Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik zal rond 16:00 nog even voor je kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:25 schreef remlof het volgende:
Als ie na 4pm nog open is mag je dat hier melden, anders is ie waarschijnlijk bewust opengelaten
Als jou dat een orgastisch gevoel geeft moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en sticky![]()
[..]
Ik zal rond 16:00 nog even voor je kijken![]()
Te diep in je kommetje choco-pops gekeken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef AbeSapien het volgende:
Pawn hier met de Stickman Animator!
?
Doe eens open, was goed topic, en die noob op het enalaatst tieft maar op met der slotje.
Hee hee hee!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef AbeSapien het volgende:
Pawn hier met de Stickman Animator!
?
Doe eens open, was goed topic, en die noob op het enalaatst tieft maar op met der slotje.
Lieve schat, ik wist wel dat je het niet ging snappen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hee hee hee!
Mij of SHE?
Als je mij bedoelt: we waren het er al over eens dat het niet echt lukte met dit topic.
Geef toe; druk en enthousiast was het nergens daar.
Als je SHE bedoelt:we waren het er al over eens dat het niet echt lukte met dit topic.
Geef toe; druk en enthousiast was het nergens daar.
Don't lieve schat me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Lieve schat, ik wist wel dat je het niet ging snappen.
Enalaatste - voorlaatste - laatste post voor het slotje. En dan was jij dus.
Pot, Ketel. En uit jouw mond is humorloosheid een groot complimentquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Je overschat jezelf weer eens. Het topic was en is niet leuk en je kan je oldbie crap prima ergens anders kwijt.
En idd, ik heb zoveel macht met het modden op een forumpje..ik lach mijn kut uit mijn broek![]()
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pot, Ketel. En uit jouw mond is humorloosheid een groot compliment
Ik vind je elders echt best een prima user, maar jij bent zo niet op je plek hier. Je voelt geen sfeer aan, je weet niet hoe de dingen hier gaan en je hebt de timing van een rotte tomaat. Maar ik wacht wel tot je het zelf ook ziet
Nee, want dan krijg ik een slotje omdat het ook best in de ONZ Feedback kanquote:
Nee hoor. Vandaag is baggerdag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik een slotje omdat het ook best in de ONZ Feedback kan
En terecht, want mijn posts hier zijn totaal OT
Gut, hang niet zo de huilie uit. Of je gaat over de top stoer met een grote bek (zonder veel inhoud) of je werpt de handdoek in de ring. Precies de juiste houding voor een ONZ modquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor. Vandaag is baggerdag.
Wat overigens jouw schuld is.
Ik hoop niet dat je nu een poging doet tot een serieuze noot, want het wordt nu wel een beetje tragisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, hang niet zo de huilie uit. Of je gaat over de top stoer met een grote bek (zonder veel inhoud) of je werpt de handdoek in de ring. Precies de juiste houding voor een ONZ mod
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Ik lees mee. En als Ripley d'r tieten laat zien vind ik dat ze gelijk heeft.
Lijkt wel of dit forum alleen voor moderators en admins bedoeld isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef AbeSapien het volgende:
Trieste bedoening dit zeg. Open je een topic, wordt hij gesloten. Moderators zijn zo kut als je ze maar kan hebben. een heleboel huillies, een heleboel moderator aarslikkers, en ga zo maar door.
Nee, zo komen jullie er wel.
Stel je niet zo aan zeg, we geven jullie meer dan genoeg ruimte. Mogen we dan af en toe eens een geintje met jullie uithalen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Lijkt wel of dit forum alleen voor moderators en admins bedoeld is
tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, we geven jullie meer dan genoeg ruimte. Mogen we dan af en toe eens een geintje met jullie uithalen?
Hee lamlul..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef AbeSapien het volgende:
Trieste bedoening dit zeg. Open je een topic, wordt hij gesloten. Moderators zijn zo kut als je ze maar kan hebben. een heleboel huillies, een heleboel moderator aarslikkers, en ga zo maar door.
Nee, zo komen jullie er wel.
Dat er drie topics aan besteed worden is omdat er allemaal mensen doorheen gaan roepen en zelf conclusies gaan lopen trekken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef pt0x het volgende:
wil me er niet echt mee gaan bemoeien want ik weet hoe dat gaat. maar...
BereNDD anders ga je ff flink uithuilen ofzo want ik lees hier 3 topics waar ik alleen maar gezeik van je hoor en vervolgens zeg je dat het je geen fuck interesseert. Ga je eerste balharen kweeken en onderbouw op een normale manier zonder frustratie wat je dwars zit. want nu haal je het op je eigen hoofd rel aap.
* iamredleader krijgt geen orgastisch gevoel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef remlof het volgende:
Als jou dat een orgastisch gevoel geeft moet je dat vooral doen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben blij [afbeelding]
wie is er nog meer blij?
Die?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef zarGon het volgende:
Die topic blijft open eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |