Je filmsmaak isquote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef Emel het volgende:
die vriend wil niet naar Transformers dus ik ga met een vriendin![]()
ik ga voor de lol hoorquote:
Haha, je mag het best leuk vinden hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ga voor de lol hoor
tis helemaal niet mijn soort film
neeuh, teveel actie enzoquote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Haha, je mag het best leuk vinden hoor![]()
Popcornvermaak, is vaak wel lekker idd, onderuit zakken en je laten vermakenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Emel het volgende:
[..]
neeuh, teveel actie enzo
maar lijkt me wel vermakelijk deze film
Vooruit, omdat jij het zegt.quote:
Ik klaag liever niet over m'n ouders. Althans, niet op FOK!quote:hoezo zijn ze conservatief?
Zucht, je moet niet met van die grote gekleurde rechthoekige vakken werken waar verder niets of weinig instaat want welke kleur he dan ook neemt het ziet er dan gewoon niet uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Lichtblauw is helemaal niet mooi :/
[afbeelding]
Je moet de woorden ook niet wit laten, dan is het best okee.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
[afbeelding]
Ik vind wel mooiquote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef SYCO het volgende:
salom!
ps. weet niet meer wie james rollins had aangeraden, maar tis super! gister een heel ruk gelezen
Precies, vooral niet nadenken en maar genietenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Popcornvermaak, is vaak wel lekker idd, onderuit zakken en je laten vermaken![]()
Hoezo dan?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Moordwijf![]()
harry potter is zo verrekte irritant![]()
Begrijp ik hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het zegt.
[..]
Ik klaag liever niet over m'n ouders. Althans, niet op FOK!
Jaquote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vind jij Transformers belangrijker dan onze Minister-president Bakellende Balkenende?
kleurquote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef Skic. het volgende:
Wat is slect aan jullie huidige OP?
Omdat het gewoon niet een mainstream film is.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo dan?
hij scoort wel goed op IMDB, zie ik.
die lapdancequote:
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo dan?
hij scoort wel goed op IMDB, zie ik.
En de muziek dan... Hoe komt ie er op..quote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwen![]()
Begint al beter te worden.. Blauw hoeft er wmb ook niet perse bij, als de vloekende combinaties maar weggelaten worden.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=hHDyEtqHAl8quote:Op zondag 15 juli 2007 13:15 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En de muziek dan... Hoe komt ie er op..![]()
Ik laat me wel verrassenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij gaat eigenlijk nergens over, je moet em kijken voor de chase, de humor, de dialogen en de lekkere, stoere vrouwen![]()
hmm..Het hoort Turks te zijnquote:
Beter dan groen-rood jaquote:
Hoiquote:
jij bent Marokkaans?quote:
hoe is met onze Turkse huisdier?quote:
Lijkt me niet nee..niet dat ik iets tegen Marokkaanse kleuren hebquote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar als Turk wil je toch geen Marokkaanse kleuren in je OP!
wij wannabe-Turkquote:Op zondag 15 juli 2007 13:24 schreef Skic. het volgende:
Ik ben een wannabe-Yugo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |