ja, dat lukte dus niet.. en toen moest ik van ons ma ook nog de hele badkamervloer drogen daarnaquote:Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef Dvons het volgende:
Haal de kronkel uit de doucheslang...
Ons ma of jouw ma?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja, dat lukte dus niet.. en toen moest ik van ons ma ook nog de hele badkamervloer drogen daarna![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik denk dat je vagina te groot is.
niet de jouwe in ieders gevalquote:
O jij had er ook last van?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:02 schreef Doodmetaal het volgende:
Net, 1 minuut geleden.
@(*&$)@(*^@)(*$^#@%*(@#%&)(@*%
)@(*%&@)(%
Hetzelfde "gat" waar ze kennelijk ook niet hun naam kunnen onthouden.................... (zie foto)quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef l3laster het volgende:
"ons ma" jezus uit welk boeren gat kom jij
Altijd en soms draait hij ook de verkeerde kant op en is alles doorweekt.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
O jij had er ook last van?![]()
Zie je wel dat t niet een rare vraag is andere mensen!!!!
Yep, hadden wij ook. Nu nergens last meer vanquote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef gomures het volgende:
Ja... dat had ik, en het is zwaar KUT!!
Maar ik ben er gelukkig van af, want ik heb de slang nu aan de andere kan van de stang....![]()
Misschien onbegrijpelijk, maar het helpt ECHT!
Zij of haar douchekop?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef l3laster het volgende:
uit welk boeren gat kom jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |