abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:17:18 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51429814
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Ticootje het volgende:
scheveningen stinkt!
heeej ga je mond eens spoelen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:18:59 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51429871
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bij de kinderboerderij
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je kan je afvragen wat jij zo dicht bij een koe zoekt?

dat dus arma er ligt hier op steenworp afstand van mijn huis een kleine kinderen boerderij

motorbloempje ik krijg het idee dat jij letterlijk bij mij om de hoek woont?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_51429934
zie ik je vast wel een keer bij de The Box (kenkertent overigens, maargoed.. gentsestraat is zo ver lopen en bij Falkie durf ik niet naar binnen )
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:21:54 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51429982
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
zie ik je vast wel een keer bij de The Box (kenkertent overigens, maargoed.. gentsestraat is zo ver lopen en bij Falkie durf ik niet naar binnen )
ik blow niet

Maar woon aan de andere kant van de boerderij waar de box zit
Bij bleu and white heb ik vroeger gewoond
pi_51430056
die op de mient is echt bagger men overigens

ik laatst voorgedraaide halen (ben gestopt met roken dus geen peuken meer om zelf te draaien ) zat echt nix in maar was te lui om terug te gaan
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:25:20 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51430101
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
die op de mient is echt bagger men overigens

ik laatst voorgedraaide halen (ben gestopt met roken dus geen peuken meer om zelf te draaien ) zat echt nix in maar was te lui om terug te gaan
waar woon jij dan vlak bij?
pi_51430177
keizerstraat
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:35:35 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51430442
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
keizerstraat
daar zit ik elk weekend in de kroeg
pi_51430587
kom er eigenlijk nooit, alleen af en toe naar de appie voor booschappen.. klotezooi dat je er niet meer doorheen mag met de auto/motor

en 't is ook helemaal niet leuk daar verder..

ga jij naar de maatschappij? Daar waar een of andere duindorper zijn vriendin wel wilde verpimpen een tijdje geleden voor 80 euro?
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:42:23 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51430645
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
kom er eigenlijk nooit, alleen af en toe naar de appie voor booschappen.. klotezooi dat je er niet meer doorheen mag met de auto/motor

en 't is ook helemaal niet leuk daar verder..

ga jij naar de maatschappij? Daar waar een of andere duindorper zijn vriendin wel wilde verpimpen een tijdje geleden voor 80 euro?
ja precies daar ga ik heen

Vrijdag en zaterdag altijd Was er zelf niet bij op die avond.

Maar wel gaaf dat je daar woont. Heb je een volledig huis of niet ?
En heb je er foto's van ik ben zo benieuwd hoe dat is van binnen in die huizen
pi_51430672
woon niet IN de keizerstraat hoor das veel te duur volgens mij woon in dat wijkje erachter
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:44:08 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51430702
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
woon niet IN de keizerstraat hoor das veel te duur volgens mij woon in dat wijkje erachter
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH dacht al
pi_51430782
zijn volgens mij veel studentenhuizen in de keizerstraat

en veel van die yuppen enzo, net als in dat stukje ehm.. werfstraat geloof ik, dat rijtje langs de kerktuin
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:58:57 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51431208
juppen
pi_51431256
kinderen kunnen nauwelijks lopen, loop je d'r langs, staan ze met een mega 'r' te bediscussieren naar welke universiteit het net uitgepoepte kroost moet gaan

eerst maar 's kijken of 't kroost enige intelligentie bezit, kloteyuppen
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:12:06 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51431704
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen kunnen nauwelijks lopen, loop je d'r langs, staan ze met een mega 'r' te bediscussieren naar welke universiteit het net uitgepoepte kroost moet gaan

eerst maar 's kijken of 't kroost enige intelligentie bezit, kloteyuppen
de hotello's zijn erger
pi_51431722
de wat?
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:14:28 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51431787
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
de wat?
de jongen en meisjes die de hoge hotelschool doen. De juppen van rond de 22 die denken dat ze god zijn
omdat ze de beste opleiding volgen om hotello te worden
pi_51431945
ah, die nooit gezien
Ja doei.
pi_51433538
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
Maar ík woon niet in Scheveningen!
Don't you love her madly?
pi_51433588
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat overigens wel zou helpen, is als iedereen gewoon netjes voor ze naar hun werk gaan de vuilniszakken buiten zetten (zoals ik dat doe) zodat die kolerebeesten niet al om 5 uur 's ochtends lopen te roven

gewoon, om half 8, 8 uur, kan prima.. vuilniswagen is er toch pas kwart over 8
Hier vertrekt de "vuilniszakkenbuitenzetter" doorgaans om 5 uur naar zijn werk Maar ook dan zijn onze vuilniszakken de eersten niet.
pi_51443440
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de hele stad vol zit met van die kleine mier achtige vliegjes?
[14.gif]
pi_51443523
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de hele stad vol zit met van die kleine mier achtige vliegjes?
Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betrapt

dat zijn mannetjesmieren die eens per jaar op een speciale dag tevoorschijn komen
pi_51443697
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef woutabest het volgende:

[..]

Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betrapt

dat zijn mannetjesmieren die eens per jaar op een speciale dag tevoorschijn komen
Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben. Bovendien, ik zie 2 soorten lopen. Van die miertjes met vleugels die niet kunnen vliegen en een soort oorwurmen die ook erg op een mier lijken. Maar goed, wat gebeurt er morgen dan met deze miertjes? Liggen ze morgen allemaal dood op de grond ofso?
[14.gif]
pi_51443802
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:37 schreef Chen het volgende:

[..]

Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben. Bovendien, ik zie 2 soorten lopen. Van die miertjes met vleugels die niet kunnen vliegen en een soort oorwurmen die ook erg op een mier lijken. Maar goed, wat gebeurt er morgen dan met deze miertjes? Liggen ze morgen allemaal dood op de grond ofso?
Ik heb ook nooit serieus bio gedaan.

En die oorwurmpjes zijn de vliegende mieren maar dan zonder vleugels. En ja, morgen liggen ze er ook nog,
pi_51443865
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit serieus bio gedaan.

En die oorwurmpjes zijn de vliegende mieren maar dan zonder vleugels. En ja, morgen liggen ze er ook nog,
Leven ze dan?
[14.gif]
pi_51443991
Sommigen wel.
pi_51444026
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook! Ik ook!

pi_51457199
dat zijn onweersvliegjes (vliegende mieren ) ranzige teringbeesten zaten heel wat op mn vizier
Ja doei.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:44:34 #230
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_51459536
* AirwiN doorbreekt de Scheveningen kliek!

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_51459613
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN doorbreekt de Scheveningen kliek!

Hey! Ik ben er ook nog!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:49:23 #232
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_51459632
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:48 schreef woutabest het volgende:

[..]

Hey! Ik ben er ook nog!
De meest dichtbij mij wonende Hagenaar!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:49:40 #233
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51459643
Wat is er voor festival aan de Bierkade?
Ik kan bijna met mijn fiets de wijk niet meer in.

Hier voor de deur in het park is vervolgens Ghanafeest 2007 ofzo.
Heel veel rennende, kleine, schreeuwende negertjes. Het heeft wel iets schattigs als je van kindjes houdt, denk ik.

Wel veel lawaai, dus ik ga maar naar Scheveningen, tennis kijken of een boekje lezen op het strand.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_51460568
Uhm Jazz in de gracht?
En ik geloof dat op het strand dit weekend Salsa Beach is.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:06:01 #235
30560 2Mini
Official Logo
pi_51469209
ff in Scheveningen geweest
Wat doet KebabTv van BNN daar eigenlijk? Ik vind die grillroom niet echt kebab waardig.. maar goed.
Camera 1... 1!
pi_51478499
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef 2Mini het volgende:
ff in Scheveningen geweest
Wat doet KebabTv van BNN daar eigenlijk? Ik vind die grillroom niet echt kebab waardig.. maar goed.
Ik zag het en Antonie Kamerling die een liedje ging doen en dat grietje Sophie Hilbrand die daar beetje blond stond te presenteren
Met de tram terug nog 40 minuten moeten wachten waardoor we om 1200 uur pas de tram hadden, tyfus druk in die tram en tot overmaat van ramp gingen ze met ze ALLEN zingen in de tram Ooh ooh Den Haag, Bob de Bouwer, Daar boven op de berg echt iedereen deed mee, tot aan Holland Spoor
  zondag 15 juli 2007 @ 01:24:11 #237
30560 2Mini
Official Logo
pi_51479265
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik zag het en Antonie Kamerling die een liedje ging doen en dat grietje Sophie Hilbrand die daar beetje blond stond te presenteren
Met de tram terug nog 40 minuten moeten wachten waardoor we om 1200 uur pas de tram hadden, tyfus druk in die tram en tot overmaat van ramp gingen ze met ze ALLEN zingen in de tram Ooh ooh Den Haag, Bob de Bouwer, Daar boven op de berg echt iedereen deed mee, tot aan Holland Spoor
Dat is eindhalte van tram 11

Morgen ga ik weer naar Scheveningen.. een beetje relaxen
Camera 1... 1!
  zondag 15 juli 2007 @ 01:36:52 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51479488
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:

, tyfus druk in die tram en tot overmaat van ramp gingen ze met ze ALLEN zingen in de tram Ooh ooh Den Haag, Bob de Bouwer, Daar boven op de berg echt iedereen deed mee, tot aan Holland Spoor
molen achde heb genomen hoor jeugh
pi_51485179
http://nl.youtube.com/watch?v=vvbaa1k_LTw

Ff een filmpje van de tram geupload let maar niet op mijn filmkunsten
  zondag 15 juli 2007 @ 12:27:17 #240
30560 2Mini
Official Logo
pi_51485406
wat een kutweer

van het filmpje zie ik geen kut ik hoor ook nauwelijks wat
Camera 1... 1!
  zondag 15 juli 2007 @ 12:42:14 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51485844
ik spotte een neger
pi_51485880
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef ook_gek het volgende:
ik spotte een neger
waren er zelfs 5 en die zongen net zo hard mee
pi_51486066
zo maar s terug naar scheveningen

hier is 't nog droog, in nijmegen..
Ja doei.
  zondag 15 juli 2007 @ 14:30:11 #244
331 Merel
Be here now.
pi_51488898
Wie van jullie huren in Den Haag? Ik kom er maar niet achter hoe het zit met de afvalstoffenheffing en het rioolrecht. Geldt rioolrecht alleen voor huiseigenaren, en hoef je dat als huurder niet te betalen (behalve dan dat het natuurlijk in je huur verrekend zal zitten)? En volgens mij hoort ieder huishouden afvalstoffenheffing te betalen, hoe zit dat dan? We wonen hier nu een jaar, nog nooit iets van gehoord. Vind ik wel best natuurlijk, maar ik wil niet opeens voor verrassingen komen te staan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_51513302
Geeeen idee...mss eens belletje doen naar de gemeente? Of naar je verhuurder?

Wat is het trouwens toch een flutweer zeg.
  maandag 16 juli 2007 @ 09:52:06 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51513382
Ik ben blij dat ik de was niet buiten heb laten staan zeg...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51513384
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef Merel het volgende:
Wie van jullie huren in Den Haag? Ik kom er maar niet achter hoe het zit met de afvalstoffenheffing en het rioolrecht. Geldt rioolrecht alleen voor huiseigenaren, en hoef je dat als huurder niet te betalen (behalve dan dat het natuurlijk in je huur verrekend zal zitten)? En volgens mij hoort ieder huishouden afvalstoffenheffing te betalen, hoe zit dat dan? We wonen hier nu een jaar, nog nooit iets van gehoord. Vind ik wel best natuurlijk, maar ik wil niet opeens voor verrassingen komen te staan
moet je zelf betalen

is niet de last van de verhuurder

jij als huurder maakt gebruik van het riool en zorgt voor afval

Is 1 keer per jaar, en gewoon in termijnen betalen, bezwaar maken als je een laag inkomen hebt..
Ja doei.
pi_51513392
wat een grafweer

wel gezellig opzich onweer
Ja doei.
  maandag 16 juli 2007 @ 09:55:24 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51513445
Wie in Den Haag woont, of een bedrijf heeft, moet gemeentebelastingen betalen. Dat is nodig om allerlei voorzieningen in de stad te betalen, zoals aanleg en onderhoud van wegen, plantsoenen en riolering en het aantrekkelijk maken en veilig houden van uitgaansgebieden. Ook het toezicht in de stad en het optreden van politie en brandweer worden betaald van geinde belastinggelden. Door belasting te betalen leveren alle inwoners en bedrijven van Den Haag een bijdrage aan de stad.

Naam
Afvalstoffenheffing

Omschrijving

Wat is afvalstoffenheffing?
Voor het wekelijks ophalen en verwerken van huisvuil betaalt ieder huishouden in Den Haag een afvalstoffenheffing. Bedrijven, winkels e.d. betalen deze heffing dus niet.

Hoeveel betalen?
Voor de afvalstoffenheffing gelden verschillende tarieven. Deze zijn afhankelijk van het aantal personen dat in een huis woont. Er zijn tarieven voor eenpersoons-, tweepersoons- en drie- of meerpersoonshuishoudens. Voor de bepaling van het tarief is de grootte van het huishouden op 1 januari bepalend. Of vanaf het moment dat u in Den Haag gaat wonen. Voor het te betalen bedrag maakt het geen verschil of u veel, weinig of zelfs helemaal geen afval aan de straat zet. Alleen de grootte van het huishouden is hierbij van belang.

Wanneer kunt u de aanslag verwachten?
De aanslag afvalstoffenheffing krijgt u normaal gesproken in de tweede helft van februari. Maar het blijft altijd mogelijk dat u het biljet op een later tijdstip krijgt. Als u eigenaar bent van een woning, dan wordt de aanslag veelal in combinatie met de OZB, het rioolrecht en de WOZ-beschikking opgelegd.

Naam
Onroerende-zaakbelastingen (OZB)

Omschrijving

Wat is OZB?
OZB staat voor onroerende zaakbelastingen. Dit is een belasting die wordt geheven over alle onroerende zaken (bijvoorbeeld een woonhuis of een bedrijfspand), gelegen in de gemeente Den Haag. De OZB wordt geheven van degenen die op 1 januari eigenaar en/ of gebruiker zijn. De basis om de aanslag te berekenen is de WOZ-waarde van de onroerende zaak.
NB: Sinds 2006 is de OZB-gebruikersbelasting voor woningen afgeschaft.

Situatie op 1 januari
Voor de heffing van OZB telt de situatie op 1 januari van het belastingjaar. Wie dán eigenaar of gebruiker is, krijgt de aanslag. Als u later in het jaar verhuist of uw pand verkoopt, moet u toch de gehele aanslag betalen. Dit betekent ook dat als u in de loop van het jaar een pand koopt of in gebruik neemt, u pas voor het jaar daarop een aanslag voor het pand ontvangt.

Het aanslag-/beschikkingsbiljet krijgt u normaal gesproken in de tweede helft van februari. Maar het blijft altijd mogelijk dat u het biljet op een later tijdstip krijgt.
De aanslag OZB wordt veelal in combinatie met de WOZ-beschikking, het rioolrecht (eigenaren) en de afvalstoffenheffing opgelegd.

Wanneer moet u betalen?
Het aanslagbiljet waarop de aanslag OZB staat, heeft twee betalingstermijnen. Minimaal de helft van het bedrag moet één maand na de dagtekening van het biljet betaald zijn en het restant uiterlijk drie maanden na de dagtekening. Kiest u echter voor betaling via automatische incasso, dan is gespreide betaling in maximaal zes maandelijkse termijnen mogelijk.

Naam
Rioolrecht eigenaren

Omschrijving
Iedere eigenaar van een (on)roerende zaak met een aansluiting op de gemeentelijke riolering moet rioolrecht eigenaren betalen. Dat is een vast bedrag per aansluiting.

Situatie op 1 januari
Voor de heffing van rioolrecht eigenaren telt de situatie op 1 januari van het belastingjaar. Wie dán eigenaar of gebruiker is, krijgt de aanslag. Als u later in het jaar verhuist of uw pand verkoopt, moet u toch de gehele aanslag betalen. Dit betekent ook dat als u in de loop van het jaar een pand koopt of in gebruik neemt, u pas voor het jaar daarop een aanslag voor het pand ontvangt.

Het aanslag-/beschikkingsbiljet krijgt u normaal gesproken in de tweede helft van februari. Maar het blijft altijd mogelijk dat u het biljet op een later tijdstip krijgt. De aanslag rioolrecht eigenaren wordt veelal in combinatie met de OZB, de afvalstoffenheffing en de WOZ-beschikking opgelegd.

Wanneer moet u betalen?
Het aanslagbiljet waarop de aanslag rioolrecht eigenaren staat, heeft twee betalingstermijnen. Minimaal de helft van het bedrag moet één maand na de dagtekening van het biljet betaald zijn en het restant uiterlijk drie maanden na de dagtekening. Kiest u echter voor betaling via automatische incasso, dan is gespreide betaling in maximaal zes maandelijkse termijnen mogelijk.

Naam
WOZ-waarde

Omschrijving

Wat is de Wet WOZ?
De Wet WOZ staat voor Wet waardering onroerende zaken. De WOZ-waarde is de prijs die een onroerende zaak (bijvoorbeeld een woning of bedrijfspand) zou opbrengen als het op de waardepeildatum leeg en vrij van hypotheek zou worden verkocht. De gemeente deelt de waarde van een onroerende zaak mee aan de belanghebbenden via een zogenaamde ' WOZ-beschikking'. De WOZ-waarde is voor de gemeente de basis voor de berekening van de onroerende-zaakbelastingen (OZB). De WOZ-waarde wordt ook gebruikt door het waterschap (omslagheffing) en de landelijke Belastingdienst (box 3 inkomstenbelasting).

Vanaf 2007 wordt de WOZ-waarde jaarlijks vastgesteld. Voor 2007 is de waardepeildatum 1 januari 2005.

Voor wie?
Belanghebbenden zijn eigenaren of gebruikers van onroerende zaken. Voor woningen hoeft sinds 2006 geen OZB-gebruikersbelasting meer te worden betaald. Woninggebruikers ontvangen voor 2007 daarom uitsluitend ter informatie de WOZ-waarde van hun woning. Iemand die alleen gebruiker is van een woning kan tegen de WOZ-waarde géén bezwaar maken.

Wanneer?
Het aanslag-/beschikkingsbiljet met de vermelding van de WOZ-waarde van uw onroerende zaak, ontvangt u als regel in de tweede helft van februari. Het is mogelijk dat u het biljet op een later tijdstip krijgt, bijvoorbeeld indien tussentijds iets aan het object is gewijzigd.

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51513501
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben blij dat ik de was niet buiten heb laten staan zeg...
mijn stoelkussen ligt nog op de stoel.. op balkon
Ja doei.
  maandag 16 juli 2007 @ 10:09:23 #251
331 Merel
Be here now.
pi_51513753
Ja maar ik bedoel dus, ik heb nog nooit een rekening voor die dingen ontvangen, en ik ga dus niet de gemeente bellen en slapende honden wakker maken Maar het is ook zo rot als ze dan over 10 jaar opeens het hele bedrag willen hebben
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_51513887
ah.. ok

bij welk woonbedrijf huur je?

zit nu zelf bij Vestia, mn mams bij Staedion
Ja doei.
pi_51529890
Sow d'r komt een lekker buitje aan :S
Lijkt wel nacht buiten....en niet al te subtiele wolkjes.

*lekker he die zomer!*
  maandag 16 juli 2007 @ 18:46:22 #254
331 Merel
Be here now.
pi_51530022
Woei, lekker weertje
  maandag 16 juli 2007 @ 18:46:58 #255
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51530042
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow d'r komt een lekker buitje aan :S
Lijkt wel nacht buiten....en niet al te subtiele wolkjes.

*lekker he die zomer!*
Ik vind dat altijd wel wat hebben, als het 's avonds nog een keer licht wordt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 16 juli 2007 @ 18:51:10 #256
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_51530189
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:46 schreef Merel het volgende:
Woei, lekker weertje
Zeg dat... Wat een ongelofelijk k*tweer. Fijn om te weten dat mijn vriendin daar inzit in de auto...
  maandag 16 juli 2007 @ 19:02:08 #257
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_51530581
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:46 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd wel wat hebben, als het 's avonds nog een keer licht wordt.
Mooi om te zien als je binnen zit. Alleen wat minder als je er doorheen moet. Gelukkig kon ik deze keer binnen blijven.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_51530934
Klein buitje:

1500502 19:06:47 16-07-07 Prio 2 GV Meppelweg 566 Wateroverlast 0044
1500523 19:04:57 16-07-07 Prio 2 RW Prunuskade 37 Wateroverlast 0942
1500502 19:03:23 16-07-07 Prio 2 GV Keizerstraat 62 Wateroverlast 0041
1500512 19:02:27 16-07-07 Prio 2 NW Mr. Jan Tuningstraat/Muskaatstraat Wateroverlast 0537
1500505 19:00:47 16-07-07 Prio 2 GV Daltonstraat 29 Wateroverlast 0031
1500515 18:58:45 16-07-07 Prio 2 MS Haagweg 149 Wateroverlast 0533
1500100 18:57:55 16-07-07 Prio 2 GV Cederstraat 18 Wateroverlast 0030
1500501 18:57:46 16-07-07 Prio 2 GV Kepplerstraat 19 Wateroverlast 0032
1500522 18:57:13 16-07-07 Prio 2 VB PKP Populierendreef 904 Wateroverlast 0742
  maandag 16 juli 2007 @ 19:17:17 #259
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_51531204
Van wie huur je Merel? Volgens mij hoor je hem elk jaar te krijgen , ik heb helaas nooit anders meegemaakt.
Neem je dromen eens mee de dag in..
  maandag 16 juli 2007 @ 20:46:23 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51534517
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Klein buitje:

1500502 19:06:47 16-07-07 Prio 2 GV Meppelweg 566 Wateroverlast 0044
1500523 19:04:57 16-07-07 Prio 2 RW Prunuskade 37 Wateroverlast 0942
1500502 19:03:23 16-07-07 Prio 2 GV Keizerstraat 62 Wateroverlast 0041
1500512 19:02:27 16-07-07 Prio 2 NW Mr. Jan Tuningstraat/Muskaatstraat Wateroverlast 0537
1500505 19:00:47 16-07-07 Prio 2 GV Daltonstraat 29 Wateroverlast 0031
1500515 18:58:45 16-07-07 Prio 2 MS Haagweg 149 Wateroverlast 0533
1500100 18:57:55 16-07-07 Prio 2 GV Cederstraat 18 Wateroverlast 0030
1500501 18:57:46 16-07-07 Prio 2 GV Kepplerstraat 19 Wateroverlast 0032
1500522 18:57:13 16-07-07 Prio 2 VB PKP Populierendreef 904 Wateroverlast 0742
dat is vlak naast de maatschappij want de maatschappij zit op 67. Is dus aan de overkant er van
  maandag 16 juli 2007 @ 20:46:54 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51534538
roque79
  maandag 16 juli 2007 @ 21:50:51 #262
331 Merel
Be here now.
pi_51537186
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef roque79 het volgende:
Van wie huur je Merel? Volgens mij hoor je hem elk jaar te krijgen , ik heb helaas nooit anders meegemaakt.
Staedion. Verder nooit problemen, alles goed geregeld hoor, alleen dit vind ik nogal gek
pi_51537368
is Den Haag na een lekkere storm ook goed? Fikkie ergens na een blikseminslag o.i.d. tussen Loosduinen / de Uithof?
Just being curious.. ofzo
pi_51539346
Ja is al een tijdje aan de gang:

1500010 19:24:06 16-07-07 Prio 1 PD Paul Captijnlaan 80 Binnenbrand (soort pand: bedrijfspand) 0534 0533 0052 0093
pi_51540445
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Staedion. Verder nooit problemen, alles goed geregeld hoor, alleen dit vind ik nogal gek
ah, ik huur ook via staedion, dus vind 't wel raar ja...
Ja doei.
pi_51549001
motorbloemtje, je woont dus in de wijk waar ik vroeger ook woonde, geinig, ik woonde in de Vlagstraat
en ben later verhuisd naar de Werfstraat, het pand direct naast de kerk tegenover de souvenierwinkel
en mijn laatste huur-woning was in de Maaswijkstraat
pi_51549089
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef Charisma het volgende:
motorbloemtje, je woont dus in de wijk waar ik vroeger ook woonde, geinig, ik woonde in de Vlagstraat
en ben later verhuisd naar de Werfstraat, het pand direct naast de kerk tegenover de souvenierwinkel
en mijn laatste huur-woning was in de Maaswijkstraat
woon hier nu bijna drie jaar maar de buurt is echt achteruit aan het gaan, is het niet door de asociale medemens/buren, is het wel door het ontzettend groeiende toerisme

gelukkig ga ik verhuizen
Ja doei.
pi_51555562
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:02 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Mooi om te zien als je binnen zit. Alleen wat minder als je er doorheen moet. Gelukkig kon ik deze keer binnen blijven.
En wie had er weer een wedstrijd die gewoon door was gegaan
quote:
Vroeg me al af wat er in de fik stond gister.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_51582951
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

woon hier nu bijna drie jaar maar de buurt is echt achteruit aan het gaan, is het niet door de asociale medemens/buren, is het wel door het ontzettend groeiende toerisme

gelukkig ga ik verhuizen
ja je gaat naar een bloemetjeskamer toch? niet meer in de Den Haag dus?
pi_51584399
nah, Den Haag heeft afgedaan

Arnhem is vet kèk
Ja doei.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:11:31 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51584914
In scheveningen wonen en klagen over toerisme
Dat is het zelfde als je zegt van, ik ga lekker in amsterdam wonen maar ik wil geen toeriste zien

update
je woont in 1 van de meest bekende badplaatsen van Nederland
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:15:31 #273
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_51585038
Ik was gister in Kijkduin bij een überfout souvenirwinkeltje. Daar hadden ze een briljante groengele koelkastmagneet in de vorm van een handje met een duim omhoog. In het gele deel zit nog een afbeelding van de Haagse ooievaar en daarbij de tekst 'Den Haag' in gekrulde letters.

Uiteraard hangt 'ie nou bij ons op de koelkast!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:19:01 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51585152
als ik iets op mijn koelkast hang is het binnen een week kapot
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:19:54 #275
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_51585177
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
Dat is het zelfde als je zegt van, ik ga lekker in amsterdam wonen maar ik wil geen toeriste zien

update
Je zit mijn uitspraken na te apen!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:22:29 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51585261
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je zit mijn uitspraken na te apen!
* ook_gek kijkt om zich heen....

Nop ik zie nergens een uitspraak van jou die er op lijkt
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:26:47 #277
2964 Armageddon
pi_51585405
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
pi_51585664
quote:

update
ik klaag niet, ik onderneem actie

het viel in het begin nog mee, maar het wordt erger en omdat ik dat niet leuk vind, ga ik weg

het hele idee van het ophogen van het strand en het aanpassen van de boulevard.. een groot succes maar niet heus als je het mij vraagt
Ja doei.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:44:27 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51585935
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik klaag niet, ik onderneem actie

het viel in het begin nog mee, maar het wordt erger en omdat ik dat niet leuk vind, ga ik weg

het hele idee van het ophogen van het strand en het aanpassen van de boulevard.. een groot succes maar niet heus als je het mij vraagt
als je dat niet gaat doen ligt scheveningen onder water
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:46:00 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51585988
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef Armageddon het volgende:

[..]
die heb ik voor jou verzonnen en over msn aan je gegeven
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:46:35 #281
2964 Armageddon
pi_51586005
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

die heb ik voor jou verzonnen en over msn aan je gegeven
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:14:25 #282
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51608314
quote:

update
Inderdaad, dan moet je er niet gaan wonen, dat weet je van te voren. Ik woon zelf ook in het stadsdeel Scheveningen, maar ver genoeg van de kust af om geen last van toeristen te hebben, maar dichtbij genoeg om binnen no time op het strand te zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:15:27 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51612756
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, dan moet je er niet gaan wonen, dat weet je van te voren. Ik woon zelf ook in het stadsdeel Scheveningen, maar ver genoeg van de kust af om geen last van toeristen te hebben, maar dichtbij genoeg om binnen no time op het strand te zijn.
en waar in schevenigen heb je geen last van de toeristen dan
pi_51614813
'moet je er niet gaan wonen'

ben hier opgegroeid schat! En nu ben ik het zat en zeur ik verder niet,maar ga ik verhuizen

zit nu vlak achter de boulevard, 3 jaar lang en in het begin was het wel tof maar steeds meer toeristen gaan mijn straat ontdekken als sluip/parkeerroute, veel gescheld, veel geschreeuw en dat helaas niet alleen van toeristen veelal 'locale aso's' die lallend over straat jakkeren, buren die elkaar hier het leven zuur maken denk dat ik leuker had gewoond als de buren niet zo 'gezellig' waren geweest

nah.. zal 't ook wel missen.. 't strand, de zeelucht, de meeuwen (met mate ), wandelen over de havenhoofden 's nachts/'s avonds, de hoge golven in een winterstorm

maargoed heb er een mooie foto van aan de muur, die ook meegaat naar Arnhem en kom nog vaak genoeg bij mn ouders dus.. tsjakka
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:45:25 #285
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51617932
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou ja, waar ik woon is het niet echt Scheveningen, maar het behoort wel tot het stadsdeel Scheveningen.
pi_51618532
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:45 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nou ja, waar ik woon is het niet echt Scheveningen, maar het behoort wel tot het stadsdeel Scheveningen.
duindorp?
ik woonde ook een straat achter de boulevard en ik vond het juist gezellig met al die touristen, ondervond nooit never last van en als ik een koopwoning voor een redelijke prijs had kunnen vinden in Scheveningen was ik daar wel gebleven
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:26:10 #287
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51618583
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef Charisma het volgende:

[..]

duindorp?
ik woonde ook een straat achter de boulevard en ik vond het juist gezellig met al die touristen, ondervond nooit never last van en als ik een koopwoning voor een redelijke prijs had kunnen vinden in Scheveningen was ik daar wel gebleven
Statenkwartier.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:47:49 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51619015
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Statenkwartier.
Dat is ZO geen scheveningen

* ook_gek woont echt in scheveningen dorp en mijn ouders in het "nieuwe steveningen"
pi_51621506
Statenkwartier is wannabe-scheveningen
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:01:23 #290
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51624228
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is ZO geen scheveningen

* ook_gek woont echt in scheveningen dorp en mijn ouders in het "nieuwe steveningen"
Dat zeg ik dus, het is niet echt Scheveningen, maar het is wel het stadsdeel Scheveningen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:07:24 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51624389
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus, het is niet echt Scheveningen, maar het is wel het stadsdeel Scheveningen.
het heeft niks met scheveningen te maken
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:06:59 #292
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51626261
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het heeft niks met scheveningen te maken
Dat vind jij, de gemeente Den Haag denkt daar kennelijk anders over.
pi_51626335
de oplettende scheveninger had mij net mijn motor kunnen zien wassen

hij glimt weer voor zover mogelijk
Ja doei.
pi_51626411
Wat zeggen jullie ervan...
Leidschenveen, Ypenburg, Wateringse Veld.... Den Haag of niet ?
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:18:04 #295
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51626639
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef outsidr het volgende:
Wat zeggen jullie ervan...
Leidschenveen, Ypenburg, Wateringse Veld.... Den Haag of niet ?
Als er een tram komt mag je er van mij bij

Ik ga even naar Scheveningen, boekje lezen op het strand
pi_51626782
Tram rijdt volgens mij al door Ypenburg en Wateringse Veld.
Met Leidschenveen zijn ze nog bezig.

Heb ongeveer 10 jaar in dat klote Mariahoeve gewoont
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
pi_51629648
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef outsidr het volgende:

Heb ongeveer 10 jaar in dat klote Mariahoeve gewoont
Daar woonde mijn zusje ooit. Die wilde "op stand" wonen. Daarna ging ze nog meer op stand in Bezuidenhout (geloof ik, ben geen geboren Haagse dus ken niet alle wijken) en nu woont ze nóg meer op stand in Berkel en Rodenrijs. Maar ze woonde nooit zo "op stand" dat ik dacht: "Goh, ik wou dat ik er woonde."
pi_51630185
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waar ik eerst woonde viel het best mee. Daarachter bij de Pansierstraat/Cornelis Jolstraat enzo.
Mis mn oude huisje toch wel behoorlijk.
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:37:09 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51630775
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Daar woonde mijn zusje ooit. Die wilde "op stand" wonen. Daarna ging ze nog meer op stand in Bezuidenhout (geloof ik, ben geen geboren Haagse dus ken niet alle wijken) en nu woont ze nóg meer op stand in Berkel en Rodenrijs. Maar ze woonde nooit zo "op stand" dat ik dacht: "Goh, ik wou dat ik er woonde."
Als je op stand wilt wonen ga je richting vogelwijk, vruchtenbuurd. En wil je op stand wonen in scheveningen is de enige plek belgies park
pi_51634053
Belgische Park
Staat trouwens een leuk huisje te koop, maar 1,3 miljoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')