quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef versabommie het volgende:
Waarom slingeraapjes dicht? wel gecopypaste maar uit eigen werk![]()
dat dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef Dirkh het volgende:
Copypaste topic en verder gewoon klotezooi.
nee maar wel een sluitenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:10 schreef Dirkh het volgende:
het is nu 15:10, zie je mij een topic openen?
Ik weet nog dat ik in 1997 op Koninginnedag een tweedehands boekje kocht met 'leuke verhalen', waar datzelfde verhaal in stond. Toen was het al beschimmeld. Als dat je eigen werk is en je er nog steeds mee dweept kan ik je nu feliciteren met de Meest Tragische Schrijver Van Nederland-medaille. Feli.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef versabommie het volgende:
Ja, eigen werkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef versabommie het volgende:
Thanks, en weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
... + ... = :D :'( :D
Er staat daar een tubgirl. En ik keek.![]()
Is weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
... + ... =![]()
![]()
![]()
Er staat daar een tubgirl. En ik keek.![]()
Die had ik idd gemist, al is een linkje niet zo eetlustbedervend natuurlijk (totdat je er op klikt)quote:
We waren samen met hetzelfde bezig, ik voel een band.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had ik idd gemist, al is een linkje niet zo eetlustbedervend natuurlijk (totdat je er op klikt)
Ik ook, een soort Multipla reservebandquote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We waren samen met hetzelfde bezig, ik voel een band.![]()
Nee, ik ga niet huilen. SHE is wel in aanzien gedaald.quote:
Dat valt niet te ontkennen inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Geef toe, het liep niet echt ontopic
Stiekem hoopte ik dat je het slotje zou verwijderen, maar gezien de opvallende uiterlijke kenmerken die jouw lichaam sieren, ben ik bereid je keuze te accepteren en vergeven.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef SHE het volgende:
Ik hoop dat je ondanks dit verlies, wat ook mij niet onberoerd laat, toch bereid bent om van mij te houden zoals je altijd deed.
Je bent een waardelose user die alleen maar baggertopics opendquote:Op zondag 8 juli 2007 15:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik dat je het slotje zou verwijderen, maar gezien de opvallende uiterlijke kenmerken die jouw lichaam sieren, ben ik bereid je keuze te accepteren en vergeven.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:54 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Je bent een waardelose user die alleen maar baggertopics opend![]()
checkquote:Op zondag 8 juli 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
Mr Pregnant
Alleen de reacties schreeuwen er al om.
Bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef WurM het volgende:
Hoi
Je ontmaagding
Van mij mag dit een TTT worden.
zo dat je je goed kan in;leven voor jouw eerste keer?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef WurM het volgende:
Hoi
Je ontmaagding
Van mij mag dit een TTT worden.
wat bedoel je?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo dat je je goed kan in;leven voor jouw eerste keer?_!
kap eens met die SC in FB johquote:
Ik denk dat het persoonlijk is. Hij mag je niet. Hij heeft liever dat je dematerialiseert.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef thepunisher3 het volgende:
heeft snakey het opeens op z'n heupen?? een onbedwingbare aandrang tot het profileren van je macht?? of gewoon chagrijnig?? 3 topics dicht in 6 minuten?? of heb je gewoon teringhekel aan me?? ik noem:
meer respect voor elkaar
ik ben niet verslaafd
okee, deze is wel terecht, maar je vroeg erom![]()
![]()
ja joh... ga jij je er ook nog eens ff tegenaan bemoeienquote:Op maandag 9 juli 2007 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat het persoonlijk is. Hij mag je niet. Hij heeft liever dat je dematerialiseert.
Niks persoonlijks, hoewel ik wel een hekel aan bagger hebt. En dat deed je, baggeren.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef thepunisher3 het volgende:
heeft snakey het opeens op z'n heupen?? een onbedwingbare aandrang tot het profileren van je macht?? of gewoon chagrijnig?? 3 topics dicht in 6 minuten?? of heb je gewoon teringhekel aan me?? ik noem:
meer respect voor elkaar
ik ben niet verslaafd
okee, deze is wel terecht, maar je vroeg erom![]()
![]()
Hij mag mij ook al niet. Misschien is hij gewoon niet zo'n peopleperson.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat het persoonlijk is. Hij mag je niet. Hij heeft liever dat je dematerialiseert.
die bovenste misschien een heel klein beetje, maar die middelste toch echt niet... ik noem het interessant... maar je moet er oog voor hebben horquote:Op maandag 9 juli 2007 14:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, hoewel ik wel een hekel aan bagger hebt. En dat deed je, baggeren.
Ligt aan jullie.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij mag mij ook al niet. Misschien is hij gewoon niet zo'n peopleperson.
Ik heb niks persoonlijks tegen wie dan ook. Jij verziekt veel topics met je SC gedrag, daar heb ik dan weer wel een hekel aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij mag mij ook al niet. Misschien is hij gewoon niet zo'n peopleperson.
je hebt aan een hoop dingen een hekel, of niet.... wil je erover praten?? of zoek je liever professionele hulp??quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks persoonlijks tegen wie dan ook. Jij verziekt veel topics met je SC gedrag, daar heb ik dan weer wel een hekel aan.
Ik breng diepte aan in topics, dat is iets anders.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks persoonlijks tegen wie dan ook. Jij verziekt veel topics met je SC gedrag, daar heb ik dan weer wel een hekel aan.
zeg zij, anders geef je mij gewoon even gelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 14:13 schreef SHE het volgende:
Zeg Ernie, anders doe je gewoon even niet zo moeilijk.
Uiteindelijk is er maar 1 die gelijk heeft en dat is de moderator die je topic sluit; zeker als dat met een duidelijke argumentatie gebeurd.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:15 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
zeg zij, anders geef je mij gewoon even gelijkwant heel stiekem vind je dat wel een klein beetje he??
![]()
gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef SHE het volgende:
als dat (...) gebeurd.
Het lijkt me dat jullie toch nog wel enigszins openstaan voor discussie, toch? Ook mods zijn niet onfeilbaarquote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er maar 1 die gelijk heeft en dat is de moderator die je topic sluit; zeker als dat met een duidelijke argumentatie gebeurd.
Je kan er voor kiezen om dan eindeloos door te zeuren; of gewoon te denken; jammer...tot een volgend topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |