mss wel goede!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:41 schreef SunChaser het volgende:
De Acer van 888 bij de Media Markt. 2 gig intern geheugen, prima geluids en beeldkaart, 120 gig schijfruiimte, 17 inch.
Hij is inmddels 800: http://www.mediamarkt.nl/(...)nationaal/index.php3quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef SupaMario het volgende:
[..]
mss wel goede!
jammer dat je op die bagger site van de Media markt zo weinig kan vinden!!
thanks!! is zeker een mooi prijsje!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij is inmddels 800: http://www.mediamarkt.nl/(...)nationaal/index.php3
17" is veel te groot voor schoolwerk. 15,4" is echt de max.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:20 schreef SunChaser het volgende:
17 inch is lekker groot. Laptoptas voor 17 inc 12,95 bij de Gamma.
TS heeft geen ervaring blijkbaar. Bij ons op de universiteit zie je echt niemand met 17". Krijg je echt spijt van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar de TS vragt anders om 17 ich. Ik gebruik thuis 17 inch voor videobewerking, maar voor mn andere werk heb ik idd 15
Ja maar het is groot en je kan er mee patsen, daar gaat het om!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
TS heeft geen ervaring blijkbaar. Bij ons op de universiteit zie je echt niemand met 17". Krijg je echt spijt van.
Toen ik nog naar daarvan afhankelijk was was de helft of verziekt door spyware of kapot of bezet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Het is ook zwaar. Maar wie neemt zn laptop nou mee naar school? Daar heb je toch al hele computerzalen?
Waarom zou je anders een laptop voor school kopen, als je hem toch niet meeneemt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Het is ook zwaar. Maar wie neemt zn laptop nou mee naar school? Daar heb je toch al hele computerzalen?
idd, als je m op school gebruikt en er veel mee reist is een kleine echt een must. Hoe kleiner hoe beter vind ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
TS heeft geen ervaring blijkbaar. Bij ons op de universiteit zie je echt niemand met 17". Krijg je echt spijt van.
Tijdens college is het geweldig makkelijk. Gewoon direct samenvattingen schrijven en die tegen de tentamenperiode doorverkopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
of lekker gamen als je t toch allemaal al snaptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:57 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Tijdens college is het geweldig makkelijk. Gewoon direct samenvattingen schrijven en die tegen de tentamenperiode doorverkopen![]()
MSNquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
of lekker gamen als je t toch allemaal al snapt
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En haar tieten zijn zo groot dat je 17 inch nodig hebt
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=heel+relaxt+dun+hoesje+dat+hij+om+zn+laptop+kan+doen&meta=quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:08 schreef toma het volgende:
een klasgenoot van mij heeft een heel relaxt dun hoesje dat hij om zn laptop kan doen dicht kan ritsen en makkelijk in een rugzak mee kan nemen, zonder een laptop-tas aan te schaffen. Hij heeft deze alleen in Amerika gekocht![]()
kun je die hier ook kopen? en waar?
thx manquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=heel+relaxt+dun+hoesje+dat+hij+om+zn+laptop+kan+doen&meta=
t ligt eraan welke maat je zoekt.. ik heb er ook een voor mijn laptop, maar 13" was vet moeilijk te vinden. 15.4" wordt op veel plaatsen in NL verkochtquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:08 schreef toma het volgende:
een klasgenoot van mij heeft een heel relaxt dun hoesje dat hij om zn laptop kan doen dicht kan ritsen en makkelijk in een rugzak mee kan nemen, zonder een laptop-tas aan te schaffen. Hij heeft deze alleen in Amerika gekocht![]()
kun je die hier ook kopen? en waar?
Dat is niet maar !!!!! HIj lijkt het zelfde MAAR de videokaart is gewoon (*************)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij is inmddels 800: http://www.mediamarkt.nl/(...)nationaal/index.php3
ook voor 17" ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik. Kostte 15 euro volgens mij en ligt gewoon bij elke MediaMarkt.
in ieder geval bedankt voor de tip!!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:36 schreef qww8 het volgende:
er zit in die van 888,- een NVIDIA GeForce Go 7300
en in die van 800,- zit een Standaart videokaart en die is echt KLOTE !
dus die 88,- extra is een vette aanrader !!
Ik ga die van 888 kopen, en ik ben een gamer en een ontwerper (zware eisen dus) het is niet een ultra deskop vervanger maar het is een LAPTOp dus voor het super zware werk het ik me deskop en voor on the go is dit perfect. De prijs/kwalitijd is hier echt heel goed in balans
ZEER aan te raden !!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En haar tieten zijn zo groot dat je 17 inch nodig hebt
Een Geforce 7300 Go is ook vrij bagger hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:36 schreef qww8 het volgende:
er zit in die van 888,- een NVIDIA GeForce Go 7300
en in die van 800,- zit een Standaart videokaart en die is echt KLOTE !
dus die 88,- extra is een vette aanrader !!
Ik ga die van 888 kopen, en ik ben een gamer en een ontwerper (zware eisen dus) het is niet een ultra deskop vervanger maar het is een LAPTOp dus voor het super zware werk het ik me deskop en voor on the go is dit perfect. De prijs/kwalitijd is hier echt heel goed in balans
ZEER aan te raden !!
is deze videokaart wel goed dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef mstr het volgende:
Aspire 5104WLMi
Werken met meerdere programma's tegelijk is geen probleem voor de Aspire 5104 WLMI dankzij de krachtige Dual Core processor. Daarnaast hoeft zich geen zorgen te maken over het opslaan van uw gegevens want hij is voorzien van meer dan voldoende opslagcapaciteit. En dankzij de ingebouwde videokaart geniet u zorgeloos van de beste films.
• AMD Turion™ X2 Processor TL-56
• Legitieme Microsoft Windows™ Vista Home Premium
• 15,4" Breedbeeld
• 1 GB Geheugen
• 160 GB Harddisk
• ATI Radeon(R) X1300 tot 512 MB
• Dual Layer DVD±ReWriter
• Draadloos netwerk
• Webcam
• 5 in 1 Kaartlezer
Is dat niet wat voor 'm?
Kost 749,-/799,- (afhankelijk van de winkel en/of aanbieding)
Dude het ligt niet aleen maar aan hoeveel MB de videokaart heeft,quote:
Inderdaad, maar hij is wel bagger.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:04 schreef qww8 het volgende:
[..]
Dude het ligt niet aleen maar aan hoeveel MB
Nee, het valt niet mee. Voor laptops heb je veel betere videokaarten "!!!".quote:Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef qww8 het volgende:
het is en blijft een laptop en voor een laptop valt het best mee !!!
idd, een huisgenoot heeft ook zo'n bakbeest in breedbeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je wilt racen moet je geen Ford Fiesta kopen 'omdat het wel meevalt' voor een tergend trage auto. Als je wilt gamen moet je gewoon gen X1300 of 7300 Go kopen, punt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:23 schreef qww8 het volgende:
ja joh wat voor wagen rij jij een ford (vb) ja er rijden ook ferraris rond...
je moet er iig voor zorgen dat ie niet te groot en te zwaar is. Anders is heel je gevoel van mobiliteit weg met zo'n laptop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef SupaMario het volgende:
Goed nu weet ik nog niet welke nou slim is om te kopen... 17 inch hoeft niet meer per se 15,4 is ook goed!!
Of ie staat over 3 maand bij de technische dienst van Acer. Komt ook iets te vaak voor bij die dingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:41 schreef TC03 het volgende:
Die staat over drie maanden weer te koop.
Nou ja, dan valt het wel enigszins mee. Maar toch lijkt ie me erg lomp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef SupaMario het volgende:
Waarom is ie te groot je legt m op je bijrijders stoel als je naar school gaat, vervolgens loop je de klas in waar je een aantal uur zit, terug naar je auto loopt en weer op naast je in de auto ligt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |