quote:
2e of 3e week van septemberquote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Skic. het volgende:
Wanneer moeten we vasten trouwens?
yep, dat kan, hoezo?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef saban het volgende:
Emel, kan je sneller een bloeding krijgen als je hart sneller klopt?
ben jij ook moslim?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Skic. het volgende:
Wanneer moeten we vasten trouwens?
Hoeft niet iets met je hart te maken te hebben...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:29 schreef saban het volgende:
Hmm oke
Ik heb last van bloedneus, heel vaak.
omdat?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ook wannabe.Nee, geen moslim. Maar opzich zou ik wel eens willen meedoen.
Gebruik je neussprays ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:29 schreef saban het volgende:
Hmm oke
Ik heb last van bloedneus, heel vaak.
Al tig keer, maar ik ging net stoeien waardoor mn hart tekeer ging, en floep bloedneus.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoeft niet iets met je hart te maken te hebben...
Heb je een bloedonderzoek gehad?
Gewoon eens proberen. Even kijken wat het is. Net zoal ik nog wel eens naar Santiago De Compestella wil.quote:
laat zien hieroquote:Op zondag 15 juli 2007 13:31 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden Heb je m,n foto al gezien emelIn US staat ie
![]()
Damn.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:33 schreef saban het volgende:
Daarom mag ik ook niet op een vechtsport van dokter :/ Heel snel een bloedneus, ik hoef mn neus te snuiten en er floept bloed uit.
Heb je dat gevraagd aan de dokter dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:33 schreef saban het volgende:
Daarom mag ik ook niet op een vechtsport van dokter :/ Heel snel een bloedneus, ik hoef mn neus te snuiten en er floept bloed uit.
Nee, het werd me door de dokter gevraagdquote:Op zondag 15 juli 2007 13:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd aan de dokter dan?![]()
En daar kan je wel iets aan doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:37 schreef Emel het volgende:
blijkbaar heb je hele tere bloedvaatjes, saban
Och, ik bloed ook zo vaak tijdens trainen, dunne huid denk ik. Doekje erop, pleistertje of spray en je kunt weer verderquote:Op zondag 15 juli 2007 13:37 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, het werd me door de dokter gevraagd
Heb een breuk oid in mn neus.
Tuurlijk, kom je de ring op met een neusbeschermer.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
neusbeschermer tijdens het sporten![]()
ligt er natuurlijk aan welke vechtsport en of je aan officiele wedstrijden mee wilt doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef saban het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom je de ring op met een neusbeschermer.
Ik wil aan kickbox doen. Geen wedstrijden, just training.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan welke vechtsport en of je aan officiele wedstrijden mee wilt doen.
Doe je gezellig met ons mee tochquote:Op zondag 15 juli 2007 13:32 schreef Skic. het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Even kijken wat het is. Net zoal ik nog wel eens naar Santiago De Compestella wil.
Ja, als je gaat (kick)boksen heb je natuurlijk een probleemquote:Op zondag 15 juli 2007 13:41 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil aan kickbox doen. Geen wedstrijden, just training.
Nee joh, je bent welkom hierquote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef Skic. het volgende:
Ik ga Tour de France kijken, ik voel me hier een beetje een indringer.Groetjes aan mijn homies stuckovich en zarGon!
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef saban het volgende:
Het ziet er niet uit :/
http://www.clubsports.nl/Product.aspx?cat=73&product=211
Nopequote:
Tja. boeien, als je lekker wilt sporten wat maakt het dan uit?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef saban het volgende:
Je hebt bij trainingen zowiezo lichaamscontact. Hoe dan ook, stoten op je neus krijg je toch welquote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, als je gaat (kick)boksen heb je natuurlijk een probleemMaar kun je dan niet gewoon alleen trainen, dus conditie en op van die stootzakken meppen?
leuke fotoquote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oke http://i145.photobucket.c(...)19/Afbeelding067.jpg![]()
Wouden ze doen toen ik klein was, niet laten doen. Geloof geen bal dat dat zal helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:44 schreef Emel het volgende:
Misschien kunnen ze een vaatje dichtbranden..dat kunnen ze wel
Je hebt ook wel non-contact training sessies volgens mij. Je hebt namelijk scholen en trainingen voor wedstrijd en voor recreatief.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:44 schreef saban het volgende:
[..]
Je hebt bij trainingen zowiezo lichaamscontact. Hoe dan ook, stoten op je neus krijg je toch wel
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef saban het volgende:
Kan helpen hoor..je hebt niets te verliezen..nu verlies je al bloedquote:Op zondag 15 juli 2007 13:45 schreef saban het volgende:
[..]
Wouden ze doen toen ik klein was, niet laten doen. Geloof geen bal dat dat zal helpen.
Dat helpt welquote:Op zondag 15 juli 2007 13:45 schreef saban het volgende:
[..]
Wouden ze doen toen ik klein was, niet laten doen. Geloof geen bal dat dat zal helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |