Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef HRT het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de winkel wil hem niet terugnemen.
Ik dacht dat het wettelijk geregeld is, of niet dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef HRT het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de winkel wil hem niet terugnemen.
Enkel bij onine aankopen. Als het op winkels aankomt doen ze dat vaak alleen als service.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wettelijk geregeld is, of niet dan?
http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef GateWayX het volgende:
TS , doe eens een linkje naar het apparaat op de website van A-Mac ?
Winkelprijs - 4% studentenkortingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:47 schreef heaven7 het volgende:
Wat heb je ervoor betaald dan?
Ja klopt.Dat was ik vergeten.Maar de meeste winkels waar ik iets kocht hadden ze gelukkig wel de "service".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enkel bij onine aankopen. Als het op winkels aankomt doen ze dat vaak alleen als service.
1007quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin te gaan zoeken dus zeg het gewoon ff in euro's
Oké, dan vrees ik idd dat je er nooit ¤999,- voor gaat krijgen, ik denk dat mensen die em willen hebben liever die 8 euro extra investeren voor een stuk zekerheid (ik zeg niet dat je niet deugt).quote:
Dat is maar een richtprijs, een bod doen kan altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Oké, dan vrees ik idd dat je er nooit ¤999,- voor gaat krijgen, ik denk dat mensen die em willen hebben liever die 8 euro extra investeren voor een stuk zekerheid (ik zeg niet dat je niet deugt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |