quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef -scorpione- het volgende:
Een meet tijdens de ramadan lijkt me wel wat, zit ik lekker te bunkeren terwijl jullie sterven van de honger![]()
Ik ga kijken of het in middag wel droog blijft..zo ja, ga ik alsnog naar Scheveningen.quote:
das een sollicitatie voor een nekschotquote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef -scorpione- het volgende:
Een meet tijdens de ramadan lijkt me wel wat, zit ik lekker te bunkeren terwijl jullie sterven van de honger![]()
quote:
en snel een beetje graag, voordat het gespuis komt opdagenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef Emel het volgende:
Wil een moderator het topic centraal maken? Dankjewel!
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te besprekenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:30 schreef Emel het volgende:
Ik moet nog steeds een mail sturen met de vraag of ik Turkenmod. mag worden
als je moderator bent, ben je niet verplicht tot meets toch?![]()
aydinli of posoflu zekerquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te bespreken![]()
ok jij gaat dus uit de OPquote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een lelijke OP, zal wel iets turks zijn dat ik het niet begrijp![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te bespreken![]()
Nee hoor, ik vind het ook lelijk. Als er andere kleuren waren gebruikt, zou het al een stuk beter zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een lelijke OP, zal wel iets turks zijn dat ik het niet begrijp![]()
Wat vind je lelijk, scorp?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
we hebben daar akrabalar zitten, een nicht van me is getrouwd met een aydinliquote:
Ik vind het nogal jaren 80quote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat vind je lelijk, scorp?
Dan kunnen we het meenemen bij onze aanpassingen.
was me niet opgevallenquote:
als we daaraan beginnen...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat vind je lelijk, scorp?
Dan kunnen we het meenemen bij onze aanpassingen.
kleurcombinatie was vanaf het begin een probleem maar niemand die iets deed (wilde doen) met de kleuren..ik had het Selim aangegeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik vind het nogal jaren 80Vooral die grote groene en rode vlakken
![]()
Transparant is modern en rustiger voor de ogen![]()
Oh ja, met wie is ze getrouwd dan? En jij komt uit?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
we hebben daar akrabalar zitten, een nicht van me is getrouwd met een aydinli
ben je aydinli of posoflu?
Je wilde toch heel lichtblauw? Nou, dat vind ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef Emel het volgende:
[..]
kleurcombinatie was vanaf het begin een probleem maar niemand die iets deed (wilde doen) met de kleuren..ik had het Selim aangegeven.
Welke kleuren stel je voor dan?
Jij bent er toch ook 1...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef Emel het volgende:
Jullie zeuren alleen, maar zelf iets ondernemenzal wel iets Turks zijn.
![]()
Precies, lichtblauw...maar Selim had moeite met juiste blauwquote:Op zondag 15 juli 2007 11:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je wilde toch heel lichtblauw? Nou, dat vind ik ook![]()
Tot straks, kom ik er nog even op terug![]()
Ik doe wel iets..scorp en Selim ookquote:
Algemeen bekend dat de helft van E'hvn Posof is en andere helft Aydinquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oh ja, met wie is ze getrouwd dan? En jij komt uit?
Het valt me nog mee dat je weet wat Posof is.
met ene suleyman, aydinli, kom effe niet op zijn achternaamquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oh ja, met wie is ze getrouwd dan? En jij komt uit?
Het valt me nog mee dat je weet wat Posof is.
allah kolaylik versinquote:
mwah, als je er nooit komt nerden bilceksin?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:50 schreef saban het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat de helft van E'hvn Posof is en andere helft Aydin
hmmquote:Op zondag 15 juli 2007 11:52 schreef saban het volgende:
Ardahana bagli bi kasaba galiba?
da.rock is een posofquote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Emel het volgende:
Wat is een Posof?
Ik ben er ook nooit geweestquote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah, als je er nooit komt nerden bilceksin?
Ok.quote:
hoezo is het algemeen bekend dan? snap ik nietquote:
ja klopt ergens op de grensquote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef saban het volgende:
Posof hoort toch bij Ardahan, of zit ik verkeerd?
Je zit goed..quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef saban het volgende:
Posof hoort toch bij Ardahan, of zit ik verkeerd?
Dat dacht ik. Ik ben er nooit geweest, maar je hoort het gewoon in je omgeving dat het zo is.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo is het algemeen bekend dan? snap ik niet
idd, hier in den haag heb je een paar families, in eindhoven dus 1quote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef saban het volgende:
Isparta? Kom je ook niet vaak tegen in Holland
hoezo fout?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
die site is zo fout. is trouwens door een bekende in elkaar geflanst..
Kayserililer zijn zo gierig als de pestquote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef Emel het volgende:
Posof..wat zeggen ze daarover?
Mensen uit Kayseri..Yozgat..Konya..daar bestaan vooroordelen over
konyalilar zijn conservatief uiteraardquote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef saban het volgende:
[..]
Kayserililer zijn zo gierig als de pest
Over Yozgat en Konya ken ik ze niet.
Ankaraquote:
Kizilcahamam maar we hebben ook een huis in Ankara. En al onze familie woont in Ankara.quote:
Daar ben ik geweestquote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Kizilcahamam maar we hebben ook een huis in Ankara. En al onze familie woont in Ankara.
ja echt?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Kizilcahamam maar we hebben ook een huis in Ankara. En al onze familie woont in Ankara.
zoveel sneeuw?quote:
Zo, daar moet je geen tsunami krijgenquote:
Het kan goed koud worden daarquote:Op zondag 15 juli 2007 12:20 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
De foto komt van de officiele site, dus zal wel kloppen.![]()
Waar in Nederland is dit danquote:Op zondag 15 juli 2007 12:22 schreef saban het volgende:
Selale in Keciören, waar ik woon![]()
[afbeelding]
Hey niks tegen Keciören he!quote:
Wat een mooie kikkersquote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef Emel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef Emel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als je op een link kliktquote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef Emel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie op straks: turken zijn geen techneutenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:31 schreef Emel het volgende:
grrrrrrrrr
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
mooie op straks: turken zijn geen techneuten
Zooooo, en dit hebben ze vroeger gemaakt? Knap hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 12:31 schreef Slayage het volgende:
we hebben in sutculer ook en antieke stad![]()
[afbeelding]
Wat denk je van aanpassen?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
maar scorpje, wat doen we met OP-kleuren?
altijd die kikkersquote:
lichtblauw? maar wat voor blauw precies? Daar kan Selim weinig meequote:
Antarctica-ijs-lichtblauwquote:Op zondag 15 juli 2007 12:34 schreef Emel het volgende:
[..]
lichtblauw? maar wat voor blauw precies? Daar kan Selim weinig mee![]()
gekke mensen die griekenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zooooo, en dit hebben ze vroeger gemaakt? Knap hoor![]()
Kom met een voorbeeld, dan snapt Selim hetquote:
#F5FFFAquote:Op zondag 15 juli 2007 12:34 schreef Emel het volgende:
[..]
lichtblauw? maar wat voor blauw precies? Daar kan Selim weinig mee![]()
christus, waar doet ie nou moeilijk over?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Kom met een voorbeeld, dan snapt Selim het![]()
Dudok? Dat is toch appeltaart (vr)etenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:37 schreef Emel het volgende:
het wordt echt geen Scheveningen zeg.
Dan maar in R'dam-centrum hangen vanmiddag. Ik ga wel naar Dudok ofzo. In de bios draait er ook niets bijzonders.
Weet ik veel, hij vindt het lastigquote:Op zondag 15 juli 2007 12:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
christus, waar doet ie nou moeilijk over?![]()
Kijk naar de fok banner hierboven, prima voorbeeld en de kleur van de letters is lekker helderblauw.
kleurcode?quote:
jah of chocolade truffeltaartquote:Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dudok? Dat is toch appeltaart (vr)eten![]()
Ik heb nog 2 vrijkaartjes voor de biosEr draait alleen de laatste tijd zo weinig idd
![]()
zou kunnenquote:
Kun je dat hebben?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef Emel het volgende:
[..]
jah of chocolade truffeltaart![]()
Oeh leuk!
idd er draait nu niets leuks
echt welquote:
Helemaal mee eens, en als het even kan een mooi motiefje of lichtschakeringenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:45 schreef Emel het volgende:
skyblue
powderblue
lightskyblue
die drie zijn wel ok
Jahoor, ik val snel weer afquote:Op zondag 15 juli 2007 12:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Kun je dat hebben?Meeste vrouwen klagen dan meestal een week lang dat ze aangekomen zijn
![]()
Ik koop straks wel een paar mooie films op bluray voor mijn thuisbioscoopje![]()
Nee hoor, ik ben een aardig meisjequote:Op zondag 15 juli 2007 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mijn familie uit Konya?
Merhabaquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Jahoor, ik val snel weer af![]()
Wat is een bluray? schijfje?
wist ik nietquote:Op zondag 15 juli 2007 12:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
opvolger van de dvd. 5 keer scherper beeld
![]()
Ik zal kijken wat ik kan doen, samen met Selim.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en als het even kan een mooi motiefje of lichtschakeringen![]()
Juist voor de meisjes die beweren aardig te zijn moet je uitkijken.quote:
Maar ik ben echt aardigquote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist voor de meisjes die beweren aardig te zijn moet je uitkijken.
Ik las ergens in dit topic dat mensen uit Konya conservatief zijn. De persoon die dat heeft gezegd heeft gelijk.
Ik kom niet uit Konya, maar m'n ouders wel.
quote:
Je filmsmaak isquote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef Emel het volgende:
die vriend wil niet naar Transformers dus ik ga met een vriendin![]()
ik ga voor de lol hoorquote:
Haha, je mag het best leuk vinden hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ga voor de lol hoor
tis helemaal niet mijn soort film
neeuh, teveel actie enzoquote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Haha, je mag het best leuk vinden hoor![]()
Popcornvermaak, is vaak wel lekker idd, onderuit zakken en je laten vermakenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Emel het volgende:
[..]
neeuh, teveel actie enzo
maar lijkt me wel vermakelijk deze film
Vooruit, omdat jij het zegt.quote:
Ik klaag liever niet over m'n ouders. Althans, niet op FOK!quote:hoezo zijn ze conservatief?
Zucht, je moet niet met van die grote gekleurde rechthoekige vakken werken waar verder niets of weinig instaat want welke kleur he dan ook neemt het ziet er dan gewoon niet uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Lichtblauw is helemaal niet mooi :/
[afbeelding]
Je moet de woorden ook niet wit laten, dan is het best okee.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
[afbeelding]
Ik vind wel mooiquote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef SYCO het volgende:
salom!
ps. weet niet meer wie james rollins had aangeraden, maar tis super! gister een heel ruk gelezen
Precies, vooral niet nadenken en maar genietenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Popcornvermaak, is vaak wel lekker idd, onderuit zakken en je laten vermaken![]()
Hoezo dan?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Moordwijf![]()
harry potter is zo verrekte irritant![]()
Begrijp ik hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het zegt.
[..]
Ik klaag liever niet over m'n ouders. Althans, niet op FOK!
Jaquote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vind jij Transformers belangrijker dan onze Minister-president Bakellende Balkenende?
kleurquote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef Skic. het volgende:
Wat is slect aan jullie huidige OP?
Omdat het gewoon niet een mainstream film is.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo dan?
hij scoort wel goed op IMDB, zie ik.
die lapdancequote:
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo dan?
hij scoort wel goed op IMDB, zie ik.
En de muziek dan... Hoe komt ie er op..quote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwen![]()
Begint al beter te worden.. Blauw hoeft er wmb ook niet perse bij, als de vloekende combinaties maar weggelaten worden.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=hHDyEtqHAl8quote:Op zondag 15 juli 2007 13:15 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En de muziek dan... Hoe komt ie er op..![]()
Ik laat me wel verrassenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwen![]()
hmm..Het hoort Turks te zijnquote:
Beter dan groen-rood jaquote:
Hoiquote:
jij bent Marokkaans?quote:
hoe is met onze Turkse huisdier?quote:
Lijkt me niet nee..niet dat ik iets tegen Marokkaanse kleuren hebquote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar als Turk wil je toch geen Marokkaanse kleuren in je OP!
wij wannabe-Turkquote:Op zondag 15 juli 2007 13:24 schreef Skic. het volgende:
Ik ben een wannabe-Yugo.
quote:
2e of 3e week van septemberquote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Skic. het volgende:
Wanneer moeten we vasten trouwens?
yep, dat kan, hoezo?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef saban het volgende:
Emel, kan je sneller een bloeding krijgen als je hart sneller klopt?
ben jij ook moslim?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Skic. het volgende:
Wanneer moeten we vasten trouwens?
Hoeft niet iets met je hart te maken te hebben...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:29 schreef saban het volgende:
Hmm oke
Ik heb last van bloedneus, heel vaak.
omdat?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ook wannabe.Nee, geen moslim. Maar opzich zou ik wel eens willen meedoen.
Gebruik je neussprays ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:29 schreef saban het volgende:
Hmm oke
Ik heb last van bloedneus, heel vaak.
Al tig keer, maar ik ging net stoeien waardoor mn hart tekeer ging, en floep bloedneus.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoeft niet iets met je hart te maken te hebben...
Heb je een bloedonderzoek gehad?
Gewoon eens proberen. Even kijken wat het is. Net zoal ik nog wel eens naar Santiago De Compestella wil.quote:
laat zien hieroquote:Op zondag 15 juli 2007 13:31 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden Heb je m,n foto al gezien emelIn US staat ie
![]()
Damn.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:33 schreef saban het volgende:
Daarom mag ik ook niet op een vechtsport van dokter :/ Heel snel een bloedneus, ik hoef mn neus te snuiten en er floept bloed uit.
Heb je dat gevraagd aan de dokter dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:33 schreef saban het volgende:
Daarom mag ik ook niet op een vechtsport van dokter :/ Heel snel een bloedneus, ik hoef mn neus te snuiten en er floept bloed uit.
Nee, het werd me door de dokter gevraagdquote:Op zondag 15 juli 2007 13:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd aan de dokter dan?![]()
En daar kan je wel iets aan doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:37 schreef Emel het volgende:
blijkbaar heb je hele tere bloedvaatjes, saban
Och, ik bloed ook zo vaak tijdens trainen, dunne huid denk ik. Doekje erop, pleistertje of spray en je kunt weer verderquote:Op zondag 15 juli 2007 13:37 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, het werd me door de dokter gevraagd
Heb een breuk oid in mn neus.
Tuurlijk, kom je de ring op met een neusbeschermer.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
neusbeschermer tijdens het sporten![]()
ligt er natuurlijk aan welke vechtsport en of je aan officiele wedstrijden mee wilt doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef saban het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom je de ring op met een neusbeschermer.
Ik wil aan kickbox doen. Geen wedstrijden, just training.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan welke vechtsport en of je aan officiele wedstrijden mee wilt doen.
Doe je gezellig met ons mee tochquote:Op zondag 15 juli 2007 13:32 schreef Skic. het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Even kijken wat het is. Net zoal ik nog wel eens naar Santiago De Compestella wil.
Ja, als je gaat (kick)boksen heb je natuurlijk een probleemquote:Op zondag 15 juli 2007 13:41 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil aan kickbox doen. Geen wedstrijden, just training.
Nee joh, je bent welkom hierquote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef Skic. het volgende:
Ik ga Tour de France kijken, ik voel me hier een beetje een indringer.Groetjes aan mijn homies stuckovich en zarGon!
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef saban het volgende:
Het ziet er niet uit :/
http://www.clubsports.nl/Product.aspx?cat=73&product=211
Nopequote:
Tja. boeien, als je lekker wilt sporten wat maakt het dan uit?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef saban het volgende:
Je hebt bij trainingen zowiezo lichaamscontact. Hoe dan ook, stoten op je neus krijg je toch welquote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, als je gaat (kick)boksen heb je natuurlijk een probleemMaar kun je dan niet gewoon alleen trainen, dus conditie en op van die stootzakken meppen?
leuke fotoquote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oke http://i145.photobucket.c(...)19/Afbeelding067.jpg![]()
Wouden ze doen toen ik klein was, niet laten doen. Geloof geen bal dat dat zal helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:44 schreef Emel het volgende:
Misschien kunnen ze een vaatje dichtbranden..dat kunnen ze wel
Je hebt ook wel non-contact training sessies volgens mij. Je hebt namelijk scholen en trainingen voor wedstrijd en voor recreatief.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:44 schreef saban het volgende:
[..]
Je hebt bij trainingen zowiezo lichaamscontact. Hoe dan ook, stoten op je neus krijg je toch wel
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef saban het volgende:
Kan helpen hoor..je hebt niets te verliezen..nu verlies je al bloedquote:Op zondag 15 juli 2007 13:45 schreef saban het volgende:
[..]
Wouden ze doen toen ik klein was, niet laten doen. Geloof geen bal dat dat zal helpen.
Dat helpt welquote:Op zondag 15 juli 2007 13:45 schreef saban het volgende:
[..]
Wouden ze doen toen ik klein was, niet laten doen. Geloof geen bal dat dat zal helpen.
quote:
quote:
Je sport toch niet om er zo mooi mogelijk bij te lopen (tenzij je gaat flirten in de fitness school natuurlijkquote:
Nee maar toch..sorry, ik zit flauw te doenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je sport toch niet om er zo mooi mogelijk bij te lopen (tenzij je gaat flirten in de fitness school natuurlijk)? Dus wat boeit het?
Ik loop er zo bij op trainen, is ook niet echt elegant:
[afbeelding]
En, NEE, dat ben ik niet!
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:53 schreef saban het volgende:
Of ik stop 2 tampons in mn neus
Wel beetje moeilijk ademen enzo :/
Ik ga dr bellen en zeggen dat ik al een half uur op haar wacht, bij de ingang van Pathequote:
quote:
gemeenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ga dr bellen en zeggen dat ik al een half uur op haar wacht, bij de ingang van Pathe![]()
jij woont toch in rotterdam, wat doe je dan in een bioscoop in scheveningen?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ga dr bellen en zeggen dat ik al een half uur op haar wacht, bij de ingang van Pathe![]()
wie nietquote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik wil daar wel gaan wonen, lekker dicht bij het strand![]()
hij woont in Delftquote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij woont toch in rotterdam, wat doe je dan in een bioscoop in scheveningen?
Hebben ze geen Pathé in R'dam?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij woont toch in rotterdam, wat doe je dan in een bioscoop in scheveningen?
jammer, zo zie ik je nooitquote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef saban het volgende:
Ik woon niet in Rotterdam, zij woont in Den Haag
Emel, wij gaan niet eens
ik ben aardigquote:Op zondag 15 juli 2007 13:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat je dat m,n brakke katerige ongeschoren kop leuk vind
ik durf nietquote:
Je hebt vaak gezegd dat je in Delft woontquote:
ah okquote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef saban het volgende:
Ik woon niet in Rotterdam, zij woont in Den Haag
Emel, wij gaan niet eens
Emel wilt gewoon alles van me vertellen, ze wilt laten merken dat ze alles van me weet, ze vind me leuk enzoquote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
*noteert kostbare geheime informatie
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
*noteert kostbare geheime informatie
![]()
zeker ontbijtenquote:
jij flirt met mijquote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef saban het volgende:
[..]
Emel wilt gewoon alles van me vertellen, ze wilt laten merken dat ze alles van me weet, ze vind me leuk enzo
quote:
Ik ben geweldigquote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, of niet helemaal te vertrouwen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ontken het nietquote:
Mijn 'weer-gadget' geeft aan dat het regent in Utrecht, maar ik kijk naar buiten en het regent helemaal nietquote:Op zondag 15 juli 2007 14:06 schreef Emel het volgende:
het is warm
Als je maar niet denkt dat ik een nieuw topic ga openenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:08 schreef Emel het volgende:
eff volspammen voor ik de deur uitga
why not?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik een nieuw topic ga openen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |