Tja..dit roept toch vragen opquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WYmiQFE6HuQ&NR=1
Nee, m'n oom is daarbij de schuldigequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..dit roept toch vragen op
Heb je je inspiratie voor je Tim Vicious versie van My Way van Tiny Tim? Want het klinkt ongeveer hetzelfde
Als je wil slapen zou ik het niet doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh dan kan ik misschien wel net zo goed gaan slapen. Zal ik nog een biertje nemen voor het slapen gaan (of een ander drankje)?
Zo zo..warme woorden Yuriquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik nog even vermeldend dat ik mijn 30.000 mark gemist heb
Met 600+ posts
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:17 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn 15000ste post gister gemist
Ik ga slapen![]()
Of je je creditcard iedere maand in één keer wilt aflossen of gespreid over maanden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een creditcard aan het aanvragen, maar ik heb er wel echt de ballen verstand van.... of ik mn uitgaven gespreid wil betalen ja (kreditlimiet) of nee (bestedingslimiet)....
Volgens mij zit er standaard een limiet op van 1500 en voor studenten zal dat wellicht nog lager liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb inmiddels besloten om een bestedingslimiet te nemenHet gaat me er vooral om dat ik af en toe wat via internet wil kopen, en een creditcard mee op vakantie lijkt me ook een fijn idee. Kan me nog wel een studie-excursie herinneren waar ik de laatste middag in Florence alles van mn studiegenoten moest bietsen omdat ik niks mee kon opnemen
Zo'n lullig gevoel.....
lees vorig topic maar terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef Djep het volgende:
maar dat meppel snap ik niet hoor....
Ja, het verbaasde mij ook enigszins. Mijn laatste tentamen heb ik ook gehaald, mijn minor zit er nu op!quote:
Hoe was je date of is dat vanavond pas>?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Nesle het volgende:
joew
terug uit de stad en het is weer als vanouds gezellig![]()
nu broodje bakker bart eten en dan weer de stad in
Ik moest voor mijn minor 5 vakken van 6 ECT's volgen. Dat verslag was slechts een onderdeel van één van die vakken...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef LadyBlack het volgende:Terug uit de stad.... nog steeds geen cadeautje voor een jarige vriend (morgen) gevonden....
TSE, moest je voor een minor een verslag van 80 pagina's schrijven??![]()
Welke opleiding doe je precies?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje zeg, zoveel pagina's hoeft mijn scriptie niet eens te zijn
Vanavond pas, 8 uur ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was je date of is dat vanavond pas>?
Succes, en als ie rare dingen doet... De soempie hotline is er ook voor jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ga naar de stad, leuk dat er iemand is om mij succes te wensen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Succes, en als ie rare dingen doet... De soempie hotline is er ook voor jou![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef iamredleader het volgende:lekker bezig hier, goede samenwerking in de keuken met m'n
![]()
1) brood bakken - brood zit nu in de oven
2) tomatensoep maken - soep staat nu te pruttelen
3) avondeten gemaakt - en gegeten![]()
4) opruimen - deels al gedaan![]()
Badder zequote:
Dat is nog altijd beter dan dat het tyfus druk isquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik me enorm zitten vervelen op m'n werk
Ik heb altijd liever dat het tyfusdruk is dan dat ik uit m'n neus zit te vreten. Zonde van mijn tijd. En ik wil ook gewoon werken voor mijn geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan dat het tyfus druk is![]()
Mwah ok, ik heb ook baantjes gehad waarin het leuk was als het een beetje druk was. Maar nu werk in een callcenter waar ik telkens hetzelfde moet herhalenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd liever dat het tyfusdruk is dan dat ik uit m'n neus zit te vreten. Zonde van mijn tijd. En ik wil ook gewoon werken voor mijn geld.![]()
Vind het voorlopig wel prima zo. Verdiend lekker en geen zin om iets anders te gaan zoeken.quote:
Correct geredeneerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als het werk niet heel erg is en het wel redelijk verdient heb je nog niet direct een reden om wat anders te zoeken toch?
Tuurlijk de akq-hotline staat altijd aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Heb jij je Hotline wel aan staan?
Nee, bij twee paraplu's niet. Dat heft elkaar weer op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
en ik heb trouwens 2 paraplu's opengedaan terwijl ik binnen was en het is ook nog op vrijdag de 13de ga ik nu dood?![]()
De beste winkel qua bad/douche productenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is Lush? Vanaf volgende week heb ik namelijk ook een ligbad...
Sinds wanneer brengt het ongeluk dan om een paraplu in huis te openen ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, bij twee paraplu's niet. Dat heft elkaar weer op.
Wist je dat niet dat een paraplu binnenshuis openen ongeluk brengtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds wanneer brengt het ongeluk dan om een paraplu in huis te openen ofzo?
Ik weet niet of je me nou in de maling neemt of dat het echt zo isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wist je dat niet dat een paraplu binnenshuis openen ongeluk brengt![]()
Ken je gezegdesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wist je dat niet dat een paraplu binnenshuis openen ongeluk brengt![]()
Goeiesmorgensquote:
3 kwart ken ik niet. En dat ga ik zo houden. Dat was vorig jaar ook en dat was mijn beste LL ooit, tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeiesmorgens
Aangezien ik in een Lowlands obsessie bui ben: welke bands kijk jij het meeste naar uit?
Bij mij is het andersom, ken de meeste bands in ieder geval qua naam. En dan zijn er nog eens een heleboel die ik echt gaaf vind en wil zien (stuk of 20) Dat worden pijnlijke keuzesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 kwart ken ik niet. En dat ga ik zo houden. Dat was vorig jaar ook en dat was mijn beste LL ooit, tot nu toe.
Op dit moment kijk ik uit naar LCD Soundsystem! Lekker dansen![]()
Ik had ENORM gehoopt op de Chemical Brothers maar die hebben al laten weten niet te komen.
Uhuhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht..ik vergeet wat: Ik verheug me nu al keihard op de feestavonden op Lowlands a la De Gemene Mixmeesters, 90's Now etc etc. Weet niet precies wat er dit jaar staat
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ken de meeste bands in ieder geval qua naam. En dan zijn er nog eens een heleboel die ik echt gaaf vind en wil zien (stuk of 20) Dat worden pijnlijke keuzes
quote:Chemical Brothers ga ik op Sziget zien
Vétquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh90´s now op vrijdagnacht
Ben ik alle keren geweest dus die ga ik zeker niet missen
Na vorig jaar is Never Mind the British ook een blijvertje
Verder is Balkan Beatz ook vet tof
En natuurlijk Dans le Rock in de 24uurs tent
Alle vier zijn bevestigd overigens
Ja er valt wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant mis je misschien dingen die je nog niet kent en later supervet gaat vinden (zoals ik dus met Wolfmotherquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En dįt had ik vorig jaar dus niet. Omdat ik me niet verdiept heb en on-the-fly bandje ben gaan checken heb ik geweldig leuke dingen gezien zoals Psapp, The Kooks, Gogol Bordello en niet te vergeten: Wolfmother
Dat wil ik dit jaar ook weer doen
[..]
Awquote:![]()
Ik heb ze afgelopen keer hier in Nederland óók al gemist
De foute hits doen ze gelukkig op Lowlands wel. In tivoli laatst nauwelijks, was het opeens terndy verantwoord ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vét![]()
Dat is altijd zo cool
Ik hoop weer op een hoop foute hits.
Dat vind ik zo cool aan de Gemene Mixmeesters. Die gingen dan Britney Spears mash-uppen met een Motown klassieker ofzo
Dat is waar..daar heb ik aan gedacht. Want ik heb Gogol Bordello wel gezien maar niet helemaal omdat ik eerst voor het enorm tegenvallende Massive Attack ging. Ik heb er gewoon alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja er valt wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant mis je misschien dingen die je nog niet kent en later supervet gaat vinden (zoals ik dus met Wolfmother)
Daar is helegaar niets mis meequote:AwEerlijk gezegd ben ik wel blij dat ze niet op Lowlands staan
De programmering van Sziget lijkt al zo erg op LL, anders had ik net zo goed alleen naar LL kunnen gaan
Maar als je alles vergeten bent hoe kan je dan een verslag maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Nesle het volgende:
wow omg net terug uit de stad
ik denk dat ik als ik wkker word ik niet meer hier iets van herinner. k ben echt beeetje lam
haha date was leuk!![]()
morgen uitgebreid verslag
![]()
nu ga ik slapen![]()
![]()
Ja ik weet het. Ik ben er één keer geweest(ja, toen) in Tivoli en dat was inderdaad vrij eh..beschaafd zeg maar. Leuke avond maar beetje jammerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
De foute hits doen ze gelukkig op Lowlands wel. In tivoli laatst nauwelijks, was het opeens terndy verantwoord ofzo
Ik kom net uit de kroeg gewaggeldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef Nesle het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nemj e bent nog wakker
Joepiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef MaJo het volgende:
Nesle! Nee niet gaan slapen, vertellen!We zijn speciaal voor jou opgebleven!
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef Nesle het volgende:
het was heel leuk iig yuri!
hij heeft alles betaald volgens mijmaar ik heb zelf ook geld gegeven voor wat drankjes, anders is het zo stom
Lees vorige bericht! hihihihiihiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalenAlleen klopt je zin niet helemaal: hij heeft alles betaald volgens jou maar je hebt zelf ook betaald
Maar laat de man maar lekker de portemonnee trekken, als je inderdaad maar wel af en toe ook aanbied om te betalen
En, nog?
Hmmm, niets van aantrekken. Vertel ons maar meerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Joepiewoooew. Mijn zus is kwaad, en ik weet niet waarom?
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa hij was zo liefquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, niets van aantrekken. Vertel ons maar meerMaare gezoend dus, niiiice
Heeft de date ook nog een vervolg denk je?
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa hij was zo lief![]()
maar hij gaat zterdag op vakantie
![]()
Meen je dat nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalen![]()
6 wijn in bierglazen! dat kreeg ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 16 was en straalbezopen van 4 biertje niet meer van voren wist dat ik van achteren leefde.
Mooi was die tijd
Bij een eerste date wel jaquote:
2 weken, maar hij heeft net alweer gesmst, dat hij me zou missenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Hmmm hoe lang gaat ie weg? Op zich maakt zo´n vakantie niets uit hoor, had ook met een jongen gezoend die de dag erna op vakantie ging. Daar heb ik daarna een tijdje wat mee gehad
Maar wel balen natuurlijk
Die periode maak ik nu pas echt meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 16 was en straalbezopen van 4 biertje niet meer van voren wist dat ik van achteren leefde.
Mooi was die tijd
haha ben jij niet lam dan, je komt net uit de kroeg!quote:
Neenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
haha ben jij niet lam dan, je komt net uit de kroeg!![]()
Ah dat is een goed teken! Met ´mijn´ jongen heb ik toen ook de hele nacht gesmst, en ´s ochtends belde hij meteenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
2 weken, maar hij heeft net alweer gesmst, dat hij me zou missen![]()
maar ik ga slapen zo denk ik, mijn bed roept
![]()
quote:
Hoezo? Ik vind het wel wat hebben als de man betaaldquote:
Hehe dat is waarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij hebben studenten nooit zo'n periode. Dat is gewoon een levenstijl
Móet dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalen
Een Dicky is 3 posts en dat geldt allen op Retecool.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef MaJo het volgende:
Wat overigens een dicky heet (ik ga teveel met nerds om)
Dat weet ikquote:
Dat zeg ik: levenstijlquote:maar ik zuip me nog steeds lam
En dan heb je natuurlijk ook nog de knipperdicky hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Dicky is 3 posts en dat geldt allen op Retecool.
4 Posts is een Soempie
/nerdmodus
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Dat zeg ik: levenstijl
Ik vind het achterhaald dat een man alles zou moeten betalen om hoffelijk over te komen. Kom op, we leven in de 21e eeuw!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:
Hoezo? Ik vind het wel wat hebben als de man betaaldNiet alles hoor, zoals ik al eerder aangaf. Maar als hij laat zien dat hij daartoe wel bereid is vind ik dat wel wat hebben. Maar als je echt iets krijgt dan moet het wel gelijkwaardig zijn (degene die het meest verdient betaald het meest). Bij mijn laatste vriendje betaalde ik het meeste omdat hij alleen maar studeerde en ik ernaast werkte
Ben misschien een beetje ouderwets daarin?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind het achterhaald dat een man alles zou moeten betalen om hoffelijk over te komen. Kom op, we leven in de 21e eeuw!
Wat een MaJo uitspraakquote:
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo ook slapen trouwens.
Ik ben geen mietje maar ik heb een briefje van mijn vader met toestemming
Ik heb een tijd geleden onderzoek gedaan naar emancipatie/seksediscriminatie in taalgebruik. Wat blijkt? Mannen zijn een stuk geemancipeerder dan vrouwen! Vrouwen houden er zelf traditionele denkpatronen op na, terwijl mannen de vrouwen een stuk hoger inschatten dan vrouwen dat doen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef MaJo het volgende:
Ben misschien een beetje ouderwets daarin?Overigens zou ik er niet op afknappen als een man het niet zou doen hoor, maar het heeft wel een streepje voor. Maar ja weet ik ook veel, ik heb nauwelijks gedate man
Oh damn, zat er nog aan te denken maar had het nog niet afgekortquote:
Ja maar, ik had mijn 15000ste post niet doorquote:
Cola Light (of ZERO) is voor homos. Daar komt geen mietje aan te pasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh damn, zat er nog aan te denken maar had het nog niet afgekortMaar klopt wel
Vind je cola light en douchen op LL ook voor mietjes?
Dat vind ik ook hoor! Het is altijd mooi meegenomen als de man wil betalen. Volgens mij zijn we het wel met elkaar eens, drukte me misschien wat lullig uit net.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet geheel onterecht dat een man de rekening betaald, vooral bij een eerste date. Maar het moet niet vanzelfsprekend worden...
Jezus, ZERO is nog erger ja. Dat slaat echt nergens op. En vet rank ook nog eens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cola Light (of ZERO) is voor homos. Daar komt geen mietje aan te pas
Douchen op LL bestaat uit een bus deo en regen
Ik heb ZERO nog niet eens geprobeerd. Maar dat is in de markt gebracht voor mannen die zich schamen dat ze Light drinkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jezus, ZERO is nog erger ja. Dat slaat echt nergens op. En vet rank ook nog eens!![]()
Deo en babydoekjes
Oeh, daten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor! Het is altijd mooi meegenomen als de man wil betalen. Volgens mij zijn we het wel met elkaar eens, drukte me misschien wat lullig uit net.
Ik kreeg ZERO in mijn handen gedrukt op het station. Bah wat goorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ZERO nog niet eens geprobeerd. Maar dat is in de markt gebracht voor mannen die zich schamen dat ze Light drinken
Ziet iemand de open deur?
De allereerste keer dat ik naar LL ging ben ik met de trein geweest. Dįt is pas vies. Die LL-ers in je treinDouchen hoort gewoon niet bij LL
Niet zo hard van stapel lopen hequote:
Slaap lekker majoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet zo hard van stapel lopen he![]()
Ik ga trouwens slapies doen, morgen weer werken![]()
Truste!![]()
Ja hallo. Hoog inzetten om uiteindelijk op een gemiddelde uit te komen dat voor beide partijen aanvaardbaar isquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Je vroeg er drie!!!
Heb een hekel aan slechte verliezers.
En ik open GEEN nieuwe!!!!!!!
Dat mag de chinees doen, met een correcte puntentelling!!
En FKA, veel plezier met je eerste plaats straks. Oud wijf ben je, bah!!
Toedels!!!
Zoveelste keer dat FKA manipuleert danwel zeikt over de antwoorden of punten.
Hij mag ze hebben!!!
Dat klinkt als mosterd soep na de maaltijdquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef iamredleader het volgende:lekker bezig hier, goede samenwerking in de keuken met m'n
![]()
1) brood bakken - brood zit nu in de oven
2) tomatensoep maken - soep staat nu te pruttelen
3) avondeten gemaakt - en gegeten![]()
4) opruimen - deels al gedaan![]()
Wie?quote:
Mooie zinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Nesle het volgende:
wow omg net terug uit de stad
ik denk dat ik als ik wkker word ik niet meer hier iets van herinner. k ben echt beeetje lam
haha date was leuk!![]()
morgen uitgebreid verslag
![]()
nu ga ik slapen![]()
![]()
Af en toe moet je zelf iets betalen. Irritant als dat dan niet magquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalenAlleen klopt je zin niet helemaal: hij heeft alles betaald volgens jou maar je hebt zelf ook betaald
Maar laat de man maar lekker de portemonnee trekken, als je inderdaad maar wel af en toe ook aanbied om te betalen
En, nog?
quote:
Jammerquote:maar hij gaat zterdag op vakantie![]()
Zo denk jij, anderen niet. Ik mocht bijvoorbeeld laatst bijvoorbeeld nog niks betalen, maar geen 1e date hoor. Had hij geen geld bij, dus kon ik betalen (hij mocht niet gaan pinnen van me). Wil 'ie me per se het geld teruggeven! Geen discussie mogelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom dat moet een grap zijn MaJo. Altijd dat gezeik over emancipatie, ze willen gelijk zijn, evenveel verdienen etc... dan betalen ze ook maar mooi mee. Ik werk verdomme toch niet om iemand een complete avond te voorzien.
Natuurlijk kijk je niet op een paar euro, maar als de één op een date 10 euro kwijt is en de ander 50, dan klopt er iets niet. Eerste date of niet, dat maakt geen reet uit..
Zij doen raar en jij krijgt de bon? Wat een naaistreek...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:20 schreef Mikkie het volgende:
Valt trouwens mee, drie uur thuis. Had mezelf ten doel gesteld om half drie te vertrekken. Dat nagekomen, maar door wat gebabbel buiten met wat bekenden, het uitlachen van kanslozen die tof doen tegen de politie en vervolgens een bon krijgen en het naar huis fietsen pas tien minuten thuis. Maar je hoort me niet klagen
Lekker ouderwets gezellig drukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:14 schreef iamredleader het volgende:
Lekker weekend voor de boeg - vanavond twee vrienden te gast voor het eten, morgen voor de lunch zijn wij weer bij vrienden uit eten, morgenavond lekker rustig thuis hangen, zondagmiddag ga ik proberen kaartjes voor de nieuwe Harry Potter film te bemachtigen, en zondagavond gaan we barbequeuen bij PhysicsRules en DaviniaHR
Daar gaat mijn Sheepsoempquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Leuke conversaties gehad gisteren, grappig om terug te lezen
Ik zat zelf eerst een halfuur in mn eentje aan de Martini in mn stamkroeg, na een half uur kwamen pas vrienden, en toen zijn we in de El Rubio beland (om even geheugens op te frissen: ja, dat was waar die Groningse hiv-besmetters waren een tijdje geleden)![]()
Leuke avond
Een heeeele lijst!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeiesmorgens
Aangezien ik in een Lowlands obsessie bui ben: welke bands kijk jij het meeste naar uit?
Ik kon me ook niet voorstellen dat al dat gedoe daar had plaatsgevondenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar gaat mijn SheepsoempNouja, nu heb ik een sheepdicky
Maar goed, ik neem aan dat er met dat café toch niks mis is? alleen met de mensen die er af en toe komen..
18, wooeiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lekker ouderwets gezellig drukIk vier zondag mijn 18e verjaardag
en donderdag eindelijk op vakantie
fffffffffhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de praktijk kan dat wel eens voorkomen ja, maar dat vereffend zichzelf in de loop van de tijd. Het gaat mij meer om het principe. Als een vrouw uit principe niets wil betalen op een eerste date, dan is dat voor mij al een teken aan de wand.
[..]
Nee, zij kregen ook een bon. Anders was ik nu echt wel pissig geweest. Nu heb ik gewoon nog vijf minuten entertainment gehad
Snel vertelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Nesle het volgende:
joew
ik ben weer tiptaptop
maar nu is hier niemand!
Was dat in El Rubio?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Leuke conversaties gehad gisteren, grappig om terug te lezen
Ik zat zelf eerst een halfuur in mn eentje aan de Martini in mn stamkroeg, na een half uur kwamen pas vrienden, en toen zijn we in de El Rubio beland (om even geheugens op te frissen: ja, dat was waar die Groningse hiv-besmetters waren een tijdje geleden)![]()
Leuke avond
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou we gingen eerst wat drinken en eten, dat was heel gezelligquote:
Das jammer, maar iniedergeval blij dat het leuk wasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef Nesle het volgende:
Maar toen de rest er was heb ik hem niet meer zoveel gezien omdat hij al vroeg naar huis ging.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()