quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
Dat is alleen als je op bepaalde stoelen zit geloof ik.
Plasrillingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:01 schreef hamkaastosti het volgende:
ik vind het irritant dat wanneer je staat pissen dat je lichaam ineens onverwacht een keer schokt waardoor je je hele toilet en muur onderpist.
maar dat terzijde
Wauw, de stadbussen hebben bij jullie een wc?!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:01 schreef hamkaastosti het volgende:
ik vind het irritant dat wanneer je staat pissen dat je lichaam ineens onverwacht een keer schokt waardoor je je hele toilet en muur onderpist.
maar dat terzijde
Ik moest glimlachen ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:01 schreef hamkaastosti het volgende:
maar dat terzijde
opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zit dan vaak op bepaalde stoelen
nou zeg, t gaat niet om de oplossing de klaagbaak is toch om te mekkeren, en dat doe ik dusquote:
weet ik veel. bussen zijn voor paupersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wauw, de stadbussen hebben bij jullie een wc?!
Beter poetsen dan??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Viswijfje het volgende:
Vinden jullie t ook zo iri als je in de bus zit dat ie dan keihard trilt als je stilstaat??
Hij deed het straks weer en t was alsof al mijn vulingen uit mijn bek vlogen![]()
quote:
Bussen vol met Journalistieke- en Communicatiestudenten, die zijn het lekkerstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef TrenTs het volgende:
Bussen vol met die dikke economiestudenten, die zijn het ergst.![]()
Godverdomme nou, die mogen wel es een vraag stellen in mijn open microfoon.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bussen vol met Journalistieke- en Communicatiestudenten, die zijn het lekkerst![]()
![]()
Verplicht betast worden daarquote:
Jah, moet ik ook altijdquote:en dan zelf het journalistiek gebouw in moeten is nog geiler ken ik je vertellen![]()
kwam je ook klaar>>?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Viswijfje het volgende:
Vinden jullie t ook zo iri als je in de bus zit dat ie dan keihard trilt als je stilstaat??
Hij deed het straks weer en t was alsof al mijn vulingen uit mijn bek vlogen![]()
dan zou ik het wel in de blijbaak postenquote:
Wij gaan vrijdag niet met de busquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |