MDMAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Methyleendioxymethylamfetamine.
Nee ! Geeneens een topic gevuld in één weekend..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
Wat is er gebeurd?
Er worden geen topics meer vol gerookt in een uurtje?
Shame on the smokersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee ! Geeneens een topic gevuld in één weekend..![]()
![]()
Uhhh.... ik denk dat ik dan maar afhaakquote:
Ben het drastisch met je eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
2 posts in dezelfde minuut. Drukste moment tot nu toe dacht ik zo.
7 juli, dan naar Frankrijk met m'n oom en tante en 2 kinderen van hen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
Koude klotezooi. Nog 7 daagjes, jongens en meisjes, dan ga ik weg uit dit verrekte land.
Camping jah, ergens bij normandie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Frankrijk, mooi land.
Camping? Zuid-Frankrijk? Je gaat onmaagd worden, mien jong.
Met een stel pauperinwoners.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Frankrijk, mooi land.
Camping? Zuid-Frankrijk? Je gaat onmaagd worden, mien jong.
Zwembroek en mams dikke bondjas. Jeweettogh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
Op het moment ben ik zeer pauper, zit met een trainingsbroek aan. [afbeelding]
Dat net niet, sokken, trainingsbroek, boxer, t-shirt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zwembroek en mams dikke bondjas. Jeweettogh.
Oeh, ik heb aan die meuk gezeten op school.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
Nog drie weekjes en dan mag ik naar de camping in Renesse. Ik zie mezelf al weer zitten met zes truien, vier paar sokken, dikke spijkerbroek en laarzen. Oh ja, vergeet vooral niet de borrel strohrum in mijn hand.
De meest foute herinneringen van mijn leven komen uit Renesse. Diepe dronken geheimen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
Nog drie weekjes en dan mag ik naar de camping in Renesse. Ik zie mezelf al weer zitten met zes truien, vier paar sokken, dikke spijkerbroek en laarzen. Oh ja, vergeet vooral niet de borrel strohrum in mijn hand.
ehhhhh volgens mij kun je strohrum niet zo puur drinken hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, ik heb aan die meuk gezeten op school.![]()
Ik ben echt geen drinker, nam een slok, vond 't wel lekker. Vriend van me die ieder weekend helemaal kachel is sloeg z'n strot dicht.![]()
Klein zipje, hallo, ben geen geoefend zuiperd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
ehhhhh volgens mij kun je strohrum niet zo puur drinken hoor.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen geen nieuwe te open.
Nou Strohrum is zowat spiritus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klein zipje, hallo, ben geen geoefend zuiperd.
Alhoewel iemand uit mijn klas wel, kolere, het kon niet sterk genoeg, hij zat net niet aan de spiritus.![]()
Hoe was het weekend Tezz?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
Hoe bevalt je baantje broek?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, ik heb aan die meuk gezeten op school.![]()
Ik ben echt geen drinker, nam een slok, vond 't wel lekker. Vriend van me die ieder weekend helemaal kachel is sloeg z'n strot dicht.![]()
Het is nu ook koudquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou Strohrum is zowat spiritus!
Maar ik jokte niet: vorig jaar op de camping fietste ik ieder dag braaf naar de slijter voor een fles warmhoudspul want godverfuck wat was het koud!
Leuk, vermoeiend! Ik heb er een kater aan overgehouden (gna gna) en Bente een vervelende diarree, maar dat mag de pret niet drukken! Buiten het feit dat ik het zwaar had op het werk maandag en Bente heel wat uurtjes op de plee heeft gezeten was het het wel waard!quote:
Euh, goed, leuk.quote:
Ik ga nu mijn boekenkast checken...........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
Welke boeken moest ik lezen zei je? Ik ben het alweer vergetenIk was aan het zoeken naar goeie boeken.
Ik ga een goede sinterklaas worden dit jaar, als je naar mijn rijmkunsten kijkt.
Goed bezig jongen! Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, goed, leuk.![]()
![]()
Ook een oude buurjongen van me werkt voor het bedrijf waar ik nu werk.Gaaf man, al die verhalen over de vroegere hij en ik ophalen.
![]()
Moet er nu wel om 11 uur in, is weer is wat anders dan 03:00 uur.![]()
Wekker gaat om 06:15 en rond 5 voor half 8 ga ik weg en dan ben ik er rond half 8.
Och arme meid! Heerlijk een weekendje eruitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leuk, vermoeiend! Ik heb er een kater aan overgehouden (gna gna) en Bente een vervelende diarree, maar dat mag de pret niet drukken! Buiten het feit dat ik het zwaar had op het werk maandag en Bente heel wat uurtjes op de plee heeft gezeten was het het wel waard!
Ga je zo vroeg van je bed, als je er pas om half 8 hoeft te zijn? Ik zou er uiterlijk 7 uur uitkomenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, goed, leuk.![]()
![]()
Ook een oude buurjongen van me werkt voor het bedrijf waar ik nu werk.Gaaf man, al die verhalen over de vroegere hij en ik ophalen.
![]()
Moet er nu wel om 11 uur in, is weer is wat anders dan 03:00 uur.![]()
Wekker gaat om 06:15 en rond 5 voor half 8 ga ik weg en dan ben ik er rond half 8.
Ik ga pas rond kwart voor 7 of 7 uur eruit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga je zo vroeg van je bed, als je er pas om half 8 hoeft te zijn? Ik zou er uiterlijk 7 uur uitkomen![]()
Je woont lekker dichtbij dus. Altijd leuk oude bekenden tegen te komen!
Bedoel je mij of Bente, hihi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Och arme meid! Heerlijk een weekendje eruit![]()
Ja die van Tess Gerrritsen zag ik staan, dat was ook de reden dat ik aan het rokershoekje dachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn boekenkast checken...........
Sowieso de boeken van Dan Brown (Da Vinci Code, Bernini Mysterie etc.... super spannend)
En dan ook nog:
- alle thrillers van Tess Gerritsen
- alle thrillers van Karin Slaughter
- spoorloos van Harlan Coben
En dan heb je natuurlijk ook nog Dean Koontz, James Patterson en Nicci French.
haha opscheppen he, met je kwart over 6!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga pas rond kwart voor 7 of 7 uur eruit.![]()
Jaa, dan gaat de wekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha opscheppen he, met je kwart over 6!![]()
Ja echt, Dan Brown MOET je lezen! Lees je in 1 ruk uit, weet ik zeker! Superspannend zijn ze......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja die van Tess Gerrritsen zag ik staan, dat was ook de reden dat ik aan het rokershoekje dachtDean Koontz en Nicci French zijn inderdaad ook goed. Maar je bedoelde Dan Brown toen geloof ik. Ik zal het even opschrijven.
haha Bente natuurlijk! Is ze alweer opgeknapt?quote:
Lekker slapen Broek! Het went vanzelf, dat nieuwe ritme!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Affijn, ik ga m'n spullen voor morgen klaarzetten en dan weer plat, hopen dat het me ooit lukt binnen het uur te slapen.![]()
![]()
Ja dat is even wennen! Bij mij tenminste. Welterusten Broek en werk ze morgen! Ik ga ook zo naar bed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Affijn, ik ga m'n spullen voor morgen klaarzetten en dan weer plat, hopen dat het me ooit lukt binnen het uur te slapen.![]()
![]()
Nou, ze heeft geen buikkramp meer. Maar wat er uit komt is nog steeds verre van normaal zeg maar.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha Bente natuurlijk! Is ze alweer opgeknapt?
Was de storm bij jullie ook zo erg?
Ah ik had net een nieuwe opengemaakt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ze heeft geen buikkramp meer. Maar wat er uit komt is nog steeds verre van normaal zeg maar.....
Het is hier ook ff aardig tekeer gegaan ja!
En nu baal ik, want mijn wijn is op. En dan bedoel ik niet dat mijn glas leeg is, maar de fles is leeg.
Ja je hebt gelijk, lekker slapen, dan zijn we morgen misschien een beetje fitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Tezz het volgende:
ik ga maar eens richting bedje.........(zo zonder wijn is FOK!-en toch minder leuk he).
Ja dat was ook nog een optie. Maar ik heb toch maar besloten om te gaan slapen.........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ah ik had net een nieuwe opengemaakt!
Die van mij mist ondertussen al een glaasje, dus die is al een beetje langer openquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat was ook nog een optie. Maar ik heb toch maar besloten om te gaan slapen.........![]()
Slaap lekker Tezz!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
Trusten..............
Ze zijn stukken duurderquote:
Ik krijg een bijna onnatuurlijke neiging om het roken op te gaan gevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wat een watjes zijn die rokers van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |