De Kano? inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:27 schreef Posdnous het volgende:
De kano die sinds donderdag vermist werd
Nou, dat ie dus doot is, lijkt me. Ben je net lekker bezig in dit leven, denk je je even te ontspannen, ga je kanooën in Nederland en verzuip je tussen de watervogels die op je kano schijtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:36 schreef Snakey het volgende:
Niks mis mee. Je gaat kanoeen en je gaat doot. Whats the problem?
Als iemand dat zou doen zou het prima zijn. Je klinkt voorlopig nog alsof je in het veen zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:35 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben geboren in Emmen, is een prima plek om uit het veen te worden getrokken
Das klote. Maar de meesten zijn niet zo lekker aan de gang in dit leven dus weinig verlies aan die kant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, dat ie dus doot is, lijkt me. Ben je net lekker bezig in dit leven, denk je je even te ontspannen, ga je kanooën in Nederland en verzuip je tussen de watervogels die op je kano schijten.
Ik woon inmiddels ergens anders, dus ik ben er al uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als iemand dat zou doen zou het prima zijn. Je klinkt voorlopig nog alsof je in het veen zit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:35 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben geboren in Emmen, is een prima plek om uit het veen te worden getrokken
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das klote. Maar de meesten zijn niet zo lekker aan de gang in dit leven dus weinig verlies aan die kant.
Alsof iemand daar maar een boodschap aan zou hebben. Dat je dat zegt maakt jou zo dom.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ik vind jou echt zo stom hè, weet je dat![]()
Ik wou het gewoon even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof iemand daar maar een boodschap aan zou hebben. Dat je dat zegt maakt jou zo dom.![]()
Springen, vanaf het Hilton.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]. Sommige kunnen wel een rebootje gebruiken
.
Maar de kutste manier lijkt me nog steeds eenzaam in een bejaardentehuis, te seniel om te zeiken, te dom om te schijten en te gehandicapt om zelfmoord te plegen. Dan maar met de kano.
Nee hoor, ik vind haar nu nog sexierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof iemand daar maar een boodschap aan zou hebben. Dat je dat zegt maakt jou zo dom.![]()
Dat heb je al meerdere keren gedaan. Whats your point?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon even gezegd hebben![]()
nee, dat gaat te snelquote:
There's no point. Should there be a point?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb je al meerdere keren gedaan. Whats your point?
Neuh, die heb je niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
There's no point. Should there be a point?
Vraag er dan niet naarquote:
Klopt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je het zo wel snapte
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.quote:
Maar zij mag niet eens seksen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.![]()
Ik ben geen kutje en breng niemands hoofd (bewustquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.![]()
Ik lees louter positieve feedback van je, pluk een roosquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dank.quote:
Dan ben je nog dommer als ik dacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben geen kutje en breng niemands hoofd (bewust) op hol
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben geen kutje en breng niemands hoofd (bewust) op hol
![]()
Jij hebt er duidelijk niet veel van begrepen.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer als dan ik dacht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |