Waarom de linker niet dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Die rechter is weloverigens.....
Maar jammer van het geblondeerde haar
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
I'm drop dead serious!![]()
Ik weet alleen niet wie wie is.Maarre, who cares
![]()
Dat snap ik ook niet.quote:
quote:
Goed plan. En ik ga werken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:55 schreef Supersheep het volgende:
Zo maar even douchen en wat zooi inslaan
En morgen weer hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Mikkie het volgende:
Jij hebt een lekker dagje gepland, IRL
Ik ga nu ff snel lunchen, daarna werken, en daarna nog een paar uurtjes Zomerfeesten vieren
Maak er werk vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
Goeiemorgen![]()
Over baby´s gesproken, i wanna have
<----- his babies![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:
quote:
Helaas niet neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
Komt Keith ook naar Lowlands toevallig?
Ja, als ze van een ander zijn. Zelf wou ik er nog even mee wachtenquote:
Hehe niet zelf bedacht hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, ik zie nu trouwens pas wat er op dat briefje in die avatar staatda's best fout
Mjah, jij welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als ze van een ander zijn. Zelf wou ik er nog even mee wachten
Je bedoelt Jess uit Gilmore Girlsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Hij lijkt op Peter Petrelli(Heroes) maar ik vrees dat ook die onbereikbaar is
Als je morgen een groter huis zou krijgen, zou je dan volgend jaar al een kind nemen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, jij welmaar Tinuviel en ik willen ook geen 10 jaar meer wachten
maar eerst een grotere woning...
![]()
Ja, Milo Ventimigliaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt Jess uit Gilmore GirlsMaar die is inderdaad ook erg
![]()
Jahoor, ben nog bezig met verteren. DR is heerlijk van haar verlof aan het genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:PR, alles goed met DR en G ? Hamburgers zijn inmiddels wat gezonken?
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef iamredleader het volgende:
Ja, misschien niet over een maand, maar ik denk dat het geen 5 jaar meer zal duren (althans, dat hopen we natuurlijk)
Nog niet, maar daar gaat verandering in komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas niet neeLien en ik roepen al eeuwen dat de band naar Lowlands moet komen. Naast dat Keith erg lekker is
maken ze ook nog eens hele goede muziek namelijk
Ken je ze?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens vandaag mijn LL kaartje besteld
Ik wacht ook nog maar even.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als ze van een ander zijn. Zelf wou ik er nog even mee wachten
Maar jij bent al oud...dan begint de tijd te dringenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog maar even.
Zo'n 5 weken nog![]()
Oeh, al 28 jaar (met veel grijze haren, dat welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent al oud...dan begint de tijd te dringen![]()
Dit is hun leukste nummer: http://www.youtube.com/watch?v=tkZgzWxyI6Qquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet, maar daar gaat verandering in komen![]()
Tinuviel en PR zijn bijna even oudquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent al oud...dan begint de tijd te dringen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef Supersheep het volgende:
MaJo, ik moest iets doorgeven aan je:
[afbeelding]
Hij wil je volschenken met drank in de hoop dat je een 'mistake' maakt.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij wil je volschenken met drank in de hoop dat je een 'mistake' maakt.
Maar volgens mij gaat dat zonder drank ook wel lukken
Zie je? Daar heb je het alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Oeh, al 28 jaar (met veel grijze haren, dat wel)
Ach ja..je weet wie het zegtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tinuviel en PR zijn bijna even oud
Ik krijg ook steeds te horen dat ik oud ben () maar ik wacht toch echt nog even met de kids
Ik zou het maar doen want ik denk dat het uitverkocht gaat worden en als je pas koopt als je terug bent ben je denk ik te laat. Net als vorig jaar, toen er ook nog een rush op kaartjes kwam en alles sukkels die dachten dat het niet uitverkocht zou raken zaten mooi in de stressquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik moet ook maar eens snel mijn Lowlandskaartje gaan kopenMisschien vandaag maar eens...
That's just...wrongquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Tis alleen jammer dat het Amerikanen zijn...... doe mij maar Britten
Uhuhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij wil je volschenken met drank in de hoop dat je een 'mistake' maakt.
Maar volgens mij gaat dat zonder drank ook wel lukken
Ik ga eigenlijk ook wel voor Britten maar in het geval van Keith ga ik niet moeilijk doen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Tis alleen jammer dat het Amerikanen zijn...... doe mij maar Britten
Oh nee ik ga absoluut niet wachten tot na mijn vakantie hoor. Is ook wat lastig aangezien we de dag voor Lowlands pas terugkomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen want ik denk dat het uitverkocht gaat worden en als je pas koopt als je terug bent ben je denk ik te laat. Net als vorig jaar, toen er ook nog een rush op kaartjes kwam en alles sukkels die dachten dat het niet uitverkocht zou raken zaten mooi in de stress
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee ik ga absoluut niet wachten tot na mijn vakantie hoor. Is ook wat lastig aangezien we de dag voor Lowlands pas terugkomenKan me vorig jaar nog wel herinneren ja. Allemaal stoere gasten die wel zouden wachten tot het laatste moment met kopen en toen was het uitverkocht en zaten ze te janken
![]()
Net als die mensen die helemaal in paniek raken als er weer eens geroepen wordt dat 'het licht op rood' staatquote:
Nogmaals: je weet wie het zegtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef iamredleader het volgende:
PhysicsRules is 28, Tinuviel wordt in september 28. Ik ben 26, wordt in oktober 27. Davinia is 25En MaJo ook
dus wat is jong/oud/vroeg/laat ?
Inderdaad jaquote:
WTF?!?! Niet tocht echt waar ZOmG waar kan ik ze halen AAahhaHAZHAGUROfLLLollrCoptrLOL!!11!11!1!!!11quote:
Keira Knightley in The Jacketquote:
Zegt me allemaal best weinigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Con Air
Enemy of the State
Terminator 3 - Rise of the machines
Snake Eyes
King Arthur metKeira
Knightley
![]()
Ja, was erg gezelligquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zegt me allemaal best weinig
Hey hoe was het 1jarig huwelijksuitje trouwens? Was graag meegegaan maar ja Noorwegen enzo![]()
Awwwwquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef geenaam het volgende:
Afgelopen weekend is in de buurt van Zoetermeer een schaap slachtoffer geworden van ernstige mishandeling. Het schaap werd overgoten met brandbare vloeistof en vervolgens in brand gestoken. De vacht op de rug van het beest is helemaal weggebrand. Ook heeft het schaap op één van zijn voorpoten derdegraads brandwonden.
![]()
HOOOIII ! Ik ben er even niet en we zijn alweer 4 topics verder..
Hij viel inderdaad 100% mee. In tegenstelling tot Pirates 3quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Terminator 3 vond ik eigenlijk best goed
Die vond ik wel leuk hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij viel inderdaad 100% mee. In tegenstelling tot Pirates 3![]()
De muziek was heel goed, en metquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk hoor
Vooral de slow-mo schietscene op de schepen vond ik stoer.
Als het meezit ga ik die vanavond kijkenquote:
Hij is goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het meezit ga ik die vanavond kijken
Ben wel benieuwd
Is cool maar een overdaad aan *kuch* humor *kuch*quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Wil trouwens naar een hoop films de komende tijd:
Transformers
Weet niet wat ik daarvan moet denken. Wellicht leukquote:I am Legend (geen idee wanneer die uitkomt)
Die ga ik wel op DVD kijken.quote:Die Hard 4.0
Die ookquote:Ocean's 13 (maar hoeft niet in de bios)
Die ookquote:Shrek the 3rd (idem)
Gezien. Zwaar overrated. Past in straatje "Crash"quote:Babel (als het nog gaat, en anders thuis)
Die vond ik erg goedquote:Pan's labyrinth
Die wil ik ook nog zienquote:The good shepherd
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
En waarschijnlijk ga ik na Lowlands een paar weken door Frankrijk roadtrippen
Ik vrijdagnacht alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zondag ga ik het boek ophalen bij the American Book Center![]()
![]()
![]()
quote:
Wat is jouw lijstje van must-see films dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:10 schreef MaJo het volgende:
Al die films die jullie opnoemen boeien me echt nietsBabel vond ik wel vet, stuk beter dan Crash (die inderdaad zwaar overrated is
) Das leben der Anderen wil ik wel graag zien, die schijnt echt geweldig te zijn
Hehe sorryquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe sorry![]()
Aan de andere kant wacht ik nog wel een paar dagen met lezen denk ik, als ik op interrail ga. Maar de vraag is of ik me in kan houden
Ik hoop trouwens niet dat er dit keer dingen gaan gebeuren als vorige keer, toen er mensen langs de boekwinkels reden waar rijen stonden en dan keihard riepen "Dumbledore dies"Dat is pas echt gemeen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar da's alleen een gok, hoor. Heb geen hotline met mevrouw Rowling.
Geen idee eigenlijk, ik hou niet meer zo goed bij welke films er uitkomen enzo. Ben al druk genoeg met het checken van nieuwe muziekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is jouw lijstje van must-see films dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Voorspelling voor het einde?
Let op: spoiler!
Laatste waarschuwing, niet lezen als je het niet heel zeker weet!
Mijn theorie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar da's alleen een gok, hoor. Heb geen hotline met mevrouw Rowling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef MaJo het volgende:Hm. Zou kunnen.... maar dan is het met die profetie niet helemaal 100% kosherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de verdere discussie verwijs ik ons naar het betreffende topic
![]()
Harry Potter and the Deathly Hallows [SPOILERTOPIC!] #1
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat klinkt alsof het een stuk belabberder kon Nem
Vertaling: Die pasta chicken alfredo klinkt alsof het lekker isquote:
Oh, zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vertaling: Die pasta chicken alfredo klinkt alsof het lekker is
Je kunt deze saus prima met rijst etenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou alleen niet zo van pasta, ik maak het vrijwel nooit zelf. En dat is niet omdat pasta nou zo moeilijk is
Ik ook klaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het eten was lekker, nu nog even uitbuiken, wat klein studeerwerk (samenvatting schrijven), en dan weer weg
Jojo Bakkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
Ik eet vanavond gehaktbal, spinazie creme en aardappelen. Ik ben bij mijn ouders en er wordt hier gesonjabakkert dus ik zal wel mee moeten doen
Zie sigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
@IRL: jij bent toch helemaal afgestudeerd of doe je opeens iets nieuws?
Ja, echt: Jojo-dieet verhoogt kans op nierkankerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef LadyBlack het volgende:echt???
Ik wist wel dat je er op de lange termijn van ondervoed raakt
Ik heb 22 inch widescreenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef LadyBlack het volgende:wat veeleisend ben jij!! 20 inch is groot
Dat wil ik dus ook, en het domme is dat deze monitor zonder mijn weten besteld is, hij stond er vanmiddag na de lunch gewoon. Maar om te tekenen is 22 net ff handigerquote:
Stoppen met roken is meestal slecht voor de lijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:
Denk eerder dat het komt omdat ik gestopt ben met roken. Op deze manier komen die 6 kilo er wel weer aan
Ah okquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie sigben begonnen aan een NIBE opleiding: Algemene Opleiding Bankbedrijf. Daarna ga ik door met de Woning Financiering 1 en 2, eventueel Effectenbedrijf, en dan zien we wel weer.
in elk geval richting Private Banker
![]()
Ach, het kost me maar E 20,-quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben je geflitst? Hihihihihi
Als je weinig te hard rijdt is het overigens niet heel duur
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef Looter het volgende:
Hallo luitjes,
Sneu nieuws. Soempie heeft vanmiddag een ongeluk gehad en is voorlopig uit de roulatie.![]()
Ze ziet er wat gehavend en bleek uit. Verder heeft ze een hersenschudding en kan ze zich ook niet veel herinneren van vanmiddag. Ongeluk weet ze niks van, maar ze is bewusteloos afgevoerd. Ze slaapt nu en ik houd een oogje in het zeil. Moet haar om de paar uur wakker maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel een triest bericht zijn dan
Heb je meer info?
Als ik het zo lees zou dat wel es kunnen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
is ze aangereden met de auto of?
Ja dat begrijp ik. Zo'n half bericht is heel vaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
Ah arme soempIk hoop dat ze zich snel beter voelt. Wens haar in ieder geval veel beterschap van me
Sorry Looter maar het klonk nogal vaag snap je?
Er is geen botsing geweest. Verder weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
is ze aangereden met de auto of?
Kunnen we er al grappen over maken dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef MaJo het volgende:
Het is gelijk een stuk rustiger hier zonder soemp
Of durft niemand meer te posten?
Ik ga voor dat laatste, te laat weggaan naar een afspraak en dan een typische soempie actie uithalen, met deze keer niet echt leuke gevolgenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Grappen maken relativeert.
Ze moest vanmiddag werken toch? Is er dan iets met die kiddo's gebeurd... of heeft ze als een idioot gefietst ofzo?
Ja klopt, is zaterdag. Maar bij zaterdagnacht denk ik aan de nacht van zaterdag op zondag. Lastigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vrijdag is officieel zaterdag hè... je gaat zeker om vijf over twaalf ofzo?
Wanneer ben je gestopt met roken dan? Want dat kan wel verklaren waarom je de laatste tijd duizelig bent...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:
Hehe, ja dat Sonja Bakkeren doe ik zelf ook niet maar mijn moeder en zus wel. Ik zal er eens meer over lezen, tot nu toe hoor ik er alleen maar positieve verhalen over.
Ik weet niet wat het is maar ik heb de afgelopen dagen echt vreetbuien. Ik lijk wel zwangerDenk eerder dat het komt omdat ik gestopt ben met roken. Op deze manier komen die 6 kilo er wel weer aan
Wat? Even beterschap wensenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze ziet er wat gehavend en bleek uit. Verder heeft ze een hersenschudding en kan ze zich ook niet veel herinneren van vanmiddag. Ongeluk weet ze niks van, maar ze is bewusteloos afgevoerd. Ze slaapt nu en ik houd een oogje in het zeil. Moet haar om de paar uur wakker maken.
inderdaad komer er 2 intalianen voor hara volgende week en gaat ze met mij naar de bios gebeurd er ditquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Even beterschap wensen
Arme Soemp
Ze heeft ook altijd wat
Ik controleer om de 10 minuten of ze nog wel ademt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen even een kaartje kopen
Looter, zijn jullie bij haar thuis is logeert ze nu bij jou?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:08 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik controleer om de 10 minuten of ze nog wel ademt.Ze ligt in haar eigen bed in elk geval.
En die grappen, het is Soemp, dan kan dat.
Na de welke dag is het vandaag? hoe oud ben je? waar ben je geboren? -vragen ben ik overgegaan op topografie. Je had haar blik moeten zien, onbetaalbaar.![]()
Ik heb haar telefoon niet gezien, maar blijkbaar staat hij stil of uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Herkenbaar
Wordt ze niet wakker van haar telefoon dan?
Of heb je die uitgezet?
Doe 'r de groeten van me als ze wakker is
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:08 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik controleer om de 10 minuten of ze nog wel ademt.Ze ligt in haar eigen bed in elk geval.
En die grappen, het is Soemp, dan kan dat.
Na de welke dag is het vandaag? hoe oud ben je? waar ben je geboren? -vragen ben ik overgegaan op topografie. Je had haar blik moeten zien, onbetaalbaar.![]()
Mooi..dan wordt ze ook niet onnodig wakkergebeldquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik heb haar telefoon niet gezien, maar blijkbaar staat hij stil of uit.
Waarschuw dr maar want als ze bezoek kan ontvangen kom ik langsquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik heb haar telefoon niet gezien, maar blijkbaar staat hij stil of uit.
Om 3 uur moet ik haar weer wakker maken, dan zal ik de groetjes doen.![]()
Nee die duizeligheid heb ik al veel langer... Bovendien rook ik zo af en toe nog wel eensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer ben je gestopt met roken dan? Want dat kan wel verklaren waarom je de laatste tijd duizelig bent...
Kijk...bakkie fruit erbijquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarschuw dr maar want als ze bezoek kan ontvangen kom ik langs![]()
Hehe ik ben nogal een ramp als het gaat om stoppen met rokenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..nou ja![]()
Ook beterschap toegewenst
Las ik nou iets over een quizdinner?
Absoluutquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik ben nogal een ramp als het gaat om stoppen met rokenMaar daar ligt het dus niet aan
Ja leek me wel gezellig om weer een quizetentje te doenDe vorige keer is goed bevallen
Ik ga zo slapen trouwens, duizel zowat van mijn stoel af![]()
Oeh vertel, doe je van die spannende dingenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Nou, slaap ze
Doen geen dingen die ik zou doen
Wat dacht je van een 3 bij 2 vlag van de vlaggenmast van het politiebureau jatten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh vertel, doe je van die spannende dingenIk helemaal nooit
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van een 3 bij 2 vlag van de vlaggenmast van het politiebureau jatten?
-edit- DÉ politievlag van die vestiging dus he
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb nooit echt spannende dingen gedaan. Hoewel, ik was wel de spijbelkoningin van de school
Ik had de meeste spijbeluren op mijn naam staan
Die Hard 4.0 was beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:Die Hard 4.0 was gaaaaaaaaaf
Qua gaafheid ongeveer vergelijkbaar met Transformers, ik weet nog niet welke ik beter vind. Explosies en schietgeweren, zat best goed in elkaar
Keen is vetquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb Keen herontdektLas er net over in de AKQ dus ben het maar meteen gaan spelen
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moest dr toch om 3 uur wakker maken?
Ik weet niet precies wat er gebeurd is. Ze is in elk geval met haar hoofd ergens tegenaan geklaptquote:Op woensdag 18 juli 2007 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is er nou precies gebeurd? is ze gevallen ofzo?
Verkeersongeluk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar in de categorie...verkeersongeluk, huishoudelijk ongelukje (uitgegleden ofzo), wat is het?
Ze mag ook helemaal niet achter beeldschermen, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en eigenwijsheid. 'Gelukkig' is ze nu te misselijk, duizelig en heeft ze te veel hoofdpijn om op te staan. Voor iemand die moeilijk stil kan zitten wordt dit een helse tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef MaJo het volgende:
Soemp! Wat fijn dat je gepost hebtMaar wel rustig aan doen nu he! Goed uitrusten en dan mag je hier weer posten
Echt typisch soempiequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:05 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze mag ook helemaal niet achter beeldschermen, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en eigenwijsheid. 'Gelukkig' is ze nu te misselijk, duizelig en heeft ze te veel hoofdpijn om op te staan. Voor iemand die moeilijk stil kan zitten wordt dit een helse tijd.![]()
Eigenwijze soemp, zeg maar tegen haar dat ze zich alleen maar sneller beter gaat voelen als ze nu rustig aan doetquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:05 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze mag ook helemaal niet achter beeldschermen, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en eigenwijsheid. 'Gelukkig' is ze nu te misselijk, duizelig en heeft ze te veel hoofdpijn om op te staan. Voor iemand die moeilijk stil kan zitten wordt dit een helse tijd.![]()
MaJo, ben je journalist? Voor wie werk je?
Ja Keen ruled echt hardquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe..vooral die eigenwijsheid doet 't 'm
Ohja..Keen ruled
![]()
4 is inderdaad wel de leukste uit de reeksquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja Keen ruled echt hardGister even alle versies doorgekeken om erachter te komen dat ik vroeger Keen 4 speelde, echt tof
Alleen heb ik het door keen wel veel te laat gemaakt
Heyquote:
Ja 4 is tofquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 is inderdaad wel de leukste uit de reeks
Ik speel eigenlijk nooit spellen meer maar als ik dan weer zo'n klassieker opduik dan ben ik er ook gelijk veeeeeels te lang mee bezig
Heel erg WOG-end
Ja was wel leuk, persconferentie met de burgemeester en de brandweercommandant. Het belangrijkste nieuws was dat de rook niet schadelijk was dus dat is wel fijn om te wetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe was het werken?
WerkOntwijkendGedrag als volwassen tegenhanger van StudieOntwijkendGedragquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja 4 is tofIk heb het ook, moet bijv. nu ook werken maar dan blijf ik maar fokken
Wat is WOG?
Maar je moest wel je ramen en deuren dichthoudenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja was wel leuk, persconferentie met de burgemeester en de brandweercommandant. Het belangrijkste nieuws was dat de rook niet schadelijk was dus dat is wel fijn om te weten
Klopt. Waar heb je rondgehangen, jij jong stuk tuig?quote:
Uhuhquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je moest wel je ramen en deuren dichthouden
Hehe, gaat goed hoor. Mijn date was leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyHoe gaat het met jou? Nog spannende dingen gebeurd met je date verder?
Ik heb gefeest, want ik ben jong en tuigquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Waar heb je rondgehangen, jij jong stuk tuig?
Ja, mooi he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nembrionic, dat is wel een heel slechte openingszin in je onderschrift he![]()
Ik zou dat nooit zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, that explains it.....
Ik heb zo'n lollige special Collector's Edition op DVD waar deel 3 niet bijzit...quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Hard was beter
Weer eens een échte Die Hard
Wel matig dat m'n trilogyboxset nu waardeloos is, want ik moet en zal deel 4 hebben..
Het was ook niet jouw beurtquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had mooie OP gemaakt voor deel 893.. is 'ie dubbel
En als het wel m'n beurt is doe ik het niet.. wat zit ik toch wisselvallig in elkaar..quote:
Ik ben berijkbaar hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie vraagt of het Soempie-interventieteam nog bestaat. Ze wordt aan alle kanten betutteld
quote:
Waat? welke stukje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef Nesle het volgende:
Ik was net op tv
SBS, we werden ondervraagd![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De hotline staat altijd aan, zelfs op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |