Ja dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef woutabest het volgende:
Krijg jij de posthoorn nog?
Heb je gelijk in. Maar weet niet zeker of dit echt de feiten waren (was er immers niet bij). Voor hetzelfde geld was ze de stoep op gelanceerd na een aanrijding ofzo...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Jill-RMC het volgende:
En uitzichzelf oude doodvallende mensen - weinig nieuwswaarde en meestal niet erg prettig voor nabestaande om dat nog eens uitgebreid terug te lezen.
Verkeerde instellingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef woutabest het volgende:
Waarom zou ik gaan bellen en klagen voor een krant waar ik toch niets voor betaal
Ik pik toch ook geen uberlelijk gratis hoertje op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Verkeerde instelling
Wees nou eens goed Nederlander en eis je gratis spullen op
Ik werk tegenwoordig in Amsterdamquote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef 2Mini het volgende:
Tis saai hier.. als we niet oppassen haalt Amsterdam ons in
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebbenquote:
Ja, jij jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebben![]()
Rotterdam is toch wel het dieptepunt van Nederland hoor.quote:
Nee, maar er komt er 1 op Schiphol.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef got.rice het volgende:
een vraagje aan de hagenaren, is het nou waar dat er een starbucks is in den haag, heb dit namelijk pas geleden nog gehoord.
Mwa.. veel hoef ik niet te doen. Heen en weer rijden, en automaten maken/ vullenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebben![]()
Ook van die snoepautomaten? waar stroopwafels altijd in blijven hangen als ze verkeerd gevuld zijn? Die zullen die Rotterdammers dan wel helemaal aan gort slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Mwa.. veel hoef ik niet te doen. Heen en weer rijden, en automaten maken/ vullen
Buitenom alle gekke mensen in R'dam
Alsjeblieft zeg, je hoeft maar naar dat accent te luisteren en je weet al genoeg...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Rotterdam is toch wel het dieptepunt van Nederland hoor.
Amsterdam daarentegen is zelfs betrekkelijk hip.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Ook van die snoepautomaten? waar stroopwafels altijd in blijven hangen als ze verkeerd gevuld zijn? Die zullen die Rotterdammers dan wel helemaal aan gort slaan?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
was vanochtend weer een teringherrie, klotemeeuwen
Hmmm ik vind het moeilijk. Ik heb jonge kinderen en die leer ik dat je geen afval op straat gooit. Ze doen het ook keurig niet, maar ik kan me voorstellen dat ze het nut niet zo zien als de straat en hun speelplein volliggen met zooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Je omschrijft de charme van den haag...
ben gewoon verbaastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
dieis je favoriete smiley vandaag?
zeg je gewoon van. HEY als een ander in de sloot springt. Doe jij dat dan ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmmm ik vind het moeilijk. Ik heb jonge kinderen en die leer ik dat je geen afval op straat gooit. Ze doen het ook keurig niet, maar ik kan me voorstellen dat ze het nut niet zo zien als de straat en hun speelplein volliggen met zooi.
je hebt een katquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
Die meeuwen moeten inderdaad heel snel gaan opbokken want anders schaf ik een shotgun aan.
he! jij hebt ook wel eens goede ideeenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
Die meeuwen moeten inderdaad heel snel gaan opbokken want anders schaf ik een shotgun aan.
en ik dan en ik danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he! jij hebt ook wel eens goede ideeen
Fuckin' 5.00 beginnen ze al met skreeuwen. Terwijl je om 7.00 pas op moet.quote:
Herstel, ome Arma heeft ALLEEN maar goede ideeën.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he! jij hebt ook wel eens goede ideeen
ook scheveningen ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Fuckin' 5.00 beginnen ze al met skreeuwen. Terwijl je om 7.00 pas op moet.
En de hele straat onder de kankahzooi.
je zegt nee maar bedoeld ja want je houd van mij dat weet ik gewoon.quote:
quote:
jij spoort nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zegt nee maar bedoeld ja want je houd van mij dat weet ik gewoon.
Zeg het maar eerlijk.
Arma houd ook van mij![]()
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.quote:
Ook dat doen ze keurig! Vriendjes cirkelen om die sloot (voor het huis), maar zij blijven netjes achter het hekje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg je gewoon van. HEY als een ander in de sloot springt. Doe jij dat dan ook
inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Meeuwen gaat nog wel, maar de duiven in de boom... grrrr altijd zit heel mn auto onder de schijt.
en ja graagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij spoort niet
zal ik anders even een lief gedichtje voor jou schrijven?![]()
hey hey hey niet gek gaan praten hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
daarom ga ik ook verhuizenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
Je kan je afvragen wat jij zo dicht bij een koe zoekt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hey hey niet gek gaan praten he
Ik word trouwens ook elke ochtend gewekt door een koe. En horen koeien in scheveningen?
bij de kinderboerderijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hey hey niet gek gaan praten he
Ik word trouwens ook elke ochtend gewekt door een koe. En horen koeien in scheveningen?
nee, jij ruikt naar rozenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Ticootje het volgende:
scheveningen stinkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |