No spangquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef SHE het volgende:
2 roti kip en 1 baka bana zonder spang graag.
Nu is het genoeg. Ik ben lazarus en heb er genoeg van. Wie wil een robbertje vechten? Gewoon even lekker tegen elkaars intieme delen op rijden. Kom maar op, stelletje aars spugende moederneukers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef MUUS het volgende:
Erm... ondertiteling iemand?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu is het genoeg. Ik ben lazarus en heb er genoeg van. Wie wil een robbertje vechten? Gewoon even lekker tegen elkaars intieme delen op rijden. Kom maar op, stelletje aars spugende moederneukers.
Je moeder heeft een lucratieve business en je vader is directeur. Kom maar problemen zoeken.
Ik ga slapen in mijn splinternieuwe P to the J to the A's en zie morgen wel wie lid is van het debat team.
[..]
Nu is het genoeg. Ik ben lazarus en heb er genoeg van. Wie wil een robbertje vechten? Gewoon even lekker tegen elkaars intieme delen op rijden. Kom maar op, stelletje aars spugende moederneukers.
Je moeder heeft een lucratieve business en je vader is directeur. Kom maar problemen zoeken.
Ik ga slapen in mijn splinternieuwe P to the J to the A's en zie morgen wel wie lid is van het debat team.
[..]
nee, heb alleen bakbananen op van de BBC vanaaf.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, heb alleen bakbananen op van de BBC vanaaf.
Je weet toch, ik wil fitti want ik ben tantoe dronken in deze shizzle hier. Dus je weet toch ik ga die forum hier chekken, en ik wil die faya situatie creeeren. Maar niemand wil trobi. Dus iedereen zo van: no spang.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
pezu in de osso
wat is die tori met dit topic?
welke malloot is er nou dronken op een donderdagavond..quote:
heb je dronkens gedaan op je nieuwe patta's?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je weet toch, ik wil fitti want ik ben tantoe dronken in deze shizzle hier. Dus je weet toch ik ga die forum hier chekken, en ik wil die faya situatie creeeren. Maar niemand wil trobi. Dus iedereen zo van: no spang.
ma pima, kalou ma pampa idiote mafkezen ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je weet toch, ik wil fitti want ik ben tantoe dronken in deze shizzle hier. Dus je weet toch ik ga die forum hier chekken, en ik wil die faya situatie creeeren. Maar niemand wil trobi. Dus iedereen zo van: no spang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |