Jij zou niet eens weten wat diepte aanbrengen is als je het zou zien. Je baggert/slow chat, waarmee je aardig wat topics om zeep weet te helpen. Volgens mij heb je zelf ook wel door dat ik meer dan 30 posts per week van je verwijder. Als je dan nog de hint niet begrijpt heb je een behoorlijke plaat voor je kop. Misschien moet ik dan maar een ban aanvragen bij de eerstvolgende keer dat je doet.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik breng diepte aan in topics, dat is iets anders.
Nou als er iemand wel topic verziekt (en de rest van het forum met haar belachelijke topics) is het Viswijfje wel... maar nee, daar doen jullie niks aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks persoonlijks tegen wie dan ook. Jij verziekt veel topics met je SC gedrag, daar heb ik dan weer wel een hekel aan.
Viswijfje komt amper nog in ONZ. Die heeft ondertussen wel begrepen waar de grenzen liggen blijkbaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nou als er iemand wel topic verziekt (en de rest van het forum met haar belachelijke topics) is het Viswijfje wel... maar nee, daar doen jullie niks aan.
Plus dat ik vindt dat Ladidadida vreugde en vrolijkheid in topics brengt
ik geef je bij deze op als eerstvolgende modquote:Op maandag 9 juli 2007 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het lijkt me dat jullie toch nog wel enigszins openstaan voor discussie, toch? Ook mods zijn niet onfeilbaar
Als je ontopic zou blijven zou er misschien nog wat leuks uit je toetsenbord komen. Nu probeer je alle topics waar je post naar jezelf toe te trekken zodat ze half over jou, half ontopic zijn. Dat is zwaar irritant gedrag en daar verziek je topics mee.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:20 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wou net zeggen, dus ik mag ik een topic maar één reactie plaatsen?Man, kijk om je heen, als je iedereen die slowchat moet gaan bannen, dan ben je binnen een week alleen op Fok.
even eerlijk he... ik denk dat 90% van de slotjes die bij mijn topics geplaatst zijn, van snakey afkomstig zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:19 schreef SHE het volgende:
d/t, tomato/tometo
En nee, Snakey zet niet de meeste slotjes. Verre van dat zelfs.
Ja ok, nu ja...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Viswijfje komt amper nog in ONZ. Die heeft ondertussen wel begrepen waar de grenzen liggen blijkbaar.
Absoluut.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het lijkt me dat jullie toch nog wel enigszins openstaan voor discussie, toch? Ook mods zijn niet onfeilbaar
nee... daar zorg jij wel voor... jij hebt er namelijk ook wel een handje vanquote:Op maandag 9 juli 2007 14:19 schreef SHE het volgende:
d/t, tomato/tometo
En nee, Snakey zet niet de meeste slotjes. Verre van dat zelfs.
ow??quote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Een mod staat immers nog altijd ten dienste van de user; niet andersom.
Nu heb ik het natuurlijk gedaan!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
nee... daar zorg jij wel voor... jij hebt er namelijk ook wel een handje van
Alsof ik reageer met de intentie een topic naar me toe te trekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je ontopic zou blijven zou er misschien nog wat leuks uit je toetsenbord komen. Nu probeer je alle topics waar je post naar jezelf toe te trekken zodat ze half over jou, half ontopic zijn. Dat is zwaar irritant gedrag en daar verziek je topics mee.
Het is ab-so-luut niet zo dat ik naar de TS kijk en daarop een slotje of wat voor actie dan ook baseer. Ik kijk naar het topic, en zelfs als de OP bagger is kan het nog steeds een leuk topic zijn/worden. Maar jouw topics hebben een OP waar eigenlijk niemand wat leuks van kan maken waardoor er 10 - 20 bagger reacties volgen en ik het op slot gooi. Simpel toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
even eerlijk he... ik denk dat 90% van de slotjes die bij mijn topics geplaatst zijn, van snakey afkomstig zijn...
Daar doe je het anders verdomd veel op lijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof ik reageer met de intentie een topic naar me toe te trekkenDat ik in jouw ogen één of andere schnollie ben die kickt op aandacht via internet ofzo, tsja, als je dat wilt zien, dan zie je dat ook inderdaad
Dat spijt me dan voor je. Dus als ik gewoon reageer in topics, dan ben ik een aandachtsgeile hoer, en als er iemand komt die topics opent a la 'wie wordt de man van Viswijfje' dan is er niks aan de hand?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar doe je het anders verdomd veel op lijken.
Je reageert 8 van de 10 keer offtopic, dat hoeft niet in alle gevallen te zijn dat je de aandacht in een topic volledig opeist, wat er wel gebeurd is dat er een groepje is wat altijd op de offtopic in zal gaan en weg is het topic. Je hebt blijkbaar zelf niet door wat je doet.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat spijt me dan voor je. Dus als ik gewoon reageer in topics, dan ben ik een aandachtsgeile hoer, en als er iemand komt die topics opent a la 'wie wordt de man van Viswijfje' dan is er niks aan de hand?
Het gaat om het principe. Zoek de verschillen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je reageert 8 van de 10 keer offtopic, dat hoeft niet in alle gevallen te zijn dat je de aandacht in een topic volledig opeist, wat er wel gebeurd is dat er een groepje is wat altijd op de offtopic in zal gaan en weg is het topic. Je hebt blijkbaar zelf niet door wat je doet.
En viswijfje of viswijfje topics hierbij betrekken is een beetje koffiedik kijken nu. Juist doordat we veel van viswijfje hebben gesloten en haar vaak op haar postgedrag aangesproken hebben WIL ze waarschijnlijk niet eens meer in ONZ posten. Dat je er 1 topic uithaalt wat toevallig open is gebleven is misschien 1% van het totaal.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Zoek de verschillen.
Als ik al offtopic reageer, dan is dat in een topic wat toch al gedoemd is te mislukkenDaarnaast, we zitten in ONZ, wat verwacht je, dat iedereen serieus en ontopic blijft?
Maar zoals ik al zei, als jij wilt zien dat ik de aandachtsgeile hoer uithang, dan zul je dat ook zien. Daar kun kan ik niet zoveel aan doen verder.
Het is niet aan jou om te beoordelen of een topic gedoemd is te mislukken. En met dat als reden te gebruiken om waar dan ook offtopic te reageren geef je toe wat ik je de hele tijd probeer te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik al offtopic reageer, dan is dat in een topic wat toch al gedoemd is te mislukkenDaarnaast, we zitten in ONZ, wat verwacht je, dat iedereen serieus en ontopic blijft?
Je legt me woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. Ik zeg dat je offtopic reageert en je vaak de aandacht in een topic naar jezelf probeert te trekken. Als je dat zelf niet ziet heb je waarschijnlijk een enorme plaat voor je kop.quote:Maar zoals ik al zei, als jij wilt zien dat ik de aandachtsgeile hoer uithang, dan zul je dat ook zien. Daar kun ik niet zoveel aan doen verder.
Nummer 1000!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
Er zijn voldoende topics die prima leuk kunnen worden als er niet zoveel gebaggerd zou worden. Daarnaast ben jij niet de gene die bepaalt of een topic wel of niet gedoemd is te mislukken. 'Een positieve bijdrage is de beste bijdrage', 'een beter topic begint bij jezelf' en meer van zulks.quote:Als ik al offtopic reageer, dan is dat in een topic wat toch al gedoemd is te mislukkenDaarnaast, we zitten in ONZ, wat verwacht je, dat iedereen serieus en ontopic blijft?
Nouja, een aandachtsgeile hoer wil ik niet zeggen. Echter, iets meer ontopic en inhoudelijk reageren zou geen kwaad doen, zoveel is duidelijk.quote:Maar zoals ik al zei, als jij wilt zien dat ik de aandachtsgeile hoer uithang, dan zul je dat ook zien. Daar kun ik niet zoveel aan doen verder.
precies mijn punt.. er worden gewoon hele vage uitzonderingen gemaakt hier..quote:Op maandag 9 juli 2007 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat spijt me dan voor je. Dus als ik gewoon reageer in topics, dan ben ik een aandachtsgeile hoer, en als er iemand komt die topics opent a la 'wie wordt de man van Viswijfje' dan is er niks aan de hand?
Ik reageer even om te laten merken dat ik een schaterlach had.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef Blight het volgende:
Ik zou mod moeten worden.
Geloof het of niet, ik heb een prima stel werkende hersens gekregen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:49 schreef Snakey het volgende:
Het is niet aan jou om te beoordelen of een topic gedoemd is te mislukken. En met dat als reden te gebruiken om waar dan ook offtopic te reageren geef je toe wat ik je de hele tijd probeer te zeggen.
Whaquote:Je legt me woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. Ik zeg dat je offtopic reageert en je vaak de aandacht in een topic naar jezelf probeert te trekken. Als je dat zelf niet ziet heb je waarschijnlijk een enorme plaat voor je kop.
En dat is dus precies wat je doet met je offtopic gepost in topics waarvan jij denkt dat ze gedoemd zijn te mislukken, maar die vaak mislukken omdat jij ze om zeep helpt.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Ladidadida het volgende:
Er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht krijgen. Als ik bewust de aandacht naar me toe zou trekken, dan zou ik dat wel weten, denk je ook niet?
Idd. Ik maak in mijn blijheid een topic over een fijne dag, en dan ben ik een aandachtshoerquote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef BereNDD het volgende:
[..]
precies mijn punt.. er worden gewoon hele vage uitzonderingen gemaakt hier..
Dus voor de duizendste keer: ik reageer niet met de intentie tot slowchatten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat je doet met je offtopic gepost in topics waarvan jij denkt dat ze gedoemd zijn te mislukken, maar die vaak mislukken omdat jij ze om zeep helpt.
Als je een topic niet de moeite waard vindt reageer er dan niet. En als je zo nodig moet slowchatten doe dat dan in een van de vele reeksen.
ha remlof! ik miste je al... jij bent de enige die zo nu en dan mijn topics opschoont, ipv meteen er een slotje op te drukken. zorg ervoor dat je populair bij me blijft, zou ik zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat je doet met je offtopic gepost in topics waarvan jij denkt dat ze gedoemd zijn te mislukken, maar die vaak mislukken omdat jij ze om zeep helpt.
Als je een topic niet de moeite waard vindt reageer er dan niet. En als je zo nodig moet slowchatten doe dat dan in een van de vele reeksen.
Nu ze nog leren gebruiken.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb een prima stel werkende hersens gekregen.
Show me.quote:WhaGa je nu beweren dat je de term 'aandachtshoer' nog nooit over mij gebruikt hebt? Dat valt me van je tegen hoor
Zie de post van Blight.quote:Er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht krijgen. Als ik bewust de aandacht naar me toe zou trekken, dan zou ik dat wel weten, denk je ook niet?
Ik zeg alleen maar dat het zou schelen als je niet zou posten in topics die jij toch "gedoemd te mislukken" acht.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus voor de duizendste keer: ik reageer niet met de intentie tot slowchatten.
Stoer zeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu ze nog leren gebruiken.![]()
[..]
Show me.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor een paar SCers en een aandachtshoer? Neh...
De rest zoek je zelf maar op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.![]()
Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.quote:Zie de post van Blight.
Tja Snakey... dat zijn toch wel harde bewijzen terwijl je zegt dat je haar nog nooit een aandachtshoer hebt genoemdquote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stoer zeg.
[..]
[..]
De rest zoek je zelf maar op.
[..]
Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.
Waarom? Om een paar misschien offtopic reacties of omdat er een mod is die je een aandachtshoer vindt?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Als ik Ladidadida was geweest had ik allang een ban gehad.
Okee, dan neem ik terug dat ik dat nooit gezeg heb.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stoer zeg.
[..]
[..]
De rest zoek je zelf maar op.
Lees dit topic nog eens door en LEES wat ik en anderen tegen je zeggen. Het gaat niet om serieus reageren, het gaat om topics laten ontsporen met SC.quote:Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.
ONZ is geen slowchat of 'bagger maar raak' paradijs. Die misvatting wordt echt te vaak gemaakt. Ook in ONZ is enige inhoud best wenselijk. Natuurlijk, een beetje gekkigheid mag en soms kan er prima een topic of reactie met wat minder inhoud van af, maar het moet niet overheersen. Bij jou overheerst het wel. Wat ik van jou zie zijn veelal posts waardoor een topic verzandt in een slowchat. Je geeft aan dat dat niet je intentie is en dat wil ik best aannemen, maar misschien is het toch niet onverstandig om je eigen postgedrag eens onder de loep te nemen als meerdere mods en users zich storen aan je reacties. Ik geloof best dat je het allemaal zo kwaad niet bedoeld, maar laten we eerlijk zijn: het gros van jouw posts neigt naar slowchat. Jammer.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals, ik zit niet voor niets in ONZ. Als ik serieus wil doen, ga ik wel ergens anders heen.
Nonsens. Ladidadida loopt niet bewust topics te verzieken zoals jij dat deed toen je een ban kreeg. Bovendien is het uitdagen van Yvonne in haar PMS periode gehaal op eigen risico.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Als ik Ladidadida was geweest had ik allang een ban gehad.
Nounou, poehpoeh. Wat een ellende, wat een misere. Je komt even de moraalridder uithangen als het je uitkomt? Ik geloof dat die paar slotjes die je hebt gezien je wel erg dwars zitten. Als je je niet kan vinden in het ONZ beleid dan ga je toch ergens anders je heil zoeken? Dit subforum bestaat al jaren en leeft ook al jaren met in grote lijnen dezelfde regels. Als men het hier echt zo verkeerd ziet kan ik niet verklaren waarom ONZ al jaren het drukste subforum van ONZ is. Lees je eens in over wat hier wel en niet gewenst is en kom dan nog eens terug met opbouwende kritiek in plaats van die nietszeggende one-liners van je.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef BereNDD het volgende:
Tja Snakey... dat zijn toch wel harde bewijzen terwijl je zegt dat je haar nog nooit een aandachtshoer hebt genoemd.
Zie bovenstaand. ONZ is niet een baggerforum. En op de kermis zet men mensen ook uit de botsauto's als de bestuurder zich niet aan de fatsoensnorm kan houden en moedwillig het plezier voor een ander verpest.quote:En idd.. onzin is toch bedoeld als niet serieus.. dus bagger maar raak voor een knaak...
Op een kermis ga je toch ook geen mensen uit de botsautos zetten omdat ze tegen anderen aan botsen?
Dat wordt minder. Echt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
Ik pas wel even op de toko, Snakey. Ga gerust verder met je werk.
slijmbal ^-^quote:Op maandag 9 juli 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
Ik pas wel even op de toko, Snakey. Ga gerust verder met je werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |