heeej ga je mond eens spoelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Ticootje het volgende:
scheveningen stinkt!
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat jij zo dicht bij een koe zoekt?
ik blow nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
zie ik je vast wel een keer bij de The Box (kenkertent overigens, maargoed.. gentsestraat is zo ver lopen en bij Falkie durf ik niet naar binnen)
waar woon jij dan vlak bij?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
die op de mient is echt bagger men overigens
ik laatst voorgedraaide halen (ben gestopt met rokendus geen peuken meer om zelf te draaien
) zat echt nix in
maar was te lui om terug te gaan
daar zit ik elk weekend in de kroegquote:
ja precies daar ga ik heenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
kom er eigenlijk nooit, alleen af en toe naar de appie voor booschappen.. klotezooi dat je er niet meer doorheen mag met de auto/motor
en 't is ook helemaal niet leuk daar verder..
ga jij naar de maatschappij? Daar waar een of andere duindorper zijn vriendin wel wilde verpimpen een tijdje geleden voor 80 euro?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH dacht alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
woon niet IN de keizerstraat hoordas veel te duur volgens mij
woon in dat wijkje erachter
de hotello's zijn ergerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen kunnen nauwelijks lopen, loop je d'r langs, staan ze met een mega 'r' te bediscussieren naar welke universiteit het net uitgepoepte kroost moet gaan
eerst maar 's kijken of 't kroost enige intelligentie bezit, kloteyuppen
de jongen en meisjes die de hoge hotelschool doen. De juppen van rond de 22 die denken dat ze god zijnquote:
Maar ík woon niet in Scheveningen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
Hier vertrekt de "vuilniszakkenbuitenzetter" doorgaans om 5 uur naar zijn werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat overigens wel zou helpen, is als iedereen gewoon netjes voor ze naar hun werk gaan de vuilniszakken buiten zetten (zoals ik dat doe) zodat die kolerebeesten niet al om 5 uur 's ochtends lopen te roven
gewoon, om half 8, 8 uur, kan prima.. vuilniswagen is er toch pas kwart over 8
Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betraptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de hele stad vol zit met van die kleine mier achtige vliegjes?
Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betrapt![]()
![]()
dat zijn mannetjesmieren die eens per jaar op een speciale dag tevoorschijn komen
Ik heb ook nooit serieus bio gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben.Bovendien, ik zie 2 soorten lopen. Van die miertjes met vleugels die niet kunnen vliegen en een soort oorwurmen die ook erg op een mier lijken. Maar goed, wat gebeurt er morgen dan met deze miertjes? Liggen ze morgen allemaal dood op de grond ofso?
Leven ze dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit serieus bio gedaan.![]()
En die oorwurmpjes zijn de vliegende mieren maar dan zonder vleugels. En ja, morgen liggen ze er ook nog,
Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
woon niet IN de keizerstraat hoordas veel te duur volgens mij
woon in dat wijkje erachter
Hey! Ik ben er ook nog!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN doorbreekt de Scheveningen kliek!
De meest dichtbij mij wonende Hagenaar!quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef 2Mini het volgende:
ff in Scheveningen geweest
Wat doet KebabTv van BNN daar eigenlijk? Ik vind die grillroom niet echt kebab waardig.. maar goed.
Dat is eindhalte van tram 11quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zag heten Antonie Kamerling die een liedje ging doen
en dat grietje Sophie Hilbrand die daar beetje blond stond te presenteren
Met de tram terug nog 40 minuten moeten wachten waardoor we om 1200 uur pas de tram hadden, tyfus druk in die tram en tot overmaat van ramp gingen ze met ze ALLEN zingen in de tramOoh ooh Den Haag, Bob de Bouwer, Daar boven op de berg
echt iedereen deed mee, tot aan Holland Spoor
molen achde heb genomen hoor jeughquote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
, tyfus druk in die tram en tot overmaat van ramp gingen ze met ze ALLEN zingen in de tramOoh ooh Den Haag, Bob de Bouwer, Daar boven op de berg
echt iedereen deed mee, tot aan Holland Spoor
moet je zelf betalenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef Merel het volgende:
Wie van jullie huren in Den Haag? Ik kom er maar niet achter hoe het zit met de afvalstoffenheffing en het rioolrecht. Geldt rioolrecht alleen voor huiseigenaren, en hoef je dat als huurder niet te betalen (behalve dan dat het natuurlijk in je huur verrekend zal zitten)? En volgens mij hoort ieder huishouden afvalstoffenheffing te betalen, hoe zit dat dan? We wonen hier nu een jaar, nog nooit iets van gehoord. Vind ik wel best natuurlijk, maar ik wil niet opeens voor verrassingen komen te staan
mijn stoelkussen ligt nog op de stoel.. op balkonquote:Op maandag 16 juli 2007 09:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben blij dat ik de was niet buiten heb laten staan zeg...
Ik vind dat altijd wel wat hebben, als het 's avonds nog een keer licht wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow d'r komt een lekker buitje aan :S
Lijkt wel nacht buiten....en niet al te subtiele wolkjes.
*lekker he die zomer!*
Zeg dat... Wat een ongelofelijk k*tweer. Fijn om te weten dat mijn vriendin daar inzit in de auto...quote:
Mooi om te zien als je binnen zit. Alleen wat minder als je er doorheen moet. Gelukkig kon ik deze keer binnen blijven.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel wat hebben, als het 's avonds nog een keer licht wordt.
dat is vlak naast de maatschappij want de maatschappij zit op 67. Is dus aan de overkant er vanquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Klein buitje:
1500502 19:06:47 16-07-07 Prio 2 GV Meppelweg 566 Wateroverlast 0044
1500523 19:04:57 16-07-07 Prio 2 RW Prunuskade 37 Wateroverlast 0942
1500502 19:03:23 16-07-07 Prio 2 GV Keizerstraat 62 Wateroverlast 0041
1500512 19:02:27 16-07-07 Prio 2 NW Mr. Jan Tuningstraat/Muskaatstraat Wateroverlast 0537
1500505 19:00:47 16-07-07 Prio 2 GV Daltonstraat 29 Wateroverlast 0031
1500515 18:58:45 16-07-07 Prio 2 MS Haagweg 149 Wateroverlast 0533
1500100 18:57:55 16-07-07 Prio 2 GV Cederstraat 18 Wateroverlast 0030
1500501 18:57:46 16-07-07 Prio 2 GV Kepplerstraat 19 Wateroverlast 0032
1500522 18:57:13 16-07-07 Prio 2 VB PKP Populierendreef 904 Wateroverlast 0742
Staedion. Verder nooit problemen, alles goed geregeld hoor, alleen dit vind ik nogal gekquote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef roque79 het volgende:
Van wie huur je Merel? Volgens mij hoor je hem elk jaar te krijgen , ik heb helaas nooit anders meegemaakt.
ah, ik huur ook via staedion, dus vind 't wel raar ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Staedion. Verder nooit problemen, alles goed geregeld hoor, alleen dit vind ik nogal gek
woon hier nu bijna drie jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef Charisma het volgende:
motorbloemtje, je woont dus in de wijk waar ik vroeger ook woonde, geinig, ik woonde in de Vlagstraat![]()
en ben later verhuisd naar de Werfstraat, het pand direct naast de kerk tegenover de souvenierwinkel
en mijn laatste huur-woning was in de Maaswijkstraat![]()
En wie had er weer een wedstrijd die gewoon door was gegaanquote:Op maandag 16 juli 2007 19:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mooi om te zien als je binnen zit. Alleen wat minder als je er doorheen moet. Gelukkig kon ik deze keer binnen blijven.![]()
Vroeg me al af wat er in de fik stond gister.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Hagelkaas het volgende:
http://www.nu.nl/news/1157011/12/Grote_brand_in_Poeldijk.html
[afbeelding]
ja je gaat naar een bloemetjeskamer toch? niet meer in de Den Haag dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
woon hier nu bijna drie jaarmaar de buurt is echt achteruit aan het gaan, is het niet door de asociale medemens/buren, is het wel door het ontzettend groeiende toerisme
gelukkig ga ik verhuizen
Je zit mijn uitspraken na te apen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen wonen en klagen over toerisme![]()
Dat is het zelfde als je zegt van, ik ga lekker in amsterdam wonen maar ik wil geen toeriste zien
update
je woont in 1 van de meest bekende badplaatsen van Nederland![]()
* ook_gek kijkt om zich heen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zit mijn uitspraken na te apen!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
ik klaag niet, ik onderneem actiequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
Dat is het zelfde als je zegt van, ik ga lekker in amsterdam wonen maar ik wil geen toeriste zien
update
als je dat niet gaat doen ligt scheveningen onder waterquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik klaag niet, ik onderneem actie![]()
het viel in het begin nog mee, maar het wordt erger![]()
en omdat ik dat niet leuk vind, ga ik weg
![]()
het hele idee van het ophogen van het strand en het aanpassen van de boulevard..een groot succes maar niet heus als je het mij vraagt
die heb ik voor jou verzonnen en over msn aan je gegevenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heb ik voor jou verzonnen en over msn aan je gegeven
Inderdaad, dan moet je er niet gaan wonen, dat weet je van te voren. Ik woon zelf ook in het stadsdeel Scheveningen, maar ver genoeg van de kust af om geen last van toeristen te hebben, maar dichtbij genoeg om binnen no time op het strand te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
update
en waar in schevenigen heb je geen last van de toeristen danquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan moet je er niet gaan wonen, dat weet je van te voren. Ik woon zelf ook in het stadsdeel Scheveningen, maar ver genoeg van de kust af om geen last van toeristen te hebben, maar dichtbij genoeg om binnen no time op het strand te zijn.
Nou ja, waar ik woon is het niet echt Scheveningen, maar het behoort wel tot het stadsdeel Scheveningen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en waar in schevenigen heb je geen last van de toeristen dan![]()
duindorp?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, waar ik woon is het niet echt Scheveningen, maar het behoort wel tot het stadsdeel Scheveningen.
Statenkwartier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef Charisma het volgende:
[..]
duindorp?
ik woonde ook een straat achter de boulevard en ik vond het juist gezellig met al die touristen, ondervond nooit never last van en als ik een koopwoning voor een redelijke prijs had kunnen vinden in Scheveningen was ik daar wel gebleven![]()
Dat is ZO geen scheveningenquote:
Dat zeg ik dus, het is niet echt Scheveningen, maar het is wel het stadsdeel Scheveningen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is ZO geen scheveningen![]()
![]()
![]()
* ook_gek woont echt in scheveningen dorp en mijn ouders in het "nieuwe steveningen"
het heeft niks met scheveningen te makenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, het is niet echt Scheveningen, maar het is wel het stadsdeel Scheveningen.![]()
Dat vind jij, de gemeente Den Haag denkt daar kennelijk anders over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het heeft niks met scheveningen te maken
Als er een tram komt mag je er van mij bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef outsidr het volgende:
Wat zeggen jullie ervan...
Leidschenveen, Ypenburg, Wateringse Veld.... Den Haag of niet ?
Daar woonde mijn zusje ooit. Die wilde "op stand" wonen. Daarna ging ze nog meer op stand in Bezuidenhout (geloof ik, ben geen geboren Haagse dus ken niet alle wijken) en nu woont ze nóg meer op stand in Berkel en Rodenrijs. Maar ze woonde nooit zo "op stand" dat ik dacht: "Goh, ik wou dat ik er woonde."quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef outsidr het volgende:
Heb ongeveer 10 jaar in dat klote Mariahoeve gewoont
Waar ik eerst woonde viel het best mee. Daarachter bij de Pansierstraat/Cornelis Jolstraat enzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en waar in schevenigen heb je geen last van de toeristen dan![]()
Als je op stand wilt wonen ga je richting vogelwijk, vruchtenbuurd. En wil je op stand wonen in scheveningen is de enige plek belgies parkquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daar woonde mijn zusje ooit. Die wilde "op stand" wonen. Daarna ging ze nog meer op stand in Bezuidenhout (geloof ik, ben geen geboren Haagse dus ken niet alle wijken) en nu woont ze nóg meer op stand in Berkel en Rodenrijs. Maar ze woonde nooit zo "op stand" dat ik dacht: "Goh, ik wou dat ik er woonde."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |