En Discovery ookquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef kawotski het volgende:
Ik hoop dat Rabobank in zijn geheel er uitstapt als Rasmussen niet verder mag.
Over het stenigen van Mart Smeets, die peperlul heeft weer geruchten opgevangen lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Cootz het volgende:
Waar gaat de UCI nou over vergaderen vanavond? Over de zaak Whitney Richards of over de zaak non-shows bij out-of-competition controles?
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Over het stenigen van Mart Smeets, die peperlul heeft weer geruchten opgevangen lijkt me.
ik zou graag de weg blokkeren maar ik ben nu in Nederlandquote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Fiama het volgende:
Dit neemt steeds ernstige proporties aan.
Wat zou een tegen reactie zijn als Rasmussen ontrecht uit de tour wordt gezet? Een staking? Rabo uit de tour? Fans boos die in/met acties komen?
Lees mijn eerdere posting met een Zwitserse bron waarin duidelijk staat dat er vanavond geen vergadering is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?
tering het gaat echt vet als ze hem uit de koers nemen...het leek zon mooie tour te worden paar dagen terug....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Fiama het volgende:
Dit neemt steeds ernstige proporties aan.
Wat zou een tegen reactie zijn als Rasmussen ontrecht uit de tour wordt gezet? Een staking? Rabo uit de tour? Fans boos die in/met acties komen?
vind je het gek als hij overal gelijk als dopingverdachte wordt aangezienquote:
Schandalig toch, die Fransen met hun voorbarige conclusies.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?
Die vuile chauvinistische kut Fransen zijn weer eens ziekelijk jaloers dat een buitenlander de Tour gaat winnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
vind je het gek als hij overal gelijk als dopingverdachte wordt aangezien
Ze hebben geen bewijs dat hij idd heeft gebruikt, hij heeft enkel niet gemeld waar hij was.
Maar nee, we gaan er een heksenjacht van maken
Geniaal. Smeets zet even heel tourminnend Nederland op zijn kop met die domme uitspraak. Lala, wie maakt hier nou de Tour kapot?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere posting met een Zwitserse bron waarin duidelijk staat dat er vanavond geen vergadering is.
Nee hoor, ik zeker niet, ik ben het warempel compleet eens met de dingen die Smeets daarstraks zei, de mogelijkheden over wat er kan gebeuren.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Inderdaad, lees er nergens iets over...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh. Ik vind het nergens anders terug.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Schandalig toch, die Fransen met hun voorbarige conclusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |