quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef -scorpione- het volgende:
Een meet tijdens de ramadan lijkt me wel wat, zit ik lekker te bunkeren terwijl jullie sterven van de honger![]()
Ik ga kijken of het in middag wel droog blijft..zo ja, ga ik alsnog naar Scheveningen.quote:
das een sollicitatie voor een nekschotquote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef -scorpione- het volgende:
Een meet tijdens de ramadan lijkt me wel wat, zit ik lekker te bunkeren terwijl jullie sterven van de honger![]()
quote:
en snel een beetje graag, voordat het gespuis komt opdagenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef Emel het volgende:
Wil een moderator het topic centraal maken? Dankjewel!
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te besprekenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:30 schreef Emel het volgende:
Ik moet nog steeds een mail sturen met de vraag of ik Turkenmod. mag worden
als je moderator bent, ben je niet verplicht tot meets toch?![]()
aydinli of posoflu zekerquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te bespreken![]()
ok jij gaat dus uit de OPquote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een lelijke OP, zal wel iets turks zijn dat ik het niet begrijp![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te bespreken![]()
Nee hoor, ik vind het ook lelijk. Als er andere kleuren waren gebruikt, zou het al een stuk beter zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een lelijke OP, zal wel iets turks zijn dat ik het niet begrijp![]()
Wat vind je lelijk, scorp?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
we hebben daar akrabalar zitten, een nicht van me is getrouwd met een aydinliquote:
Ik vind het nogal jaren 80quote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat vind je lelijk, scorp?
Dan kunnen we het meenemen bij onze aanpassingen.
was me niet opgevallenquote:
als we daaraan beginnen...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat vind je lelijk, scorp?
Dan kunnen we het meenemen bij onze aanpassingen.
kleurcombinatie was vanaf het begin een probleem maar niemand die iets deed (wilde doen) met de kleuren..ik had het Selim aangegeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik vind het nogal jaren 80Vooral die grote groene en rode vlakken
![]()
Transparant is modern en rustiger voor de ogen![]()
Oh ja, met wie is ze getrouwd dan? En jij komt uit?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
we hebben daar akrabalar zitten, een nicht van me is getrouwd met een aydinli
ben je aydinli of posoflu?
Je wilde toch heel lichtblauw? Nou, dat vind ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef Emel het volgende:
[..]
kleurcombinatie was vanaf het begin een probleem maar niemand die iets deed (wilde doen) met de kleuren..ik had het Selim aangegeven.
Welke kleuren stel je voor dan?
Jij bent er toch ook 1...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef Emel het volgende:
Jullie zeuren alleen, maar zelf iets ondernemenzal wel iets Turks zijn.
![]()
Precies, lichtblauw...maar Selim had moeite met juiste blauwquote:Op zondag 15 juli 2007 11:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je wilde toch heel lichtblauw? Nou, dat vind ik ook![]()
Tot straks, kom ik er nog even op terug![]()
Ik doe wel iets..scorp en Selim ookquote:
Algemeen bekend dat de helft van E'hvn Posof is en andere helft Aydinquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oh ja, met wie is ze getrouwd dan? En jij komt uit?
Het valt me nog mee dat je weet wat Posof is.
met ene suleyman, aydinli, kom effe niet op zijn achternaamquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oh ja, met wie is ze getrouwd dan? En jij komt uit?
Het valt me nog mee dat je weet wat Posof is.
allah kolaylik versinquote:
mwah, als je er nooit komt nerden bilceksin?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:50 schreef saban het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat de helft van E'hvn Posof is en andere helft Aydin
hmmquote:Op zondag 15 juli 2007 11:52 schreef saban het volgende:
Ardahana bagli bi kasaba galiba?
da.rock is een posofquote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Emel het volgende:
Wat is een Posof?
Ik ben er ook nooit geweestquote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah, als je er nooit komt nerden bilceksin?
Ok.quote:
hoezo is het algemeen bekend dan? snap ik nietquote:
ja klopt ergens op de grensquote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef saban het volgende:
Posof hoort toch bij Ardahan, of zit ik verkeerd?
Je zit goed..quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef saban het volgende:
Posof hoort toch bij Ardahan, of zit ik verkeerd?
Dat dacht ik. Ik ben er nooit geweest, maar je hoort het gewoon in je omgeving dat het zo is.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo is het algemeen bekend dan? snap ik niet
idd, hier in den haag heb je een paar families, in eindhoven dus 1quote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef saban het volgende:
Isparta? Kom je ook niet vaak tegen in Holland
hoezo fout?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
die site is zo fout. is trouwens door een bekende in elkaar geflanst..
Kayserililer zijn zo gierig als de pestquote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef Emel het volgende:
Posof..wat zeggen ze daarover?
Mensen uit Kayseri..Yozgat..Konya..daar bestaan vooroordelen over
konyalilar zijn conservatief uiteraardquote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef saban het volgende:
[..]
Kayserililer zijn zo gierig als de pest
Over Yozgat en Konya ken ik ze niet.
Ankaraquote:
Kizilcahamam maar we hebben ook een huis in Ankara. En al onze familie woont in Ankara.quote:
Daar ben ik geweestquote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Kizilcahamam maar we hebben ook een huis in Ankara. En al onze familie woont in Ankara.
ja echt?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Kizilcahamam maar we hebben ook een huis in Ankara. En al onze familie woont in Ankara.
zoveel sneeuw?quote:
Zo, daar moet je geen tsunami krijgenquote:
Het kan goed koud worden daarquote:Op zondag 15 juli 2007 12:20 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
De foto komt van de officiele site, dus zal wel kloppen.![]()
Waar in Nederland is dit danquote:Op zondag 15 juli 2007 12:22 schreef saban het volgende:
Selale in Keciören, waar ik woon![]()
[afbeelding]
Hey niks tegen Keciören he!quote:
Wat een mooie kikkersquote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef Emel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |