Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef HRT het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de winkel wil hem niet terugnemen.
Ik dacht dat het wettelijk geregeld is, of niet dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef HRT het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de winkel wil hem niet terugnemen.
Enkel bij onine aankopen. Als het op winkels aankomt doen ze dat vaak alleen als service.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wettelijk geregeld is, of niet dan?
http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef GateWayX het volgende:
TS , doe eens een linkje naar het apparaat op de website van A-Mac ?
Winkelprijs - 4% studentenkortingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:47 schreef heaven7 het volgende:
Wat heb je ervoor betaald dan?
Ja klopt.Dat was ik vergeten.Maar de meeste winkels waar ik iets kocht hadden ze gelukkig wel de "service".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enkel bij onine aankopen. Als het op winkels aankomt doen ze dat vaak alleen als service.
1007quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin te gaan zoeken dus zeg het gewoon ff in euro's
Oké, dan vrees ik idd dat je er nooit ¤999,- voor gaat krijgen, ik denk dat mensen die em willen hebben liever die 8 euro extra investeren voor een stuk zekerheid (ik zeg niet dat je niet deugt).quote:
Dat is maar een richtprijs, een bod doen kan altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Oké, dan vrees ik idd dat je er nooit ¤999,- voor gaat krijgen, ik denk dat mensen die em willen hebben liever die 8 euro extra investeren voor een stuk zekerheid (ik zeg niet dat je niet deugt).
Ik heb me georienteerd, maar niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:12 schreef geniuxx het volgende:
hahaha, niet echt geloofwaardig..
Je wilt een nieuwe laptop, lijkt me dat je je dan eerst gaat orienteren. Je gaat mij echt niet vertellen dat je dat ding 100% blind heb gekocht, zonder het verschil te weten tussen een mac en een windows laptop. Bovendien is 1 dag (waarin je schat ik max 5 uur gebruik heb gemaakt van osx) wel heeeeel erg kort om ergens een oordeel over te geven.
Ik ben op zich wel geintereseerd (heb zelf een zwarte maar m'n vriendin wilt de witte) maar het verhaal is mij iets te fishy. Mag ik vragen waarom je hem in eerste instantie gekocht hebt dan?
Nee dat niet, hij is gekocht bij A-macquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef Geqxon het volgende:
HRT is geen typefout van Apple Center HTR?
Utrecht of Bredaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:35 schreef schvvmert het volgende:
Wat een dom gelul dit topic.![]()
Even een belangrijke vraag: Waar is de laptop op te halen?
dan ga ik voor die 50 euro wel een nieuwe met 100% zekerheid. en garantie in de buurt;)... voor dat geld is me benzine al opquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef HRT het volgende:
950 is mijn minimale prijs.
En hij is inderdaad nieuw!
Klopt niet, zie PMquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef FredvZ het volgende:
Topic opgeruimd.
(Overigens, de wet kopen op afstand heeft het over "7 dagen op zicht" wat dus betekent dat je het product ongebruikt en ongeopent moet laten)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef hans12888 het volgende:
mag ik hem voor 850 komen ophalen???
Voor 900 mag je 'm komen halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Deverwey het volgende:
ik kom hem voor 850 vanavond nog ophalen, kom uit Tilburg dus moet te doen zijn.
mits hij inderdaad als nieuw is!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef HRT het volgende:
Ik doe hem weg omdat macosx mij niet zo bevalt en het scherm eigenlijk te klein is.
Volgens mij zit er ook een addertje onder het gras.....quote:
Volgend schooljaar zoek ik er weer eenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Loontjah het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit er ook een addertje onder het gras.....
Waarom wantrouwen jullie mij toch zoquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:12 schreef Geqxon het volgende:
HRT, als hij weg is, en jij je geld hebt, post je dan wat het addertje is?
En dat bedenk je niet voordat je een computer koopt. Jij weet toch ook welke van de 6 versies Windows Vista je hebt gedownload?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die MacJehova's kunnen niet begrijpen dat zo'n ding ook nadelen heeft.![]()
Achteraf gezien te klein scherm, Macosx toch bagger.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef Geqxon het volgende:
Wat vond je er erg aan?
Je bent gewoon een sukkel om een laptop te kopen voor 1000 euro en die vervolgens twee dagen later vor 850 te verkopen. En dat heeft niks met 'apple fanboys' te maken ofzo. Dan ben je gewoon een sukkel. Maar okee, als je geld over hebt enzo .. ach.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:20 schreef Little_Meanie het volgende:
nu horen we de apple fanboys niet in de verdediging gaan over deze kakbook
Ik heb nu ook een ander standpunt over Mac'squote:Op donderdag 5 juli 2007 18:20 schreef Little_Meanie het volgende:
nu horen we de apple fanboys niet in de verdediging gaan over deze kakbook
Laat me raden, je werkt nu op een 19" TFT @ 1280 * 1024?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:26 schreef HRT het volgende:
[..]
Achteraf gezien te klein scherm, Macosx toch bagger.
Van te voren leek het allemaal wel mee te vallen
Dit maakt het topic dan ook volledig ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:26 schreef HRT het volgende:
Macosx toch bagger.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat me raden, je werkt nu op een 19" TFT @ 1280 * 1024?
Waarom? Het is toch ook gewoon bagger.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit maakt het topic dan ook volledig ongeloofwaardig.
het is anders, anders is niet gelijk bagger.quote:
Jij vindt het bagger. En ik durf te wedden dat vanuit een objectief oogpunt OS X beter dan Windows XP is.quote:
Geef eens een paar argumenten dan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij vindt het bagger. En ik durf te wedden dat vanuit een objectief oogpunt OS X beter dan Windows XP is.
windows cracht 90x per week, ik heb nog geen vastloper bij mac gehad. Windows heeft virussen, ik heb de bij de mac niet gezien.quote:
Virussen zijn er voor Mac minder omdat 9 van de 10 mensen een pc hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
windows cracht 90x per week, ik heb nog geen vastloper bij mac gehad. Windows heeft virussen, ik heb de bij de mac niet gezien.
Alsjeblieft
Zelfs relatief gezien heeft de Mac geen virussenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef HRT het volgende:
[..]
Virussen zijn er voor Mac minder omdat 9 van de 10 mensen een pc hebben.
Dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef HRT het volgende:
[..]
Windows crasht bij mij bijna nooit, een uitzondering daar gelaten.
En die uitzondering heb je dus nooit op de macquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef HRT het volgende:
[..]
Windows crasht bij mij bijna nooit, een uitzondering daar gelaten.
Dus ben je een sukkel, 150 euro in twee dagen verneuken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:28 schreef JoMo0 het volgende:
Lulkoek . Je had gewoon geld nodig , als je met zulke argumenten aankomt.
Wedden van wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die uitzondering heb je dus nooit op de mac
Sommige mensen verneuken 150 euro in een uurtje op het Zandpad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Skic. het volgende:
[..]
Dus ben je een sukkel, 150 euro in twee dagen verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |