abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 22:23:05 #1
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_51272966

WhatPulse is een wedstrijd tussen verschillende teams op internet. De bedoeling is om zoveel mogelijk toetsaanslagen en muisklikken bij elkaar te sparen. Door deze vervolgens te versturen (dit wordt pulsen genoemd) worden de keys en clicks bij je totalen opgeteld. Meedoen aan WhatPulse is volledig gratis.

Het leek mistermaniac een leuk plan om samen met een flink aantal users van FOK! ook een team te beginnen. Dit om samen te strijden tegen GoT, hoewel dat team ondertussen zo ongeveer aan de horizon is verdwenen...

Kijk op de website van WhatPulse voor meer informatie. Na je te hebben geregistreerd kun je inloggen bij het WhatPulse Control Center. Daar kun je bij Teams het FOK!team komen versterken. Dit is de teampagina.

We zijn ook op IRC te vinden! #fokwhatpulse op irc.fok.nl

FAQ
Wat is WhatPulse?
WhatPulse is een klein programma wat in de achtergrond op je Windows-systeem draait. Dit programma zorgt ervoor dat alle keys en clicks worden geregistreerd en opgeteld. Door deze te pulsen worden ze naar de centrale server gestuurd en bij je totaal opgeteld.
Op dit moment is er alleen voor Windows een (officiële) release van WhatPusle. De huidige versie is 1.4.7

Wat heb ik er aan?
Eigenlijk niets ( ), maar je strijdt met ons team mee voor de hoogste plek in de WhatPulse ranking.

Waar kan ik dat programma vinden?
WhatPulse is hier te downloaden. Na de installatie zul je een icoon in de vorm van de letter W in je systray zien verschijnen.

Moet ik me ook nog aanmelden?
Jazeker, op deze pagina kun je een account aanmaken. Vervolgens kun je je aanmelden bij team Fok!. Die doe je door in te loggen op Whatpulse, als je dan naar beneden scrollt zie je account gegevens staan en daar klik je op "Teams". Je kunt ook direct hier klikken. Vervolgens klik je op "Join a team" en gebruik je de zoekterm FOK! om het FOK! team te vinden. Even op het team klikken en klaar ben je! Mocht je een teamnummer nodig hebben: 1882.

Wat moet ik instellen?
Als je voor de eerste keer het programma opstart krijg je een dialoogvenster waar je je naam en
wachtwoord moet invullen. Vul deze gegevens in en klik op Get account information. Wacht tot er andere info in het venstertje komt te staan, want dat is alles geregeld en kun je op OK klikken.

Hoe zit het met mijn privacy?
WhatPulse registreert alleen de toetsaanslagen, niet de karakters en/of de combinaties daarvan. Er worden dus geen (wacht)woorden of letters naar de WhatPulse server gestuurd. Dit is met een zogenaamde packetsniffer nog extra getest.

Ik wil een signature voor een ander forum!?
Uiteraard! Ga even naar deze website en maak voor jezelf een signature.

Ik zie toetsenbordjes in deze topics voorbijkomen, die wil ik ook!
Dat kan! Ga even naar deze website. Hier kun je een toetsenbordje aanmaken. De instructies staan op de site.

Als ik per ongeluk dubbelklik op het icoontje gaat hij pulsen!
Rechtsklik op Wtje, Program Settings, vinkje weghalen bij Pulse on double click tray.

Wat is een megapulse?
Bij een megapulse gaan verschillende teamleden alle keys en clicks opsparen en deze op een bepaalde datum pulsen. Hierdoor krijg je op één bepaalde dag een grote dag-output.

PM's?
Een PM is een Personal message, een persoonlijk bericht. Deze worden vaak gebruikt voor mededelingen van de team managers. Ga naar My WhatPulse en klik op My Profile. Vul een werkend(!) emailadres in en plaats een vinkje bij Notify me on new private messages. Hiermee krijg je een email als je een nieuwe PM hebt ontvangen.

Ik zie verschillende Whatpulsers met een link naar het laatste topic in hun sig. Hoe doe ik dat?
Zet dit in je sig:
1[url=http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse]Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!![/url]

Hoe zet je je autopulse op 1k?
Ga naar:
1: Program Settings.
2:\"Pulse every\" bij \"keys\" de stand op 1000 zetten.
3: Zorg dat je proxy uit staat, of indien wel proxy, deze goed zet, zodat er gepulst kan worden.
4: Klik op OK.

Wat houden die Premium Services in?
Voor $2 per maand krijg je de volgende Premium Services:
  • geen reclame banners
  • Maximaal drie e-mail forwarders (nickname@users.whatpulse.org)
  • 2MB webspace ruimte voor plaatjes in jouw (team) profiel
  • Gedetailleerde grafieken van je statistieken
    Of het de moeite waard is? Dat moet je voor jezelf bepalen. Het reguliere gebruik van WhatPulse zal altijd gratis blijven!

Onze nieuwspost op de frontpage: FOK! stijgt opnieuw plek op Whatpulse-teamlijst

Type en klik er lustig op los en veel plezier!

Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Whatpulse
  •   zondag 8 juli 2007 @ 22:23:53 #2
    34663 SpeedyGJ
    pi_51273000
    Duurt lang voor die andere weer open gaat dus bij deze een nieuwe topic en opzoute met die tvp plaats iets nuttigs
      zondag 8 juli 2007 @ 22:24:17 #3
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_51273024
    Wat las ik nou heeft GoT een megapulse gedaan? Ben ff uit de loop geweest .
    phluphy for president!
      Redactie Frontpage zondag 8 juli 2007 @ 22:25:51 #4
    145738 superworm
    is erbij
    pi_51273092
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef WyriHaximus het volgende:
    Wat las ik nou heeft GoT een megapulse gedaan? Ben ff uit de loop geweest .
    89 miljoen, me dunkt. al hebben wij er geen last van, wij hebben last van ogame.pl, en een ongeorganiseerd zooitje kun je dat wel noemen. en dan is het nog een eufemisme ook.
    Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      zondag 8 juli 2007 @ 22:32:53 #5
    84926 WyriHaximus
    pi_51273361
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 22:25 schreef superworm het volgende:

[..]

89 miljoen, me dunkt. al hebben wij er geen last van, wij hebben last van ogame.pl, en een ongeorganiseerd zooitje kun je dat wel noemen. en dan is het nog een eufemisme ook.
    Hmmm valt nog mee dan had meer van GoT verwacht .
    phluphy for president!
    pi_51273369
    Ik ben wel benieuwd naar de statestieken, ik heb hier zo lang niet meer gekeken

Ben trouwens aan het sparen voor de megapulse, wanneer was die ook alweer? Of kijk ik er nu overheen?
      Redactie Frontpage zondag 8 juli 2007 @ 22:36:30 #7
    145738 superworm
    is erbij
    pi_51273500
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef grizegrijn het volgende:
    Ik ben wel benieuwd naar de statestieken, ik heb hier zo lang niet meer gekeken

Ben trouwens aan het sparen voor de megapulse, wanneer was die ook alweer? Of kijk ik er nu overheen?
    15 augustus.
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      Redactie Frontpage zondag 8 juli 2007 @ 22:42:44 #8
    145738 superworm
    is erbij
    pi_51273717
    Hier het lijstje.

Doen mee aan de bevrijdingspulse van 15 augustus:

AnanaZ.nl1
    Bouncer_Bone - 300.000
    casper4ever
    Coeluh - Flaccid
    Crazykill
    Crientj -> pulst eerder (300.000 Nu, Gaat voor de 1 á 2 miljoen. )
    Daywalk3r
    Deansensitized
    Dekkered
    Der_Rudi
    Detroit
    donroyco
    Drumpie
    Fubar
    Fugie
    GasTurbine
    Gibeon
    glremme
    grizegrijn
    Hi_flyer - 80.000
    Huppelei - 500.000
    ILCILA
    jeldrik
    jna
    Jojogirl
    JoOLz
    JortK
    Kinz
    Kleintje
    KNAK K 60000 - C 21000
    kovenant
    Lemjur
    LightLuke -> Pulst eerder
    Litso
    Magneet
    McKillem
    Mindstate
    MrManiak
    MYM
    Napperdeklapper
    Nlboy
    Nuongirl
    oinkoink12
    Pietklaaso
    R-Mon
    Ravii
    Renesite
    selfeip - 1.000.000
    SpeedyGJ
    superworm - 500.000
    TRiXeS
    Ulreazj
    Vlarp - 250.000
    yosander
    Waterweg
    wonderer
    wouser
    Zweefvliegje
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
    pi_51273775
    heb er nu ook 200.000 2 dagen geleden per ongeluk 80.000 gepulsed
    I pwn u!
      zondag 8 juli 2007 @ 22:44:58 #10
    34663 SpeedyGJ
    pi_51273800
    Ik heb er momenteel meer dan 1 mil, maar vul gewoon 1 mil in
      zondag 8 juli 2007 @ 22:46:57 #11
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_51273857
    Wazig, ging die "andere" no. 95 per ongeluk op slot?

Hmz, vorige keer heb ik niet meegedaan aan de megapulse. Nu begint het toch te kriebelen, ik ga voorlopig niet op vakantie dus kan een bescheiden bijdrage leveren. Ik kan natuurlijk het werk-deel opsparen en vanaf thuis wel pulsen. Of andersom... hmz hmz, nog een nachtje over slapen.

Ben overigens benieuwd of davemaster dit topic-deel wel weer met een leuke tvp komt, vorig deel heeft ie zomaar overgeslagen volgens mij.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_51274085
    Dr ging in ieder geval wel iets fout..
    Zat al topics af te zoeken naar nummer 95 die eventueel dubbel zou zijn of zoiets..:S
    naja.:) We're back !
      zondag 8 juli 2007 @ 23:02:18 #13
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_51274498
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef donroyco het volgende:
    Goede PM Bert (superworm)...

Useraanwas
    Ik hoop dat het schakeltje bij Danny omgaat, hij zou toch zelf ook wel willen dat Fok! nog bekender wordt en dus zou die zo'n lullig (zo klinkt het misschien) bannertje toch niet weigeren.. Alle nieuwe aanwas van leden is natuurlijk meegenomen, en aangezien er veel posters zijn die niet de kleinste berichten zitten te typen komen de keys ook wel in orde... daarbuiten heb ik al geprobeerd om de megaposter van Fok! (tong80) proberen over te halen om met WhatPulse mee te doen. Dat is tot op heden niet gelukt, hetgeen mij toch wel spijt.. hij post omdat ie wil posten (ofwel wil reageren op Fok!) had ie mij op MSN uitgelegd en daarbij heb ik het toen maar gelaten.. Om de huge megaposter van Fok! tegen je te hebben, daar had ik ook geen zin in...

Banner..
    Over die banner kan ik kort zijn... Ik kan ook wel wat fixen in combinatie met Photoshop, zal er zo mee aan de slag gaan... wat willlen jullie eigenlijk dat erin komt wat belangrijk is voor het aantrekken van nieuwe users voor wat betreft WhatPulse? Ikzelf dacht aan het logo van WhatPulse met daarbij een toetsenbord en ieder geval een pakkende slogan.. Als je dan op de banner klikt kom je bij het Fok! WhatPulse -topic uit (of zouden we van Danny een speciale pagina mogen maken over WhatPulse en hoe het werkt en wat erbij komt kijken.. [soort van Wiki]..?) Verder nog de kleuren, daarbij nog ideeën...? Laat het hier maar weten als je nog goede verzinsels hebt...
    Deze post scheelt alweer een aantal keys richting het miljoen... dat probeer ik toch wel te halen, ook al kan ik niet zo heel veel posten, aangezien ik vele dagen moet werken richting de 15 augustus
    Hier een eerste creatie:

Comments? Aanbevelingen? Ander gezeik? Kan openlijk hier in het topic, maar mijn Personal Message Box staat ook open, net als mijn mailadres Ik zie het morgenmiddag wel weer als ik terug ben van het werk Fijne nachtrust en iedereen en vooral lekker blijven doorgaan met het typen van dit soort teksten enzo...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_51274591
    Je zou misschien die FOK! iets beter op de toets kunnen plakken, vind hem nu nog niet goed neergezet.. Maarja. voor de rest is ie prima. (Y)
      zondag 8 juli 2007 @ 23:08:29 #15
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_51274735
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Crientj het volgende:
    Je zou misschien die FOK! iets beter op de toets kunnen plakken, vind hem nu nog niet goed neergezet.. Maarja. voor de rest is ie prima. (Y)
    Ja, dat komt door het lettertype volgens mij, heb er wel een kwartier op zitten hannesen maar het lukte mij nog steeds niet om die goed op de toets te krijgen... Misschien morgen maar even wat proberen... eventueel met een ander lettertype... Verder geen comments? Vond 'm zelf een beetje kaal, maar ja, een banner hoort alleen maar effectief te zijn en een beetje uitdagend, zodat mensen er op gaan klikken
    Als ik dit berichtje getypt ben, heb ik alweer 120.000 toetsen ingedrukt.. and still counting...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_51274839
    Verder vind ik hem prima, die hartslag is er leuk ingestopt en de tekst is prima. (Is dat lettertype toevallig: Blokletters?) Mjah, als je nu nog tijd hebt kan je anders ook wel de .PSD in mn pmbox gooien Kan ik morgen ook nog een beetje eraan puzzelen :)
    pi_51275165
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef superworm het volgende:

[..]

15 augustus.
    Oke bedankt

-

Ik was net een signature aan het maken met die Whatpulse Signature Images site, maar hij wil mn achtergrond niet uploaden. De bestaande achtergronden zijn allemaal maar een paar pixels hoog, en ik wil er geen zwarte balk onder hebben. Zowel in Firefox als in IE doet hij het niet?
    pi_51275176
    w0000000t deeltje vijfennegentig alweer gaat hard.. bijna de honderd!! feestje?
      zondag 8 juli 2007 @ 23:44:20 #19
    184614 Olep
    Semper Fi.
    pi_51276260
    Nou, ik ben vandaag ook maar eens begonnen met WhatPulse! Ik zal proberen een goede bijdrage te leveren.
    Fuck today, it's tomorrow.
    pi_51276589
    hmm ik denk dat ik deze week nog elke keer bij 100K pulse (ongeveer) de week er op zal er weinig tepulsen zijn.. week daarop lekker sparen omdat ik dan niet kan pulsen
      zondag 8 juli 2007 @ 23:55:27 #21
    84926 WyriHaximus
    pi_51276661
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hier een eerste creatie:

[afbeelding]
    Comments? Aanbevelingen? Ander gezeik? Kan openlijk hier in het topic, maar mijn Personal Message Box staat ook open, net als mijn mailadres Ik zie het morgenmiddag wel weer als ik terug ben van het werk Fijne nachtrust en iedereen en vooral lekker blijven doorgaan met het typen van dit soort teksten enzo...
    Truste

Over de banner: Ziet er top uit, alleen het misschien niet een idee om links de groene lijn door te laten lopen of te vervage?
    phluphy for president!
      maandag 9 juli 2007 @ 00:06:26 #22
    159583 Frumzel
    Dát dus.
    pi_51277070
    * Doet ook mee 15 augustus. Nu 100000 gespaard
    Ehm... ok
      maandag 9 juli 2007 @ 00:10:01 #23
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_51277193
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef Olep het volgende:
    Nou, ik ben vandaag ook maar eens begonnen met WhatPulse! Ik zal proberen een goede bijdrage te leveren.
    Welkom
    pi_51277322
    Wetpulse als je naar t weer kijkt
    pi_51277395
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Truste

Over de banner: Ziet er top uit, alleen het misschien niet een idee om links de groene lijn door te laten lopen of te vervage?
    Inderdaad, vond ik ook. Nu lijkt het een beetje overbodig, net alsof je heterzomaar hebt op geplakt.
    Voor de rest is hij heel mooi
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')