Dat je de laatste post weer hadquote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef Etcetera het volgende:
wassersograpsig?
Amateur! Een pro gaat door totdat 'ie moet beginnenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zeker, ja. Vanavond toch nog even op pad gegaan terwijl ik dat niet van plan was. Gevolg: geld kwijt, en nog minder dan vier uur slaap te gaan
En welke sector is dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan wezen, maar niet in de sector waar ik werk
Lastig als je compleet freelancer bentquote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amateur! Een pro gaat door totdat 'ie moet beginnen
Tell me about itquote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lastig als je compleet freelancer bent
Werkte op de middelbare school nog best aardigquote:
Oeh... Mikkie heeft geheimen!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het eerder genoemd heb, maar hou het maar op 'zorg'.Kan er niet over uitweiden.
Dank je wel Etceteraquote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef Etcetera het volgende:
oeh oeh oeh* Seeeecreeeets
*naar Hawaii_Tim
Leg je grapjes altijd uit?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar als je eenmaal op de deadline zit ben je al te laat he
Ah straatprosti dus ey?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het eerder genoemd heb, maar hou het maar op 'zorg'.Kan er niet over uitweiden.
En kun je dan ook nog iets doen en zie je er dan niet uit als een zombie?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens doen, al is het bij mij geen hooi maar vooral een zacht dekbed. Voor de periode van 3,5 uur.
quote:
oh, de dochter.. ik ben niet meer helemaal helder genoeg om gewoon in een keer te kunnen lezen wat er staat.quote:
Ik heb ze de deur uit gewerkt.quote:
Ik zal het doorgeven aan San.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
*foto van nieuwe Harry Potter boeken*
tuurlijk wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, 200 SC'sMaar het loopt nog niet echt storm allemaal he!
wie heb je gekust?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een camping aan het zoeken in Zuid-Limburg. Krijg ik dit:
Hier kunt u nog urenlang wandelen en verrassende wildontmoetingen hebben.![]()
jammerquote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Enne, mijn taart was om het 200e deel van de AKQ Slowchat te vieren
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef PhysicsRules het volgende:
(voor een volledig verslag, klik dan op mijn sig)
nu maak je me nieuwsgierigquote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
-edit-
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Shit....... t lukt niet zoals wilDan toch maar de taart met de tacky tekst.....
![]()
Wel groot genoeg voor iedereen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Zit je in de Harmonie? Ik ga deze zomer denk ik toch ook maar leren in de bieb.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, ik heb ook echt honger....
Moet alleen nog wel even wachten tot we weer pauze gaan houden
Jazeker!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Soempie het volgende:
Heb je al kaartjen voor Lowlands trouwens?? Bij Plato zeiden ze dat de kaartverkoop heel hard ging![]()
Als ze ook echt langskomen volgende week dus met die italianen op stap.quote:
eet ze!quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
is het al dinsdag?
!!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Nog even wachten. Wat is er dinsdag?
ja lach maarquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Soempie het volgende:
er is een childrens editie en een adult editie van de nieuwe hp![]()
dat belooft wat![]()
Ik denk dat ik de childrens edition koop, met happy end![]()
![]()
serieus? ohwquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]are you serious
dat heeft alleen met de kaft te maken lieve schat
Ik denk dat ik dat dit keer ben.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
of loop ik weer eens ergens met open ogen in
Ik maakte geen grapjequote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
met HP moet je geen grapjes maken![]()
oh ja, wij zitten zaterdag net in een druk moment van campzone, maar we gaan 'm wel halen want m'n vriend zei: 'ik wil niet gelynched worden. we gaan 'm zaterdag halen' toen een andere vriend zei dat ik maar tot maandag moest wachten
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
oh ja, wij zitten zaterdag net in een druk moment van campzone, maar we gaan 'm wel halen want m'n vriend zei: 'ik wil niet gelynched worden. we gaan 'm zaterdag halen' toen een andere vriend zei dat ik maar tot maandag moest wachten
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje![]()
En:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem niet besteld..hoop dat scholtens genoeg pallets heeft besteld..
ik zit 'm al sinds de bekendmaking van de uitgiftedatum helemaal gek te pratenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij weet wel zijn prioriteiten te stellen
![]()
Iamredleader is onze HP-dealer (dat rijmtquote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje![]()
En:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem niet besteld..hoop dat scholtens genoeg pallets heeft besteld..
Mijn God, wat maakt zo'n kaft nou uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
oh gelukkigik begreep er al geen ruk van
de adult versie is voor mensen die zich schamen om met zo'n kleuterkaft gezien te wordenen de childrens versie (die zeer zeer zeer lelijk is, hoop dat de NL versie mooier is) is voor de mensen/kiddo's die daar niet mee zitten
Het moet wel mooi staan inde boekenkastquote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn God, wat maakt zo'n kaft nou uit.![]()
't Vorige deel heb ik in een ruk uitgelezen.Werd nachtwerk.
![]()
ik zit dan op campzone geldt dat als festivalquote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Iamredleader is onze HP-dealer (dat rijmt) Hij heeft bij de ABC een aantal exemplaren besteld
![]()
![]()
![]()
Wie gaat er trouwens in de releaseweek van HP7 naar een festival![]()
mjah vond ik ook alquote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn God, wat maakt zo'n kaft nou uit.![]()
't Vorige deel heb ik in een ruk uitgelezen.Werd nachtwerk.
![]()
ik heb nu allemaal verschillende versies. Zelfs een grote letterversie, die echt oerlelijk is, maar ze hadden geen andere meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het moet wel mooi staan inde boekenkast![]()
jaja, computerkamp, klinkt dat beter?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit dan op campzone geldt dat als festival![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
jaja, computerkamp, klinkt dat beter?
Bij het vorige deel woonde ik nog samen. Zaten we samen te lezen, tegen een uur of 1 ging m'n vriend toen naar bed. Weet nog dat ik om een uur of half 7 jankend tegen hem aan ben gekropen in bed. Vanwege Dumbledorequote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
weet niet of ik 'm in 1x uit ga lezenhangt er vanaf hoe moe ik ben enzo
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij het vorige deel woonde ik nog samen. Zaten we samen te lezen, tegen een uur of 1 ging m'n vriend toen naar bed. Weet nog dat ik om een uur of half 7 jankend tegen hem aan ben gekropen in bed. Vanwege Dumbledore![]()
En ik kon natuurlijk niet vertellen wat er gebeurd was. Hij nieuwsgierig.![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij het vorige deel woonde ik nog samen. Zaten we samen te lezen, tegen een uur of 1 ging m'n vriend toen naar bed. Weet nog dat ik om een uur of half 7 jankend tegen hem aan ben gekropen in bed. Vanwege Dumbledore![]()
En ik kon natuurlijk niet vertellen wat er gebeurd was. Hij nieuwsgierig.![]()
Met Sirius hield ik het eerste anderhalf uur niet meer op met huilen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
ik heb geen traan gelaten toen Dumbledore stief, zat wel echt van '![]()
![]()
![]()
wtf no way
![]()
![]()
' maar huilen, nee dat niet
![]()
Waar ga je heen met Lienelien?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef MaJo het volgende:Deel 200 al
![]()
Ik ga zo het topic doorlezen maar eerst even reageren
Dit weekend mijn tent en matje ontvangen voor mijn grote interrail avontuur met LienelienNu alleen eens kijken hoe ik een tent opzet
![]()
Wel stoer hoor, mijn eerste tent
Hoewel ik het na 3 weken waarschijnlijk spuugzat ben
Nu aan het werk, nog even wat centjes verdienen om de vakantie te bekostigen
Vandaag mijn eerste interview gedaan met kinderen, dat is echt supertof! Ze zijn heel enthousiast en willen graag meewerken. Met volwassenen is dat nog wel eens lastig...
Hoe is het verder hier?
Zou ik niet doen...happy endings betaal je altijd meer voorquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Soempie het volgende:
dat belooft wat![]()
![]()
Dat is altijd zoquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Soempie het volgende:
dat belooft wat![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik niet doen...happy endings betaal je altijd meer voor
Ik dacht dat het laatste boek misschien wat te gruwelijk zou zijn voor kinderen en dat er daarom een andere editie was.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd zoHeeft inderdaad alleen met de kaft te maken.
Je eerste tent?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef MaJo het volgende:Deel 200 al
![]()
Ik ga zo het topic doorlezen maar eerst even reageren
Dit weekend mijn tent en matje ontvangen voor mijn grote interrail avontuur met LienelienNu alleen eens kijken hoe ik een tent opzet
![]()
Wel stoer hoor, mijn eerste tent
Hoewel ik het na 3 weken waarschijnlijk spuugzat ben
Eh..jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
En een open eind? Ik vind dat ze daar geld bij moeten doen.![]()
![]()
quote:
welke?quote:
Ik ga met Lienelien interrailen naar Sziget (Budapest) via Parijs, Italië, Kroatië en Bosniëquote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar ga je heen met Lienelien?![]()
En waar ging het interview over?
Sziget én Lowlandsquote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga met Lienelien interrailen naar Sziget (Budapest) via Parijs, Italië, Kroatië en Bosnië
Het interview ging over een meester die met pensioen gaat. Echt leuk de reacties van de kinderen!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook dacht de eerste keer toen ik dat hoordequote:Op maandag 16 juli 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het laatste boek misschien wat te gruwelijk zou zijn voor kinderen en dat er daarom een andere editie was.![]()
![]()
die zijn inderdaad tofquote:
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je eerste tent?
Hoe ben je Lowlands doorgekomen dan?
Ik trouwens dat je een beetje een handig een redelijk lichte tent hebt uitgezocht
Dat scheelt een hoop
En neem zoveel mogelijk nachttreinen voor lange stukken. Maar dat spreekt voor zich denk ik.
Nadeel vind ik dat je heel goed moet opletten welke trein je opstapt want lang niet alle treinen zitten in je Interrailkaart en dan moet je een toeslag betalen. Dat is meestal maximaal 15 euro p.p. ofzo maar kan wel eens vervelend zijn
ik wist wel dat er verschillende kaften waren, maar nooit bij stilgestaan dat ze het dan gelijk een andere editie noemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook dacht de eerste keer toen ik dat hoorde![]()
Alleen wel grappig dat je het nu pas voor het eerst hoort
Uhuh, nogal hardcorequote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sziget én Lowlands![]()
![]()
Jij gaat brak zijn de 20e
Het is inderdaad ook wel een beetje raar omdat het suggereert dat de inhoud daadwerkelijk anders is...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik wist wel dat er verschillende kaften waren, maar nooit bij stilgestaan dat ze het dan gelijk een andere editie noemen.
Een hotel?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn eerste Lowlands zat ik in een hotel (
) en vorig jaar deelde ik een tent met asmo. Maar aangezien Lien's tent te klein is voor twee personen gaan we nu allebei met een klein tentje
Hij weegt 2 kilo dus valt wel mee toch? Maar eens kijken of ik zo'n ding op kan zetten
Bedankt voor de tipsWe gaan inderdaad proberen zoveel mogelijk nachttreinen te pakken. We moeten ons ticket nog kopen nl
Ja die lijken me ook super handig, alleen wel wat lastig om mee te nemen omdat het in een grote ronde verpakking zit... Maar voor dingen als Lowlands wel primaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n tent kopen die je in de lucht gooit en dat ie dan vanzelf uitklapt.... gekke naam hebben ze, Quechua geloof ikLijkt me ideaal...... Maar we gaan met zn drieën op vakantie, dus dan toch nog maar mama's tent mee
![]()
Dat zijn ondingen. Want opgevouwen zijn het hele grote schijven. En hoe ga je die meenemen? Juist, erg lastigquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n tent kopen die je in de lucht gooit en dat ie dan vanzelf uitklapt.... gekke naam hebben ze, Quechua geloof ikLijkt me ideaal...... Maar we gaan met zn drieën op vakantie, dus dan toch nog maar mama's tent mee
![]()
Een hotel jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hotel?![]()
Wellicht is dit jaar de een LowPod was voor je
2 Kg voor een tentje is lekker licht, prima te doen![]()
Ohja, nog één tip: op veel stations in Italie(Venetie bijvoorbeeld) staan er allerlei aanbieders voor "goedkope campingplekken". Die komen dan naar je toe. Maar die camping zijn vaak veel duurder
-edit- vergeet je paspoort niet mee te nemen als je je ticket gaat halen
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen grijze All Stars met roze bloemetjes gezien![]()
Wel veel andere leuke schoentjes, maarja, je moet keuzes maken he (totdat ik ooit vet veel geld ga verdienen![]()
)
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Quechua tenten zijn cool![]()
![]()
Maar vooral voor 1 of 2 personen..... en niet als je gaat vliegen iddEn dat ga ik nou juist wel doen, naar Rome voor een nachtje hostel, dan vroeg met de trein naar Florence, op de stadscamping en een beetje met de bus andere stadjes bezoeken, dan met de trein terug naar Rome en daar ook nog een midweek op de stadscamping
Zin in zin in zin in
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Quechua tenten zijn cool![]()
![]()
Maar vooral voor 1 of 2 personen..... en niet als je gaat vliegen iddEn dat ga ik nou juist wel doen, naar Rome voor een nachtje hostel, dan vroeg met de trein naar Florence, op de stadscamping en een beetje met de bus andere stadjes bezoeken, dan met de trein terug naar Rome en daar ook nog een midweek op de stadscamping
Zin in zin in zin in
Ik ken alleen de engelse versie.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Potterfans, de AKQ heeft jullie weer nodig![]()
"Ja, nog héél ver!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
is het al dinsdag?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik nog niet verteld. Als die 5 dagen met die Italianen leuk zijn, dan gaan we in september naar hun vakantiehuis bij Rome
quote:
Wtfquote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.na.nl/index.php?id=5002
?
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ze de deur uit gewerkt.Echt te moe.
Iedereen vond me bruin!Naast San ben ik nog spierwit en een mevrouw op de laatste camping dacht dat ik nog op vakantie moest. Waarop San *mijn arm erbij haalde* en zei: u denkt dat dit wit is?? Keet, flash even, dan ziet die mevrouw pas wat wit is.
![]()
![]()
Ik ga naar bed.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Shit....... t lukt niet zoals wilDan toch maar de taart met de tacky tekst.....
![]()
Wel groot genoeg voor iedereen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik wilde ze ook al schaamteloos na-apen, maar zag ze ook nergens. Nu soort van camouflage genomenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen grijze All Stars met roze bloemetjes gezien![]()
Wel veel andere leuke schoentjes, maarja, je moet keuzes maken he (totdat ik ooit vet veel geld ga verdienen![]()
)
Die 2e heb ik bij de scapino gezien voor 35 euro, mét echtheidsgarantie enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Tegenover Scholtens hebben ze ze![]()
[afbeelding]
Heb ook zulke.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Ga donderdag naar de dokter, ben de laatste tijd ook snel moe en ben afgevallen, daar wil ik ook wel eens iets van weten..
Ik ben geen 6 kilo afgevallen, 2 maar, maar mijn moeder vindt me erg mager kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeOok heel duizelig en misselijk steeds, maar heb er zittend ook last van, alsof ik zweef en heel erg naar een bepaalde kant toezit. Ook ik ben 6 kilo afgevallen, en zoveel woog ik niet. Vreemd... De dokter kon bij mij niks vinden, ze zijn nog wel bezig met een paar onderzoeken.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik ook afgevallen ben, niet dat het evenveel isquote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben geen 6 kilo afgevallen, 2 maar, maar mijn moeder vindt me erg mager kijken
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik ook afgevallen ben, niet dat het evenveel isHoe dan ook, 'zomaar' afvallen is niet goed. En als het anderen opvalt dan zegt dat ook wel wat. Ik hoor ook van iedereen dat ik nu veel te mager ben, terwijl ik eigenlijk wel blij ben met dit gewicht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Kinderboeken zijn het gruwelijkst.quote:
quote:
Ik zie het, toeps en troel staan er ook tussen op de websitequote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef B.ertha het volgende:
Een hobbyfotografe. Via Fok leren kennen, gewoon een dagje foto's maken, leuk om te hebben
Oja, geef Mikkie maar de schuldquote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[Mikkiemodus]
Zijn er nog foto's waar wat meer te zien is?![]()
[/mikkiemodus]
mikkie stelt meestal zulke vragenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oja, geef Mikkie maar de schuld
Nee dus. Tenzij je hotpants leuk vindt...![]()
weet ikquote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mikkie stelt meestal zulke vragen![]()
Maandag werken is ook niet tof als je vrijdag om half 8 bent gaan slapen en zaterdag om half 4 waarna je om 10 uur weer wakker wordt. Ben ook helemaal kapot vandaagquote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Maandag werken is niet tof als je op zondag van 3 tot 1 aan het bier zit![]()
Ik ben helemaal kapot nu en ik heb geen kloot uitgevoerd op het werk vandaag
Haha, dat helpt ook niet echt nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maandag werken is ook niet tof als je vrijdag om half 8 bent gaan slapen en zaterdag om half 4 waarna je om 10 uur weer wakker wordt. Ben ook helemaal kapot vandaagMaar wel leuk weekend gehad
Laat me raden: je staat naast het meisje en die vrienden van je gaan über-opvallend roepen: Hey TM! Dat is een lekker wijf, toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Haha, dat helpt ook niet echt nee.
Ik begon vrijdagavond om 8 uur met bier drinken, tot half 3. Toen zaterdag weer van 2 tot 1, en zondag dus van 3 tot 12.
Heel raar dat je je dan niet topfit voelt![]()
Maar mijn weekend was ook top![]()
Alleen jammer dat er werd geprobeerd om mij aan een meidje te koppelen![]()
Niet dat ik het meidje jammer vind, maar de manier waarop vind ik zo triest![]()
Uhhm nee, het is nog veel triester, maar daar ga ik het nu niet over hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: je staat naast het meisje en die vrienden van je gaan über-opvallend roepen: Hey TM! Dat is een lekker wijf, toch?
Oh..bang dat ze meelezen?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uhhm nee, het is nog veel triester, maar daar ga ik het nu niet over hebben![]()
![]()
Nee dat niet, het is meer dat het niet m'n vrienden waren die me probeerden te koppelen, maar een zeker familielidquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is meer dat het niet m'n vrienden waren die me probeerden te koppelen, maar een zeker familielid![]()
Sinds ik een half jaar terug aangaf dat ik nog 10 jaar thuis blijf wonen wil ze me graag aan een vrouw helpen, zodat ik binnen 10 jaar het huis uit ben![]()
Dat je met je moeder uitgaat is dan ook erg beschamendquote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is meer dat het niet m'n vrienden waren die me probeerden te koppelen, maar een zeker familielid![]()
Sinds ik een half jaar terug aangaf dat ik nog 10 jaar thuis blijf wonen wil ze me graag aan een vrouw helpen, zodat ik binnen 10 jaar het huis uit ben![]()
Jawel hoor, maar dat moet je natuurlijk niet door laten schemeren thuisquote:
Haha, das ook geen vaste bezigheid hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je met je moeder uitgaat is dan ook erg beschamend
Zelf zoiets meegemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: je staat naast het meisje en die vrienden van je gaan über-opvallend roepen: Hey TM! Dat is een lekker wijf, toch?
quote:
ehh, neequote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
En dat is bijzonder lullig als je het daar niet mee eens bent
"Nee man..."...dat zeg je gewoon niet op zo'n moment
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..de lead guitarist van Madrugada is dood![]()
12 Juli..31 jaar oud
mwah, zie je niet tot je 32 thuiszitten inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
22
Ik weet het niet. Ben het even aan het uitzoeken.quote:
Uitgezocht: vooralsnog onbekend.quote:
Gelukkig heb ik geen vrienden die me in zulke beschamende situaties brengenquote:
Ik heb bijzonder duidelijk gemaakt dat ze dat ook niet meer moeten flikken. En dat gaan ze ook niet meer doenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen vrienden die me in zulke beschamende situaties brengen![]()
Dat vind ik eigenlijk niet zo heel beschamendquote:Alhoewel, ik stond laatst met een jongen en een vriendin te kletsen, toen zij opeens midden in het gesprek zei: nou, ik laat jullie alleen...*lange pauze en veelbetekenende blik naar ons beide...*
Kon haar wel schieten.![]()
Dit is leuk, wat voor beschamende acties hebben jullie nog meer meegemaakt?![]()
![]()
Dat was precies mijn planquote:Op maandag 16 juli 2007 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, MaJo..nog één laatste tip
Hebben je ouders een tuin? Want in dat geval zou ik m'n tent een keertje opzetten voordat je weggaat. Dan kun je hem gelijk inspuiten met siliconenspray zodat 'ie niet gaat lekken in geval van slecht wee
Mwah, als ze je veelbetekenend blijft aanstoten en met haar blik en hoofdbewegingen probeert duidelijk te maken dat..eh, nouja, whatever.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vind ik eigenlijk niet zo heel beschamend
Okay danquote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, als ze je veelbetekenend blijft aanstoten en met haar blik en hoofdbewegingen probeert duidelijk te maken dat..eh, nouja, whatever.In elk geval niet erg subtiel.
Ik had een tijdje daarvoor gezegd dat ik hem wel leuk vond, maar dat bedoelde ik toen als: hij is best wel tof. Omdat ik ook wist dat hij haar juist leuk vond en zij hem niet echt leek op te merken.![]()
Ik leg 't niet echt helder uit zo.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:08 schreef MaJo het volgende:
Wat beschamende acties van vrienden betreft: toen ik in Londen woonde ging ik daar stappen met mijn beste vriendin. Er was een jongen die ik wel leuk vond, en hij mij ook wel want hij keek steeds. Maar goed, ik ben een mietje dus ik wacht dan tot de jongen mij aanspreektWat doet die vriendin? Die pakt me bij mijn schouders en duwt me keihard zijn richting op
Nogal genant want hij keek op dat moment dus hoe lul je je daaruit?
Maar goed uiteindelijk wel mee gezoend. Hoewel ik niet weet of ik daar nou blij mee moet zijn
![]()
Nee dat zie ik ook niet gebeurenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwah, zie je niet tot je 32 thuiszitten inderdaad.![]()
Ik ga vakantiefoto's ophalen en naar de bios!quote:
Dat was precies mijn reactiequote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies mijn planDat van die silliconenspray is een goede trouwens, had ik nooit bedacht
Nog meer van dat soort campeertips?
![]()
Wat beschamende acties van vrienden betreft: toen ik in Londen woonde ging ik daar stappen met mijn beste vriendin. Er was een jongen die ik wel leuk vond, en hij mij ook wel want hij keek steeds. Maar goed, ik ben een mietje dus ik wacht dan tot de jongen mij aanspreektWat doet die vriendin? Die pakt me bij mijn schouders en duwt me keihard zijn richting op
Nogal genant want hij keek op dat moment dus hoe lul je je daaruit?
Maar goed uiteindelijk wel mee gezoend. Hoewel ik niet weet of ik daar nou blij mee moet zijn
![]()
Ja heb ik wel hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies mijn planDat van die silliconenspray is een goede trouwens, had ik nooit bedacht
Nog meer van dat soort campeertips?
![]()
Veel plezier! En die fotos ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga vakantiefoto's ophalen en naar de bios!![]()
Vanmiddag ook een reisje Denemarken geboektben nu min of meer blut.
![]()
Tot vanavond!![]()
Daar moet de peppersprayquote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem een goed, scherp zakmes mee, in je tas. Niet je zak
Ja dat zullen mooie verhalen worden als ik terugkomquote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef Supersheep het volgende:
Uit de 'MaJo's eerste keer ...' reeks: 'MaJo's eerste keer kamperen'
Ik dacht dat je vrijdag al wegging?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef MaJo het volgende:
Wow nem keep them comingIk ga dit weekend eens langs de V&D/Xenos om allemaal campeerdingen aan te schaffen. Ik heb van Lien ook al veel goede tips gekregen
Sterker nog, een heel A4tje vol
Zou ik zéker doen. Zo tegen schemer aan worden het er heel veel. En als muggen honger hebben steken ze alles wat een hartslag heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zullen mooie verhalen worden als ik terugkom![]()
Hoewel Lien wel een hardcore campeerder is, dat scheelt toch wel
Trouwens iets wat jullie a-relaxed zullen vinden: muggen vinden mij niet lief en ik heb er dus bijna nooit last vanHoewel heel soms in het buitenland zitten er opeens muggen die mij wel lekker vinden
En die laten dan gelijk de grootste bulten achter
Misschien toch maar muggenspul meenemen dan
Het is meer voor het praktische eigenlijk. Er is altijd wel een moment dat je een blikopener nodig hebt(die zit in je zakmes) of iets moet snijden.quote:
Nee we gaan volgende week woensdagquote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrijdag al wegging?
Lien is al een keer gaan interrailen of niet? Want dan kan ze je de meeste dingen ook wel vertellen
Als je echt naar Milaan wilt kan ik zeggen dat je naar het Leonardo da Vinci museum moet gaan, dat is leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben al in Rome geweest nem en we gaan daar niet heen deze keerMaar wel goede van die beenbedekking enzo, daar zijn ze inderdaad erg streng mee.
Als je nog tips hebt voor Milaan en Venetië hoor ik het graagHoewel ik al in Venetië geweest ben
We willen in ieder geval naar de Bionale
Ik weet wel hoe kamperen werkt hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is meer voor het praktische eigenlijk. Er is altijd wel een moment dat je een blikopener nodig hebt(die zit in je zakmes) of iets moet snijden.
Whehehe ik moet gelijk terugdenken aan mijn Interrail.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we gaan volgende week woensdag
Ja Lien heeft inderdaad al eens geïnterraild, heb dan ook een waslijst met tips gekregen. Een heel A4 vol met allemaal grappige opmerkingen tussen haakjes![]()
We gaan eigenlijk alleen naar Milaan omdat de treinreis van Parijs naar Venetië veel te lang duurtquote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je echt naar Milaan wilt kan ik zeggen dat je naar het Leonardo da Vinci museum moet gaan, dat is leuk.
Maar persoonlijk zou ik Milaan overslaan
Ik vond het er maar erg saai.
Venetie is gewoon heel mooi, maar dat weet je zelf ook dan
Zelfde geldt voor Rome.
Ik heb er ook erg veel zin inquote:Op maandag 16 juli 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ik moet gelijk terugdenken aan mijn Interrail.
Dat is echt een vakantie geweest die me altijd bij zal blijven
Mijn beste vakantie tot nu toe zo'n beetje![]()
Ja dat is ongeveer wat wij hebben gedaan..als tussenstop gebruikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan eigenlijk alleen naar Milaan omdat de treinreis van Parijs naar Venetië veel te lang duurtDus als tussenstop eigenlijk.
Die staan zeker nog een keer op mijn agenda om te doenquote:Venetië en Rome zijn inderdaad
Frankrijk en Italie.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook erg veel zin in
Waar was jij ook alweer heengeweest?
We gaan 22 dagenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Supersheep het volgende:
MaJo, hoe lang ging je eigenlijk en heb je de treinpas voor 10, 22 of 30 dagen?
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frankrijk en Italie.
Parijs, Bordeaux, Grenoble, Le Verdon Sur Mer(zoek dat even op in Google Mapsdan kun je lachen want daar kwamen we per ongeluk. )
Venetie,Milaan, Rome, San Remo en volgens mij vergeet ik nog iets.
(bovenstaand schema niet in die volgorde persé)
En daarvan zit je ook alle dagen in de trein denk je?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan 22 dagenTicket moeten we nog kopen
Nee, nog nooit gedaan. Maar was nieuwsgierig en zit even op de NS site te kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef MaJo het volgende:
Ook wel eens geinteraild schaap? Zo ja, waar ben je geweest?
Daar zit inderdaad Sziget bij inquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk trouwens nog steeds dat het vrij krap wordt, dat schema van jullie
Want in die 22 dagen zit al 6 dagen Sziget toch?
Nee, we zijn er gebleven. En eerlijk gezegd zijn we daar enorm blij om geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]Meteen de trein de anders kant op gepakt of daar ook echt gebleven?
Freestylenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad Sziget bij inWe kijken gewoon hoe ver we komen, als we geen tijd meer voor Bosnië hebben slaan we dat gewoon over
Zo..das laatquote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even koken trouwensAardappelen, sperziebonen en schnitzel
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, we zijn er gebleven. En eerlijk gezegd zijn we daar enorm blij om geweest.
Het was er fantastisch rustig en mooi
We kwamen vanaf Bordeaux en we kwamen aan het einde van de middag aan.
Het is een mega klein stationnetje bestaande uit een grindpadje + huisje. Daarin zat de man die op de fiets de spoorbomen dicht ging doen, de wissel om ging zetten en dan weer alles terug moest zetten.
Er was verder geen hol te doen. De groenteman was burgemeester en het "stadhuis" en het politiebureau was één geheel. Voor zover je ervan kunt spreken.
We wilden eigenlijk naar Verduin --> Verdun en aangezien de Fransen sommige namen nog wel eens iets anders spellen dachten we dat "Verdon" ook wel goed was
Maarja..Verdon Sur Mer verklapt het natuurlijk al: aan zee.
En dat ligt Verdun helemaal niet
Vertel, wat zat er in?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Mikkie het volgende:
Schnitzel!
Ik had zelfgemaakte maaltijdsalade vanavond, maar eigenlijk heb ik nu alweer honger
Oh..is dat nu straattaal?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Rotzooi, meuk, shit, en in dit geval: ingrediënten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |