quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Lucille & ik (nu: FredvZ en Godlike02) hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef Kamermans het volgende:
kunnen [Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #10 & [Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #11 worden samengevoegd? of 1tje ervan worden gesloten?
topics in DIG krijgen geen ogelost slotjequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
beeldscherm laptop is donker mag wel weer op slot, oplossing gevonden
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:55 schreef SpeedyRich het volgende:
Is fred ziek ?
Voor elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:22 schreef donroyco het volgende:
Mag Hoe zien jouw designs eruit? #4
veranderd worden in 'jouw'![]()
Wij danken u zeer vriendelijkquote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Skic. het volgende:
Apple SC #150.Is iemand een hele mooie OP aan het maken ofzo?
Een beschaafd bannertje kan welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef donroyco het volgende:
Hebben jullie ook een mooie OP nodig hier @ DIG Feedback?
![]()
Nogmaalsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef Skic. het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ik er geen topic over open. Het is ook nooit goed heh.
Zoiets (voor MUZ, tip hier nieuwe nummers)?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een beschaafd bannertje kan wel
Inhoudelijk is er niks nodig geloof ik
Hoe vind je 'm?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef FredvZ het volgende:
In OP en Wiki toegevoegd.
hij is netjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef donroyco het volgende:
Hoe vind je 'm?
Doe normaal zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:07 schreef FredvZ het volgende:
Er is maar één MAC en das de McDonalds en nou weer terug naar jullie eigen hok.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:41 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk zou er een "Ik wil een laptop kopen, graag tips" centraal topic moeten komen gezien de hoeveelheid "Laptop kopen" topics de laatste tijd.
Die was er al ergens als het goed is.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die was er al ergens als het goed is.
Maar die is waarschijnlijk diep weggezonken omdat mensen hem niet gebruiken.
Dat is in V&A, dus mag je reageren in de FB van V&Aquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef Skic. het volgende:
Doe normaal zeg.
Hij is er idd geweest, maar volgens mij is die vol en is er geen nieuwe geopend. Denk dat het ook niet heel erg zinvol is, het verloop van notebooks is snel en er is zoveel aanbod.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Die was er al ergens als het goed is.
Maar die is waarschijnlijk diep weggezonken omdat mensen hem niet gebruiken.
Deze?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:24 schreef -Hahaha- het volgende:
Ik kan via search het centrale linux/ubuntu topic niet meer vinden.
Bedankt popolon. Vreemd, hij staat nu op de eerste pagina van de zoekresultaten, terwijl ik 'm eerder niet zag?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Deze?
[LINUX] Ubuntu 7.04 - the Feisty Fawn - Deel 2
Het is een beetje een wazige search idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:50 schreef TwyLight het volgende:
De search heeft af en toe een trap onder zijn kont nodig
De TS van de topics kan dicht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:24 schreef DarkShine het volgende:
Live Messenger 8.5l + NL Patch - nieuwste versie.
Gratis onbeperkt sms'jes versturen met sms-it!
Mozilla Firefox 3.0
Kunnen wel dicht!
Dank je wel voor het opengooien...quote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef FredvZ het volgende:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #95
zie blz 1quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef donroyco het volgende:
Kan er geen centraal 'Ik zoek een laptop..'-topic komen? Dan kan ik mijn vraag daar ook als eerste posten[afbeelding].. Nu worden er iedere dag wel 5 topics geopend waarin een laptop gezocht wordt, vaak gaat het ook nog om ongeveer dezelfde laptops met specs... Wanneer die allemaal bij elkaar zitten kunnen users al onderling vergelijken... en er is minder topiquezooi in DIG
quote:Leuk vraagje: Mag ik/jij/wij hier links naar exploids posten in forum berichten op het moment dat het met de discussie te maken heeft (en dan niet topics als hoe hack ik iemand???, maar serieuze dingen) en het iets niet direct om het misbruiken er van gaat?
Moet ik later op terug komen, al zal veel van context en bedoeling gaan afhangen als ik het zo inschat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Had dit eingelijk in SC gepost maar hoort hier dus bij deze nog een keer.
[..]
Is logish, redelijk tricky puntquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik later op terug komen, al zal veel van context en bedoeling gaan afhangen als ik het zo inschat.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is logish, redelijk tricky punt.
Dit was de eind conclusie achter de schermen. Hopelijk kan je hier iets mee en is het helder genoeg.quote:Met het bespreken van exploits, dus de oorzaken, de gevolgen en hoe eventueel op te lossen heb ik geen problemen.
Maar een link naar de exploits zit op hetzelfde niveau zetten als het gaan linken naar warez.
Crystal clearquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Dit was de eind conclusie achter de schermen. Hopelijk kan je hier iets mee en is het helder genoeg.
In de slowchat, search gebruiken of eigen topicquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben op zoek naar een site waar je episodes van Amerikaanse tv-series terug kunt kijken.....een Amerikaanse uitzendinggemist oid dus. Ik vind het ook weer zo'n onzin om voor zo'n klein vraagje een topic aan te maken dat dan na 5 antwoorden weer klaar is.
Wat moet ik hier dan mee? De vraag hier stellen? Toch een topic maken? Een algemeen 'kleine-vragen' topic maken?
Je topic was al belabberd en andere hebben het inderdaad er niet beter op gemaakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef F- het volgende:
Geachte moderator,
Gelieve mijn geweldige topic: [Apple] Hoe krijg ik dat kut uitspraak eruit met een slotje te voorzien. Ik heb geen zin om te blijven reageren op dat uitschot van een apple slowchat,
Ach dat heb je nou eenmaal. Een vrouw en computers.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je topic was al belabberd en andere hebben het inderdaad er niet beter op gemaakt.
Jawel hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan het dat een heel topic verdwijnt in het nietsIk had een paar minuten geleden gepost in dat chatoloog topic (
) en nu staat het nergens meer ...
Wat is WGR?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel hoor
in WGR zonder je reacties
Sebasser mod!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:10 schreef JeRa het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar is Sebasser hier een mod of is het weer een leuk geintje en kan ik de scheermesjes en mijn 'Apocalypse voor dummies'-boek wegleggen?
Boo you!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
Nee, ik vond het een goeie sluitpost en had niks anders te zeggen
Got ya![]()
Op 1280x1024 krijg ik nog een flink uitschuifscherm, dus vermoed dat 't nog niet opgelost is.quote:
Zit toch een schuifbalk?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op 1280x1024 krijg ik nog een flink uitschuifscherm, dus vermoed dat 't nog niet opgelost is.
Wellicht is de code verwijderen het enige echte remedie.
Ik vrees optie 2quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:00 schreef MrManiak het volgende:
Probleempje:
Ik heb een nieuwe externe harde schijf gekocht van 360 GB. Natuurlijk meteen allemaal games, muziek en overige zooi erop getieft. Maar nu;
Windowd Media Player 10 open gezet en hij heeft nu alle bestanden van de externe harde schijf ingeladen. Maar ik zit nu met dubbele titels, want hij heeft de externe harde schijf muziekbestanden én de "bestanden" die nog zogenaamd op de oude lokatie zaten.
Moet ik nu gewoon mijn complete Mediageschiedenis leegkeilen en de externe harde schijf audio er weer opnieuw inzetten, of is er een handige gizmo voor (ik vrees optie 1...)?
Graag zelfsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef SpeedyRich het volgende:
Open er een nieuw topic over
Modjes mogen in dit topic: Intel E6600 en E6750 de laatste 3 post er uit
Windows Dubbele Media Playerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef SpeedyRich het volgende:
Open er een nieuw topic over
Modjes mogen in dit topic: Intel E6600 en E6750 de laatste 3 post er uit
Zoals je waarschijnlijk weet is de FOK! policy op het gebied van illegale software nog wat strenger dan de wetgeving.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:48 schreef Riparius het volgende:
Wat is dat voor flauwekul om mijn posting over te verwijderen uit dit topic ? Xp-AntiSpy is een legitiem freeware tooltje. Bovendien is het uitzetten van de WGA notificatie ook legitiem, Microsoft heeft daar zelf instructies voor gepubliceerd. Het uitzetten van de notificatie is iets anders dan het omzeilen van de WGA check.
Er is niets illegaals aan XP-AntiSpy, dat is nu juist het punt. Dit tooltje verandert alleen gedocumenteerde registry settings, en verder niets.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk weet is de FOK! policy op het gebied van illegale software nog wat strenger dan de wetgeving.
Dan had je nog beter de site van MS kunnen aanwijzen toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er is niets illegaals aan XP-AntiSpy, dat is nu juist het punt. Dit tooltje verandert alleen gedocumenteerde registry settings, en verder niets.
Donequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:59 schreef ThE_ED het volgende:
Post dit ff in je in je sluitpost;
[afbeelding]
Is wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:23 schreef Burner2000 het volgende:
film gedownload; allemaal kleine .rars
Hoe kan ik een illegale film uitpakken topic.
Is al gedeletequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef JortK het volgende:
Resizen is ook een kunst:
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 15
Technisch mogelijk wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:05 schreef slacker_nl het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat het Ubuntu topic (de vervolgen erop iig) met het unix topic gemerged kan worden. Vele vragen zijn niet Ubuntu specifiek, maar hebben meer met Unix in het algemeen te maken.
Ze lopen beide wel goed, dat is het punt niet. Punt is meer dat de vragen die in het Ubuntu topic gepost worden over het algemeen algemene vragen mbt tot Unix/Linux zijn. Alleen is het Unix/Linux topic voor alle distro's, BSD's, Solaris en andere.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
Technisch mogelijk wel.
Maar daarvoor ga ik ze eerst toch even nader bestuderen.
Volgens mij lopen ze beide goed?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:10 schreef slakkie het volgende:
We doen hier niet aan slotjes als wat opgelost is (uit het hulpvaardigheidsprincipe dat iemand de search gebruikt en dat topic vind en hem kan kicken omdat ie min of meer dezelfde problemen heeft).
vond het ook redelijk vreemd aangezien een "show hier je desktop topic" wel open blijft (en ook een opsom topic is...)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom is dit topic nutteloos en op slot gegooid: Show je snoerenbende
Leek me wel een leuk idee voor een topic, zijn zelfs genoeg mensen bereid om een foto te maken.
Graag reactie van een andere mod dan die 'm op slot heeft gezet en verzoek om 'm weer te openen.
En dan nog de topics om je nieuwste aanschaf te tonen, om je werkplek te showen, je nieuwe kleding te showen, je auto te showen, je motor te showen, je tattoo/piercing te showen, je kamer te showen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
vond het ook redelijk vreemd aangezien een "show hier je desktop topic" wel open blijft (en ook een opsom topic is...)
--edit--
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 16 die dus...
Daar si dus idd eigenlijk een ander topic voor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:30 schreef donroyco het volgende:
Hoe zien jouw designs eruit? #4
Bedoelt ie niet het design van zijn website....
Ja, dat wel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar si dus idd eigenlijk een ander topic voor.
Zeker nu met de links erbij komt het nogal spammerig over op mij.
Dan moet je de A's mailen, msn'en, etcquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef ikJur het volgende:
dan doe ik t hier wel:
Gooi de designer tag van seekFam maar weg, hij faked de boel namelijk
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef yosander het volgende:
![]()
Zou iemand de TT kunnen veranderen naar: Dezelfde foutmelding bij verschillende programma's ?
Bedankt!
Niet dat ik weet (gelukkig?)quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef KopieerMachine het volgende:
Is hier ook een ''Show je Bureau/computer'' Topic?
In een eigen topic?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:19 schreef Nashje het volgende:
In welk topic kan ik over CMS praten?
Kijk even tussen onderstaande topics zou ik zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
Ah oke. Niet meer nodig.
Is er wel een topic over HTML/Javascript/CSS?
Bedankt, maar we laten hem gewoon lekker weg zakken.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef Guppyfriend het volgende:
mods?
'Creative Zen Micro 5GB en Windows Vista' mag een slotje
alvast bedankt![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef ikJur het volgende:
ik word een beetje moe van al die, kijk ik heb een nieuwe pc of help ik ga een nieuwe pc kopen of wat voor laptop zal ik nemen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:12 schreef ikJur het volgende:
maak een centraal topic voor die gasten![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 02:52 schreef DarkManta het volgende:
Kan iemand hier [Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #13
even de extra t weghalen uit Centraal.
Sorry voor de type-fouten van mij.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:31 schreef Tennessee het volgende:
Hoi,
Ik dacht laat ik het deze keer eerst maar even vragen... Het leek me wel een leuk idee om hier een soort alternatief te bieden voor "het systeem van de maand" op tweakers.net. Mag ik een topic maken die ik dan maandelijks zou updaten met "het Tennessee systeem van de maand"?
Alvast bedankt!
Nou, expert, expert, wanneer ben je een expert? Ik benchmark ze niet maar ik heb ze in het verleden wel zelfstandig bedrijfsmatig gebouwd en verkocht en ik heb verschillende functies gehad als hardware consultant, o.a. voor een van de grootste bedrijven van Nederland. Verder probeer ik me zo goed mogelijk van alle ontwikkelingen op de hoogte te houden. Het is niet zozeer mijn bedoeling met Tweakers.net te gaan concurreren of zo, en ik wil het zeker ook niet als "beter dan tweakers.net" presenteren, maar misschien is het wél een leuk onderwerp van discussie en interessant voor mensen die aanschaf overwegen maar wél hier en niét op tweakers.net komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
Wat maakt jou en expert dan op dat gebied? benchmark je die machines of ga je alleen tweakers pricewatch af of de goedkoopste onderdelen te zoeken? Kortom waarom zou jij daar beter, leuker of ander advies in geven dan we reeds veel zien?
Ik heb er geen problemen mee maar ik verwacht zelf er niet al te veel van en ik denk dat het topic snel is weg gezakt. Je ziet aan het grote aantal topics over nieuwe desktops/laptops dat mensen graag individueel advies willen hebben en dat is ook logisch om dat bijna iedereen zijn eigen wensen en budget heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:30 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nou, expert, expert, wanneer ben je een expert? Ik benchmark ze niet maar ik heb ze in het verleden wel zelfstandig bedrijfsmatig gebouwd en verkocht en ik heb verschillende functies gehad als hardware consultant, o.a. voor een van de grootste bedrijven van Nederland. Verder probeer ik me zo goed mogelijk van alle ontwikkelingen op de hoogte te houden. Het is niet zozeer mijn bedoeling met Tweakers.net te gaan concurreren of zo, en ik wil het zeker ook niet als "beter dan tweakers.net" presenteren, maar misschien is het wél een leuk onderwerp van discussie en interessant voor mensen die aanschaf overwegen maar wél hier en niét op tweakers.net komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |