Dat dus....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:25 schreef __Saviour__ het volgende:
ideal is alleen maar een betaalmethode. de bezorging staat daar los van.
heeft tnt een pakketjes service of sleept de postbode die reusachtige schaalmodel 1:10 van mijn penis mee?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:25 schreef __Saviour__ het volgende:
ideal is alleen maar een betaalmethode. de bezorging staat daar los van.
pakketjes van een 0,5 cm, kunnen gewoon door de brievenbusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef Jekoos het volgende:
[..]
heeft tnt een pakketjes service of sleept de postbode die reusachtige schaalmodel 1:10 van mijn penis mee?
Alles wat ik besteld heb was op voorraad, dus dat zal het probleem niet zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef Olep het volgende:
Post komt bij mij normaal tussen 12 en 2. Als er op de site staat dat het binnen 1 a 2 dagen geleverd kan worden, dan gebeurt dit normaal ook. Maar door omstandigheden (problemen met leverancier, niet meer in magazijn, moet weer besteld worden) kan het soms iets langer duren. Maar je hebt nog kans dat het vandaag komt. Je kan ook vaak de bestelstatus zien op een site. Geduld is een schone zaak.
oja in zo'n doos als bol.com altijd heeft, die nét door de bus kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
pakketjes van een 0,5 cm, kunnen gewoon door de brievenbus
Dat past zelfs nog wel in een envelop en komt dus met de gewone post mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef Jekoos het volgende:
[..]
heeft tnt een pakketjes service of sleept de postbode die reusachtige schaalmodel 1:10 van mijn penis mee?
Ja klopt, maar pakketjes komt ook meestal rond die tijd. (Tenminste bij mij, ik weet niet hoe dat bij jou zit)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Alles wat ik besteld heb was op voorraad, dus dat zal het probleem niet zijn.
Bij ons komt de post ook meestal rond die tijd. Eind van de ochtend, begin van de middag. Laten we het hopen. Maar pakketjes komen toch altijd appart?
Dat hangt van de route af hč.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja klopt, maar pakketjes komt ook meestal rond die tijd. (Tenminste bij mij, ik weet niet hoe dat bij jou zit)
Ja ook rond die tijd vaak.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja klopt, maar pakketjes komt ook meestal rond die tijd. (Tenminste bij mij, ik weet niet hoe dat bij jou zit)
Ja zo'n gat als waar ik in woon is moeilijk te bereikenquote:
Matrix-code?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:32 schreef __Saviour__ het volgende:
als je een code hebt hebt gekregen kun je het volgen
Rembours kan je niet van je te voren betalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Jekoos het volgende:
Ik betaalde met iDEAL maar bij het stukje van rembours staat dit:
Rembours
U betaalt rechtstreeks aan de TNT medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag contant in huis heeft wanneer de TNT medewerker langs komt.
Daar hebben ze het over TNT dus ik denk dat het daarmee verzonden wordt aangezien de meeste winkels niet verschillende postorder bedrijven gaan inschakelen.
omg dat weet ik toch ook wel, gek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rembours kan je niet van je te voren betalen..
Relativeren is niet je ding eh? Rationeel denken ook niet. Waarschijnlijk zal het motorisch ook niet allemaal puickend zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:36 schreef Jekoos het volgende:
[..]
omg dat weet ik toch ook wel, gek.
alleen het gaat er om welk post bedrijf mijn pakketje zou bezorgen.
hier praten ze over TNT dus ik neem aan dat bij een iDEAL betaling dat ook is.
foka.nlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:41 schreef zarGon het volgende:
Welke webwinkel heb je besteld?
ik denk dat bij jou het kopieer apparaat stuk wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:43 schreef Skaai het volgende:
Ik heb laatst concertkaartjes betaald via de iDEAL methode en 3/4 dagen na de betaling had ik m'n kaartjes binnen. Misschien zijn ze bij jou gewoon niet zo vlot of zijn ze je vergeten.
woensdag ochtend, die man zei als je vandaag besteld en betaald met iDEAL heb je hem morgen a overmorgen binnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef Skaai het volgende:
Een verzendtijd vanaf het moment dat de betaling bij hun binnen is, neem ik aan?
Bij Ideal is dat direct hčquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef Skaai het volgende:
Een verzendtijd vanaf het moment dat de betaling bij hun binnen is, neem ik aan?
Achja, uiteindelijk heb ik ze toch vlotter gekregen dan verwacht.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ik denk dat bij jou het kopieer apparaat stuk was
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef Jekoos het volgende:
[..]
woensdag ochtend, die man zei als je vandaag besteld en betaald met iDEAL heb je hem morgen a overmorgen binnen.
pwnd er reedt een tnt bestel auto langs
mischien komt hij terug
Aha weer wat geleerdquote:
Dromen over een TNT autoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef Jekoos het volgende:
of droom ik nu?
Dan wacht je maar nog een dag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef Jekoos het volgende:
KANKER hij rijdt weer weg.
pwnd by TNT. geen pakketje vandaag![]()
gvd, hoeren van TNT
dan nog. ik verheugde me zo, en dan rijdt hij doorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:58 schreef Rekkie het volgende:![]()
En hoe kun je de TNT de schuld geven trouwens? Je weet niet eens waar de oorzaak ligt
En dan begin je gelijk maar met enge ziektes te strooien??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef Jekoos het volgende:
[..]
dan nog. ik verheugde me zo, en dan rijdt hij door
Die gast van TNT had toch op z'n minst even kunnen vertellen dat zijn pakje wat later komt... Hij was toch in de buurt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan begin je gelijk maar met enge ziektes te strooien??
Zwaktebod
kijk zo moet je het aanpakken jekoosquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had woensdag iets besteld en betaald met ideal. en donderdag toen ik thuis kwam vant werk lag het pakketje thuis
eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk zo moet je het aanpakken jekoos
Ik woon ook in een gat dus dat maakt opzich niet zo veel uit. Maar het is nog maar 11 uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:32 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja zo'n gat als waar ik in woon is moeilijk te bereikenhoewel de post altijd wel actueel en op tijd is.
ik woon in sint isidorushoeve en dat is geen gatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik woon ook in een gat dus dat maakt opzich niet zo veel uit. Maar het is nog maar 11 uur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Isidorushoevequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:10 schreef Olep het volgende:
wtf, daar heb ik nog nooit van gehoord. De plek waar ik woon kent iedereen maar het is wel een dorp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |