mss wel goede!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:41 schreef SunChaser het volgende:
De Acer van 888 bij de Media Markt. 2 gig intern geheugen, prima geluids en beeldkaart, 120 gig schijfruiimte, 17 inch.
Hij is inmddels 800: http://www.mediamarkt.nl/(...)nationaal/index.php3quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef SupaMario het volgende:
[..]
mss wel goede!
jammer dat je op die bagger site van de Media markt zo weinig kan vinden!!
thanks!! is zeker een mooi prijsje!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij is inmddels 800: http://www.mediamarkt.nl/(...)nationaal/index.php3
17" is veel te groot voor schoolwerk. 15,4" is echt de max.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:20 schreef SunChaser het volgende:
17 inch is lekker groot. Laptoptas voor 17 inc 12,95 bij de Gamma.
TS heeft geen ervaring blijkbaar. Bij ons op de universiteit zie je echt niemand met 17". Krijg je echt spijt van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar de TS vragt anders om 17 ich. Ik gebruik thuis 17 inch voor videobewerking, maar voor mn andere werk heb ik idd 15
Ja maar het is groot en je kan er mee patsen, daar gaat het om!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
TS heeft geen ervaring blijkbaar. Bij ons op de universiteit zie je echt niemand met 17". Krijg je echt spijt van.
Toen ik nog naar daarvan afhankelijk was was de helft of verziekt door spyware of kapot of bezet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Het is ook zwaar. Maar wie neemt zn laptop nou mee naar school? Daar heb je toch al hele computerzalen?
Waarom zou je anders een laptop voor school kopen, als je hem toch niet meeneemt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Het is ook zwaar. Maar wie neemt zn laptop nou mee naar school? Daar heb je toch al hele computerzalen?
idd, als je m op school gebruikt en er veel mee reist is een kleine echt een must. Hoe kleiner hoe beter vind ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
TS heeft geen ervaring blijkbaar. Bij ons op de universiteit zie je echt niemand met 17". Krijg je echt spijt van.
Tijdens college is het geweldig makkelijk. Gewoon direct samenvattingen schrijven en die tegen de tentamenperiode doorverkopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
of lekker gamen als je t toch allemaal al snaptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:57 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Tijdens college is het geweldig makkelijk. Gewoon direct samenvattingen schrijven en die tegen de tentamenperiode doorverkopen![]()
MSNquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
of lekker gamen als je t toch allemaal al snapt
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En haar tieten zijn zo groot dat je 17 inch nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |