Yvonne ge-pmed. Die had naar eigen zeggen geen email ontvangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
jaaaa
hoe heb je het voorelkaar gekregen?
Dat heeft er niets mee te maken. Het ging hier om kloons.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Etcetera het volgende:
wat dat betreft loop ik een aardig risico: ik heb plekken waar ik standaard ingelogd sta
mjah okquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Het ging hier om kloons.
op school log ik altijd uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta over het algemeen ook overal ingelogd... FF is daar heel makkelijk mee
Kan me ook nooit voorstellen waarom iemand mij zou willen hacken ofzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
* Ane Brun luistert
afgewisseld met The Pipettes![]()
![]()
Ik volle gloriequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef iamredleader het volgende:
* luistert soundtrack van Star Trek![]()
voelt zich nerd...![]()
hoi Nem
je bent er weer!
![]()
Nou...de Bill Memorial Quiz wacht ik nog even af hoe groot het animo is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, Nem, wanneer zien we mekaar weer eens? De quiz is afgelopen, maar er is over anderhalve week (zondag de 15e) een Bill Memorial quiz in Arnhem. Geen anarchy-quiz, dacht ik... weet ook nog niet wie er verder zouden gaan. Anders moeten we wat anders afspreken.
Onderkant verbranden heb ik ook altijd last vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef iamredleader het volgende:
Da's weer waar.
Maar ook je sig is nu anders: waar is "I'll refuse you an offer you can't make" ?
Ik moet nog even wachten tot mijn *kuch* broertje *kuch* van 3 jaar ouder mij laat weten of hij het wasquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef geenaam het volgende:
Hoi hoi hoi hoi en hooiIk ben nieuwsgierig waarvoor Nemmie nou weer gebanned was..
Okay..dan wacht ik braaf een uitnodig afquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef iamredleader het volgende:
Owkee!
MaJo d'r feessie is aanstaande zaterdagavond.
Geen gek idee.quote:De Bill Memorial wacht ik ook nog even af.
En een volgende AKQ-SC meet met aanhang en vrienden lijkt me tof, ditmaal met mooi weer aan een strandje of zo? Zoals gezegd is er hier in de buurt (Ouderkerk aan de Amstel) een perfecte locatie
Soempie ging 2 weken volgens mij. Dus dat wordt nog even lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Wanneer was Soempie terug? En zou er onder de overige SC-ers animo zijn? Moeten we in het volgende topic even polsen... beetje ruim van tevoren plannen, in verband met vakanties, zwangerschappen () en dergelijke.
Meester! Meester!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:52 schreef iamredleader het volgende:
Amsterdam vind ik natuurlijk tof, mensen kunnen ook bij ons thuis komen crashen als dat nodig is
Wat betreft de punten zoals de discussie op dit moment loopt in de AKQ - ik geloof dat zowel Nem als PhysicsRules als ik het erover eens zijn: de regels zijn er over de loop van tijd zo uitgekomen, daar houden we ons aan. En dat er af en toe wat discussies over zijn: geen probleem. Maar uiteindelijk komt het op de regels neer!
Gatverdamme, wat klinkt dat "leraar-achtig"
Ja hopelijk welquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef iamredleader het volgende:
En we hoeven ook niet aanstaand weekend een meet te organiseren, hoor![]()
Wat mij betreft even eind juli of begin augustus. Dan is er hopelijk weer wat zon
* meester van de klas wijst naar Nembrionic: "ja, jochie?"quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
Meester! Meester!
"Ik moet poepen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* meester van de klas wijst naar Nembrionic: "ja, jochie?"
![]()
* gevonden! *quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan niet alle wc's zijn verstopt
kun je je daarvoor aanmelden? ennequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, net aan vragenlijst ingevuld voor TNS Nipo. Kolere, dat was een lange lijst!
Dan neem ik aan dat je aan deze zomer denkt? Dan kan ik vast nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef iamredleader het volgende:
En een volgende AKQ-SC meet met aanhang en vrienden lijkt me tof, ditmaal met mooi weer aan een strandje of zo? Zoals gezegd is er hier in de buurt (Ouderkerk aan de Amstel) een perfecte locatie
Liefst halverwege augustus, maar eigenlijk kan ik maar 2 weekjes, daarna is introductie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef iamredleader het volgende:
En we hoeven ook niet aanstaand weekend een meet te organiseren, hoor![]()
Wat mij betreft even eind juli of begin augustus. Dan is er hopelijk weer wat zon
quote:
zou het?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
en zat je net in sheeps harem? dat schept verplichtingen
Of heb ik het nu verpest voor mezelf?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dan komt ie van een koudebehaaglijk warme kermis thuis, denk ik
snel wissenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of heb ik het nu verpest voor mezelf?
Ik dacht, misschien bedoelde je de nazomerquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:09 schreef iamredleader het volgende:
Betrapt
Trouwens, het is inderdaad deze zomer, die ik bedoelde![]()
En natuurlijk willen we jou ook erbij, B![]()
Nijmegen, maar dat lijkt me niet, zit ik daar een week lang in mn eentjequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
ik weet trouwens niet zo waar je heen gaat B., maar mss is een jeugdherberg/hoteliets een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |