En de muziek dan... Hoe komt ie er op..quote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwen![]()
Begint al beter te worden.. Blauw hoeft er wmb ook niet perse bij, als de vloekende combinaties maar weggelaten worden.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=hHDyEtqHAl8quote:Op zondag 15 juli 2007 13:15 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En de muziek dan... Hoe komt ie er op..![]()
Ik laat me wel verrassenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwen![]()
hmm..Het hoort Turks te zijnquote:
Beter dan groen-rood jaquote:
Hoiquote:
jij bent Marokkaans?quote:
hoe is met onze Turkse huisdier?quote:
Lijkt me niet nee..niet dat ik iets tegen Marokkaanse kleuren hebquote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar als Turk wil je toch geen Marokkaanse kleuren in je OP!
wij wannabe-Turkquote:Op zondag 15 juli 2007 13:24 schreef Skic. het volgende:
Ik ben een wannabe-Yugo.
quote:
2e of 3e week van septemberquote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Skic. het volgende:
Wanneer moeten we vasten trouwens?
yep, dat kan, hoezo?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef saban het volgende:
Emel, kan je sneller een bloeding krijgen als je hart sneller klopt?
ben jij ook moslim?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Skic. het volgende:
Wanneer moeten we vasten trouwens?
Hoeft niet iets met je hart te maken te hebben...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:29 schreef saban het volgende:
Hmm oke
Ik heb last van bloedneus, heel vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |