ja dat kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:25 schreef Quoi het volgende:
Dus als ik het goed begrijp woon je ergens achter 'Mijn Schoonmoeder'?
Brrrrrrr..... echt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat klopt
Kom je daar wel eens dan? Want den ben je heeeel dicht bij mij
Waar doe je dan de boodschappenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Brrrrrrr..... echt?![]()
Eet er niet veel. Wandel er altijd langs als ik boodschapjes ga doen of richting tram 1 ga...
Bakkertje + zingende slager in Badhuisstraat ja.........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar doe je dan de boodschappen![]()
Bij de groentenboer dan door naar de zingende slager en dan naar de lange
of is het apppppie heijntje
Ooit wel eens bij spijs gegetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bakkertje + zingende slager in Badhuisstraat ja.........
verder Appie...
wat een interessante dingen vertel ik toch over mezelf![]()
Maar serieus: vind het top om in deze buurt te wonen!
en nu ff een ontbijtje fabriceren![]()
ben er al vaak wezen eten en het is geweldig goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:47 schreef Quoi het volgende:
Spijs staat op de planning ja!! Ziet er goed uit
hier wel......*slurp*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Is Jannie al langs geweest met de koffie?
Stond ik vanmorgen bij de tram halte. Vraagt er een vrouw aan mij of ik wist hoe laat de tram zou komen. Nou zeg ik dat kan nooit lang duren. De rail ligt er namelijk al ghihihih ghihihihiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Is Jannie al langs geweest met de koffie?
ghe ghe lachen man!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stond ik vanmorgen bij de tram halte. Vraagt er een vrouw aan mij of ik wist hoe laat de tram zou komen. Nou zeg ik dat kan nooit lang duren. De rail ligt er namelijk al ghihihih ghihihihi
Goedemorgen deze morgen meneer storm. SNEEUW!!!! hey wat storm? SNEEUW KIJK DAN SNEEEEEEUW. Ghehehehe ligt er sneeuw buiten storm. Ghehehe sneeuw ja.quote:
Ja edgar daar word sinterklaas nou niet zo blij van. Sterker nog. Sinterklaas word hier erg verdrietig van. Kom jij sinterklaas maar vrolijk maken.quote:
Ja doe jij eens ssssst nu precies op dit moment. Ik heb niks met vrouwen dat weet jequote:
Hoe gaat het met je katjequote:
Die groeit al aardig dat tuig!quote:
De mijne vind klimmen erg leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die groeit al aardig dat tuig!
Hij is nu met de andere katten aan het knokken de hele tijd. De plukken haar vliegen om je oren.
Ga jij eens raden welke types het zijn danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Aawww jammer dat het beeld verpest wordt door die lelijke rode auto's op de achtergrond
*aait d'r blauwe dodge viper en BMW z3*
We beginnen wel steeds meer Scheveningers in dit topic te krijgen![]()
* ook_gek heeft ook een rode autoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef 4-elements het volgende:
*probeert wanhopig tegenwicht te bieden aan de Scheveningers*
En rode autootjes zijn tof! Katten ook trouwens.![]()
Jama das moeilijk want ik kan ze niet helemaal zien. Maar I'll give it a shot, alles is beter dan actual werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij eens raden welke types het zijn dan
als je een rooie cabrio ziet zwaaienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef Quoi het volgende:
* Quoi heeft geen auto![]()
Maar ik woon wel weer in Scheveningen!![]()
F40 klot 550 klopt ook ( netjes want die is heel moeilijk te zien ) en de enzo is fout want dat is een F50quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jama das moeilijk want ik kan ze niet helemaal zien. Maar I'll give it a shot, alles is beter dan actual werken
Ik ga d'r vanuit dat het allemaal Ferrari's zijn....meest linkse een Ferrari F40, middelste een 550-marinello en de rechtse zou dat een Enzo kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
ik zwaai altijd terug!![]()
* Quoi weer een kop thee zet en weer aan de studie![]()
*meehelpt*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef 4-elements het volgende:
*probeert wanhopig tegenwicht te bieden aan de Scheveningers*
PM'tje met je adres naar mij sturen dan geef ik hem een updatequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Conekiller het volgende:
Hoe gooi ik mezelf eigenlijk in de luchtfoto?
*conetje is een beetje digibeet*
http://www.rtvwest.nl/nieuwsitem/8406quote:26-06-07 16:49 Tell a friend
DEN HAAG - Onlangs verschenen er op twee plekken in Den Haag grote kleurrijke letters. Het kan reclame zijn, kunst of misschien toch gewoon graffitti. Ze vormen geen leesbaar verhaal.
Vanuit het flatgebouw De Croissant aan het Zieken in Den Haag zijn de letters goed te zien. Ook automobilisten op de Utrechtse Baan vragen zich ongetwijfeld af wat de letters betekenen. Maar tot nu toe weet niemand wat ze voorstellen en wie ze heeft aangebracht.
De gemeente Den Haag heeft ook geen idee wie de letters heeft opgehangen en stelt een diepgaand onderzoek in.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:48 schreef Conekiller het volgende:
is een kunstproject van de gemeente zelf
hmmm spannend danquote:De gemeente Den Haag heeft ook geen idee wie de letters heeft opgehangen en stelt een diepgaand onderzoek in.
Kan niet want mijn zusje ligt ziek in haar bedquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef 4-elements het volgende:
Ik gok op buitenaardse wezens die onze stad willen veroveren.
zulke dingen hebben verschillende gemeentes wel vaker gedaan.quote:
Maar met zo'n totaal niets zeggende boodschap? Of misschien is het wel de bedoeling dat het onduidelijk is, zodat mensen, zoals wij, er over discussieren...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:47 schreef Conekiller het volgende:
[..]
zulke dingen hebben verschillende gemeentes wel vaker gedaan.
En denk even na, hoe vaak komt grafity nou in het nieuws?
De Haschiba zal het in ieder geval niet zijn...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef Conekiller het volgende:
Jups, de boodschap komt dan in een persverklaring naar voren. Zit er niet nog een festival aan te komen ofzo? Hashiba? Misschien dat ze die gekleurde letters dan iets multicultureels laten zeggen.
En wie zegt dat dit de laatste letters zijn. Ze zullen vast wel meer opduiken.
quote:DEN HAAG - De dertiende editie van de Ha-Schi-Ba, het multiculturele evenement in de Haagse Schilderswijk, gaat niet door. Volgens de stichting DOEN is er onvoldoende steun van de gemeente en de bevolking.
De Haagse Schilderswijk Bazar vindt al twaalf jaar plaats in de Schilderswijk.Vorig jaar trok de Ha-Schi-Ba nog 130.000 bezoekers. Komende augustus zou het evenement worden verplaatst naar de Haagse Markt, het Wijkpark Transvaal en het Van der Vennepark. Dit tot grote teleurstelling van veel Schilderswijkers.
Nu er volgens de organisatie ook onvoldoende draagvlak is bij de politiek gaat het festival helemaal niet meer door. Het is niet bekend of er volgend jaar wel een Ha-Schi-Ba wordt gehouden en of dat dan weer op de oude vertrouwde lokatie gebeurd.
Dat is 1 ding wat zeker is. "onrust" veroorzaken en de media en het plubliek stort zich er op. Zo is Ben ook ooit bekend geworden. Maar die heeft het toen landelijk gedaan. Wat was het 1.5 maand lang alleen maar vage boodschappen en reclame Nederland insturen met niets zeggende Ben berichten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar met zo'n totaal niets zeggende boodschap? Of misschien is het wel de bedoeling dat het onduidelijk is, zodat mensen, zoals wij, er over discussieren...
Het gaat hier niet om de grafity het gaat er om dat door heel den haag teksten met de zelfde letters opduiken die een niets zeggende zin vormen. Dus het stukje grafity staat in dit verhaal totaal buiten kijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:47 schreef Conekiller het volgende:
En denk even na, hoe vaak komt grafity nou in het nieuws?
Daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef Conekiller het volgende:
En een paar tags zijn niet hetzelfde en vormen niet een nietszeggende zin?
asoquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef roque79 het volgende:
Zo ik heb weer lekker weekend tot dinsdag
ze mogen van mij weg kut wagentjesquote:DEN HAAG - De tuktuks, die sinds kort in Den Haag rondrijden, vormen oneerlijke concurrentie voor taxichauffeurs. Dat stelt onder meer de Hofstad Taxicentrale. De gemotoriseerde driewielers uit Bangkok vallen niet onder de Wet personenvervoer.
Daardoor hebben de bestuurders ervan bijvoorbeeld geen dure chauffeurspas nodig. Vervoersorganisatie KNV, die onder meer de belangen van de reguliere taxichauffeurs behartigt, heeft hierover imiddels aan de bel getrokken bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat.
Volgens de initiatiefnemers zijn de tuktuks een groot succes. Negenduizend mensen zouden er de afgelopen drie weken voor 3,50 euro een ritje mee hebben gemaakt.
Ze weten niet eens de weg in den haag. Kut amateursquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef roque79 het volgende:
ik vind ze leuk die tuktuks! hahaha.
Ik denk dat ik binnenkort naar 1 op zoek ga om samen met mijn dochtertje een ritje te maken , zal ze geweldig vinden
in scheveningen rijden er 2 van die gasten rond die elke keer komen vragen waar een straat isquote:
Zonde van je lak...quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:09 schreef ook_gek het volgende:
Als ik de kans krijg schep ik ze 1 voor 1
net of taxichauffers daar geen last van hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in scheveningen rijden er 2 van die gasten rond die elke keer komen vragen waar een straat is![]()
dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar ik doe wel ALTIJD mijn gordel om in de auto. Mij te link met die gasten. Vele rijden als of ze op weg zijn naar of de hell of de hemel ik weet het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Een collega van me had laatst een bezopen taxichauffeur.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef bosnymfje het volgende:
goh wat gaan de topics weer snel zegMaar ik ben er weer
Ja maar dat doet de laatste tram naar Scheveningen is dat ook ongeveer (half uurtje eerder). Is toch niet zo fijn als je tot een uur of 2 heb zitten drinken in Amsterdam en je moet dan nog terug naar Scheveningenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:16 schreef Conekiller het volgende:
ze rijden tot 2 uur des nachtsch toch?
wel nee er staat altijd wel een fiets in een straal van 5 meterquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:55 schreef 4-elements het volgende:
Fietsen kan ook. Alleen moet je fiets er aan het einde van de avond ook nog staan natuurlijk
morgen gaat het weer wat beter wordenquote:
Dat zeggen ze altijd, morgen wordt het beter. Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
morgen gaat het weer wat beter worden
geloven doen we in de kerkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, morgen wordt het beter. Eerst zien dan geloven.![]()
Veteranen dag tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:54 schreef ChRoNiC het volgende:
Is er iets gebeurd ofzo? Hoor constant sirenes (ik woon ongeveer bij metropole).
Ga ook mee lopen danquote:
zit je dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:37 schreef 2Mini het volgende:
Regent het nog bij jullie?
Hier is het lekker weer...
Oke oke oke uhm wat voor sport was dat danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:33 schreef CaLeX het volgende:
wat een wind gister, als je de bal sloeg, was die zo lang onderweg (wind tegen dus :p) dat hij bijna elke keer gevangen werd.
wel 14-2 gewonnen
Ik was aan het stofzuigen en ik hoorde wel iets in mijn stofzuiger schieten. Maar heb er niet op gelet eigelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:15 schreef 4-elements het volgende:
Heeft iemand de zomer gezien, ik ben 'm ergens onderweg verloren...![]()
Er komt nog geen gemiauw vanuit de stofzuiger?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en ik hoorde wel iets in mijn stofzuiger schieten. Maar heb er niet op gelet eigelijk
is het al avond is het al avondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens Mark als je online bent vanavond heb ik foto's die veeeeeeel schattiger zijn dan die van jouw beestjeSchattig x5 zeg maar
En ik wil officieel ook even klagen: Het is juli en ik ben ernstig verkouden. Kutweer hier in nederland! Ik wil zon, zee en strand. Niet regen, wind en kou.
Stofzuiger kan me gestolen worden. Ik ben nu in gevecht met mijn wasmachine waar van het deurtje niet meer open gaat. En het erge is dat er al een week lang handdoeken in zitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef 4-elements het volgende:
*schopt Den Haag naar boven*
ook_gek, heb je onderhand al eens in de stofzuiger gekeken? Als het nog langer duurt raak ik totaal ontwend aan zonneschijn..
Nou ja de deur is nog niet open.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef becky27 het volgende:
dus jij gaat het gevecht winnen! Heb je nou iedere dag gewassen? Men, dan heb je echt schone handdoeken!
Het is dat er nog garantie op zit maar anders had ik die deur er wel uit geschoptquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef becky27 het volgende:
je laat de monteur dus vechten met de deur! zo kan ik het ook (geef je groot gelijk hoor)
Hmm ik kijk op de AH op het Lorentzplein maar heb er niks van meegemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hoorde ik heel veel sirenes in Laak, vlakbij de AH Lorentzplein. Iemand een idee??
En heeft het je iets opgeleverd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:53 schreef 2Mini het volgende:
GVD politie houdt een 100% controle of zoiets bij de benoordehoutseweg.
Ze controleren alle lampjes, je achterbak, papieren, alcohol, bandenspanning, bumpers
, 3de remlicht
en zijspiegels
Nee mijn auto is (tip top) in orde..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En heeft het je iets opgeleverd?
Hoop het niet
Daarom tip top tussen haakjes.. morgen gaat hij voor de grote beurt.. en dan is ie tip top.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Unhuman het volgende:
Waarom zou je als hij tip top in orde is??
De Zwarte Madonna is lekker aan de sloop trouwens
dachten hier net dat die naar beneden gehaald werd..... was het gewoon onweerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Unhuman het volgende:
Waarom zou je als hij tip top in orde is??
De Zwarte Madonna is lekker aan de sloop trouwens
je was bang hequote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef woutabest het volgende:
te veel onweer
Ik werd na zo'n 3 kwartier echt moe van al die donders.
hier is hij een paar keer ingeslagen. Klappen ookquote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Neuhh... Maar misschien dat het in Voorburg erger was dan hier in Den Haag.
De eerste flits was direct ingeslagen, ik ging zo ff snel ergens in om me te verkleden, hoor ik ineens "BOEM" en ik dacht dat een paar grapjassen keihard tegen de deur aan rammen warenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier is hij een paar keer ingeslagen. Klappen ook
zit hier aan de spoorlijn tussen 3 stations in en daar slaan ze nog wel eens in
Als ze daarvan wég reden, zeg maar richting Van Zegellenlaan, weet ik wel wat er was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hoorde ik heel veel sirenes in Laak, vlakbij de AH Lorentzplein. Iemand een idee??
Vertel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als ze daarvan wég reden, zeg maar richting Van Zegellenlaan, weet ik wel wat er was.
Er was een ouder persoon (vermoedelijk vrouw) gestopt met leven. Ze werd door de politie gereanimeerd op de stoep iets voorbij de bakkerij (Aad de Groot). Ik heb het zelf niet gezien, maar miene man reed er langs toen hij rond 20:00 uur naar een collega ging en ik hoorde inderdaad veel sirenes. Geen idee ook over de afloop, heb er vanmiddag ook niks over in de Posthoorn zien staan.quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef woutabest het volgende:
Krijg jij de posthoorn nog?
Heb je gelijk in. Maar weet niet zeker of dit echt de feiten waren (was er immers niet bij). Voor hetzelfde geld was ze de stoep op gelanceerd na een aanrijding ofzo...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Jill-RMC het volgende:
En uitzichzelf oude doodvallende mensen - weinig nieuwswaarde en meestal niet erg prettig voor nabestaande om dat nog eens uitgebreid terug te lezen.
Verkeerde instellingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef woutabest het volgende:
Waarom zou ik gaan bellen en klagen voor een krant waar ik toch niets voor betaal
Ik pik toch ook geen uberlelijk gratis hoertje op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Verkeerde instelling
Wees nou eens goed Nederlander en eis je gratis spullen op
Ik werk tegenwoordig in Amsterdamquote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef 2Mini het volgende:
Tis saai hier.. als we niet oppassen haalt Amsterdam ons in
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebbenquote:
Ja, jij jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebben![]()
Rotterdam is toch wel het dieptepunt van Nederland hoor.quote:
Nee, maar er komt er 1 op Schiphol.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef got.rice het volgende:
een vraagje aan de hagenaren, is het nou waar dat er een starbucks is in den haag, heb dit namelijk pas geleden nog gehoord.
Mwa.. veel hoef ik niet te doen. Heen en weer rijden, en automaten maken/ vullenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebben![]()
Ook van die snoepautomaten? waar stroopwafels altijd in blijven hangen als ze verkeerd gevuld zijn? Die zullen die Rotterdammers dan wel helemaal aan gort slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Mwa.. veel hoef ik niet te doen. Heen en weer rijden, en automaten maken/ vullen
Buitenom alle gekke mensen in R'dam
Alsjeblieft zeg, je hoeft maar naar dat accent te luisteren en je weet al genoeg...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Rotterdam is toch wel het dieptepunt van Nederland hoor.
Amsterdam daarentegen is zelfs betrekkelijk hip.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Ook van die snoepautomaten? waar stroopwafels altijd in blijven hangen als ze verkeerd gevuld zijn? Die zullen die Rotterdammers dan wel helemaal aan gort slaan?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
was vanochtend weer een teringherrie, klotemeeuwen
Hmmm ik vind het moeilijk. Ik heb jonge kinderen en die leer ik dat je geen afval op straat gooit. Ze doen het ook keurig niet, maar ik kan me voorstellen dat ze het nut niet zo zien als de straat en hun speelplein volliggen met zooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Je omschrijft de charme van den haag...
ben gewoon verbaastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
dieis je favoriete smiley vandaag?
zeg je gewoon van. HEY als een ander in de sloot springt. Doe jij dat dan ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmmm ik vind het moeilijk. Ik heb jonge kinderen en die leer ik dat je geen afval op straat gooit. Ze doen het ook keurig niet, maar ik kan me voorstellen dat ze het nut niet zo zien als de straat en hun speelplein volliggen met zooi.
je hebt een katquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
Die meeuwen moeten inderdaad heel snel gaan opbokken want anders schaf ik een shotgun aan.
he! jij hebt ook wel eens goede ideeenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
Die meeuwen moeten inderdaad heel snel gaan opbokken want anders schaf ik een shotgun aan.
en ik dan en ik danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he! jij hebt ook wel eens goede ideeen
Fuckin' 5.00 beginnen ze al met skreeuwen. Terwijl je om 7.00 pas op moet.quote:
Herstel, ome Arma heeft ALLEEN maar goede ideeën.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he! jij hebt ook wel eens goede ideeen
ook scheveningen ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Fuckin' 5.00 beginnen ze al met skreeuwen. Terwijl je om 7.00 pas op moet.
En de hele straat onder de kankahzooi.
je zegt nee maar bedoeld ja want je houd van mij dat weet ik gewoon.quote:
quote:
jij spoort nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zegt nee maar bedoeld ja want je houd van mij dat weet ik gewoon.
Zeg het maar eerlijk.
Arma houd ook van mij![]()
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.quote:
Ook dat doen ze keurig! Vriendjes cirkelen om die sloot (voor het huis), maar zij blijven netjes achter het hekje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg je gewoon van. HEY als een ander in de sloot springt. Doe jij dat dan ook
inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Meeuwen gaat nog wel, maar de duiven in de boom... grrrr altijd zit heel mn auto onder de schijt.
en ja graagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij spoort niet
zal ik anders even een lief gedichtje voor jou schrijven?![]()
hey hey hey niet gek gaan praten hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
daarom ga ik ook verhuizenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
Je kan je afvragen wat jij zo dicht bij een koe zoekt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hey hey niet gek gaan praten he
Ik word trouwens ook elke ochtend gewekt door een koe. En horen koeien in scheveningen?
bij de kinderboerderijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hey hey niet gek gaan praten he
Ik word trouwens ook elke ochtend gewekt door een koe. En horen koeien in scheveningen?
nee, jij ruikt naar rozenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Ticootje het volgende:
scheveningen stinkt!
heeej ga je mond eens spoelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Ticootje het volgende:
scheveningen stinkt!
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat jij zo dicht bij een koe zoekt?
ik blow nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
zie ik je vast wel een keer bij de The Box (kenkertent overigens, maargoed.. gentsestraat is zo ver lopen en bij Falkie durf ik niet naar binnen)
waar woon jij dan vlak bij?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
die op de mient is echt bagger men overigens
ik laatst voorgedraaide halen (ben gestopt met rokendus geen peuken meer om zelf te draaien
) zat echt nix in
maar was te lui om terug te gaan
daar zit ik elk weekend in de kroegquote:
ja precies daar ga ik heenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
kom er eigenlijk nooit, alleen af en toe naar de appie voor booschappen.. klotezooi dat je er niet meer doorheen mag met de auto/motor
en 't is ook helemaal niet leuk daar verder..
ga jij naar de maatschappij? Daar waar een of andere duindorper zijn vriendin wel wilde verpimpen een tijdje geleden voor 80 euro?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH dacht alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
woon niet IN de keizerstraat hoordas veel te duur volgens mij
woon in dat wijkje erachter
de hotello's zijn ergerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen kunnen nauwelijks lopen, loop je d'r langs, staan ze met een mega 'r' te bediscussieren naar welke universiteit het net uitgepoepte kroost moet gaan
eerst maar 's kijken of 't kroost enige intelligentie bezit, kloteyuppen
de jongen en meisjes die de hoge hotelschool doen. De juppen van rond de 22 die denken dat ze god zijnquote:
Maar ík woon niet in Scheveningen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier vertrekt de "vuilniszakkenbuitenzetter" doorgaans om 5 uur naar zijn werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat overigens wel zou helpen, is als iedereen gewoon netjes voor ze naar hun werk gaan de vuilniszakken buiten zetten (zoals ik dat doe) zodat die kolerebeesten niet al om 5 uur 's ochtends lopen te roven
gewoon, om half 8, 8 uur, kan prima.. vuilniswagen is er toch pas kwart over 8
Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betraptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de hele stad vol zit met van die kleine mier achtige vliegjes?
Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betrapt![]()
![]()
dat zijn mannetjesmieren die eens per jaar op een speciale dag tevoorschijn komen
Ik heb ook nooit serieus bio gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben.Bovendien, ik zie 2 soorten lopen. Van die miertjes met vleugels die niet kunnen vliegen en een soort oorwurmen die ook erg op een mier lijken. Maar goed, wat gebeurt er morgen dan met deze miertjes? Liggen ze morgen allemaal dood op de grond ofso?
Leven ze dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit serieus bio gedaan.![]()
En die oorwurmpjes zijn de vliegende mieren maar dan zonder vleugels. En ja, morgen liggen ze er ook nog,
Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
woon niet IN de keizerstraat hoordas veel te duur volgens mij
woon in dat wijkje erachter
Hey! Ik ben er ook nog!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN doorbreekt de Scheveningen kliek!
De meest dichtbij mij wonende Hagenaar!quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef 2Mini het volgende:
ff in Scheveningen geweest
Wat doet KebabTv van BNN daar eigenlijk? Ik vind die grillroom niet echt kebab waardig.. maar goed.
Dat is eindhalte van tram 11quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zag heten Antonie Kamerling die een liedje ging doen
en dat grietje Sophie Hilbrand die daar beetje blond stond te presenteren
Met de tram terug nog 40 minuten moeten wachten waardoor we om 1200 uur pas de tram hadden, tyfus druk in die tram en tot overmaat van ramp gingen ze met ze ALLEN zingen in de tramOoh ooh Den Haag, Bob de Bouwer, Daar boven op de berg
echt iedereen deed mee, tot aan Holland Spoor
molen achde heb genomen hoor jeughquote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
, tyfus druk in die tram en tot overmaat van ramp gingen ze met ze ALLEN zingen in de tramOoh ooh Den Haag, Bob de Bouwer, Daar boven op de berg
echt iedereen deed mee, tot aan Holland Spoor
moet je zelf betalenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef Merel het volgende:
Wie van jullie huren in Den Haag? Ik kom er maar niet achter hoe het zit met de afvalstoffenheffing en het rioolrecht. Geldt rioolrecht alleen voor huiseigenaren, en hoef je dat als huurder niet te betalen (behalve dan dat het natuurlijk in je huur verrekend zal zitten)? En volgens mij hoort ieder huishouden afvalstoffenheffing te betalen, hoe zit dat dan? We wonen hier nu een jaar, nog nooit iets van gehoord. Vind ik wel best natuurlijk, maar ik wil niet opeens voor verrassingen komen te staan
mijn stoelkussen ligt nog op de stoel.. op balkonquote:Op maandag 16 juli 2007 09:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben blij dat ik de was niet buiten heb laten staan zeg...
Ik vind dat altijd wel wat hebben, als het 's avonds nog een keer licht wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow d'r komt een lekker buitje aan :S
Lijkt wel nacht buiten....en niet al te subtiele wolkjes.
*lekker he die zomer!*
Zeg dat... Wat een ongelofelijk k*tweer. Fijn om te weten dat mijn vriendin daar inzit in de auto...quote:
Mooi om te zien als je binnen zit. Alleen wat minder als je er doorheen moet. Gelukkig kon ik deze keer binnen blijven.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel wat hebben, als het 's avonds nog een keer licht wordt.
dat is vlak naast de maatschappij want de maatschappij zit op 67. Is dus aan de overkant er vanquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Klein buitje:
1500502 19:06:47 16-07-07 Prio 2 GV Meppelweg 566 Wateroverlast 0044
1500523 19:04:57 16-07-07 Prio 2 RW Prunuskade 37 Wateroverlast 0942
1500502 19:03:23 16-07-07 Prio 2 GV Keizerstraat 62 Wateroverlast 0041
1500512 19:02:27 16-07-07 Prio 2 NW Mr. Jan Tuningstraat/Muskaatstraat Wateroverlast 0537
1500505 19:00:47 16-07-07 Prio 2 GV Daltonstraat 29 Wateroverlast 0031
1500515 18:58:45 16-07-07 Prio 2 MS Haagweg 149 Wateroverlast 0533
1500100 18:57:55 16-07-07 Prio 2 GV Cederstraat 18 Wateroverlast 0030
1500501 18:57:46 16-07-07 Prio 2 GV Kepplerstraat 19 Wateroverlast 0032
1500522 18:57:13 16-07-07 Prio 2 VB PKP Populierendreef 904 Wateroverlast 0742
Staedion. Verder nooit problemen, alles goed geregeld hoor, alleen dit vind ik nogal gekquote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef roque79 het volgende:
Van wie huur je Merel? Volgens mij hoor je hem elk jaar te krijgen , ik heb helaas nooit anders meegemaakt.
ah, ik huur ook via staedion, dus vind 't wel raar ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Staedion. Verder nooit problemen, alles goed geregeld hoor, alleen dit vind ik nogal gek
woon hier nu bijna drie jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef Charisma het volgende:
motorbloemtje, je woont dus in de wijk waar ik vroeger ook woonde, geinig, ik woonde in de Vlagstraat![]()
en ben later verhuisd naar de Werfstraat, het pand direct naast de kerk tegenover de souvenierwinkel
en mijn laatste huur-woning was in de Maaswijkstraat![]()
En wie had er weer een wedstrijd die gewoon door was gegaanquote:Op maandag 16 juli 2007 19:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mooi om te zien als je binnen zit. Alleen wat minder als je er doorheen moet. Gelukkig kon ik deze keer binnen blijven.![]()
Vroeg me al af wat er in de fik stond gister.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Hagelkaas het volgende:
http://www.nu.nl/news/1157011/12/Grote_brand_in_Poeldijk.html
[afbeelding]
ja je gaat naar een bloemetjeskamer toch? niet meer in de Den Haag dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
woon hier nu bijna drie jaarmaar de buurt is echt achteruit aan het gaan, is het niet door de asociale medemens/buren, is het wel door het ontzettend groeiende toerisme
gelukkig ga ik verhuizen
Je zit mijn uitspraken na te apen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen wonen en klagen over toerisme![]()
Dat is het zelfde als je zegt van, ik ga lekker in amsterdam wonen maar ik wil geen toeriste zien
update
je woont in 1 van de meest bekende badplaatsen van Nederland![]()
* ook_gek kijkt om zich heen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zit mijn uitspraken na te apen!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ik klaag niet, ik onderneem actiequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
Dat is het zelfde als je zegt van, ik ga lekker in amsterdam wonen maar ik wil geen toeriste zien
update
als je dat niet gaat doen ligt scheveningen onder waterquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik klaag niet, ik onderneem actie![]()
het viel in het begin nog mee, maar het wordt erger![]()
en omdat ik dat niet leuk vind, ga ik weg
![]()
het hele idee van het ophogen van het strand en het aanpassen van de boulevard..een groot succes maar niet heus als je het mij vraagt
die heb ik voor jou verzonnen en over msn aan je gegevenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heb ik voor jou verzonnen en over msn aan je gegeven
Inderdaad, dan moet je er niet gaan wonen, dat weet je van te voren. Ik woon zelf ook in het stadsdeel Scheveningen, maar ver genoeg van de kust af om geen last van toeristen te hebben, maar dichtbij genoeg om binnen no time op het strand te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
update
en waar in schevenigen heb je geen last van de toeristen danquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan moet je er niet gaan wonen, dat weet je van te voren. Ik woon zelf ook in het stadsdeel Scheveningen, maar ver genoeg van de kust af om geen last van toeristen te hebben, maar dichtbij genoeg om binnen no time op het strand te zijn.
Nou ja, waar ik woon is het niet echt Scheveningen, maar het behoort wel tot het stadsdeel Scheveningen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en waar in schevenigen heb je geen last van de toeristen dan![]()
duindorp?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, waar ik woon is het niet echt Scheveningen, maar het behoort wel tot het stadsdeel Scheveningen.
Statenkwartier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef Charisma het volgende:
[..]
duindorp?
ik woonde ook een straat achter de boulevard en ik vond het juist gezellig met al die touristen, ondervond nooit never last van en als ik een koopwoning voor een redelijke prijs had kunnen vinden in Scheveningen was ik daar wel gebleven![]()
Dat is ZO geen scheveningenquote:
Dat zeg ik dus, het is niet echt Scheveningen, maar het is wel het stadsdeel Scheveningen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is ZO geen scheveningen![]()
![]()
![]()
* ook_gek woont echt in scheveningen dorp en mijn ouders in het "nieuwe steveningen"
het heeft niks met scheveningen te makenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, het is niet echt Scheveningen, maar het is wel het stadsdeel Scheveningen.![]()
Dat vind jij, de gemeente Den Haag denkt daar kennelijk anders over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het heeft niks met scheveningen te maken
Als er een tram komt mag je er van mij bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef outsidr het volgende:
Wat zeggen jullie ervan...
Leidschenveen, Ypenburg, Wateringse Veld.... Den Haag of niet ?
Daar woonde mijn zusje ooit. Die wilde "op stand" wonen. Daarna ging ze nog meer op stand in Bezuidenhout (geloof ik, ben geen geboren Haagse dus ken niet alle wijken) en nu woont ze nóg meer op stand in Berkel en Rodenrijs. Maar ze woonde nooit zo "op stand" dat ik dacht: "Goh, ik wou dat ik er woonde."quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef outsidr het volgende:
Heb ongeveer 10 jaar in dat klote Mariahoeve gewoont
Waar ik eerst woonde viel het best mee. Daarachter bij de Pansierstraat/Cornelis Jolstraat enzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en waar in schevenigen heb je geen last van de toeristen dan![]()
Als je op stand wilt wonen ga je richting vogelwijk, vruchtenbuurd. En wil je op stand wonen in scheveningen is de enige plek belgies parkquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daar woonde mijn zusje ooit. Die wilde "op stand" wonen. Daarna ging ze nog meer op stand in Bezuidenhout (geloof ik, ben geen geboren Haagse dus ken niet alle wijken) en nu woont ze nóg meer op stand in Berkel en Rodenrijs. Maar ze woonde nooit zo "op stand" dat ik dacht: "Goh, ik wou dat ik er woonde."![]()
Oeh, daar woon ik...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je op stand wilt wonen ga je richting vogelwijk, vruchtenbuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |