Alleen kwamen ze onderweg de spanjaarden tegenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
de duinkerskse piraten moesten gesport wordne en daarom moest een leger de stad in nemen
Jeejquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Kobaltblauw
dat is bij de prinsenvlag toch? Is volgens mij weer een andere kleur blauwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:37 schreef PhysicsRules het volgende:
origineel
Blue, als in oranje, blanje, blue.
Nee je maakt me gewoon belaggelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
Alemaal fout
Het gaat om de nederandse vlag
Sorry Yuri, grapje moet kunnen toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee je maakt me gewoon belaggelijk
mezelf ook!! Ik type alemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Sorry. Ik ben niet zo gefocussed eigenlijk.Hebbie een ieniemienie hintje???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:44 schreef ScottTracy het volgende:
Geen idee of hij joods is. Het is een acteur. Elizabeth, als jij het al niet weet begin ik me toch zorgen te maken
want dan weet je hetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef Terpentin07 het volgende:
is hij toevallig joods
Mijn verlosser! John Turturro inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Turturo natuurlijk
O ja!! Johnny!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Turturo natuurlijk
Niet verkeerd opvatten he.Ik had al een vermoeden dat het een acteur was.Het was gewoon een verder hint geweest.quote:
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Der_Onkel het volgende:
ja kom maar hoor, niet dat ik hem zal weten, aangezien ik er nooit een goed heb
Gabriel Byrnequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Millers Crossing mag je trouwens ook aan de Turturo-lijst toevoegen. En die film is écht een aanrader. Die is echt heel goed
FormerlyKnownAs +1quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Name of the rose
The hill
Diamonds are forever
Cuba
Highlander
Indiana Jones
The Rock
First Knight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |