Ik heb een heel mooi schaap getekend in mijn klapper. Alleen ligt die nu op zolder en is mn schaap kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oja? Waar is jouw 'Sheep are not stupid. Don't throw rocks at them-paint'? Nou?
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dit haremlid leest graag dingen die rijmen?
Heb je nog meer van dat soort geheimen?
Die heeft dan nu ook een vaste plaatsquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oja? Waar is jouw 'Sheep are not stupid. Don't throw rocks at them-paint'? Nou?
Met aandacht en liefdequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe word je weer bovengewaardeerd dan?
Zoek dan de klapper, heb je meteen dat schaap die je kan laten zien aan mequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi schaap getekend in mijn klapper. Alleen ligt die nu op zolder en is mn schaap kwijt
sssssst!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Nesle het volgende:
Das allemaal al aan mij gegeven...
ander keertje ^^quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zoek dan de klapper, heb je meteen dat schaap die je kan laten zien aan me![]()
weet ik..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar daar heb ik maar een beperkte hoeveelheid van helaas![]()
Toen ik deze pc net kocht (en net op kamers was) had ik er nog geen monitor bij, dus pc via een S-Video kabel en een scart-plugje aangesloten op de tv, tv op ext2, windows geinstalleerd, beetje geinternet en Monkey Island 4 voor een deel gespeeld met heel slecht beeld en zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn ervaring is gewoon een EXT kanaal
maar mss heb je de drivers voor dubbel beeld niet? dat je dus een monitor erbij kunt koppelen? want als dat uit staat (of er niet is) kan je proberen wat je wilt maar je krijgt geen vervangende/2de monitor voor zover ik weet
lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Blij dat ik niet in de bios zat vanavond
Wat ga je daar doen?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
IK HEB NET MIJN VAKANTIE GEBOEKT![]()
![]()
![]()
15 dagen met 2 vriendinnen naar Rome en Florence![]()
Eh...ik post onder een kloon. En aangezien ik onterecht gebanned ben en de mensen bij Fok niet altijd even helder zijn zou ik best eens een 2 weken ban bovenop mijn andere onterechte ban krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar je kan nu wel posten dus het probleem is toch nog wel te overzien?
Tofquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef iamredleader het volgende:
SaskiaR: de hele BSG verzameling die ik heb is bijna 6 Gigabyte, dus 2 DVD's. Ik zal vandaag eens kijken wat ik voor je kan betekenen
Dat kan kloppen. De muziek van seizoen 3 is nog niet uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
TofIk heb seizoen 1 en 2 dus al, maar 3 nog niet en de muziek ook niet.
30 juli vliegen naar Rome, daar paar daagjes in een jeugdherberg, dan met de trein naar Florence, waar we gaan kamperen en uitstapjes maken naar Siena etc.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh...lekker! Wanneer ga je? Hotelletje?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef iamredleader het volgende:
Hoi Nem
De muziek die ik heb is de volledige soundtrackset van alles tot aan seizoen 3. En het iswauw
![]()
Watquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, en aangezien ik maar 1,67 lang ben,...... heb ik weinig te klagen
Die 300 euro is overigens inclusief de treinreis Rome-Florence én 15 overnachtingen
Lekker toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kom ik woensdags terug, kan ik donderdag gelijk door naar Lowlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |