Okee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:51 schreef Armageddon het volgende:
En nu allemaal je smoel houden anders gaan er ongelukken gebeuren!
Okee, okee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:00 schreef SHE het volgende:
Skic, je schurkt tegen mijn grenzen aan.
Ik hou niet van nutteloos gekriebel, dus wellicht dat je mijn eerder advies nu gaat opvolgen?
I'd hate to see you burn!
quote:Weet je wat jij moet doen. Gewoon je bek houden.
Op 6 July 2007 00:04 schreef Skic. het volgende:
Bitch.
Sloveen en Roemeen. Geen Pool.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
Wat SHE zegt, gare pool.
Dat. Masterdam en Ptuj zijn het samenspel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben een mix, wat is Skic?
==> KLB was misschien beter geweest?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef Jekoos het volgende:
Ik heb iets betaald via iDEAL en wacht er nu op.
zeg zuigzeug, waarom is deze dicht?
er was een fatsoenlijke inhoud en een goed gesprek.
het ging ergens over en was niet eens bagger.
en dan moet jij het wéér verneuken voor me?
bedankt!
Jekoos, zoek [AA SC] eens op in de ONZ index. Kom daar maar praten over je dagelijkse bezigheden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef Jekoos het volgende:
Ik heb iets betaald via iDEAL en wacht er nu op.
zeg zuigzeug, waarom is deze dicht?
er was een fatsoenlijke inhoud en een goed gesprek.
het ging ergens over en was niet eens bagger.
en dan moet jij het wéér verneuken voor me?
bedankt!
Proest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:18 schreef SHE het volgende:
Teringdebiel;
wat kijkt ze er lief bij hequote:
ja, maar het is zo gezellig en de tijd ging sneller door die topic. nu niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:32 schreef Blight het volgende:
Laat ik als verzuurde ex-blauwe dan ook nog even mijn mening geven: Jekoos, leer asjeblieft eens dat je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Je wacht op een pakketje? Je cornflakes liggen in de vorm van een goatse? Je moeder ligt nog in bad? Guess what: nobody cares.
Zoek een slowchat op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ja, maar het is zo gezellig en de tijd ging sneller door die topic. nu niet meer![]()
Ik denk gelijk weemoedig terug aan de "Ik ga nu douchen" topics van Texeloniaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:32 schreef Blight het volgende:
Laat ik als verzuurde ex-blauwe dan ook nog even mijn mening geven: Jekoos, leer asjeblieft eens dat je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Je wacht op een pakketje? Je cornflakes liggen in de vorm van een goatse? Je moeder ligt nog in bad? Guess what: nobody cares.
quote:
Daar zijn we nu toch?quote:
Dan kijk je eens buiten ONZ en PUB... Er zijn er tientallen verspreid over het hele forum, zit er vast wel één tussen waar het wel een warm bad voor je is...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:39 schreef Jekoos het volgende:
[..]
die gaan over koffie drinken, ofj e moet bij die sletjes van puber en tiener, of gaan over breezer. ja en de oldbijen maar das ook niks
[poll] Zal ik een koud bad nemen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kijk je eens buiten ONZ en PUB... Er zijn er tientallen verspreid over het hele forum, zit er vast wel één tussen waar het wel een warm bad voor je is...
Tuurlijk, daar heb je in ieder geval nog een schone leiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef Jekoos het volgende:
[..]
[poll] Zal ik een koud bad nemen?![]()
maargoed, buiten ONZ. Durf ik dat?
Ik heb je net een tip gegeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:39 schreef Jekoos het volgende:
[..]
die gaan over koffie drinken, ofj e moet bij die sletjes van puber en tiener, of gaan over breezer. ja en de oldbijen maar das ook niks
1 felicitatie topic lijkt me voldoende; sterker nog, ik haat felicitatie topics. Maar omdat het Boem-Snikkie de kuthuilie is, laat ik 'm open.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef Ripley het volgende:
Yvonne!
Beetje jammer SHE. En fijne sluitreden ook
Het was niet de insteek om Boem te feliciteren - het was een yvonne/19 topic dat je iig het voordeel van de twijfel had kunnen geven om te zien of er wat leuks mee gebeurde, a la Gofte Dirkh! of Heeft yvonne nou een ander neukertje? Als in the good old days.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef SHE het volgende:
[..]
1 felicitatie topic lijkt me voldoende; sterker nog, ik haat felicitatie topics. Maar omdat het Boem-Snikkie de kuthuilie is, laat ik 'm open.
Je kunt je berichtje aan Yvonne dus prima daar kwijt.
dat jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Ripley het volgende: Maar goed, van een machtsgeile newb zonder enige affiniteit met ONZ of userkennis kan ik waarschijnlijk niet verwachten dat je het verschil ziet.![]()
Held!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was niet de insteek om Boem te feliciteren - het was een yvonne/19 topic dat je iig het voordeel van de twijfel had kunnen geven om te zien of er wat leuks mee gebeurde, a la Gofte Dirkh! of Heeft yvonne nou een ander neukertje? Als in the good old days.
Maar goed, van een machtsgeile newb zonder enige affiniteit met ONZ of userkennis kan ik waarschijnlijk niet verwachten dat je het verschil ziet.![]()
Neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:18 schreef iamredleader het volgende:
Maken jullie dit topic nu snel vol voor de middagpauze?
Ik snap serieus niet wat er zo leuk is aan een slotje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:20 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen. Aftellen naar het weekend
Hier heb je feedback: het goedemorgen topic is nog open
Je overschat jezelf weer eens. Het topic was en is niet leuk en je kan je oldbie crap prima ergens anders kwijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was niet de insteek om Boem te feliciteren - het was een yvonne/19 topic dat je iig het voordeel van de twijfel had kunnen geven om te zien of er wat leuks mee gebeurde, a la Gofte Dirkh! of Heeft yvonne nou een ander neukertje? Als in the good old days.
Maar goed, van een machtsgeile newb zonder enige affiniteit met ONZ of userkennis kan ik waarschijnlijk niet verwachten dat je het verschil ziet.![]()
Het gaat niet om het slotje, maar om de sluitpost.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat er zo leuk is aan een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |