Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik zal rond 16:00 nog even voor je kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:25 schreef remlof het volgende:
Als ie na 4pm nog open is mag je dat hier melden, anders is ie waarschijnlijk bewust opengelaten
Als jou dat een orgastisch gevoel geeft moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en sticky![]()
[..]
Ik zal rond 16:00 nog even voor je kijken![]()
Te diep in je kommetje choco-pops gekeken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef AbeSapien het volgende:
Pawn hier met de Stickman Animator!
?
Doe eens open, was goed topic, en die noob op het enalaatst tieft maar op met der slotje.
Hee hee hee!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef AbeSapien het volgende:
Pawn hier met de Stickman Animator!
?
Doe eens open, was goed topic, en die noob op het enalaatst tieft maar op met der slotje.
Lieve schat, ik wist wel dat je het niet ging snappen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hee hee hee!
Mij of SHE?
Als je mij bedoelt: we waren het er al over eens dat het niet echt lukte met dit topic.
Geef toe; druk en enthousiast was het nergens daar.
Als je SHE bedoelt:we waren het er al over eens dat het niet echt lukte met dit topic.
Geef toe; druk en enthousiast was het nergens daar.
Don't lieve schat me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Lieve schat, ik wist wel dat je het niet ging snappen.
Enalaatste - voorlaatste - laatste post voor het slotje. En dan was jij dus.
Pot, Ketel. En uit jouw mond is humorloosheid een groot complimentquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Je overschat jezelf weer eens. Het topic was en is niet leuk en je kan je oldbie crap prima ergens anders kwijt.
En idd, ik heb zoveel macht met het modden op een forumpje..ik lach mijn kut uit mijn broek![]()
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pot, Ketel. En uit jouw mond is humorloosheid een groot compliment
Ik vind je elders echt best een prima user, maar jij bent zo niet op je plek hier. Je voelt geen sfeer aan, je weet niet hoe de dingen hier gaan en je hebt de timing van een rotte tomaat. Maar ik wacht wel tot je het zelf ook ziet
Nee, want dan krijg ik een slotje omdat het ook best in de ONZ Feedback kanquote:
Nee hoor. Vandaag is baggerdag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik een slotje omdat het ook best in de ONZ Feedback kan
En terecht, want mijn posts hier zijn totaal OT
Gut, hang niet zo de huilie uit. Of je gaat over de top stoer met een grote bek (zonder veel inhoud) of je werpt de handdoek in de ring. Precies de juiste houding voor een ONZ modquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor. Vandaag is baggerdag.
Wat overigens jouw schuld is.
Ik hoop niet dat je nu een poging doet tot een serieuze noot, want het wordt nu wel een beetje tragisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, hang niet zo de huilie uit. Of je gaat over de top stoer met een grote bek (zonder veel inhoud) of je werpt de handdoek in de ring. Precies de juiste houding voor een ONZ mod
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Ik lees mee. En als Ripley d'r tieten laat zien vind ik dat ze gelijk heeft.
Lijkt wel of dit forum alleen voor moderators en admins bedoeld isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef AbeSapien het volgende:
Trieste bedoening dit zeg. Open je een topic, wordt hij gesloten. Moderators zijn zo kut als je ze maar kan hebben. een heleboel huillies, een heleboel moderator aarslikkers, en ga zo maar door.
Nee, zo komen jullie er wel.
Stel je niet zo aan zeg, we geven jullie meer dan genoeg ruimte. Mogen we dan af en toe eens een geintje met jullie uithalen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Lijkt wel of dit forum alleen voor moderators en admins bedoeld is
tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, we geven jullie meer dan genoeg ruimte. Mogen we dan af en toe eens een geintje met jullie uithalen?
Hee lamlul..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef AbeSapien het volgende:
Trieste bedoening dit zeg. Open je een topic, wordt hij gesloten. Moderators zijn zo kut als je ze maar kan hebben. een heleboel huillies, een heleboel moderator aarslikkers, en ga zo maar door.
Nee, zo komen jullie er wel.
Dat er drie topics aan besteed worden is omdat er allemaal mensen doorheen gaan roepen en zelf conclusies gaan lopen trekken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef pt0x het volgende:
wil me er niet echt mee gaan bemoeien want ik weet hoe dat gaat. maar...
BereNDD anders ga je ff flink uithuilen ofzo want ik lees hier 3 topics waar ik alleen maar gezeik van je hoor en vervolgens zeg je dat het je geen fuck interesseert. Ga je eerste balharen kweeken en onderbouw op een normale manier zonder frustratie wat je dwars zit. want nu haal je het op je eigen hoofd rel aap.
* iamredleader krijgt geen orgastisch gevoel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef remlof het volgende:
Als jou dat een orgastisch gevoel geeft moet je dat vooral doen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben blij [afbeelding]
wie is er nog meer blij?
Die?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef zarGon het volgende:
Die topic blijft open eh?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef versabommie het volgende:
Waarom slingeraapjes dicht? wel gecopypaste maar uit eigen werk![]()
dat dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef Dirkh het volgende:
Copypaste topic en verder gewoon klotezooi.
nee maar wel een sluitenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:10 schreef Dirkh het volgende:
het is nu 15:10, zie je mij een topic openen?
Ik weet nog dat ik in 1997 op Koninginnedag een tweedehands boekje kocht met 'leuke verhalen', waar datzelfde verhaal in stond. Toen was het al beschimmeld. Als dat je eigen werk is en je er nog steeds mee dweept kan ik je nu feliciteren met de Meest Tragische Schrijver Van Nederland-medaille. Feli.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef versabommie het volgende:
Ja, eigen werkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef versabommie het volgende:
Thanks, en weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
... + ... = :D :'( :D
Er staat daar een tubgirl. En ik keek.![]()
Is weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
... + ... =![]()
![]()
![]()
Er staat daar een tubgirl. En ik keek.![]()
Die had ik idd gemist, al is een linkje niet zo eetlustbedervend natuurlijk (totdat je er op klikt)quote:
We waren samen met hetzelfde bezig, ik voel een band.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had ik idd gemist, al is een linkje niet zo eetlustbedervend natuurlijk (totdat je er op klikt)
Ik ook, een soort Multipla reservebandquote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We waren samen met hetzelfde bezig, ik voel een band.![]()
Nee, ik ga niet huilen. SHE is wel in aanzien gedaald.quote:
Dat valt niet te ontkennen inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Geef toe, het liep niet echt ontopic
Stiekem hoopte ik dat je het slotje zou verwijderen, maar gezien de opvallende uiterlijke kenmerken die jouw lichaam sieren, ben ik bereid je keuze te accepteren en vergeven.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef SHE het volgende:
Ik hoop dat je ondanks dit verlies, wat ook mij niet onberoerd laat, toch bereid bent om van mij te houden zoals je altijd deed.
Je bent een waardelose user die alleen maar baggertopics opendquote:Op zondag 8 juli 2007 15:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik dat je het slotje zou verwijderen, maar gezien de opvallende uiterlijke kenmerken die jouw lichaam sieren, ben ik bereid je keuze te accepteren en vergeven.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:54 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Je bent een waardelose user die alleen maar baggertopics opend![]()
checkquote:Op zondag 8 juli 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
Mr Pregnant
Alleen de reacties schreeuwen er al om.
Bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef WurM het volgende:
Hoi
Je ontmaagding
Van mij mag dit een TTT worden.
zo dat je je goed kan in;leven voor jouw eerste keer?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef WurM het volgende:
Hoi
Je ontmaagding
Van mij mag dit een TTT worden.
wat bedoel je?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo dat je je goed kan in;leven voor jouw eerste keer?_!
kap eens met die SC in FB johquote:
Ik denk dat het persoonlijk is. Hij mag je niet. Hij heeft liever dat je dematerialiseert.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef thepunisher3 het volgende:
heeft snakey het opeens op z'n heupen?? een onbedwingbare aandrang tot het profileren van je macht?? of gewoon chagrijnig?? 3 topics dicht in 6 minuten?? of heb je gewoon teringhekel aan me?? ik noem:
meer respect voor elkaar
ik ben niet verslaafd
okee, deze is wel terecht, maar je vroeg erom![]()
![]()
ja joh... ga jij je er ook nog eens ff tegenaan bemoeienquote:Op maandag 9 juli 2007 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat het persoonlijk is. Hij mag je niet. Hij heeft liever dat je dematerialiseert.
Niks persoonlijks, hoewel ik wel een hekel aan bagger hebt. En dat deed je, baggeren.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef thepunisher3 het volgende:
heeft snakey het opeens op z'n heupen?? een onbedwingbare aandrang tot het profileren van je macht?? of gewoon chagrijnig?? 3 topics dicht in 6 minuten?? of heb je gewoon teringhekel aan me?? ik noem:
meer respect voor elkaar
ik ben niet verslaafd
okee, deze is wel terecht, maar je vroeg erom![]()
![]()
Hij mag mij ook al niet. Misschien is hij gewoon niet zo'n peopleperson.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat het persoonlijk is. Hij mag je niet. Hij heeft liever dat je dematerialiseert.
die bovenste misschien een heel klein beetje, maar die middelste toch echt niet... ik noem het interessant... maar je moet er oog voor hebben horquote:Op maandag 9 juli 2007 14:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, hoewel ik wel een hekel aan bagger hebt. En dat deed je, baggeren.
Ligt aan jullie.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij mag mij ook al niet. Misschien is hij gewoon niet zo'n peopleperson.
Ik heb niks persoonlijks tegen wie dan ook. Jij verziekt veel topics met je SC gedrag, daar heb ik dan weer wel een hekel aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij mag mij ook al niet. Misschien is hij gewoon niet zo'n peopleperson.
je hebt aan een hoop dingen een hekel, of niet.... wil je erover praten?? of zoek je liever professionele hulp??quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks persoonlijks tegen wie dan ook. Jij verziekt veel topics met je SC gedrag, daar heb ik dan weer wel een hekel aan.
Ik breng diepte aan in topics, dat is iets anders.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks persoonlijks tegen wie dan ook. Jij verziekt veel topics met je SC gedrag, daar heb ik dan weer wel een hekel aan.
zeg zij, anders geef je mij gewoon even gelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 14:13 schreef SHE het volgende:
Zeg Ernie, anders doe je gewoon even niet zo moeilijk.
Uiteindelijk is er maar 1 die gelijk heeft en dat is de moderator die je topic sluit; zeker als dat met een duidelijke argumentatie gebeurd.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:15 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
zeg zij, anders geef je mij gewoon even gelijkwant heel stiekem vind je dat wel een klein beetje he??
![]()
gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef SHE het volgende:
als dat (...) gebeurd.
Het lijkt me dat jullie toch nog wel enigszins openstaan voor discussie, toch? Ook mods zijn niet onfeilbaarquote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er maar 1 die gelijk heeft en dat is de moderator die je topic sluit; zeker als dat met een duidelijke argumentatie gebeurd.
Je kan er voor kiezen om dan eindeloos door te zeuren; of gewoon te denken; jammer...tot een volgend topic.
Jij zou niet eens weten wat diepte aanbrengen is als je het zou zien. Je baggert/slow chat, waarmee je aardig wat topics om zeep weet te helpen. Volgens mij heb je zelf ook wel door dat ik meer dan 30 posts per week van je verwijder. Als je dan nog de hint niet begrijpt heb je een behoorlijke plaat voor je kop. Misschien moet ik dan maar een ban aanvragen bij de eerstvolgende keer dat je doet.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik breng diepte aan in topics, dat is iets anders.
Nou als er iemand wel topic verziekt (en de rest van het forum met haar belachelijke topics) is het Viswijfje wel... maar nee, daar doen jullie niks aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Viswijfje komt amper nog in ONZ. Die heeft ondertussen wel begrepen waar de grenzen liggen blijkbaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nou als er iemand wel topic verziekt (en de rest van het forum met haar belachelijke topics) is het Viswijfje wel... maar nee, daar doen jullie niks aan.
Plus dat ik vindt dat Ladidadida vreugde en vrolijkheid in topics brengt
ik geef je bij deze op als eerstvolgende modquote:Op maandag 9 juli 2007 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het lijkt me dat jullie toch nog wel enigszins openstaan voor discussie, toch? Ook mods zijn niet onfeilbaar
Als je ontopic zou blijven zou er misschien nog wat leuks uit je toetsenbord komen. Nu probeer je alle topics waar je post naar jezelf toe te trekken zodat ze half over jou, half ontopic zijn. Dat is zwaar irritant gedrag en daar verziek je topics mee.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:20 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wou net zeggen, dus ik mag ik een topic maar één reactie plaatsen?Man, kijk om je heen, als je iedereen die slowchat moet gaan bannen, dan ben je binnen een week alleen op Fok.
even eerlijk he... ik denk dat 90% van de slotjes die bij mijn topics geplaatst zijn, van snakey afkomstig zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:19 schreef SHE het volgende:
d/t, tomato/tometo
En nee, Snakey zet niet de meeste slotjes. Verre van dat zelfs.
Ja ok, nu ja...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Viswijfje komt amper nog in ONZ. Die heeft ondertussen wel begrepen waar de grenzen liggen blijkbaar.
Absoluut.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het lijkt me dat jullie toch nog wel enigszins openstaan voor discussie, toch? Ook mods zijn niet onfeilbaar
nee... daar zorg jij wel voor... jij hebt er namelijk ook wel een handje vanquote:Op maandag 9 juli 2007 14:19 schreef SHE het volgende:
d/t, tomato/tometo
En nee, Snakey zet niet de meeste slotjes. Verre van dat zelfs.
ow??quote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Een mod staat immers nog altijd ten dienste van de user; niet andersom.
Nu heb ik het natuurlijk gedaan!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
nee... daar zorg jij wel voor... jij hebt er namelijk ook wel een handje van
Alsof ik reageer met de intentie een topic naar me toe te trekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je ontopic zou blijven zou er misschien nog wat leuks uit je toetsenbord komen. Nu probeer je alle topics waar je post naar jezelf toe te trekken zodat ze half over jou, half ontopic zijn. Dat is zwaar irritant gedrag en daar verziek je topics mee.
Het is ab-so-luut niet zo dat ik naar de TS kijk en daarop een slotje of wat voor actie dan ook baseer. Ik kijk naar het topic, en zelfs als de OP bagger is kan het nog steeds een leuk topic zijn/worden. Maar jouw topics hebben een OP waar eigenlijk niemand wat leuks van kan maken waardoor er 10 - 20 bagger reacties volgen en ik het op slot gooi. Simpel toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
even eerlijk he... ik denk dat 90% van de slotjes die bij mijn topics geplaatst zijn, van snakey afkomstig zijn...
Daar doe je het anders verdomd veel op lijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof ik reageer met de intentie een topic naar me toe te trekkenDat ik in jouw ogen één of andere schnollie ben die kickt op aandacht via internet ofzo, tsja, als je dat wilt zien, dan zie je dat ook inderdaad
Dat spijt me dan voor je. Dus als ik gewoon reageer in topics, dan ben ik een aandachtsgeile hoer, en als er iemand komt die topics opent a la 'wie wordt de man van Viswijfje' dan is er niks aan de hand?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar doe je het anders verdomd veel op lijken.
Je reageert 8 van de 10 keer offtopic, dat hoeft niet in alle gevallen te zijn dat je de aandacht in een topic volledig opeist, wat er wel gebeurd is dat er een groepje is wat altijd op de offtopic in zal gaan en weg is het topic. Je hebt blijkbaar zelf niet door wat je doet.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat spijt me dan voor je. Dus als ik gewoon reageer in topics, dan ben ik een aandachtsgeile hoer, en als er iemand komt die topics opent a la 'wie wordt de man van Viswijfje' dan is er niks aan de hand?
Het gaat om het principe. Zoek de verschillen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je reageert 8 van de 10 keer offtopic, dat hoeft niet in alle gevallen te zijn dat je de aandacht in een topic volledig opeist, wat er wel gebeurd is dat er een groepje is wat altijd op de offtopic in zal gaan en weg is het topic. Je hebt blijkbaar zelf niet door wat je doet.
En viswijfje of viswijfje topics hierbij betrekken is een beetje koffiedik kijken nu. Juist doordat we veel van viswijfje hebben gesloten en haar vaak op haar postgedrag aangesproken hebben WIL ze waarschijnlijk niet eens meer in ONZ posten. Dat je er 1 topic uithaalt wat toevallig open is gebleven is misschien 1% van het totaal.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Zoek de verschillen.
Als ik al offtopic reageer, dan is dat in een topic wat toch al gedoemd is te mislukkenDaarnaast, we zitten in ONZ, wat verwacht je, dat iedereen serieus en ontopic blijft?
Maar zoals ik al zei, als jij wilt zien dat ik de aandachtsgeile hoer uithang, dan zul je dat ook zien. Daar kun kan ik niet zoveel aan doen verder.
Het is niet aan jou om te beoordelen of een topic gedoemd is te mislukken. En met dat als reden te gebruiken om waar dan ook offtopic te reageren geef je toe wat ik je de hele tijd probeer te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik al offtopic reageer, dan is dat in een topic wat toch al gedoemd is te mislukkenDaarnaast, we zitten in ONZ, wat verwacht je, dat iedereen serieus en ontopic blijft?
Je legt me woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. Ik zeg dat je offtopic reageert en je vaak de aandacht in een topic naar jezelf probeert te trekken. Als je dat zelf niet ziet heb je waarschijnlijk een enorme plaat voor je kop.quote:Maar zoals ik al zei, als jij wilt zien dat ik de aandachtsgeile hoer uithang, dan zul je dat ook zien. Daar kun ik niet zoveel aan doen verder.
Nummer 1000!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
Er zijn voldoende topics die prima leuk kunnen worden als er niet zoveel gebaggerd zou worden. Daarnaast ben jij niet de gene die bepaalt of een topic wel of niet gedoemd is te mislukken. 'Een positieve bijdrage is de beste bijdrage', 'een beter topic begint bij jezelf' en meer van zulks.quote:Als ik al offtopic reageer, dan is dat in een topic wat toch al gedoemd is te mislukkenDaarnaast, we zitten in ONZ, wat verwacht je, dat iedereen serieus en ontopic blijft?
Nouja, een aandachtsgeile hoer wil ik niet zeggen. Echter, iets meer ontopic en inhoudelijk reageren zou geen kwaad doen, zoveel is duidelijk.quote:Maar zoals ik al zei, als jij wilt zien dat ik de aandachtsgeile hoer uithang, dan zul je dat ook zien. Daar kun ik niet zoveel aan doen verder.
precies mijn punt.. er worden gewoon hele vage uitzonderingen gemaakt hier..quote:Op maandag 9 juli 2007 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat spijt me dan voor je. Dus als ik gewoon reageer in topics, dan ben ik een aandachtsgeile hoer, en als er iemand komt die topics opent a la 'wie wordt de man van Viswijfje' dan is er niks aan de hand?
Ik reageer even om te laten merken dat ik een schaterlach had.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef Blight het volgende:
Ik zou mod moeten worden.
Geloof het of niet, ik heb een prima stel werkende hersens gekregen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:49 schreef Snakey het volgende:
Het is niet aan jou om te beoordelen of een topic gedoemd is te mislukken. En met dat als reden te gebruiken om waar dan ook offtopic te reageren geef je toe wat ik je de hele tijd probeer te zeggen.
Whaquote:Je legt me woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. Ik zeg dat je offtopic reageert en je vaak de aandacht in een topic naar jezelf probeert te trekken. Als je dat zelf niet ziet heb je waarschijnlijk een enorme plaat voor je kop.
En dat is dus precies wat je doet met je offtopic gepost in topics waarvan jij denkt dat ze gedoemd zijn te mislukken, maar die vaak mislukken omdat jij ze om zeep helpt.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Ladidadida het volgende:
Er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht krijgen. Als ik bewust de aandacht naar me toe zou trekken, dan zou ik dat wel weten, denk je ook niet?
Idd. Ik maak in mijn blijheid een topic over een fijne dag, en dan ben ik een aandachtshoerquote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef BereNDD het volgende:
[..]
precies mijn punt.. er worden gewoon hele vage uitzonderingen gemaakt hier..
Dus voor de duizendste keer: ik reageer niet met de intentie tot slowchatten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat je doet met je offtopic gepost in topics waarvan jij denkt dat ze gedoemd zijn te mislukken, maar die vaak mislukken omdat jij ze om zeep helpt.
Als je een topic niet de moeite waard vindt reageer er dan niet. En als je zo nodig moet slowchatten doe dat dan in een van de vele reeksen.
ha remlof! ik miste je al... jij bent de enige die zo nu en dan mijn topics opschoont, ipv meteen er een slotje op te drukken. zorg ervoor dat je populair bij me blijft, zou ik zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat je doet met je offtopic gepost in topics waarvan jij denkt dat ze gedoemd zijn te mislukken, maar die vaak mislukken omdat jij ze om zeep helpt.
Als je een topic niet de moeite waard vindt reageer er dan niet. En als je zo nodig moet slowchatten doe dat dan in een van de vele reeksen.
Nu ze nog leren gebruiken.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb een prima stel werkende hersens gekregen.
Show me.quote:WhaGa je nu beweren dat je de term 'aandachtshoer' nog nooit over mij gebruikt hebt? Dat valt me van je tegen hoor
Zie de post van Blight.quote:Er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht krijgen. Als ik bewust de aandacht naar me toe zou trekken, dan zou ik dat wel weten, denk je ook niet?
Ik zeg alleen maar dat het zou schelen als je niet zou posten in topics die jij toch "gedoemd te mislukken" acht.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus voor de duizendste keer: ik reageer niet met de intentie tot slowchatten.
Stoer zeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu ze nog leren gebruiken.![]()
[..]
Show me.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor een paar SCers en een aandachtshoer? Neh...
De rest zoek je zelf maar op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.![]()
Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.quote:Zie de post van Blight.
Tja Snakey... dat zijn toch wel harde bewijzen terwijl je zegt dat je haar nog nooit een aandachtshoer hebt genoemdquote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stoer zeg.
[..]
[..]
De rest zoek je zelf maar op.
[..]
Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.
Waarom? Om een paar misschien offtopic reacties of omdat er een mod is die je een aandachtshoer vindt?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Als ik Ladidadida was geweest had ik allang een ban gehad.
Okee, dan neem ik terug dat ik dat nooit gezeg heb.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stoer zeg.
[..]
[..]
De rest zoek je zelf maar op.
Lees dit topic nog eens door en LEES wat ik en anderen tegen je zeggen. Het gaat niet om serieus reageren, het gaat om topics laten ontsporen met SC.quote:Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.
ONZ is geen slowchat of 'bagger maar raak' paradijs. Die misvatting wordt echt te vaak gemaakt. Ook in ONZ is enige inhoud best wenselijk. Natuurlijk, een beetje gekkigheid mag en soms kan er prima een topic of reactie met wat minder inhoud van af, maar het moet niet overheersen. Bij jou overheerst het wel. Wat ik van jou zie zijn veelal posts waardoor een topic verzandt in een slowchat. Je geeft aan dat dat niet je intentie is en dat wil ik best aannemen, maar misschien is het toch niet onverstandig om je eigen postgedrag eens onder de loep te nemen als meerdere mods en users zich storen aan je reacties. Ik geloof best dat je het allemaal zo kwaad niet bedoeld, maar laten we eerlijk zijn: het gros van jouw posts neigt naar slowchat. Jammer.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.
Nonsens. Ladidadida loopt niet bewust topics te verzieken zoals jij dat deed toen je een ban kreeg. Bovendien is het uitdagen van Yvonne in haar PMS periode gehaal op eigen risico.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Als ik Ladidadida was geweest had ik allang een ban gehad.
Nounou, poehpoeh. Wat een ellende, wat een misere. Je komt even de moraalridder uithangen als het je uitkomt? Ik geloof dat die paar slotjes die je hebt gezien je wel erg dwars zitten. Als je je niet kan vinden in het ONZ beleid dan ga je toch ergens anders je heil zoeken? Dit subforum bestaat al jaren en leeft ook al jaren met in grote lijnen dezelfde regels. Als men het hier echt zo verkeerd ziet kan ik niet verklaren waarom ONZ al jaren het drukste subforum van ONZ is. Lees je eens in over wat hier wel en niet gewenst is en kom dan nog eens terug met opbouwende kritiek in plaats van die nietszeggende one-liners van je.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef BereNDD het volgende:
Tja Snakey... dat zijn toch wel harde bewijzen terwijl je zegt dat je haar nog nooit een aandachtshoer hebt genoemd.
Zie bovenstaand. ONZ is niet een baggerforum. En op de kermis zet men mensen ook uit de botsauto's als de bestuurder zich niet aan de fatsoensnorm kan houden en moedwillig het plezier voor een ander verpest.quote:En idd.. onzin is toch bedoeld als niet serieus.. dus bagger maar raak voor een knaak...
Op een kermis ga je toch ook geen mensen uit de botsautos zetten omdat ze tegen anderen aan botsen?
Dat wordt minder. Echt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
Ik pas wel even op de toko, Snakey. Ga gerust verder met je werk.
slijmbal ^-^quote:Op maandag 9 juli 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
Ik pas wel even op de toko, Snakey. Ga gerust verder met je werk.
Daar heb ik al op gereageerd en dat ga ik niet nog een keer doen. LEES reacties.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Snakey het volgende:
Lees dit topic nog eens door en LEES wat ik en anderen tegen je zeggen. Het gaat niet om serieus reageren, het gaat om topics laten ontsporen met SC.
Ik reageer ergens op, en als daar weer op gereageerd wordt, en ik daar weer op reageer, dan is dat slowchat? Dus geen mogelijkheid tot discussie of een vorm van gesprek? Want dan is het slowchat en dat is ten strengste verboden?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Blight het volgende:
ONZ is geen slowchat of 'bagger maar raak' paradijs. Die misvatting wordt echt te vaak gemaakt. Ook in ONZ is enige inhoud best wenselijk. Natuurlijk, een beetje gekkigheid mag en soms kan er prima een topic of reactie met wat minder inhoud van af, maar het moet niet overheersen. Bij jou overheerst het wel. Wat ik van jou zie zijn veelal posts waardoor een topic verzandt in een slowchat. Je geeft aan dat dat niet je intentie is en dat wil ik best aannemen, maar misschien is het toch niet onverstandig om je eigen postgedrag eens onder de loep te nemen als meerdere mods en users zich storen aan je reacties. Ik geloof best dat je het allemaal zo kwaad niet bedoeld, maar laten we eerlijk zijn: het gros van jouw posts neigt naar slowchat. Jammer.
1: Waarom? Omdat jij dat tegen mij zegt?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
Ik heb mijn tijd als blauwe al gehad, dus dat lijkt me niet echt een geldig argument. En nogmaals, BerenDD: kom eens met opbouwende kritiek in plaats van een post als "nuff said".
Maar je bent niet blauw, enkel begin je wel aardig bruin te worden van het kontlikken.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
Ik heb mijn tijd als blauwe al gehad, dus dat lijkt me niet echt een geldig argument. En nogmaals, BerenDD: kom eens met opbouwende kritiek in plaats van een post als "nuff said".
Als je wat beters te doen hebt dan feedback leveren, doe dat dan. Wel hier komen zeiken maar vervolgens niets willen onderbouwen omdat dat je teveel moeite is. Als je daar geen zin in hebt kom in dan in de eerste plaats niet miepen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef BereNDD het volgende:
[..]
1: Waarom? Omdat jij dat tegen mij zegt?
2: Ik heb wel wat beters te doen
3: Onzin voor je leven, ik ga niet al mijn uitspraken onderbouwen met 100 regels geneuzel..
Blight, doe er wat aan!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Jekoos het volgende:
Zeg, een doodsverwijzing mag toch niet meer?
Adam Sandler
Ik ben me echt niet aan het inlikken, trust me. Ik ben zelf gestopt met het modden en dat is een keuze waar ik nog altijd achter sta. Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat menig user hier niet lijkt te begrijpen hoe het werkt. Daarnaast heb ik geen reet te doen op mijn werk vandaag en vermaak ik me wel met het sarren van wat breinloze baggeraartjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef pt0x het volgende:
[..]
Maar je bent niet blauw, enkel begin je wel aardig bruin te worden van het kontlikken.
kap gewoon, werp je niet in de discussie ofzo.. heb ik ook geprobeert, tips etc. werkt niet
Zie mijn vorige reactie.quote:
Ik vond deze doodsverwensing zeer terecht. Bedankt voor het om zeep helpen van een topic Jekoos.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Jekoos het volgende:
Zeg, een doodsverwijzing mag toch niet meer?
Adam Sandler
Begint het wel op te lijken, maar ok ik geloof je..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben me echt niet aan het inlikken, trust me.
Staat mooi haaks op waar je nu mee bezig bent.. loop dan zelf ook niet de schijnheilige uit te hangenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
Daarnaast heb ik geen reet te doen op mijn werk vandaag en vermaak ik me wel met het sarren van wat breinloze baggeraartjes.
Hoezo? Een beetje sarren hoort ook bij het gifbad dat ONZ heet. Ondanks dat mijn reacties niet zo ernstig bedoeld zijn als ik ze laat klinken, maak ik wel een punt. Gekkigheid mag best, als het tenminste nog enige inhoud kent. Mijn posts staan dus niet haaks op mijn standpunt, ze ondersteunen deze juist.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef BereNDD het volgende:
Staat mooi haaks op waar je nu mee bezig bent.. loop dan zelf ook niet de schijnheilige uit te hangen
het was niet eens mijn topicquote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond deze doodsverwensing zeer terecht. Bedankt voor het om zeep helpen van een topic Jekoos.
dat van die saaie dag op je werk snap ik inderdaad wel, als je het zo zegt zitten we wat dat betreft in hetzelfde schipquote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben me echt niet aan het inlikken, trust me. Ik ben zelf gestopt met het modden en dat is een keuze waar ik nog altijd achter sta. Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat menig user hier niet lijkt te begrijpen hoe het werkt. Daarnaast heb ik geen reet te doen op mijn werk vandaag en vermaak ik me wel met het sarren van wat breinloze baggeraartjes.
je doet ook meequote:Op maandag 9 juli 2007 17:29 schreef Nielsch het volgende:
Ze zijn aan het rellen in Gefrituurde Mars
Echt, dat kan niet hoor!
En jij niet wou je zeggen!quote:
Ik hoop dat je een vakantie wint!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat dit topic open blijft :
Vaia.nl meer vakantie voor uw geld.
Humor over het hoofd van veel mensen die hebben geleden.
Zelfs de mod doet mee
Jee zelfs serieus in feedbackquote:Op maandag 9 juli 2007 21:31 schreef SHE het volgende:
Ik hoop het ook vurig.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig met mijn conclusie (), excuses.
.
Daar hebben wel meer users last van. En dan toch persé moeten posten hč, in plaats van af te wachten hoe het topic zich ontwikkeldquote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig met mijn conclusie (), excuses.
.
Zal niet meer zo snel voorkomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer users last van. En dan toch persé moeten posten hč, in plaats van af te wachten hoe het topic zich ontwikkeld
Ok, dit was een opmerking in algemene zin, jij hebt je post tenminste nog aangepast.
Jankerdquote:Op maandag 9 juli 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Net het programma de phone nagedaan.
Sorry niet slaan hč ?
Ja maar als iedereen voor elk klein of groot jubileum een topic gaat maken is het hek van de dam. Als je nou de eerste bent met een kwart miljoen posts ofzo is het wat anders, maar 4 jaar op FOK! is nou niet echt exceptioneel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
balen van m'n topic
heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen voor elk klein of groot jubileum een topic gaat maken is het hek van de dam. Als je nou de eerste bent met een kwart miljoen posts ofzo is het wat anders, maar 4 jaar op FOK! is nou niet echt exceptioneel...
Erm, om slotjes op kutopics te zetten? Ik zeg maar wat hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef appelsjap het volgende:
rot jij is op met je kutslotjes dirkh
ik snap niet waarom jij mod bent![]()
Ik snap niet waarom jij nog kan posten. Had je verder nog wat of wil je gewoon antwoord op de vraag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef appelsjap het volgende:
rot jij is op met je kutslotjes dirkh
ik snap niet waarom jij mod bent![]()
Ja ik weet dat ik stoer ben, hoef je me niet te vertellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij nog kan posten. Had je verder nog wat of wil je gewoon antwoord op de vraag?
(en snel ff editten is ook erg stoer)
Dit is niet het enige topic die hij sluit..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Erm, om slotjes op kutopics te zetten? Ik zeg maar wat hoor.
Hier is je antwoord trouwens:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik stoer ben, hoef je me niet te vertellen
[..]
Dit is niet het enige topic die hij sluit..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef Snakey het volgende:
Het is een goedemorgen topic waarvan de SC oogluikend (maar liever geen SC uiteraard) wordt toegestaan.
blablabla, gaat om jou gedrag, het topic boeit me nietquote:
Mijn gedrag? Wie opent er nou een topic over een onderwerp die in feedback thuis hoort, vervolgens op slot gegooid wordt met een verwijzing naar feedback en dan als klap op de vuurpijl heb je zo'n betweterig, stoer mannetje die het topic doodleuk nog een keer opent. Dan heb ik het nog niet eens over jouw posts hier. Hoezo mijn gedrag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
blablabla, gaat om jou gedrag, het topic boeit me niet![]()
Ja, eentje zonder hartfalen, dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:48 schreef Snakey het volgende:
We hebben een jankzak aan de haak Dirkh.
Mwah, drie duidelijke posts hier en er ontstaat wel een ruisje. Een goed begin...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, eentje zonder hartfalen, dat is dan wel weer jammer.
Vind je jezelf nu stoer ofwat? Dr zijn genoeg mensen die jou niet mogen, ben niet de enige..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn gedrag? Wie opent er nou een topic over een onderwerp die in feedback thuis hoort, vervolgens op slot gegooid wordt met een verwijzing naar feedback en dan als klap op de vuurpijl heb je zo'n betweterig, stoer mannetje die het topic doodleuk nog een keer opent. Dan heb ik het nog niet eens over jouw posts hier. Hoezo mijn gedrag?
Ik weet niet uit welk kinderopvanghuis jij ontsnapt bent.
Hier ben ik nou serieus benieuwd naar. Wat wil je in godsnaam met zo'n post bewijzen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu stoer ofwat? Dr zijn genoeg mensen die jou niet mogen, ben niet de enige..![]()
He getsie toch, nu ben ik niet meer stoer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu stoer ofwat? Dr zijn genoeg mensen die jou niet mogen, ben niet de enige..![]()
dat kut topic boeit me geen flikker, je bent echt achterlijk dat je dat niet snapt, net zoals je niet snapt dat je kutslotjes zet, mjaa, dat heb je met sommige hea..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He getsie toch, nu ben ik niet meer stoer.
Verder nog wat te janken, of rot je uit jezelf wel op?
Je hebt je antwoord twee keer gehad over het goedemorgen topic, je bent hier op dezelfde manier te woord gestaan als je eigen manier...
Waarom gedraag je je hier als een mongool zonder feitelijke feiten te noemen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dat kut topic boeit me geen flikker, je bent echt achterlijk dat je dat niet snapt, net zoals je niet snapt dat je kutslotjes zet, mjaa, dat heb je met sommige hea..
Dat iemand kutslotjes zet, kan je niet feitelijk bewijzen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je hier als een mongool zonder feitelijke feiten te noemen?
Mis jij twee voortanden ofzo dat je zo praat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dat kut topic boeit me geen flikker, je bent echt achterlijk dat je dat niet snapt, net zoals je niet snapt dat je kutslotjes zet, mjaa, dat heb je met sommige hea..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Mis jij twee voortanden ofzo dat je zo praat?
Dat krijg je met kutopics.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat iemand kutslotjes zet, kan je niet feitelijk bewijzen..![]()
ik ga alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef SHE het volgende:
Hij was ook heel vergezocht hoor en had meer met je username en woordkeuze te maken.
Maar eh, waarom zit je zo te bitchen? Op internet? Dude..
Ik ben heel lieff hoorquote:
Hij is uit op Dirkh, maar hij heeft geen argumenten. Althans, dat is hoe ik het zie hoor. Misschien komt hij met iets warvan we allemaal denken...., het zou Jezus kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef SHE het volgende:
Hij was ook heel vergezocht hoor en had meer met je username en woordkeuze te maken.
Maar eh, waarom zit je zo te bitchen? Op internet? Dude..
Wie niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als SHE komt kijken is het ineens ene heel ander mannetje
kben altijd anders als dr meisjes bij zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als SHE komt kijken is het ineens ene heel ander mannetje
Ik was er anders al die tijd al bij hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
kben altijd anders als dr meisjes bij zijn![]()
ja dat wist ik toch nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik was er anders al die tijd al bij hoor![]()
![]()
Ik postte net nogquote:
boehoequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef appelsjap het volgende:
Hij vraagt het heel vriendelijk, je bent echt emotieloos dirkh
Have fun!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
boehoe
ik moet zo huilen..
Nou.. ik steek mijn jointje in de brand en lach nog even verder
Wat dacht je van De Gouden Kooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:58 schreef Pietklaaso het volgende:
Oja wees eerlijk als je dat bekijkt moet je dan lachen ofniet?
En anders heb ik geen plek met mensen om de Jaap filmpjes uittewisselen![]()
Whehe, ok, in de herkansing.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef Pietklaaso het volgende:
Dat zijn allemaal van die lui die het serieus kijken. Daar heeft iedereen een hekel aan Jaap![]()
hee lamlul, doe eens liefquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:50 schreef remlof het volgende:
Nee, je bent verstandig geworden. Nu nog kappen met kuttopics openen
door niet te posten en/of te reageren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bescherm je alleen maar tegen jezelf
Tietenkont~! Ga eens niet leven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:45 schreef pt0x het volgende:
hoooi,
Ik heb een boezem nodig.
gaat nu echt helemaal nergens meer over. dope voor de slotjes addicts dus
Ik vind dat je gelijk hebt. Reden waarom ik het op slot gooide is dat ik gewoon te snel reageerde op de OP, snel ff naar beneden scorlde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:30 schreef Jarno het volgende:
Niet dat er iets mee gedaan of serieus op gereageerd gaat worden, maar ik wil de Damen und Herren van de Kulturkammer toch even laten weten dat ik dit een waardeloos slotje vind.
Bij deze.
Inconsequente klootzakken zijn het.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef TwyLight het volgende:
typisch onz mods, eerst completely random topics sluiten en dan er dom omheen lullen
er zijn uitzonderingen, maar meestal gebeurd dat dus
Dat doe je te vaak heb ik het gevoel, kijk voortaan naar het topic en niet de TSquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Reden waarom ik het op slot gooide is dat ik gewoon te snel reageerde op de OP, snel ff naar beneden scorlde.
Flikker op lamlul, ik zei dat ik naar de OP keek, niet naar TS.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat doe je te vaak heb ik het gevoel, kijk voortaan naar het topic en niet de TS
Ja, gefeliciteerd. Ga maar developen or what ever of kom met een beetje onderbouwde kritiek in plaats van dit domme gelul.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:39 schreef TwyLight het volgende:
Dat zeg je maar dat doe je wel. en remlof ook.
kusjes
En jij bent een kutuser. Maar daar hoor je mij toch ook niet over klagen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef TwyLight het volgende:
en jij ook relmof
Ik kijk inderdaad ook naar wie de TS is, want een user als Conflict heeft een hele andere bedoeling en roept andere reacties op met een ":D" topic dan een user als Dribbel_.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef TwyLight het volgende:
remlof is trouwens nog erger dan dirkh, die gaat tenminste nog serieus ergens op in (soms).
remlof draait er altijd maar dom omheen en post dan bier.
Omdat je zit te zuigen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Mag ik trouwens even de argumenten horen waarom ik een kutuser ben?
Zo gedraagt hij zich al weken. Hij is dus al een paar weken dronken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Jarno het volgende:
Twy, ben je dronken?
Oh maak je niet druk, we hebben wel meer corky's rondlopen, je bent geen uitzondering.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:53 schreef TwyLight het volgende:
Waarom moet je nou weer dronken zijn om te zeiken
ik wil nieuwe apple productenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Jarno het volgende:
Oh, het hoeft niet hoor. Maar je komt een beetje onsamenhangend over.
Eerst nederlands leren pik.. Als je niet tegen kritiek kan ga dan gewoon weg, en ga niet hier lopen zeiken met je hoofd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Tietenkont~! Ga eens niet leven.![]()
![]()
remlof keek alleen naar de TS.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:20 schreef TwyLight het volgende:
[bagger] waar twylight remlof lief aankijkt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Je keek naar het topic. Chapeau.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat doe je te vaak heb ik het gevoel, kijk voortaan naar het topic en niet de TS
Verder in het honingdropjestopicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Uitslag smaaktest Haribo 13-07-2007 vuile etter dat je er bent ik haat je
ik kom hier alleen als ik feedback wilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
Dit is geen slowchat dames. En TwyLight.
Dan is je topic reddeloos verbaggerd. Vandaar het gastslot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef TwyLight het volgende:
je hebt niks te zoeken in PTA remlof [afbeelding] Mijn topic ging over de verschillen in koolstofdioxide uitstoot tussen de 6 merken in de TT
Was dat maar waar. Posts als "Dribbel_ je hebt een PM" verwijder ik gewoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik kom hier alleen als ik feedback wil
En daar is dit topic dus niet voor bedoeld. Je bent crew gvd, gedraag je er dan ook naarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:22 schreef TwyLight het volgende:
ik wou feedback van dribbel wat die van mijn pm vond hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |