Oke oke oke uhm wat voor sport was dat danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:33 schreef CaLeX het volgende:
wat een wind gister, als je de bal sloeg, was die zo lang onderweg (wind tegen dus :p) dat hij bijna elke keer gevangen werd.
wel 14-2 gewonnen
Ik was aan het stofzuigen en ik hoorde wel iets in mijn stofzuiger schieten. Maar heb er niet op gelet eigelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:15 schreef 4-elements het volgende:
Heeft iemand de zomer gezien, ik ben 'm ergens onderweg verloren...![]()
Er komt nog geen gemiauw vanuit de stofzuiger?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en ik hoorde wel iets in mijn stofzuiger schieten. Maar heb er niet op gelet eigelijk
is het al avond is het al avondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens Mark als je online bent vanavond heb ik foto's die veeeeeeel schattiger zijn dan die van jouw beestjeSchattig x5 zeg maar
En ik wil officieel ook even klagen: Het is juli en ik ben ernstig verkouden. Kutweer hier in nederland! Ik wil zon, zee en strand. Niet regen, wind en kou.
Stofzuiger kan me gestolen worden. Ik ben nu in gevecht met mijn wasmachine waar van het deurtje niet meer open gaat. En het erge is dat er al een week lang handdoeken in zitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef 4-elements het volgende:
*schopt Den Haag naar boven*
ook_gek, heb je onderhand al eens in de stofzuiger gekeken? Als het nog langer duurt raak ik totaal ontwend aan zonneschijn..
Nou ja de deur is nog niet open.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef becky27 het volgende:
dus jij gaat het gevecht winnen! Heb je nou iedere dag gewassen? Men, dan heb je echt schone handdoeken!
Het is dat er nog garantie op zit maar anders had ik die deur er wel uit geschoptquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef becky27 het volgende:
je laat de monteur dus vechten met de deur! zo kan ik het ook (geef je groot gelijk hoor)
Hmm ik kijk op de AH op het Lorentzplein maar heb er niks van meegemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hoorde ik heel veel sirenes in Laak, vlakbij de AH Lorentzplein. Iemand een idee??
En heeft het je iets opgeleverd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:53 schreef 2Mini het volgende:
GVD politie houdt een 100% controle of zoiets bij de benoordehoutseweg.
Ze controleren alle lampjes, je achterbak, papieren, alcohol, bandenspanning, bumpers
, 3de remlicht
en zijspiegels
Nee mijn auto is (tip top) in orde..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En heeft het je iets opgeleverd?
Hoop het niet
Daarom tip top tussen haakjes.. morgen gaat hij voor de grote beurt.. en dan is ie tip top.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Unhuman het volgende:
Waarom zou je als hij tip top in orde is??
De Zwarte Madonna is lekker aan de sloop trouwens
dachten hier net dat die naar beneden gehaald werd..... was het gewoon onweerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Unhuman het volgende:
Waarom zou je als hij tip top in orde is??
De Zwarte Madonna is lekker aan de sloop trouwens
je was bang hequote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef woutabest het volgende:
te veel onweer
Ik werd na zo'n 3 kwartier echt moe van al die donders.
hier is hij een paar keer ingeslagen. Klappen ookquote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Neuhh... Maar misschien dat het in Voorburg erger was dan hier in Den Haag.
De eerste flits was direct ingeslagen, ik ging zo ff snel ergens in om me te verkleden, hoor ik ineens "BOEM" en ik dacht dat een paar grapjassen keihard tegen de deur aan rammen warenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier is hij een paar keer ingeslagen. Klappen ook
zit hier aan de spoorlijn tussen 3 stations in en daar slaan ze nog wel eens in
Als ze daarvan wég reden, zeg maar richting Van Zegellenlaan, weet ik wel wat er was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hoorde ik heel veel sirenes in Laak, vlakbij de AH Lorentzplein. Iemand een idee??
Vertel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als ze daarvan wég reden, zeg maar richting Van Zegellenlaan, weet ik wel wat er was.
Er was een ouder persoon (vermoedelijk vrouw) gestopt met leven. Ze werd door de politie gereanimeerd op de stoep iets voorbij de bakkerij (Aad de Groot). Ik heb het zelf niet gezien, maar miene man reed er langs toen hij rond 20:00 uur naar een collega ging en ik hoorde inderdaad veel sirenes. Geen idee ook over de afloop, heb er vanmiddag ook niks over in de Posthoorn zien staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |