Ook nog eens naar ADOquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:23 schreef Grunner het volgende:
Yuri weg. Geen aderlating, maar hij heeft een aantal mooie en belangrijke goals voor ons gemaakt. Denk alleen al aan PSV-thuis en Twente-uit in het seizoen 2005/2006. Maar missen zal ik hem niet.
Zegt meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pfff... Je hebt echt torren in je hoofd.
Maarja dat is simpelweg een utopie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:56 schreef Garudo het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mij![]()
Ik zeg alleen maar dat ik het toevallig vind dat Yuri gisteren naar ADO ging en dat op dezelfde dat Sterchele een bod afwijst van Heerenveen. Ook zeg ik dat het een echte naaistreek zou zijn als Sterchele toch naar Groningen gaat![]()
Maar een forum is er ook om te speculerenquote:
Als van Geel zulke bedragen kan vragen voor een speler als Babel dan kan er met Suarez wel het dubbele gevraagd wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef venomsnake het volgende:
Als we nu Suarez eens aan een Engelse club verkopen voor 21 miljoen, dan kopen we er 2 spitsen van 5 miljoen per stuk voor terug en hebben we nog 11 miljoen voor een leuke verdediger..
Puik plan, ofnie..![]()
quote:Voetbal International brengt groot sfeerverhaal FC
In de nieuwste editie van Voetbal International is een vier pagina’s groot sfeerverhaal te lezen over FC Groningen. Onder de kop ‘Het is alsof ik een paradijs ben beland’ beschrijft het weekblad de verrichtingen van de Trots van het Noorden bij de start van het nieuwe seizoen.
Verslaggever David de Vries was vorige week bij een aantal trainingen van FC Groningen en sprak bij die gelegenheden onder anderen met de nieuwkomers Fredrik Stenman en Luciano da Silva én met hoofdtrainer Ron Jans. Bovendien bevond de reporter van VI zich onder de ruim tweeduizend bezoekers die vrijdagavond in Eext de hevige en langdurige regenval trotseerden om groen-wit aan het werk te zien in de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen.
De Vries noemt in zijn sfeerreportage FC Groningen ‘de rijzende ster van het noorden’ en schrijft over de verwachtingen voor het nieuwe seizoen: ‘De club die drie jaar geleden nog tot degradatiekandidaat werd gebombardeerd, móét zich nu wel kwalificeren voor de play-offs. Het neemt wat druk met zich mee, maar aangezien de manschappen van Ron Jans én de trainer zelf zeer relaxed toeleven naar de seizoenstart, lijkt niemand gebukt te gaan onder die last. Na de schitterende slotdag ademt Groningen vooral ontspanning uit.’
In het artikel komen Stenman en Luciano aan het woord. De Zweedse linkervleugelverdediger zegt onder meer: “De belangrijkste reden dat ik voor Groningen heb gekozen, is misschien nog wel dat ze me écht al jaren kennen. Bovendien moet de sfeer hier geweldig zijn. Rasmus Lindgren en Erik Nevland hebben me genoeg verteld. Alles is positief, het lijkt wel dat ik in een soort paradijs ben beland.”
Doelman Luciano spreekt zich onder meer uit over zijn ambities: “Uiteindelijk wil ik het hoogste, maar dat moet wel geleidelijk gaan. In dat licht is FC Groningen de ideale stap. Vriendelijke mensen, een zeer gretige ploeg en ik mag hier werken met keeperstrainer Ruud Hesp. Vroeger keek ik naar FC Barcelona en zag ik hem in het doel staan. Wat wil ik nou nog meer?”
Voetbal International, nummer 28, ligt vanaf woensdag bij elke supermarkt en tijdschriftenhandel in de winkel.
Bron: FC Groningen
Gewoon V Geel praktijken toepassen, alleen laten gaan voor een absurde hoofdprijs.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als van Geel zulke bedragen kan vragen voor een speler als Babel dan kan er met Suarez wel het dubbele gevraagd worden.
Bron: ElfVoetbalquote:Robben op weg naar Real
Door: Jeroen de Laat
10/07/2007 11:56
Real Madrid heeft zich officieel gemeld voor Arjen Robben. De Nederlander moet de eerste grote aankoop worden in het team dat aan de hand van Schuster moet worden verjongd.
Volgens het AD was Ton Smit, de adviseur van Robben, maandag in Madrid voor een oriënterend gesprek met Reals technisch directeur Predrag Mijatovic. De linkspoot en zijn vader, die zijn zaakwaarnemer is, waren er niet bij. Robben is met Chelsea op trainingskamp in Los Angeles.
De transfer van de Oranje-international naar de Spaanse hoofdstad lijkt vrijwel onafwendbaar. Niet alleen wil De Koninklijke ver voor hem gaan, Chelsea verzekerde zich maandag ook van de diensten van linksbuiten Florent Malouda. Bovendien zijn de contractonderhandelingen tussen Robben en Chelsea in een impasse beland.
De transferbedrag weet ik zelf niet. Maar Groningen krijgt een deel van het geld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Hoeveel gaat Madrid betalen dan?
Geruchten gaan dat ie zo'n 20 miljoen moet gaan kosten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Groningen krijgt 2,5% bij een tweede verkoop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Aub geen janssen zeg.. Dat vind ik wel zo'n mietje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef Grulez het volgende:
. Zul je zien, wordt het een Tim Jansen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |