heeej ga je mond eens spoelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Ticootje het volgende:
scheveningen stinkt!
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat jij zo dicht bij een koe zoekt?
ik blow nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
zie ik je vast wel een keer bij de The Box (kenkertent overigens, maargoed.. gentsestraat is zo ver lopen en bij Falkie durf ik niet naar binnen)
waar woon jij dan vlak bij?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
die op de mient is echt bagger men overigens
ik laatst voorgedraaide halen (ben gestopt met rokendus geen peuken meer om zelf te draaien
) zat echt nix in
maar was te lui om terug te gaan
daar zit ik elk weekend in de kroegquote:
ja precies daar ga ik heenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
kom er eigenlijk nooit, alleen af en toe naar de appie voor booschappen.. klotezooi dat je er niet meer doorheen mag met de auto/motor
en 't is ook helemaal niet leuk daar verder..
ga jij naar de maatschappij? Daar waar een of andere duindorper zijn vriendin wel wilde verpimpen een tijdje geleden voor 80 euro?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH dacht alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
woon niet IN de keizerstraat hoordas veel te duur volgens mij
woon in dat wijkje erachter
de hotello's zijn ergerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen kunnen nauwelijks lopen, loop je d'r langs, staan ze met een mega 'r' te bediscussieren naar welke universiteit het net uitgepoepte kroost moet gaan
eerst maar 's kijken of 't kroost enige intelligentie bezit, kloteyuppen
de jongen en meisjes die de hoge hotelschool doen. De juppen van rond de 22 die denken dat ze god zijnquote:
Maar ík woon niet in Scheveningen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dan zou ik er niet over zeiken. Meeuwen horen in Scheveningen. Zeiken over meeuwen in Schevingen is hetzelfde als zeiken over vliegtuigen op schiphol.
Hier vertrekt de "vuilniszakkenbuitenzetter" doorgaans om 5 uur naar zijn werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat overigens wel zou helpen, is als iedereen gewoon netjes voor ze naar hun werk gaan de vuilniszakken buiten zetten (zoals ik dat doe) zodat die kolerebeesten niet al om 5 uur 's ochtends lopen te roven
gewoon, om half 8, 8 uur, kan prima.. vuilniswagen is er toch pas kwart over 8
Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betraptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de hele stad vol zit met van die kleine mier achtige vliegjes?
Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Haha! Eindelijk heb ik je op iets doms betrapt![]()
![]()
dat zijn mannetjesmieren die eens per jaar op een speciale dag tevoorschijn komen
Ik heb ook nooit serieus bio gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm, het feit dat ik geen biologie doe wil niet meteen zeggen dat ik dom ben.Bovendien, ik zie 2 soorten lopen. Van die miertjes met vleugels die niet kunnen vliegen en een soort oorwurmen die ook erg op een mier lijken. Maar goed, wat gebeurt er morgen dan met deze miertjes? Liggen ze morgen allemaal dood op de grond ofso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |