Precies en dus had hij een keus moeten maken maar laat maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel mien jongkskje, ik heb het niet voor niets over de stichter in 330!!!
helderziend zei je een paar topics geleden he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef qonmann het volgende:
St Petersburg alvast als antwoord op de volgende vraag
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Krijg je een punt van mij en mag PR zijn punt ook houden, oke??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Precies en dus had hij een keus moeten maken maar laat maar.
t'is al goed..![]()
Ik doe niet moeilijk.. ik zeg toch laat maar???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Nou nou, doe niet zo moeilijk, het is toch duidelijk één antwoord dat ik gaf en niet drie gokken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef hierissiedan het volgende:
Het is al opgelost!! Ze hebben beiden een punt, en ik heb een punt minder!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
En er stond ook "Als welke stad het nu beter en algemeen bekend is". Dat is dus eigenlijk Istanbul. Dat PR wist dat het ook Byzantium en Constantinopel heette is alleen maar cool. (Ik wist dat ook, ik ben ook cool.)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
Het is al opgelost!! Ze hebben beiden een punt, en ik heb een punt minder!!!
Klaar!
truste!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat hoef je toch helemaal niet te doen.![]()
Ik heb ook wel zin in een hangmatbed.
Trusten
He jakkes!! Die bedoelde ik helemaal niet, maar het klopt welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
van buren
Jeejquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
vermiljoen
PR +1quote:
Niet onduidelijk. Ik wist gewoon niet welke van de twee de afsplitsing was. Dus gokte ik. En goed deze keerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
PR +1
Mensjewieken.
Was het weer een onduidelijke?? Ik had er misschien ' minderheid' bij moetne zetten?? Sorry![]()
![]()
![]()
Tussenstand in deeltje 883:
erkel 2
qonmann 2
wyccie 2
Wickedangel 3
FormerlyKnownAs 3
Terpentin070 1
Iago 1
PhysicsRules 3
ElizabethR 3