Ik vind dat je gelijk hebt. Reden waarom ik het op slot gooide is dat ik gewoon te snel reageerde op de OP, snel ff naar beneden scorlde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:30 schreef Jarno het volgende:
Niet dat er iets mee gedaan of serieus op gereageerd gaat worden, maar ik wil de Damen und Herren van de Kulturkammer toch even laten weten dat ik dit een waardeloos slotje vind.
Bij deze.
Inconsequente klootzakken zijn het.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef TwyLight het volgende:
typisch onz mods, eerst completely random topics sluiten en dan er dom omheen lullen
er zijn uitzonderingen, maar meestal gebeurd dat dus
Dat doe je te vaak heb ik het gevoel, kijk voortaan naar het topic en niet de TSquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Reden waarom ik het op slot gooide is dat ik gewoon te snel reageerde op de OP, snel ff naar beneden scorlde.
Flikker op lamlul, ik zei dat ik naar de OP keek, niet naar TS.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat doe je te vaak heb ik het gevoel, kijk voortaan naar het topic en niet de TS
Ja, gefeliciteerd. Ga maar developen or what ever of kom met een beetje onderbouwde kritiek in plaats van dit domme gelul.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:39 schreef TwyLight het volgende:
Dat zeg je maar dat doe je wel. en remlof ook.
kusjes
En jij bent een kutuser. Maar daar hoor je mij toch ook niet over klagen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef TwyLight het volgende:
en jij ook relmof
Ik kijk inderdaad ook naar wie de TS is, want een user als Conflict heeft een hele andere bedoeling en roept andere reacties op met een ":D" topic dan een user als Dribbel_.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef TwyLight het volgende:
remlof is trouwens nog erger dan dirkh, die gaat tenminste nog serieus ergens op in (soms).
remlof draait er altijd maar dom omheen en post dan bier.
Omdat je zit te zuigen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Mag ik trouwens even de argumenten horen waarom ik een kutuser ben?
Zo gedraagt hij zich al weken. Hij is dus al een paar weken dronken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Jarno het volgende:
Twy, ben je dronken?
Oh maak je niet druk, we hebben wel meer corky's rondlopen, je bent geen uitzondering.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:53 schreef TwyLight het volgende:
Waarom moet je nou weer dronken zijn om te zeiken
ik wil nieuwe apple productenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Jarno het volgende:
Oh, het hoeft niet hoor. Maar je komt een beetje onsamenhangend over.
Eerst nederlands leren pik.. Als je niet tegen kritiek kan ga dan gewoon weg, en ga niet hier lopen zeiken met je hoofd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Tietenkont~! Ga eens niet leven.![]()
![]()
remlof keek alleen naar de TS.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:20 schreef TwyLight het volgende:
[bagger] waar twylight remlof lief aankijkt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Je keek naar het topic. Chapeau.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat doe je te vaak heb ik het gevoel, kijk voortaan naar het topic en niet de TS
Verder in het honingdropjestopicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Uitslag smaaktest Haribo 13-07-2007 vuile etter dat je er bent ik haat je
ik kom hier alleen als ik feedback wilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
Dit is geen slowchat dames. En TwyLight.
Dan is je topic reddeloos verbaggerd. Vandaar het gastslot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef TwyLight het volgende:
je hebt niks te zoeken in PTA remlof [afbeelding] Mijn topic ging over de verschillen in koolstofdioxide uitstoot tussen de 6 merken in de TT
Was dat maar waar. Posts als "Dribbel_ je hebt een PM" verwijder ik gewoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik kom hier alleen als ik feedback wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |