft dan Rasmussen
en waarom worden de bussen van CSC, Astana, Rabo, Discovery wel gecontroleerd en die van de Franse ploegen niet?![]()
En dan maar lekker de Tour winnen en dan z'n lul laten zien op het podiumquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het idee dat je niet welkom bent... moet al genoeg kwaad doen lijkt me..
Daar geloven ze ook nog steeds dat Virenque dope vrij is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef ScudRaket het volgende:
De Fransen geloven serieus dat ze niet meedoen om de prijzen omdat de competitie allemaal dopeert.
Helemaal mee eens, en ze doen nu net alsof ze bewijs hebben dat hij doping heeft gebruikt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Rasmussen ondanks dat hij een aantal keren heeft verzuimd door te geven waar hij zat echt wel vaak zal zijn getest op dopinggebruik of andere verboden middelen, en nu hij de gele trui draagt wordt hij zelfs elke dag gecontroleerd toch?
Er is nog nooit iets bij hem gevonden, dus waarom dan toch al die ophef over die paar keer dat hij verzuimde door te geven waar hij was? Dan gaat het begrip waar rook is is vuur toch ook niet meer op?
wel het is tegen armstrong toch gelukt? 99% van dit forum beoordeelt armstrong er nog altijd op. Terwijl hij nog meer getest was dan rasmussen zowel in als buiten de competitie. Dus die testen is maar een bijkomstig hulplijntje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Rasmussen ondanks dat hij een aantal keren heeft verzuimd door te geven waar hij zat echt wel vaak zal zijn getest op dopinggebruik of andere verboden middelen, en nu hij de gele trui draagt wordt hij zelfs elke dag gecontroleerd toch?
Er is nog nooit iets bij hem gevonden, dus waarom dan toch al die ophef over die paar keer dat hij verzuimde door te geven waar hij was? Dan gaat het begrip waar rook is is vuur toch ook niet meer op?
Voor Contador, of welke andere eventuele tourwinnaar moet het ook niet prettig zijn om op zo'n manier de tour te winnen of er zelfs nog aan mee te doen.
Waar komt dit eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Tourjournaal op Nederland 3 een tijdje geledenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar komt dit eigenlijk vandaan?
Oh. Ik vind het nergens anders terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef bloepje het volgende:
[..]
Tourjournaal op Nederland 3 een tijdje geleden
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh. Ik vind het nergens anders terug.
Was inderdaad goed van armstrong, die had gewoon een dikke vinger naar iedereen en kon rijden als n gek.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef flyck het volgende:
[..]
wel het is tegen armstrong toch gelukt? 99% van dit forum beoordeelt armstrong er nog altijd op. Terwijl hij nog meer getest was dan rasmussen zowel in als buiten de competitie. Dus die testen is maar een bijkomstig hulplijntje.
Maar vind het nog altijd ontzettend dom en verdacht dat rasmussen dergelijke fout begaan heeft. Zeker als dit mss zijn kop zal kosten.
Ik ook niet. Heb alle sportsites en toursites onderzocht. Kom het nergens tegen. En volgens mij zou het dan wel ergens moeten staan denk ik... Is imo best wel belangrijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel gebeuren, ze hebben dan niets meer om voor te rijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef kawotski het volgende:
Ik hoop dat Rabobank in zijn geheel er uitstapt als Rasmussen niet verder mag.
Mart Smeets meldde het niet al te lang geleden idd op het nieuws...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat mag altijd, preventief of zo, je weet maar nooit.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.
Bron: http://www.hln.be/hlns/ca(...)ml?wt.bron=hlnMatrixquote:Officials van de Internationale wielerunie UCI zijn vanmiddag bijeengekomen om de beschuldigingen tegen Michael Rasmussen te bespreken. De Amerikaanse oud-amateurmountainbiker Whitney Richards beweerde vrijdag in 2002 door Rasmussen te zijn ingezet voor het vervoeren van verboden middelen. Richards heeft de UCI telefonisch laten weten bewijsstukken van zijn verhaal te willen overhandigen.
Aldus :quote:De internationale Wieler-Unie (UCI) heeft formeel maandag het houden van een vergadering voor het moment tegengesproken om het geval van de leider van de Omloop van Frankrijk te bestuderen, Michael Rasmussen, die door een Amerikaanse vététiste van handel van producten doping in 2002 wordt beschuldigd.
„Het geval zal met de hele vereiste aandacht bestudeerd worden maar er is geen sprake van om het te doen in de haast“, AFP de bond internationaal, door de stem van zijn woordvoerder Enrico Carpani verklaard.
UCI heeft overwogen om de medewerking van USADA, het Amerikaanse agentschap antidopage te vragen, daaromtrent.
Volgens vététiste Whitney Richards, zou de Deense hardloper het gedupeerd hebben door hem bloedproducten van Amerikaanse vervaardiging te proberen te laten illegaal vervoeren, Verenigde Staten naar Europa.
In antwoord op de vraag naar deze zaak afgelopen vrijdag, had Rasmussen bevestigd dat hij Richards kende, maar hij had niets gezegd over de zaak zelf: „Ik kan niets bevestigen een geheel dat“, zich had hij ertoe beperkt om te antwoorden. (AFP)
Wat referenties (van deze site: http://wielrennen.headliner.nl/ )quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.
ja, als dit waar is hebben ze iets. Maar dit is vooralsnog gewoon een schreeuwende man die op het juiste moment met het juiste verhaal komt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef tomttt het volgende:
Ik weet niet of dit bekend is, maar:
[..]
Bron: http://www.hln.be/hlns/ca(...)ml?wt.bron=hlnMatrix
En Discovery ookquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef kawotski het volgende:
Ik hoop dat Rabobank in zijn geheel er uitstapt als Rasmussen niet verder mag.
Over het stenigen van Mart Smeets, die peperlul heeft weer geruchten opgevangen lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Cootz het volgende:
Waar gaat de UCI nou over vergaderen vanavond? Over de zaak Whitney Richards of over de zaak non-shows bij out-of-competition controles?
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Over het stenigen van Mart Smeets, die peperlul heeft weer geruchten opgevangen lijkt me.
ik zou graag de weg blokkeren maar ik ben nu in Nederlandquote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Fiama het volgende:
Dit neemt steeds ernstige proporties aan.
Wat zou een tegen reactie zijn als Rasmussen ontrecht uit de tour wordt gezet? Een staking? Rabo uit de tour? Fans boos die in/met acties komen?
Lees mijn eerdere posting met een Zwitserse bron waarin duidelijk staat dat er vanavond geen vergadering is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?
tering het gaat echt vet als ze hem uit de koers nemen...het leek zon mooie tour te worden paar dagen terug....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Fiama het volgende:
Dit neemt steeds ernstige proporties aan.
Wat zou een tegen reactie zijn als Rasmussen ontrecht uit de tour wordt gezet? Een staking? Rabo uit de tour? Fans boos die in/met acties komen?
vind je het gek als hij overal gelijk als dopingverdachte wordt aangezienquote:
Schandalig toch, die Fransen met hun voorbarige conclusies.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?
Die vuile chauvinistische kut Fransen zijn weer eens ziekelijk jaloers dat een buitenlander de Tour gaat winnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
vind je het gek als hij overal gelijk als dopingverdachte wordt aangezien
Ze hebben geen bewijs dat hij idd heeft gebruikt, hij heeft enkel niet gemeld waar hij was.
Maar nee, we gaan er een heksenjacht van maken
Geniaal. Smeets zet even heel tourminnend Nederland op zijn kop met die domme uitspraak. Lala, wie maakt hier nou de Tour kapot?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere posting met een Zwitserse bron waarin duidelijk staat dat er vanavond geen vergadering is.
Nee hoor, ik zeker niet, ik ben het warempel compleet eens met de dingen die Smeets daarstraks zei, de mogelijkheden over wat er kan gebeuren.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Inderdaad, lees er nergens iets over...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Schandalig toch, die Fransen met hun voorbarige conclusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |