Waarom de linker niet dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Die rechter is weloverigens.....
Maar jammer van het geblondeerde haar
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
I'm drop dead serious!![]()
Ik weet alleen niet wie wie is.Maarre, who cares
![]()
Dat snap ik ook niet.quote:
quote:
Goed plan. En ik ga werken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:55 schreef Supersheep het volgende:
Zo maar even douchen en wat zooi inslaan
En morgen weer hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Mikkie het volgende:
Jij hebt een lekker dagje gepland, IRL
Ik ga nu ff snel lunchen, daarna werken, en daarna nog een paar uurtjes Zomerfeesten vieren
Maak er werk vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
Goeiemorgen![]()
Over baby´s gesproken, i wanna have
<----- his babies![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:
quote:
Helaas niet neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
Komt Keith ook naar Lowlands toevallig?
Ja, als ze van een ander zijn. Zelf wou ik er nog even mee wachtenquote:
Hehe niet zelf bedacht hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, ik zie nu trouwens pas wat er op dat briefje in die avatar staatda's best fout
Mjah, jij welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als ze van een ander zijn. Zelf wou ik er nog even mee wachten
Je bedoelt Jess uit Gilmore Girlsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Hij lijkt op Peter Petrelli(Heroes) maar ik vrees dat ook die onbereikbaar is
Als je morgen een groter huis zou krijgen, zou je dan volgend jaar al een kind nemen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, jij welmaar Tinuviel en ik willen ook geen 10 jaar meer wachten
maar eerst een grotere woning...
![]()
Ja, Milo Ventimigliaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt Jess uit Gilmore GirlsMaar die is inderdaad ook erg
![]()
Jahoor, ben nog bezig met verteren. DR is heerlijk van haar verlof aan het genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:PR, alles goed met DR en G ? Hamburgers zijn inmiddels wat gezonken?
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef iamredleader het volgende:
Ja, misschien niet over een maand, maar ik denk dat het geen 5 jaar meer zal duren (althans, dat hopen we natuurlijk)
Nog niet, maar daar gaat verandering in komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas niet neeLien en ik roepen al eeuwen dat de band naar Lowlands moet komen. Naast dat Keith erg lekker is
maken ze ook nog eens hele goede muziek namelijk
Ken je ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |