quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:02 schreef -Sum- het volgende:
ja heej marco piepo, wel vol roepen en geen nieuw topic openen, das geen stijl!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef MarcovdL het volgende:
Wanneer werden ook alweer de ELF tellingen gedaan (fust ed), deze of volgende week?
Ik gisteren een stuk meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:12 schreef highway101 het volgende:
Zurückfindepost.
Gister de AH nog aan 48 euro extra omzet geholpen!
bij ons waren ze dacht ik afgelopen zaterdag gedaan, zo niet... dan is het maandag gebeurtquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef MarcovdL het volgende:
Wanneer werden ook alweer de ELF tellingen gedaan (fust ed), deze of volgende week?
Ik moest dat gister eigenlijk doen maar ik kon gister nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons waren ze dacht ik afgelopen zaterdag gedaan, zo niet... dan is het maandag gebeurt
Hmm bij ons word het zaterdagavond door mij gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons waren ze dacht ik afgelopen zaterdag gedaan, zo niet... dan is het maandag gebeurt
ik moest zaterdag om 09.00 beginnen, in plaats van 10.00, omdat de tijdschriften dus geteld moest worden... het leuke was dat iedereen dacht dat alles 's nachts om 00.00 op 0 gezet zou worden, maar dat was dus niet gebeurd! er waren dus 357 pagina's op de terminal die langsgegaan moest worden (keer 6 artikelen per pagina)quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hmm bij ons word het zaterdagavond door mij gedaan.
Ook moeten de tijdschriften geteld worden.
Dat laatste is altijd een ramp aangezien ze geen mensen extra daarvoor inplannen maar gewoon roeren met de mensen die we hebben. Het tellen van fusten is ter alle tijden op een zaterdag. Anders komt alles door elkaar namelijk.
Als ik F-jes en S-jes loop en ik zie 22 pagina's staan heb ik al geen zin meer.quote:
kun je nagaan hoe die vrouw zich voeldequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik F-jes en S-jes loop en ik zie 22 pagina's staan heb ik al geen zin meer..
Gewoon erop staan dat hij alles uit betaald volgende maand.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:53 schreef duncannn het volgende:
Op een of andere manier werd ik vorig jaar in de zomervakantie voor 86 uur niet uitbetaald, manager heeft het allemaar geregeld zei die, alleen nu moet ik alsnog 30 uur uitbetaald worden, ik krijg iedere periode 3 uur BCD (is volgens hem dat geld van de vakantie) alleen als m'n contract nu niet wordt verlengd krijg ik dan alsnog iedere periode 3 uur uitbetaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |