Oke oke oke uhm wat voor sport was dat danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:33 schreef CaLeX het volgende:
wat een wind gister, als je de bal sloeg, was die zo lang onderweg (wind tegen dus :p) dat hij bijna elke keer gevangen werd.
wel 14-2 gewonnen
Ik was aan het stofzuigen en ik hoorde wel iets in mijn stofzuiger schieten. Maar heb er niet op gelet eigelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:15 schreef 4-elements het volgende:
Heeft iemand de zomer gezien, ik ben 'm ergens onderweg verloren...![]()
Er komt nog geen gemiauw vanuit de stofzuiger?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en ik hoorde wel iets in mijn stofzuiger schieten. Maar heb er niet op gelet eigelijk
is het al avond is het al avondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens Mark als je online bent vanavond heb ik foto's die veeeeeeel schattiger zijn dan die van jouw beestjeSchattig x5 zeg maar
En ik wil officieel ook even klagen: Het is juli en ik ben ernstig verkouden. Kutweer hier in nederland! Ik wil zon, zee en strand. Niet regen, wind en kou.
Stofzuiger kan me gestolen worden. Ik ben nu in gevecht met mijn wasmachine waar van het deurtje niet meer open gaat. En het erge is dat er al een week lang handdoeken in zitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef 4-elements het volgende:
*schopt Den Haag naar boven*
ook_gek, heb je onderhand al eens in de stofzuiger gekeken? Als het nog langer duurt raak ik totaal ontwend aan zonneschijn..
Nou ja de deur is nog niet open.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef becky27 het volgende:
dus jij gaat het gevecht winnen! Heb je nou iedere dag gewassen? Men, dan heb je echt schone handdoeken!
Het is dat er nog garantie op zit maar anders had ik die deur er wel uit geschoptquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef becky27 het volgende:
je laat de monteur dus vechten met de deur! zo kan ik het ook (geef je groot gelijk hoor)
Hmm ik kijk op de AH op het Lorentzplein maar heb er niks van meegemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hoorde ik heel veel sirenes in Laak, vlakbij de AH Lorentzplein. Iemand een idee??
En heeft het je iets opgeleverd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:53 schreef 2Mini het volgende:
GVD politie houdt een 100% controle of zoiets bij de benoordehoutseweg.
Ze controleren alle lampjes, je achterbak, papieren, alcohol, bandenspanning, bumpers
, 3de remlicht
en zijspiegels
Nee mijn auto is (tip top) in orde..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En heeft het je iets opgeleverd?
Hoop het niet
Daarom tip top tussen haakjes.. morgen gaat hij voor de grote beurt.. en dan is ie tip top.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Unhuman het volgende:
Waarom zou je als hij tip top in orde is??
De Zwarte Madonna is lekker aan de sloop trouwens
dachten hier net dat die naar beneden gehaald werd..... was het gewoon onweerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Unhuman het volgende:
Waarom zou je als hij tip top in orde is??
De Zwarte Madonna is lekker aan de sloop trouwens
je was bang hequote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef woutabest het volgende:
te veel onweer
Ik werd na zo'n 3 kwartier echt moe van al die donders.
hier is hij een paar keer ingeslagen. Klappen ookquote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Neuhh... Maar misschien dat het in Voorburg erger was dan hier in Den Haag.
De eerste flits was direct ingeslagen, ik ging zo ff snel ergens in om me te verkleden, hoor ik ineens "BOEM" en ik dacht dat een paar grapjassen keihard tegen de deur aan rammen warenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier is hij een paar keer ingeslagen. Klappen ook
zit hier aan de spoorlijn tussen 3 stations in en daar slaan ze nog wel eens in
Als ze daarvan wég reden, zeg maar richting Van Zegellenlaan, weet ik wel wat er was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hoorde ik heel veel sirenes in Laak, vlakbij de AH Lorentzplein. Iemand een idee??
Vertel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als ze daarvan wég reden, zeg maar richting Van Zegellenlaan, weet ik wel wat er was.
Er was een ouder persoon (vermoedelijk vrouw) gestopt met leven. Ze werd door de politie gereanimeerd op de stoep iets voorbij de bakkerij (Aad de Groot). Ik heb het zelf niet gezien, maar miene man reed er langs toen hij rond 20:00 uur naar een collega ging en ik hoorde inderdaad veel sirenes. Geen idee ook over de afloop, heb er vanmiddag ook niks over in de Posthoorn zien staan.quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef woutabest het volgende:
Krijg jij de posthoorn nog?
Heb je gelijk in. Maar weet niet zeker of dit echt de feiten waren (was er immers niet bij). Voor hetzelfde geld was ze de stoep op gelanceerd na een aanrijding ofzo...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Jill-RMC het volgende:
En uitzichzelf oude doodvallende mensen - weinig nieuwswaarde en meestal niet erg prettig voor nabestaande om dat nog eens uitgebreid terug te lezen.
Verkeerde instellingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef woutabest het volgende:
Waarom zou ik gaan bellen en klagen voor een krant waar ik toch niets voor betaal
Ik pik toch ook geen uberlelijk gratis hoertje op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Verkeerde instelling
Wees nou eens goed Nederlander en eis je gratis spullen op
Ik werk tegenwoordig in Amsterdamquote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef 2Mini het volgende:
Tis saai hier.. als we niet oppassen haalt Amsterdam ons in
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebbenquote:
Ja, jij jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebben![]()
Rotterdam is toch wel het dieptepunt van Nederland hoor.quote:
Nee, maar er komt er 1 op Schiphol.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef got.rice het volgende:
een vraagje aan de hagenaren, is het nou waar dat er een starbucks is in den haag, heb dit namelijk pas geleden nog gehoord.
Mwa.. veel hoef ik niet te doen. Heen en weer rijden, en automaten maken/ vullenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn altijd mensen die het slechter hebben![]()
Ook van die snoepautomaten? waar stroopwafels altijd in blijven hangen als ze verkeerd gevuld zijn? Die zullen die Rotterdammers dan wel helemaal aan gort slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Mwa.. veel hoef ik niet te doen. Heen en weer rijden, en automaten maken/ vullen
Buitenom alle gekke mensen in R'dam
Alsjeblieft zeg, je hoeft maar naar dat accent te luisteren en je weet al genoeg...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Rotterdam is toch wel het dieptepunt van Nederland hoor.
Amsterdam daarentegen is zelfs betrekkelijk hip.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Ook van die snoepautomaten? waar stroopwafels altijd in blijven hangen als ze verkeerd gevuld zijn? Die zullen die Rotterdammers dan wel helemaal aan gort slaan?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
was vanochtend weer een teringherrie, klotemeeuwen
Hmmm ik vind het moeilijk. Ik heb jonge kinderen en die leer ik dat je geen afval op straat gooit. Ze doen het ook keurig niet, maar ik kan me voorstellen dat ze het nut niet zo zien als de straat en hun speelplein volliggen met zooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Je omschrijft de charme van den haag...
ben gewoon verbaastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
dieis je favoriete smiley vandaag?
zeg je gewoon van. HEY als een ander in de sloot springt. Doe jij dat dan ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmmm ik vind het moeilijk. Ik heb jonge kinderen en die leer ik dat je geen afval op straat gooit. Ze doen het ook keurig niet, maar ik kan me voorstellen dat ze het nut niet zo zien als de straat en hun speelplein volliggen met zooi.
je hebt een katquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
Die meeuwen moeten inderdaad heel snel gaan opbokken want anders schaf ik een shotgun aan.
he! jij hebt ook wel eens goede ideeenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
Die meeuwen moeten inderdaad heel snel gaan opbokken want anders schaf ik een shotgun aan.
en ik dan en ik danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he! jij hebt ook wel eens goede ideeen
Fuckin' 5.00 beginnen ze al met skreeuwen. Terwijl je om 7.00 pas op moet.quote:
Herstel, ome Arma heeft ALLEEN maar goede ideeën.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he! jij hebt ook wel eens goede ideeen
ook scheveningen ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Fuckin' 5.00 beginnen ze al met skreeuwen. Terwijl je om 7.00 pas op moet.
En de hele straat onder de kankahzooi.
je zegt nee maar bedoeld ja want je houd van mij dat weet ik gewoon.quote:
quote:
jij spoort nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zegt nee maar bedoeld ja want je houd van mij dat weet ik gewoon.
Zeg het maar eerlijk.
Arma houd ook van mij![]()
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.quote:
Ook dat doen ze keurig! Vriendjes cirkelen om die sloot (voor het huis), maar zij blijven netjes achter het hekje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg je gewoon van. HEY als een ander in de sloot springt. Doe jij dat dan ook
inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Meeuwen gaat nog wel, maar de duiven in de boom... grrrr altijd zit heel mn auto onder de schijt.
en ja graagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij spoort niet
zal ik anders even een lief gedichtje voor jou schrijven?![]()
hey hey hey niet gek gaan praten hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
daarom ga ik ook verhuizenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
Je kan je afvragen wat jij zo dicht bij een koe zoekt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hey hey niet gek gaan praten he
Ik word trouwens ook elke ochtend gewekt door een koe. En horen koeien in scheveningen?
bij de kinderboerderijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hey hey niet gek gaan praten he
Ik word trouwens ook elke ochtend gewekt door een koe. En horen koeien in scheveningen?
nee, jij ruikt naar rozenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Ticootje het volgende:
scheveningen stinkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |