Me zusjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
Tieten zouden een hoop goed maken uiteraard, wie biedt zich aan?
ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
Niemand, zoals altijd!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
Ladidadida biedt zich aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
Je houdt ons opzettelijk in een dipquote:
Nee, ze heeft geen tietenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Je houdt ons opzettelijk in een dipheb je geen geweten?
![]()
![]()
Ahh, iedereen heeft een prijs, wat kost jijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef tlepel het volgende:
Als de Heren tieten willen gaan ze er maar voor betalen
En dat bepaal jij?quote:
ja wel een slecht gewetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Je houdt ons opzettelijk in een dipheb je geen geweten?
![]()
![]()
Je moet toch je inkomsten aan hem afstaan zodat hij je slaat en je crack voertquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Je moet toch je inkomsten aan hem afstaan zodat hij je slaat en je crack voert
Garpje
Maar jij weet niet hoe lekker hij slaatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Je moet toch je inkomsten aan hem afstaan zodat hij je slaat en je crack voert
Garpje
mijn tieten ( knabbel en babbel)zijn alleen toegankelijk voor mijn vent.zelfs niet voor een hoog bedragquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ahh, iedereen heeft een prijs, wat kost jij?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar jij weet niet hoe lekker hij slaat![]()
![]()
En je hebt ook niet ergens in het diepste van je ziel de zin om je leven te beteren?quote:
Hmja of juist nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
En je hebt ook niet ergens in het diepste van je ziel de zin om je leven te beteren?
Kleine moeite jeweets, en je maakt er een hoop fok!kers mee blij![]()
![]()
Ik weet allesquote:
Ik heb laatst ontslag genomen, het slaan gaf me een overdosis aan genot, ik kon het niet meer aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar jij weet niet hoe lekker hij slaat![]()
![]()
Doe nu maar niet alsof je het niet meer weet..!quote:
Hey een beetje vertrouwen in de vrouwelijkheid van theelepeltje hequote:
Slechts een foto is genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef tlepel het volgende:
[..]
mijn tieten ( knabbel en babbel)zijn alleen toegankelijk voor mijn vent.zelfs niet voor een hoog bedrag
helaas pindakaas
voor jou dan
Mijn geheugen van die nacht is wat wazig . . .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Doe nu maar niet alsof je het niet meer weet..!
Mijn leven beteren om jullie gelukkig te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
En je hebt ook niet ergens in het diepste van je ziel de zin om je leven te beteren?
Kleine moeite jeweets, en je maakt er een hoop fok!kers mee blij![]()
![]()
Maar ondertussen wordt hij er rijk en gelukkig vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Doe nu maar niet alsof je het niet meer weet..!
Ik heb geen muismatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef tlepel het volgende:
[..]
Mijn leven beteren om jullie gelukkig te maken![]()
Kleine moeite
Het zijn mijjn tieten hoor..wat doen jullie ermee met die plaatjes..uitprinten en er een muismat van laten bedrukken![]()
En ik dacht dat het zo'n bijzondere nacht was..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef miodzio het volgende:
[..]
Mijn geheugen van die nacht is wat wazig . . .
Je hebt toch geen misbruik van mij gemaakt![]()
Weet ik van je WurMquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel de wens dat jij je stiekem toch aangesproken voelt
Voor een paar SCers en een aandachtshoer? Neh...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef Jekoos het volgende:
Maar het is nu best gezellig hier, kan dit geen sealtje offtopic krijgen dan kwebbelen we hem helemaal vol over tietjes
Dus nu ga je een slotje geven?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor een paar SCers en een aandachtshoer? Neh...
Edit: KPD mag je dat postenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Slechts een foto is genoeg
Niieteens persee van jou
![]()
Het was ook een bijzondere nachtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En ik dacht dat het zo'n bijzondere nacht was..![]()
Nee, ik heb gebruik van je gemaakt.. Wat kan jij lekker slaan!![]()
Eerst in mijn fotoboek lurken hèquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef miodzio het volgende:
[..]
Het was ook een bijzondere nachtBinnenkort overdoen? Ik doe mijn sla-handschoenen aan
Van eetbaar sla, of sla van slaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef miodzio het volgende:
[..]
Het was ook een bijzondere nachtBinnenkort overdoen? Ik doe mijn sla-handschoenen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |