quote:Daar lig ik, naakt. Mijn polsen doen pijn van de handboeien, mijn enkels zijn rauw van het touw. Langzaam komt ze de kamer binnenlopen, in haar ondergoed en een doorzichtig stukje stof om zich heen. Voorzichtig begint de 36-jarige Secretaresse me te kietelen onder mijn voeten. Met haar tong.
Na enige tijd begint ze me te pijpen en als ik klaar kom realiseer ik me dat ik haar ga neuken. Ooit. Binnenkort.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef WurM het volgende:
Ik had de OP uitgebreider willen maken, maar ik moet naar de les![]()
1 der mods past hem wel ff aan naar Fijne Fap Fantasien voor jequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef WurM het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:25 schreef WurM het volgende:
Daar lig ik, naakt. Mijn polsen doen pijn van de handboeien, mijn enkels zijn rauw van het touw. Langzaam komt ze de kamer binnenlopen, in haar ondergoed en een doorzichtig stukje stof om zich heen. Voorzichtig begint het 15-jarige maagdje me te kietelen onder mijn voeten. Met haar tong.
Na enige tijd begint ze me te pijpen en als ik klaar kom realiseer ik me dat ik haar ga ontmaagden. Ooit. Binnenkort.
Post hier jouw Fijne Fap Fantasien!
quote:Geboortedatum: 22-07-1986
OMFG, en hier maar zeiken op school dat het OLC groter moetquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef WurM het volgende:
Niet verbaggerenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
FFFFFF[..]FF
me F-toets plakt volgens mij
Hoewel baggeren vrijwel hetzelfde is als posten in ONZ, had ik toch iets meer fap verhaaltjes verwacht...quote:
lal, stoer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:57 schreef Jimbo het volgende:
ik ga binnenkort ook een maagd ontmaagden
voor de ik-wil-jimbo-dissen-dus-zeg-ik-vn-"Oh,-je-gaat-binnenkort-neuken-?"-user, nee ik bedoelde niet mezelfdas al 3jaar geleden gebeurt -.-'
Je bent de manquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:57 schreef Jimbo het volgende:
ik ga binnenkort ook een maagd ontmaagden
voor de ik-wil-jimbo-dissen-dus-zeg-ik-vn-"Oh,-je-gaat-binnenkort-neuken-?"-user, nee ik bedoelde niet mezelfdas al 3jaar geleden gebeurt -.-'
Blijf je WurM topics kicken?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
wat en topic zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |