Daar heb ik al op gereageerd en dat ga ik niet nog een keer doen. LEES reacties.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Snakey het volgende:
Lees dit topic nog eens door en LEES wat ik en anderen tegen je zeggen. Het gaat niet om serieus reageren, het gaat om topics laten ontsporen met SC.
Ik reageer ergens op, en als daar weer op gereageerd wordt, en ik daar weer op reageer, dan is dat slowchat? Dus geen mogelijkheid tot discussie of een vorm van gesprek? Want dan is het slowchat en dat is ten strengste verboden?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Blight het volgende:
ONZ is geen slowchat of 'bagger maar raak' paradijs. Die misvatting wordt echt te vaak gemaakt. Ook in ONZ is enige inhoud best wenselijk. Natuurlijk, een beetje gekkigheid mag en soms kan er prima een topic of reactie met wat minder inhoud van af, maar het moet niet overheersen. Bij jou overheerst het wel. Wat ik van jou zie zijn veelal posts waardoor een topic verzandt in een slowchat. Je geeft aan dat dat niet je intentie is en dat wil ik best aannemen, maar misschien is het toch niet onverstandig om je eigen postgedrag eens onder de loep te nemen als meerdere mods en users zich storen aan je reacties. Ik geloof best dat je het allemaal zo kwaad niet bedoeld, maar laten we eerlijk zijn: het gros van jouw posts neigt naar slowchat. Jammer.
1: Waarom? Omdat jij dat tegen mij zegt?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
Ik heb mijn tijd als blauwe al gehad, dus dat lijkt me niet echt een geldig argument. En nogmaals, BerenDD: kom eens met opbouwende kritiek in plaats van een post als "nuff said".
Maar je bent niet blauw, enkel begin je wel aardig bruin te worden van het kontlikken.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
Ik heb mijn tijd als blauwe al gehad, dus dat lijkt me niet echt een geldig argument. En nogmaals, BerenDD: kom eens met opbouwende kritiek in plaats van een post als "nuff said".
Als je wat beters te doen hebt dan feedback leveren, doe dat dan. Wel hier komen zeiken maar vervolgens niets willen onderbouwen omdat dat je teveel moeite is. Als je daar geen zin in hebt kom in dan in de eerste plaats niet miepen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef BereNDD het volgende:
[..]
1: Waarom? Omdat jij dat tegen mij zegt?
2: Ik heb wel wat beters te doen
3: Onzin voor je leven, ik ga niet al mijn uitspraken onderbouwen met 100 regels geneuzel..
Blight, doe er wat aan!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Jekoos het volgende:
Zeg, een doodsverwijzing mag toch niet meer?
Adam Sandler
Ik ben me echt niet aan het inlikken, trust me. Ik ben zelf gestopt met het modden en dat is een keuze waar ik nog altijd achter sta. Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat menig user hier niet lijkt te begrijpen hoe het werkt. Daarnaast heb ik geen reet te doen op mijn werk vandaag en vermaak ik me wel met het sarren van wat breinloze baggeraartjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef pt0x het volgende:
[..]
Maar je bent niet blauw, enkel begin je wel aardig bruin te worden van het kontlikken.
kap gewoon, werp je niet in de discussie ofzo.. heb ik ook geprobeert, tips etc. werkt niet
Zie mijn vorige reactie.quote:
Ik vond deze doodsverwensing zeer terecht. Bedankt voor het om zeep helpen van een topic Jekoos.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Jekoos het volgende:
Zeg, een doodsverwijzing mag toch niet meer?
Adam Sandler
Begint het wel op te lijken, maar ok ik geloof je..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben me echt niet aan het inlikken, trust me.
Staat mooi haaks op waar je nu mee bezig bent.. loop dan zelf ook niet de schijnheilige uit te hangenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
Daarnaast heb ik geen reet te doen op mijn werk vandaag en vermaak ik me wel met het sarren van wat breinloze baggeraartjes.
Hoezo? Een beetje sarren hoort ook bij het gifbad dat ONZ heet. Ondanks dat mijn reacties niet zo ernstig bedoeld zijn als ik ze laat klinken, maak ik wel een punt. Gekkigheid mag best, als het tenminste nog enige inhoud kent. Mijn posts staan dus niet haaks op mijn standpunt, ze ondersteunen deze juist.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef BereNDD het volgende:
Staat mooi haaks op waar je nu mee bezig bent.. loop dan zelf ook niet de schijnheilige uit te hangen
het was niet eens mijn topicquote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond deze doodsverwensing zeer terecht. Bedankt voor het om zeep helpen van een topic Jekoos.
dat van die saaie dag op je werk snap ik inderdaad wel, als je het zo zegt zitten we wat dat betreft in hetzelfde schipquote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben me echt niet aan het inlikken, trust me. Ik ben zelf gestopt met het modden en dat is een keuze waar ik nog altijd achter sta. Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat menig user hier niet lijkt te begrijpen hoe het werkt. Daarnaast heb ik geen reet te doen op mijn werk vandaag en vermaak ik me wel met het sarren van wat breinloze baggeraartjes.
je doet ook meequote:Op maandag 9 juli 2007 17:29 schreef Nielsch het volgende:
Ze zijn aan het rellen in Gefrituurde Mars
Echt, dat kan niet hoor!
En jij niet wou je zeggen!quote:
Ik hoop dat je een vakantie wint!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat dit topic open blijft :
Vaia.nl meer vakantie voor uw geld.
Humor over het hoofd van veel mensen die hebben geleden.
Zelfs de mod doet mee
Jee zelfs serieus in feedbackquote:Op maandag 9 juli 2007 21:31 schreef SHE het volgende:
Ik hoop het ook vurig.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig met mijn conclusie (), excuses.
.
Daar hebben wel meer users last van. En dan toch persé moeten posten hè, in plaats van af te wachten hoe het topic zich ontwikkeldquote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig met mijn conclusie (), excuses.
.
Zal niet meer zo snel voorkomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer users last van. En dan toch persé moeten posten hè, in plaats van af te wachten hoe het topic zich ontwikkeld
Ok, dit was een opmerking in algemene zin, jij hebt je post tenminste nog aangepast.
Jankerdquote:Op maandag 9 juli 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Net het programma de phone nagedaan.
Sorry niet slaan hè ?
Ja maar als iedereen voor elk klein of groot jubileum een topic gaat maken is het hek van de dam. Als je nou de eerste bent met een kwart miljoen posts ofzo is het wat anders, maar 4 jaar op FOK! is nou niet echt exceptioneel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
balen van m'n topic
heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen voor elk klein of groot jubileum een topic gaat maken is het hek van de dam. Als je nou de eerste bent met een kwart miljoen posts ofzo is het wat anders, maar 4 jaar op FOK! is nou niet echt exceptioneel...
Erm, om slotjes op kutopics te zetten? Ik zeg maar wat hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef appelsjap het volgende:
rot jij is op met je kutslotjes dirkh
ik snap niet waarom jij mod bent![]()
Ik snap niet waarom jij nog kan posten. Had je verder nog wat of wil je gewoon antwoord op de vraag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef appelsjap het volgende:
rot jij is op met je kutslotjes dirkh
ik snap niet waarom jij mod bent![]()
Ja ik weet dat ik stoer ben, hoef je me niet te vertellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij nog kan posten. Had je verder nog wat of wil je gewoon antwoord op de vraag?
(en snel ff editten is ook erg stoer)
Dit is niet het enige topic die hij sluit..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Erm, om slotjes op kutopics te zetten? Ik zeg maar wat hoor.
Hier is je antwoord trouwens:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik stoer ben, hoef je me niet te vertellen
[..]
Dit is niet het enige topic die hij sluit..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef Snakey het volgende:
Het is een goedemorgen topic waarvan de SC oogluikend (maar liever geen SC uiteraard) wordt toegestaan.
blablabla, gaat om jou gedrag, het topic boeit me nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |