Ja, die zijn er nu toch ook?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:
stonder er geen AKQ ! in plaatjes in de OP
ikdoelde meer op een uitroeptekenquote:
Ja, volgens mij stond er wel een uitroepteken achter..... hm vreemdquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ikdoelde meer op een uitroeptekendie mis ik ofzo
hey! die heb ik zeker weten wel gemaakt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ikdoelde meer op een uitroeptekendie mis ik ofzo
Hij was eerst ook zo, maar nu zijn er dus een paar mensen uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Het is B.ertha toch? In haar topic (#187) ziet de OP er voor het eerst zo uit
Ik vind m wel mooi
Ik moet nog teruglezen ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:55 schreef Nesle het volgende:
Goh, Sheep.
Dat hadden we nog helemaal niet gezien!![]()
En Mark en Roofingburner! En een snorkel!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef Supersheep het volgende:
Wie heeft de '!' weggehaald uit de OP?
Nu staat BwennieBren er niet meer in
Dat staat hip natuurlijk. Wacht maar tot ze verliest, dan is ze weer gewoon 'de zus van'.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand waarom Michaella Misha of Mies wordt genoemd?
Ik kom er maar niet achter..
ja ik snap dat dat een soort van bijnaam is, maar echt opeens in 1 dag noemt iedereen haar zo :p
of 'de kleine kraai'quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
ja ik snap dat dat een soort van bijnaam is, maar echt opeens in 1 dag noemt iedereen haar zo :p
De tegenstandster van Mi (Bartoli) heeft ook wat bijnamen gekregen in het Wimbeldon topic zie ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
je kan er niks vanquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je me vanmiddag al soaked vond, moet je me nu eens zien![]()
Ik stond voor een open brug te wachten toen het begon te hozen, niet normaal meer'nat tot op je onderbroek' heeft voor mij nieuwe betekenis gekregen.
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
voortaan eerst maar teruglezen voor ik post
quote:
voor mij is dat heul veulquote:
Ja, maar jij bent jij..quote:
hoef je daar niet meer heen? en gaan ze erover klagen? want ik zou de ARBO er even een kijkje laten nemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef geenaam het volgende:
Morgen weer werken. Werd gebeld door het uitzendbureau of ik morgen wilde werken. Ik wilde wel alleen ik zei dat het er wel aan lag waar ik moest werken. Moet ik inpakken!!Dat is heel simpel werk.
Ik vertelde haar ook dat ik al 2 dagen al dat zware werk moest doen (deegscheppen, oven, enz.) en ze zei dat het niet normaal was. Het is niet normaal dat iemand dat al een hele dag moet doen, laat staan 2 dagen achter elkaar. Er moet genoeg afwisseling zitten op een dag. Ze hebben me daar in die fabriek dus gewoon flink genaaidEn als nieuweling ga je niet zeiken over het werk. Dus ik heb al dat werk braaf gedaan, verdomme!
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, omdat jij het bent:
![]()
Niet normaal hoe dat mens dat racket vastpakt trouwensquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De tegenstandster van Mi (Bartoli) heeft ook wat bijnamen gekregen in het Wimbeldon topic zie ik
Die ligt hier nog steeds ingeseald en misschien blijft ie dat ook wel altijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vreselijk veel zin om Pride & Prejudice te kijken........... tis het weer denk ik
Maar heb m alleen op mn pc staan en dat kijkt niet lekker. Dilemma........
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
pc loskoppelen, bij de tv zetten, monitor voor de tv op de bank ploffen en kijken
de makkelijke variant: als jouw pc een s-video uitgang heeft, kun je een s-videokabel aanschaffen en zo de pc aan de tv koppelenquote:
Gek genoeg werkte dat bij mij niet. Nu heb ik er weinig tijd in gestopt maar op welk kanaal moet ik het signaal kunnen vinden? Op een EXT kanaal? Of apart S-VIDEO kanaal? Of moet ik "zoeken" naar het kanaal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de makkelijke variant: als jouw pc een s-video uitgang heeft, kun je een s-videokabel aanschaffen en zo de pc aan de tv koppelen
mijn ervaring is gewoon een EXT kanaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:44 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Gek genoeg werkte dat bij mij niet. Nu heb ik er weinig tijd in gestopt maar op welk kanaal moet ik het signaal kunnen vinden? Op een EXT kanaal? Of apart S-VIDEO kanaal? Of moet ik "zoeken" naar het kanaal?
Is geinstalleerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn ervaring is gewoon een EXT kanaal
maar mss heb je de drivers voor dubbel beeld niet? dat je dus een monitor erbij kunt koppelen? want als dat uit staat (of er niet is) kan je proberen wat je wilt maar je krijgt geen vervangende/2de monitor voor zover ik weet
Irriteer me dood daaraanquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet normaal hoe dat mens dat racket vastpakt trouwens![]()
werkt het dan ookquote:
Hoeveel afleveringen zijn dat eigenlijk? Aangezien het in totaal 5,5 uur duurt..quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb P&P nog nooit gezien bij de videotheek hier...... da's een beetje jammer. Maar ik zal eens kijken of ik de dvdbrander van een vriendin even in mijn pc mag hangen, dan brand ik de afleveringen mooi op dvd
Opsturen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die ligt hier nog steeds ingeseald en misschien blijft ie dat ook wel altijd
Is dat die "Met Colin Firth uit Bridget Jones's Diary'?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
6 afleveringen dacht ik. Heb ze ooit al eens allemaal achter elkaar gekeken met wat vriendinnen
Mr Darcy
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is dat die "Met Colin Firth uit Bridget Jones's Diary'?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan vooral die scčne waar ie net uit het water komt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:02 schreef Supersheep het volgende:
ik kan dit gewoon onmogelijk leuk vinden
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vergeet de papieren zakdoekjes niet voor dat kwijl dat uit je mond loopt
Omdat veel simpeler is om te typen, denk ik. Elke keer die naam voluit, wat een werkquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
Ben ik nou gek of is 6,50 per uur helemaal niet weinig voor iemand van 18 ofzo ? Dat krijg ik bij lange na nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.Ik lijk wel gek..
Néé, dat zou nķét mooi zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik houd echt van hitte
28 graden vind ik heerlijk, maar niet 30+, dan zit ik echt dagen op het water omdat ik het anders niet uithoud op straat
Zou wel mooi zijn als dat mooie weer in zuid-europa over twee weken pleite is en dat hier in Nederland een hittegolf is
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef LadyBlack het volgende:ik sta er ook in
![]()
voor wie dat gedaan heeft
Ik heb hem geupdate. Dus degenen die eigenlijk maar heel ff zijn geweest toen, of nooit meer komen, eruit en mensen als LB erin. En toen waren er plekjes overquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, volgens mij stond er wel een uitroepteken achter..... hm vreemd
BB eruitquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef Supersheep het volgende:
Wie heeft de '!' weggehaald uit de OP?
Nu staat BwennieBren er niet meer in
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Omg, dit is gewoon 100 m naast mijn school
http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/de_school_van_not/
In elkaar zetten is makkelijker, daar zit een briefje voor bij. Uit elkaar halen is juist de opgavequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet al niet hoe je um uit elkaar moet halen?
maak wel ff een foto, dan kunnen jullie helpenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Nesle het volgende:
Wat moet ik me bij een 3D-puzzel voorstellen?
Nee, vannacht, volgens de radioquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
Hagel daaro?
Hier is het wel aardig kalm met het weer
Bahquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
GVD, slaat net het filter van m'n wasmachine dicht. Hele badkamer onder het vuile water
Misternogwat met z'n Daphne Bunskoek ava zien we hier toch nooit meer? Anders kan die van BB daar welquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
BB eruitDat is een foutje
Zet maar terug hoor
Ga je gang zou ik zeggen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misternogwat met z'n Daphne Bunskoek ava zien we hier toch nooit meer? Anders kan die van BB daar wel
Ssstquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu is ie wel te groot, eigenlijk moet ie naar 60x60
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef Nesle het volgende:
Ik kan het niet lezen?
Staat er nou kusje
-xx-
?
quote:
quote:
En dan met betonstrijkers ipv tomaten en rotte eieren gaan gooien als de voorstelling bagger isquote:
Ik hoopte dat jullie een beetje bang van me zouden worden, maar dat lukte niet..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wij voldoen aan de verwachtingen? Goedzo
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
De mooiste post ooit ^
Is al zo vaak langsgeweest hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
De mooiste post ooit ^
Ja, maar nu is ie gemaakt door iemand uit m'n haremquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef Nesle het volgende:
Die post is anders al een keer eerder geweest
Maar dan met 11 zwaaierdssssssssssssss
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
De mooiste post ooit ^
Dat kan nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Ben ik nu je favoriete harem-lid?
Jullie zijn allemaal mijn favorietquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Ben ik nu je favoriete harem-lid?
Dat rijmtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal mijn favoriet
dat lieg ik maar dat weten jullie niet
jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heeft dit deel van de harem ook weer wat aandacht nodig?![]()
Ik heb een heel mooi schaap getekend in mijn klapper. Alleen ligt die nu op zolder en is mn schaap kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oja? Waar is jouw 'Sheep are not stupid. Don't throw rocks at them-paint'? Nou?
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dit haremlid leest graag dingen die rijmen?
Heb je nog meer van dat soort geheimen?
Die heeft dan nu ook een vaste plaatsquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oja? Waar is jouw 'Sheep are not stupid. Don't throw rocks at them-paint'? Nou?
Met aandacht en liefdequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe word je weer bovengewaardeerd dan?
Zoek dan de klapper, heb je meteen dat schaap die je kan laten zien aan mequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi schaap getekend in mijn klapper. Alleen ligt die nu op zolder en is mn schaap kwijt
sssssst!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Nesle het volgende:
Das allemaal al aan mij gegeven...
ander keertje ^^quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zoek dan de klapper, heb je meteen dat schaap die je kan laten zien aan me![]()
weet ik..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar daar heb ik maar een beperkte hoeveelheid van helaas![]()
Toen ik deze pc net kocht (en net op kamers was) had ik er nog geen monitor bij, dus pc via een S-Video kabel en een scart-plugje aangesloten op de tv, tv op ext2, windows geinstalleerd, beetje geinternet en Monkey Island 4 voor een deel gespeeld met heel slecht beeld en zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn ervaring is gewoon een EXT kanaal
maar mss heb je de drivers voor dubbel beeld niet? dat je dus een monitor erbij kunt koppelen? want als dat uit staat (of er niet is) kan je proberen wat je wilt maar je krijgt geen vervangende/2de monitor voor zover ik weet
lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Blij dat ik niet in de bios zat vanavond
Wat ga je daar doen?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
IK HEB NET MIJN VAKANTIE GEBOEKT![]()
![]()
![]()
15 dagen met 2 vriendinnen naar Rome en Florence![]()
Eh...ik post onder een kloon. En aangezien ik onterecht gebanned ben en de mensen bij Fok niet altijd even helder zijn zou ik best eens een 2 weken ban bovenop mijn andere onterechte ban krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar je kan nu wel posten dus het probleem is toch nog wel te overzien?
Tofquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef iamredleader het volgende:
SaskiaR: de hele BSG verzameling die ik heb is bijna 6 Gigabyte, dus 2 DVD's. Ik zal vandaag eens kijken wat ik voor je kan betekenen
Dat kan kloppen. De muziek van seizoen 3 is nog niet uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
TofIk heb seizoen 1 en 2 dus al, maar 3 nog niet en de muziek ook niet.
30 juli vliegen naar Rome, daar paar daagjes in een jeugdherberg, dan met de trein naar Florence, waar we gaan kamperen en uitstapjes maken naar Siena etc.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh...lekker! Wanneer ga je? Hotelletje?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef iamredleader het volgende:
Hoi Nem
De muziek die ik heb is de volledige soundtrackset van alles tot aan seizoen 3. En het iswauw
![]()
Watquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, en aangezien ik maar 1,67 lang ben,...... heb ik weinig te klagen
Die 300 euro is overigens inclusief de treinreis Rome-Florence én 15 overnachtingen
Lekker toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kom ik woensdags terug, kan ik donderdag gelijk door naar Lowlands
Als ik me niet vergis is MaJo vandaag of gisteren teruggekomen. Asmo komt ook ergens vandaag terug. De SM's hebben geloof ik 25 punten gehaald, maar maf genoeg 7 punten waren van de sports-ronde! Had ermee te maken dat ze nu 3 heren in het team haddenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]Was MaJo niet terug van haar omzwervingen?
En hoe hebben de SM's het een maandag gedaan trouwens?
Ik heb hier ook alles van 1 en 2 liggen
Maar het meeste vind ik niet leuk zonder de serie te kijken
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ga jij nog weg dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is MaJo vandaag of gisteren teruggekomen. Asmo komt ook ergens vandaag terug. De SM's hebben geloof ik 25 punten gehaald, maar maf genoeg 7 punten waren van de sports-ronde! Had ermee te maken dat ze nu 3 heren in het team hadden![]()
En ik ben zo gek op filmmuziek/soundtracks, dat ik me alles kan visualiseren zonder de film/serie erbij![]()
en nu ga ik wat werk doen => broodbakken
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:![]()
voor bijna niks naar school gekomendocent heeft op het laatste moment afgezegd
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef LadyBlack het volgende:vrij dom ja.
Ik heb mijn moeder een keer achteruit vol tegen een afvalcontainer zien rijdenIk stond echt te kijken: WTF???
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ben dit weekend Bob geweest na een barbecue ergens hier in de buurt, helemaal netjes naar huis gereden in iemand anders dr auto, zijn we bij dr huis waar ik even de auto om de hoek moest parkeren, krijg ik nog even commentaar dat ik geen richting aangaf bij het hoekje omgaan![]()
diamondquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ze maar zelf moeten rijden hoor
wat is trouwens 'ruit' in het engelsdus niet window
maar de vorm ruit
Yvonne ge-pmed. Die had naar eigen zeggen geen email ontvangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
jaaaa
hoe heb je het voorelkaar gekregen?
Dat heeft er niets mee te maken. Het ging hier om kloons.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Etcetera het volgende:
wat dat betreft loop ik een aardig risico: ik heb plekken waar ik standaard ingelogd sta
mjah okquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Het ging hier om kloons.
op school log ik altijd uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta over het algemeen ook overal ingelogd... FF is daar heel makkelijk mee
Kan me ook nooit voorstellen waarom iemand mij zou willen hacken ofzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
* Ane Brun luistert
afgewisseld met The Pipettes![]()
![]()
Ik volle gloriequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef iamredleader het volgende:
* luistert soundtrack van Star Trek![]()
voelt zich nerd...![]()
hoi Nem
je bent er weer!
![]()
Nou...de Bill Memorial Quiz wacht ik nog even af hoe groot het animo is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, Nem, wanneer zien we mekaar weer eens? De quiz is afgelopen, maar er is over anderhalve week (zondag de 15e) een Bill Memorial quiz in Arnhem. Geen anarchy-quiz, dacht ik... weet ook nog niet wie er verder zouden gaan. Anders moeten we wat anders afspreken.
Onderkant verbranden heb ik ook altijd last vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef iamredleader het volgende:
Da's weer waar.
Maar ook je sig is nu anders: waar is "I'll refuse you an offer you can't make" ?
Ik moet nog even wachten tot mijn *kuch* broertje *kuch* van 3 jaar ouder mij laat weten of hij het wasquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef geenaam het volgende:
Hoi hoi hoi hoi en hooiIk ben nieuwsgierig waarvoor Nemmie nou weer gebanned was..
Okay..dan wacht ik braaf een uitnodig afquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef iamredleader het volgende:
Owkee!
MaJo d'r feessie is aanstaande zaterdagavond.
Geen gek idee.quote:De Bill Memorial wacht ik ook nog even af.
En een volgende AKQ-SC meet met aanhang en vrienden lijkt me tof, ditmaal met mooi weer aan een strandje of zo? Zoals gezegd is er hier in de buurt (Ouderkerk aan de Amstel) een perfecte locatie
Soempie ging 2 weken volgens mij. Dus dat wordt nog even lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Wanneer was Soempie terug? En zou er onder de overige SC-ers animo zijn? Moeten we in het volgende topic even polsen... beetje ruim van tevoren plannen, in verband met vakanties, zwangerschappen () en dergelijke.
Meester! Meester!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:52 schreef iamredleader het volgende:
Amsterdam vind ik natuurlijk tof, mensen kunnen ook bij ons thuis komen crashen als dat nodig is
Wat betreft de punten zoals de discussie op dit moment loopt in de AKQ - ik geloof dat zowel Nem als PhysicsRules als ik het erover eens zijn: de regels zijn er over de loop van tijd zo uitgekomen, daar houden we ons aan. En dat er af en toe wat discussies over zijn: geen probleem. Maar uiteindelijk komt het op de regels neer!
Gatverdamme, wat klinkt dat "leraar-achtig"
Ja hopelijk welquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef iamredleader het volgende:
En we hoeven ook niet aanstaand weekend een meet te organiseren, hoor![]()
Wat mij betreft even eind juli of begin augustus. Dan is er hopelijk weer wat zon
* meester van de klas wijst naar Nembrionic: "ja, jochie?"quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
Meester! Meester!
"Ik moet poepen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* meester van de klas wijst naar Nembrionic: "ja, jochie?"
![]()
* gevonden! *quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan niet alle wc's zijn verstopt
kun je je daarvoor aanmelden? ennequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, net aan vragenlijst ingevuld voor TNS Nipo. Kolere, dat was een lange lijst!
Dan neem ik aan dat je aan deze zomer denkt? Dan kan ik vast nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef iamredleader het volgende:
En een volgende AKQ-SC meet met aanhang en vrienden lijkt me tof, ditmaal met mooi weer aan een strandje of zo? Zoals gezegd is er hier in de buurt (Ouderkerk aan de Amstel) een perfecte locatie
Liefst halverwege augustus, maar eigenlijk kan ik maar 2 weekjes, daarna is introductie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef iamredleader het volgende:
En we hoeven ook niet aanstaand weekend een meet te organiseren, hoor![]()
Wat mij betreft even eind juli of begin augustus. Dan is er hopelijk weer wat zon
quote:
zou het?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
en zat je net in sheeps harem? dat schept verplichtingen
Of heb ik het nu verpest voor mezelf?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dan komt ie van een koudebehaaglijk warme kermis thuis, denk ik
snel wissenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of heb ik het nu verpest voor mezelf?
Ik dacht, misschien bedoelde je de nazomerquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:09 schreef iamredleader het volgende:
Betrapt
Trouwens, het is inderdaad deze zomer, die ik bedoelde![]()
En natuurlijk willen we jou ook erbij, B![]()
Nijmegen, maar dat lijkt me niet, zit ik daar een week lang in mn eentjequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
ik weet trouwens niet zo waar je heen gaat B., maar mss is een jeugdherberg/hoteliets een optie?
Je kan er tegoedbonnen voor krijgen bij Bol, FRS en nog eentje of je kan er voor kiezen om je tegoed over te maken naar een goed doel (quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kun je je daarvoor aanmelden? ennewat levert het op
![]()
ik zit bij polland, maar dat gaat net hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |