abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51745361
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zal ik ook eens yeah right zeggen

ik snap jullie ook allemaal niet hoor. Ik heb al gezegd dat ik vind dat het niet opgaat om te zeggen van 'maar hij heeft maar twee keer niet gemeld, en geen drie keer, dus het is een brave jongen', dat gaat er bij dus echt NIET in. Hij verpest zijn eigen imago, en blijkbaar liggen de nederlanders er wel heel wakker van, als je deze topics bekijkt .
Nu wordt het helemaal mooi, ga je het nog omdraaien ook
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 23 juli 2007 @ 13:15:56 #27
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_51745369
quote:

[..]

ik snap jullie ook allemaal niet hoor. Ik heb al gezegd dat ik vind dat het niet opgaat om te zeggen van 'maar hij heeft maar twee keer niet gemeld, en geen drie keer, dus het is een brave jongen', dat gaat er bij dus echt NIET in. Hij verpest zijn eigen imago, en blijkbaar liggen de nederlanders er wel heel wakker van, als je deze topics bekijkt .
Liggen er voor al wakker over omdat mensen zoals jij insunuaties maken dat hij gberuikt terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 23 juli 2007 @ 13:17:05 #28
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51745408
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:

Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
Om al die huilies hier nogmaals een spiegel voor te houden.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51745411
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef Sheepcidus het volgende:

Liggen er voor al wakker over omdat mensen zoals jij insunuaties maken dat hij gberuikt terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
ik heb juist al EXPLICIET gezegd dat ik helemaal niet insinueer dat hij gebruikt, maar dat hij wel zijn eigen imago hiermee verkloot. Ik zal zelfs meer zeggen, ik hoop van ganser harte dat hij NIET gebruikt, net zoals alle andere renners trouwen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 23 juli 2007 @ 13:17:22 #30
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51745412
quote:

[..]

Ik heb ook al eerder gezegd dat de regels simpel zijn. 3 keer je niet melden (wat overigens niet betekent dat je doping gebruikt) 1 van de 2 instanties is reden om iemand uit koers te nemen. Dus niet 2 keer. Dat zijn imago bij jouw problemen krijgt hierdoor is jouw probleem. Simpeler kan het toch niet?

Niemand hier zegt dat hij niet verdacht is, wel zijn er velen die net als ik zeggen: onschuldig tot hij positief bevonden is. Is dat nu zo moeilijk om te snappen?
pi_51745434
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef BB-boy het volgende:

Nu wordt het helemaal mooi, ga je het nog omdraaien ook
kijk maar eens hoe de discussie gestart is hoor... het is eigenlijk allemaal de schuld van de Fransen
  maandag 23 juli 2007 @ 13:18:29 #32
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_51745441
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik heb juist al EXPLICIET gezegd dat ik helemaal niet insinueer dat hij gebruikt, maar dat hij wel zijn eigen imago hiermee verkloot. Ik zal zelfs meer zeggen, ik hoop van ganser harte dat hij NIET gebruikt, net zoals alle andere renners trouwen.
Wat is er dan met zijn imago? Wat vind je van zijn image dat er zo naar beneden is gegaan?
Radio Soulwax!
pi_51745464
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef peaceman het volgende:

Niemand hier zegt dat hij niet verdacht is, wel zijn er velen die net als ik zeggen: onschuldig tot hij positief bevonden is. Is dat nu zo moeilijk om te snappen?
en jullie hebben nu nog nooit geantwoord op de vraag of jullie voor een niet-nederlander ook zo zouden opkomen.
pi_51745487
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:18 schreef Sheepcidus het volgende:

Wat is er dan met zijn imago? Wat vind je van zijn image dat er zo naar beneden is gegaan?
omdat hij de regels van de UCI niet serieus neemt. Daar til ik persoonlijk zwaar aan, ok ?
  maandag 23 juli 2007 @ 13:20:23 #35
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51745496
quote:

[..]

nee, nogmaals, bijna niemand zal zijn handen in het vuur steken voor Rasmussen, maar ook niet voor de andere renners, dus per saldo schieten we er niets mee op door Rasmussen te veroordelen. Zie T-Mobile die probeert de schulden van zichzelf af te wassen door een ander als zondebok aan te wijzen. Zij zwijgen beter evenals de Boe-roepende Fransen.

Regels zijn regels en die worden nageleefd al zij het dmv sancties.
Men had de kans om dit eerder aan de orde te stellen maar dat heeft men nagelaten. Tot op de dag van vandaag wordt Armstrong nog steeds achtervolgd dus als je de wielersport niet gelooft kijk er dan niet naar.

ps. verander je naam in stampertje
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 23 juli 2007 @ 13:20:26 #36
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51745497
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:19 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en jullie hebben nu nog nooit geantwoord op de vraag of jullie voor een niet-nederlander ook zo zouden opkomen.
Het is geen Nederlander, dus is het een irrelevante vraag.
pi_51745502
niet-nederlander is niet juist... iemand van een nederlandse ploeg...
  maandag 23 juli 2007 @ 13:21:31 #38
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_51745514
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

omdat hij de regels van de UCI niet serieus neemt. Daar til ik persoonlijk zwaar aan, ok ?
Hij is er voor bestraft, maar je vindt het politieke spelletje dat de UCI gespeelt heeft ook geweldig?
Radio Soulwax!
  maandag 23 juli 2007 @ 13:21:49 #39
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51745522
quote:

[..]

Wees dan maar blij dat de UCI niet meer namen bekend gemaakt heeft, want dan kon je waarschijnlijk de tv wel uitzetten
pi_51745564
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef peaceman het volgende:

Wees dan maar blij dat de UCI niet meer namen bekend gemaakt heeft, want dan kon je waarschijnlijk de tv wel uitzetten
inderdaad, ik zit weer met het gevoel dat het een louche tour is, en dat maakt me niet gelukkiger. Ik weet goed dat rasmussen niet de enige is. De boel is gewoon weer verziekt, en dat vind ik heel jammer.
  maandag 23 juli 2007 @ 13:23:29 #41
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_51745572
Lachwekkende discussie met regelneukers die de regels niet snappen

Goed, nog 1 keer:
Rasmussen heeft geen enkele controle gemist.
Rasmussen is wel vergeten zijn agenda in te vullen
Rasmussen heeft dit klaarblijkelijk, 2 keer (4 keer bij 2 verschillende instanties is ook 2 keer; ik betwijfel echter of het zo zit als CANARIS aangeeft) om precies te zijn.
Dit is binnen de reglementen, 3 keer is immers de norm...

Denken jullie daadwerkelijk dat als dit al een maas in de regelgeving zou zijn, Rasmussen de enige is die er gebruik van maakt? (Dat is wel heel erg naief).

Oftewel: Rasmussen hoeft niet uit de tour gehaald te worden, hij is immers niet positief bevonden en volgens de meldingsreglementen ook niet positief. Dus:

Rasmussen
Rabobank
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_51745604
  maandag 23 juli 2007 @ 13:25:08 #43
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51745633
quote:
niet-nederlander is niet juist... iemand van een nederlandse ploeg...
Contador heeft inderdaad mijn sympathie ook.

Wees maar niet bang hoor, ik ben heel consequent in dat soort dingen.
  maandag 23 juli 2007 @ 13:25:40 #44
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51745650
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

inderdaad, ik zit weer met het gevoel dat het een louche tour is, en dat maakt me niet gelukkiger. Ik weet goed dat rasmussen niet de enige is. De boel is gewoon weer verziekt, en dat vind ik heel jammer.
Maar Rasmussen brand je af omdat hij toevallig in het geel rijdt? Zwakjes....

En nogmaals je baseert je veroordeling enkel op geruchten en imago-zaken. NIET op een positieve plas van hem. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is... Maar ja dat is geloof ik tegenwoordig bij 'men' een achterhaalde stelling.
  maandag 23 juli 2007 @ 13:27:52 #45
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51745705
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat gebeurt pas als de volgende renner in het geel rijdt. Zodra Contador of Klöden het geel pakt, komen daar weer verhalen over naar buiten. Wat is het eigenlijk ook kut om topsporter te zijn. Steeds moeten doorgeven waar je bent. Ik snap die regels wel hoor, maar het lijkt me verschrikkelijk.

"Ja, ik ben nu in de Albert Heijn, bij de koekjes. ..... Nee, niet bij de voedingssupplementen hoor, hihi."

"Hey UCI, ik ga nu even langs oma!....Die van mijn vaders kant ja!....Nee, bij die ander ben ik inderdaad ook al lang niet meer geweest, daar ga ik binnenkort heen!"

"Hoi, spreek ik met de UCI? Ja, hallo, ik slaap vanavond bij mijn minnares, jullie weten waar die woont he?"
pi_51745729
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef peaceman het volgende:

Maar Rasmussen brand je af omdat hij toevallig in het geel rijdt? Zwakjes....

En nogmaals je baseert je veroordeling enkel op geruchten en imago-zaken. NIET op een positieve plas van hem. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is... Maar ja dat is geloof ik tegenwoordig bij 'men' een achterhaalde stelling.
dit topic gaat over rasmussen hé? En waarom branden jullie zo de fransen af ? dat vind ik ook zwakjes...

Ik wil gerust een boom opzetten over rutger beke hoor, of een paar andere belgen die wel degelijk over de dopinglamp zijn gelopen. En k wil ook praten over Lance, nooit betrapt, maar volgens mij helemaal niet clean.

Zulke dingen zal je mij nooit over Rasmussen horen zeggen... hij is voor mij ook nog onschuldig, maar hij heeft een fout gemaakt die ik hem kwalijk neem, ok?
  maandag 23 juli 2007 @ 13:32:00 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51745807
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dit topic gaat over rasmussen hé? En waarom branden jullie zo de fransen af ? dat vind ik ook zwakjes...
Volgens mij zijn de Fransen al eventjes niet meer aan bod geweest.
quote:
Ik wil gerust een boom opzetten over rutger beke hoor, of een paar andere belgen die wel degelijk over de dopinglamp zijn gelopen. En k wil ook praten over Lance, nooit betrapt, maar volgens mij helemaal niet clean.
Kijk dit bedoel ik dus bij jou. Amstrong is NOOIT betrapt, dus onschuldig, maar bij jou is iemand ook schuldig zonder bewijs. Je hebt gewoon vooroordelen.
quote:
Zulke dingen zal je mij nooit over Rasmussen horen zeggen... hij is voor mij ook nog onschuldig, maar hij heeft een fout gemaakt die ik hem kwalijk neem, ok?
Prima, jouw probleem. Niet het onze.
pi_51745948
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:32 schreef peaceman het volgende:

Prima, jouw probleem. Niet het onze.
ok, het is mijn probleem, jullie hebben geen probleem, ga er dan ook gewoon niet op in
  maandag 23 juli 2007 @ 13:38:07 #49
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51745990
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ok, het is mijn probleem, jullie hebben geen probleem, ga er dan ook gewoon niet op in
Lastig als iemand het halve topic ermee volspamt!
en nu hou ik erover op!
pi_51746004
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef SuperWeber het volgende:
Lachwekkende discussie met regelneukers die de regels niet snappen

Goed, nog 1 keer:
Rasmussen heeft 4 controle's gemist. De locatie die hij had opgegeven, daar vonden ze hem niet terug omdat hij vergeten te vermelden was dat hij naar ergens anders getrokken is. Je moet melden als je weg gaat uit je woonst. hij heeft dus wel doping controle's gemist. Anders hadden ze nooit geweten dat zijn locatie niet correct was.
Rasmussen is wel vergeten zijn agenda in te vullen heeft 4 keer nagelaten zijn whereabouts in orde te brengen.Rasmussen heeft dit klaarblijkelijk, 24 keer (4 keer bij 2 verschillende instanties is ook 2 keer; ik betwijfel echter of het zo zit als CANARIS aangeeft) om precies te zijn. de controles gemist. Hij heeft echter het geluk dat hij dit gespreid was over 2 instanties.
Dit is binnen de reglementen, 3 keer is immers de norm...

Denken jullie daadwerkelijk dat als dit al een maas in de regelgeving zou zijn, Rasmussen de enige is die er gebruik van maakt? (Dat is wel heel erg naief). Er is geen maas, hij heeft gewoon super veel geluk gehad dat de uci daags nadien niet nog een doping controle deed of het kon zijn dat we hem niet zagen rijden.

Oftewel: Rasmussen hoeft niet uit de tour gehaald te worden, hij is immers niet positief bevonden en volgens de meldingsreglementen ook niet positief. Dus:

ethische code zegt dat iemand die onder staat van verdenking staat mag meerijden.
basso was verdacht, niet postief bevonden
ullrich was verdacht, niet postief bevonden
om maar eventjes een paar namen te noemen.

Ik zeg niet dat hij eruit genomen moet worden, maar het verdraaien hier mag wel stillaan gedaan zijn.

Rasmussen
Rabobank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')