Dan wacht je maar nog een dag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef Jekoos het volgende:
KANKER hij rijdt weer weg.
pwnd by TNT. geen pakketje vandaag![]()
gvd, hoeren van TNT
dan nog. ik verheugde me zo, en dan rijdt hij doorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:58 schreef Rekkie het volgende:![]()
En hoe kun je de TNT de schuld geven trouwens? Je weet niet eens waar de oorzaak ligt
En dan begin je gelijk maar met enge ziektes te strooien??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef Jekoos het volgende:
[..]
dan nog. ik verheugde me zo, en dan rijdt hij door
Die gast van TNT had toch op z'n minst even kunnen vertellen dat zijn pakje wat later komt... Hij was toch in de buurt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan begin je gelijk maar met enge ziektes te strooien??
Zwaktebod
kijk zo moet je het aanpakken jekoosquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had woensdag iets besteld en betaald met ideal. en donderdag toen ik thuis kwam vant werk lag het pakketje thuis
eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk zo moet je het aanpakken jekoos
Ik woon ook in een gat dus dat maakt opzich niet zo veel uit. Maar het is nog maar 11 uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:32 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja zo'n gat als waar ik in woon is moeilijk te bereikenhoewel de post altijd wel actueel en op tijd is.
ik woon in sint isidorushoeve en dat is geen gatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik woon ook in een gat dus dat maakt opzich niet zo veel uit. Maar het is nog maar 11 uur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Isidorushoevequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:10 schreef Olep het volgende:
wtf, daar heb ik nog nooit van gehoord. De plek waar ik woon kent iedereen maar het is wel een dorp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |