neuh...dan tel je de punten van 882 bij de gehaalde punten in dit topic en post je in 884quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Dat wordt een probleem als dit topic snel volloopt, vrees ik...
En je hebt het net kunnen lezen, 10 minuten van tevoren alles even nog doornemen en daarna gebruik maken van je korte termijn geheugen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Kom op C21, die 3 minuten maakt ook niet uit.
is veel te klein, minimale grootte Belgiequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef erkel het volgende:
Malta?
Ja , bijna 650 per km2quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Taiwan?
Jep. Ging eigenlijk om de Palmboom, maar Van Oord en Boskalis zijn de 2 bekendste Nederlandse baggeraannemers actief daar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef qonmann het volgende:
Boskalis ?
U were not clueless..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef erkel het volgende:
Alicia Silverstone
Definitely not. leuke woordgrapquote:
Nee, derde in de lijst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef ScottTracy het volgende:
Bahamontes?
Staat niet bij de eerste 5. Je zit wel redelijk qua afkomst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
De engel, Charly Gaul dan?
En qonmann heeft het weer goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef qonmann het volgende:
Lucien van Impe ?
Ja, valt me een beetje tegen van jequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef ScottTracy het volgende:
Nou dit was een vraag in mijn categorie
Ohja, dat zou die Deense vlaggen wel verklarenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Kopenhagen
En er staat ergens Hong Kong op de gevel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja, dat zou die Deense vlaggen wel verklaren![]()
Heel goed,quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Kopenhagen
Owquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef qonmann het volgende:
Nyhavn, het uitgaanscentrum van Kopenhagen was dat
wist ik ook niet, plaatje komt ook maar via Google tevoorschijnquote:
Ha! Wa! +1quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Hamlet?
Ach ja, natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef wyccie het volgende:
(Kopenhagen-Denemarken-Hamlet)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kenneth Branagh
Maar welke dan? Kun jij ze uit elkaar houdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef wyccie het volgende:
Of één van de Olsens?
De dikke is Ashley.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar welke dan? Kun jij ze uit elkaar houden
Leuk voor diegene die straks de punten bij mag werken........quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
neuh...dan tel je de punten van 882 bij de gehaalde punten in dit topic en post je in 884![]()
alleen iets meer rekenwerk![]()
Ja, ik had 't ook gezienquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Leuk voor diegene die straks de punten bij mag werken........![]()
yup paar daagjes wezen abseilen en kanoën en bier dinken in de Ardennnenquote:
Wat is dat nou weer voor achterlijks! Mooi ertussenuit peren en een ander de rotzooi op laten knappen. Blegh.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef C21H23NO5 het volgende:
als jullie het niet erg vinden werk ik morgen de punten bij, heb morgenochtend namelijk examen en ga nu naar bed
Das wel een goeie oplossingquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
We kunnen de laatste tussenstand in het vorige topic toch gewoon bij de tussenstand van dit topic voegen?ER
Dat klinkt goehoed!!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
yup paar daagjes wezen abseilen en kanoën en bier dinken in de Ardennnen
TS zadelt wel een ander op met zijn taak.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
We kunnen de laatste tussenstand in het vorige topic toch gewoon bij de tussenstand van dit topic voegen?
En voor straf bij dei drugs chinees 5 punten erafquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Das wel een goeie oplossing
Dat is ook wel weer zo. Laten we er maar op vertrouwen danquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ach joh, verder opent hij wel altijd topics en zo. Voor zover ik weet nooit klachten gehad. Hij heeft morgen een tentamen.
Ja nou ja, oke dan, als jij het zegt. Maar die 5 extra minuten om effe die stand bij te werken, nou zeg, pffffffffffquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ach joh, verder opent hij wel altijd topics en zo. Voor zover ik weet nooit klachten gehad. Hij heeft morgen een tentamen.
Welnee, we zijn net aan 100 posts. Misschien loopt het helemaal niet vol, dit toic. Maggie het morgen mooi zelf doen!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Zal ik de puntjes effe verzamelen uit het andere topic dan?
Hmmmmm,moeten we eigenlijk iets op verzinnen hoor, een excel sheetje ofzo, en dan lekker automagisch sorteren op volgorde. Ik zal morgen eens kijken of ik daar iets voor kan knutselen, oke??quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb er gister zo'n 20 minuten over gedaan. Er stonden dan ook 18 mensen in dat staatje
Ik moet zeggen dat het me in het begin behoorlijk veel tijd kostte om het te doen, maar ik word er steeds sneller in. En ik maak ook steeds minder foutenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ja nou ja, oke dan, als jij het zegt. Maar die 5 extra minuten om effe die stand bij te werken, nou zeg, pffffffffff
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmmmm,moeten we eigenlijk iets op verzinnen hoor, een excel sheetje ofzo, en dan lekker automagisch sorteren op volgorde. Ik zal morgen eens kijken of ik daar iets voor kan knutselen, oke??
Geweldigquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmmmm,moeten we eigenlijk iets op verzinnen hoor, een excel sheetje ofzo, en dan lekker automagisch sorteren op volgorde. Ik zal morgen eens kijken of ik daar iets voor kan knutselen, oke??
Ik heb ooit voorgesteld om iets te maken, maar er zitten veel haken en ogen aan. Als het openbaar toegankelijk is, is het wel erg makkelijk om te versjteren en een excelsheet bij iemand lokaal is ook zo onhandig. Wachtwoorden voor alle deelnemers? lijkt me ook niet praktisch.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, ik altijd van het goede in de mens uit eigenlijk, maar je hebt weer gelijk, is een slecht plan. Nou, dan ga ik hem voor mezelf wel maken!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb ooit voorgesteld om iets te maken, maar er zitten veel haken en ogen aan. Als het openbaar toegankelijk is, is het wel erg makkelijk om te versjteren en een excelsheet bij iemand lokaal is ook zo onhandig. Wachtwoorden voor alle deelnemers? lijkt me ook niet praktisch.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Iago het volgende:
hebreeuws en engels?
Mail 'm tegen die tijd ook maar effe naar mij ajbquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, ik altijd van het goede in de mens uit eigenlijk, maar je hebt weer gelijk, is een slecht plan. Nou, dan ga ik hem voor mezelf wel maken!!
Macht der gewoonte?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
By the way, wat doe ik hier??? Ik was onderweg naar de douche
Doehoeg!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, ik altijd van het goede in de mens uit eigenlijk, maar je hebt weer gelijk, is een slecht plan. Nou, dan ga ik hem voor mezelf wel maken!!
inderdaad. Het mooiste zou zijn als je ergens het puntenlijstje van een topic invoert en er automagisch een nieuwe topicstart uitroltquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef qonmann het volgende:
dan moeten alle (potentiele) TS toegang krijgen ..dat wil je misschien niet
Goed plan PRquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:56 schreef PhysicsRules het volgende:
En het topic ID van het vorige topic en van de SC en het nummer van het topic...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Rapper's Delight?
Ik wilde er nog bij zetten: start- en landingsbanen en geen personeelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef qonmann het volgende:
stewardess..etc :-)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kaagbaan
Polderbaan
Zwanenburgbaan
Aalsmeerbaan
Oostbaan
Buitenveldertbaan
En een baantje bij de net geopende Starbucks als serveerster
vers uit de douchequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
magnesium en ijzer
Dat zeg ik nou ook altijd tegen mijn man als die weer aan het doorzagen is over een of andere stomme les die hij heeft gehadquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
San Francisco?
En wat voor dag is het vandaag?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
Friday the 13th
die had ook zo'n masker op iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
Friday the 13th
Nee man, da's Jason!!quote:
Ik ben op vrijdag de 13e getrouwdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wat voor dag is het vandaag?![]()
Trusten![]()
tja een waar dyslect kan zijn ware aard niet altijd verbloemen...quote:
Je mag dan wel dyslectisch zijn, maar je moet toch wel een beetje beterderder lezen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:39 schreef hierissiedan het volgende:
nero
Een antwoord per keer hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Istanbul/constantinopel/byzantium
Je mag maar 1 antwoord gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Flauw hoor... maak dan een keus...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef PhysicsRules het volgende:
ze gaf niet aan in welke tijd ze de naam wilde. Het is allemaal dezelfde stad en onder al die namen beter bekend dan Nieuw Rome.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Flauw hoor... maak dan een keus...
Dezelfde stad... Maar tijdens heel verschillende tijdperken
Ik had willekeurig welke van de drie goedgerekend hoor. Hij zet er niet voor niets strokes tussen!! i pimpt gewoon een beetje met zijn kennis, niks mis mee toch??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Flauw hoor... maak dan een keus...
Dezelfde stad... Maar tijdens heel verschillende tijdperken
Jawel mien jongkskje, ik heb het niet voor niets over de stichter in 330!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ze gaf niet aan in welke tijd ze de naam wilde.
Precies en dus had hij een keus moeten maken maar laat maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel mien jongkskje, ik heb het niet voor niets over de stichter in 330!!!
helderziend zei je een paar topics geleden he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef qonmann het volgende:
St Petersburg alvast als antwoord op de volgende vraag
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Krijg je een punt van mij en mag PR zijn punt ook houden, oke??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Precies en dus had hij een keus moeten maken maar laat maar.
t'is al goed..![]()
Ik doe niet moeilijk.. ik zeg toch laat maar???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Nou nou, doe niet zo moeilijk, het is toch duidelijk één antwoord dat ik gaf en niet drie gokken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef hierissiedan het volgende:
Het is al opgelost!! Ze hebben beiden een punt, en ik heb een punt minder!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
En er stond ook "Als welke stad het nu beter en algemeen bekend is". Dat is dus eigenlijk Istanbul. Dat PR wist dat het ook Byzantium en Constantinopel heette is alleen maar cool. (Ik wist dat ook, ik ben ook cool.)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
Het is al opgelost!! Ze hebben beiden een punt, en ik heb een punt minder!!!
Klaar!
truste!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat hoef je toch helemaal niet te doen.![]()
Ik heb ook wel zin in een hangmatbed.
Trusten
He jakkes!! Die bedoelde ik helemaal niet, maar het klopt welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
van buren
Jeejquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
vermiljoen
PR +1quote:
Niet onduidelijk. Ik wist gewoon niet welke van de twee de afsplitsing was. Dus gokte ik. En goed deze keerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
PR +1
Mensjewieken.
Was het weer een onduidelijke?? Ik had er misschien ' minderheid' bij moetne zetten?? Sorry![]()
![]()
![]()
Tussenstand in deeltje 883:
erkel 2
qonmann 2
wyccie 2
Wickedangel 3
FormerlyKnownAs 3
Terpentin070 1
Iago 1
PhysicsRules 3
ElizabethR 3
hierissiedan 1
Yurithemaster 1
Alleen kwamen ze onderweg de spanjaarden tegenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
de duinkerskse piraten moesten gesport wordne en daarom moest een leger de stad in nemen
Jeejquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Kobaltblauw
dat is bij de prinsenvlag toch? Is volgens mij weer een andere kleur blauwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:37 schreef PhysicsRules het volgende:
origineel
Blue, als in oranje, blanje, blue.
Nee je maakt me gewoon belaggelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
Alemaal fout
Het gaat om de nederandse vlag
Sorry Yuri, grapje moet kunnen toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee je maakt me gewoon belaggelijk
mezelf ook!! Ik type alemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Sorry. Ik ben niet zo gefocussed eigenlijk.Hebbie een ieniemienie hintje???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:44 schreef ScottTracy het volgende:
Geen idee of hij joods is. Het is een acteur. Elizabeth, als jij het al niet weet begin ik me toch zorgen te maken
want dan weet je hetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef Terpentin07 het volgende:
is hij toevallig joods
Mijn verlosser! John Turturro inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Turturo natuurlijk
O ja!! Johnny!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Turturo natuurlijk
Niet verkeerd opvatten he.Ik had al een vermoeden dat het een acteur was.Het was gewoon een verder hint geweest.quote:
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Der_Onkel het volgende:
ja kom maar hoor, niet dat ik hem zal weten, aangezien ik er nooit een goed heb
Gabriel Byrnequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Millers Crossing mag je trouwens ook aan de Turturo-lijst toevoegen. En die film is écht een aanrader. Die is echt heel goed
FormerlyKnownAs +1quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Name of the rose
The hill
Diamonds are forever
Cuba
Highlander
Indiana Jones
The Rock
First Knight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |