Ik hoop dat je een vakantie wint!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat dit topic open blijft :
Vaia.nl meer vakantie voor uw geld.
Humor over het hoofd van veel mensen die hebben geleden.
Zelfs de mod doet mee
Jee zelfs serieus in feedbackquote:Op maandag 9 juli 2007 21:31 schreef SHE het volgende:
Ik hoop het ook vurig.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig met mijn conclusie (), excuses.
.
Daar hebben wel meer users last van. En dan toch persé moeten posten hè, in plaats van af te wachten hoe het topic zich ontwikkeldquote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig met mijn conclusie (), excuses.
.
Zal niet meer zo snel voorkomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer users last van. En dan toch persé moeten posten hè, in plaats van af te wachten hoe het topic zich ontwikkeld
Ok, dit was een opmerking in algemene zin, jij hebt je post tenminste nog aangepast.
Jankerdquote:Op maandag 9 juli 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Net het programma de phone nagedaan.
Sorry niet slaan hè ?
Ja maar als iedereen voor elk klein of groot jubileum een topic gaat maken is het hek van de dam. Als je nou de eerste bent met een kwart miljoen posts ofzo is het wat anders, maar 4 jaar op FOK! is nou niet echt exceptioneel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
balen van m'n topic
heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen voor elk klein of groot jubileum een topic gaat maken is het hek van de dam. Als je nou de eerste bent met een kwart miljoen posts ofzo is het wat anders, maar 4 jaar op FOK! is nou niet echt exceptioneel...
Erm, om slotjes op kutopics te zetten? Ik zeg maar wat hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef appelsjap het volgende:
rot jij is op met je kutslotjes dirkh
ik snap niet waarom jij mod bent![]()
Ik snap niet waarom jij nog kan posten. Had je verder nog wat of wil je gewoon antwoord op de vraag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef appelsjap het volgende:
rot jij is op met je kutslotjes dirkh
ik snap niet waarom jij mod bent![]()
Ja ik weet dat ik stoer ben, hoef je me niet te vertellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij nog kan posten. Had je verder nog wat of wil je gewoon antwoord op de vraag?
(en snel ff editten is ook erg stoer)
Dit is niet het enige topic die hij sluit..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Erm, om slotjes op kutopics te zetten? Ik zeg maar wat hoor.
Hier is je antwoord trouwens:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik stoer ben, hoef je me niet te vertellen
[..]
Dit is niet het enige topic die hij sluit..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef Snakey het volgende:
Het is een goedemorgen topic waarvan de SC oogluikend (maar liever geen SC uiteraard) wordt toegestaan.
blablabla, gaat om jou gedrag, het topic boeit me nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |